Beste bolk is dat.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 00:47 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Gast, ik geef geen neuk. Als je dat nog niet begrepen had weet ik niet hoe het anders uit te leggen. Ik post alleen als ik zin heb.
Ha apart dat hij nu miept om punten daar maakte hij mij belachelijk om eerder.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 00:47 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Gast, ik geef geen neuk. Als je dat nog niet begrepen had weet ik niet hoe het anders uit te leggen. Ik post alleen als ik zin heb.
deze man woont stiekem in Roffaquote:Op woensdag 7 augustus 2024 00:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
"Ja hallo met de baas van lylt!"
-"Ja hallo met lylt!"
"Ha lylt! Hoe's de leef?"
-"Haha, ja tantoe kaolo toch! Bijna geen punten in die DTS mang!"
"Haha! no spang man! Blijf morgen gewoon thuis en ga lekker die punten nakken vannacht!"
2 dingen.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 00:47 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 7 augustus 2024 00:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ha apart dat hij nu miept om punten daar maakte hij mij belachelijk om eerder.
Ik kan je wel vertellen dat er bij mij iig geen pan bami op het fornuis zal blijven staan.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 00:48 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
deze man woont stiekem in Roffa
Allereerst hebben wij wel geknikkerd, maar je verlies verdrong je al sinds groep 4 van de basisschool.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 00:48 schreef aeque het volgende:
[..]
2 dingen.
Ik heb niet met je geknikkerd.
Neem niet alles zo serieus.
We gingen allemaal lief doen toch ?quote:Op woensdag 7 augustus 2024 00:49 schreef aeque het volgende:
[..]
Het verschil is dat jij het serieus meent, ik niet. Maar ga vooral zo door met lekker stoken, heb je straks weer vakantie.
Heb je ook in het afvoerputje geknikkerd ?quote:Op woensdag 7 augustus 2024 00:50 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Allereerst hebben wij wel geknikkerd, maar je verlies verdrong je al sinds groep 4 van de basisschool.
Daarbij een antwoord mag altijd. Is wel zo netjes ende beschaafd.
Jij bent een skatjequote:Op woensdag 7 augustus 2024 00:50 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
We gingen allemaal lief doen toch ?
Mocht je willen.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 00:50 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Allereerst hebben wij wel geknikkerd, maar je verlies verdrong je al sinds groep 4 van de basisschool.
Daarbij een antwoord mag altijd. Is wel zo netjes ende beschaafd.
Heb je nog wat popcorn?quote:Op woensdag 7 augustus 2024 00:50 schreef Sally het volgende:
Helleu.
Gezellig onderonsje weer met de heren zie ik?
Lage opmerking inclusief die like.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 00:49 schreef aeque het volgende:
[..]
Het verschil is dat jij het serieus meent, ik niet. Maar ga vooral zo door met lekker stoken, heb je straks weer vakantie.
Hm, iets anders ook oke?quote:
Dat maakt mijn parkiet zelf wel uit.quote:
Jouw handen waren het putje op ons schoolplein, je mocht meespelen uit medeleven. Nu niet zo stoer doen.quote:
quote:Op woensdag 7 augustus 2024 00:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Lage opmerking inclusief die like.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |