Ja das wel kut, ik dm haar de moeder voor een date..... nooit een antwoord.. Al 4 jaar niet.quote:
Je moet ook haar dmen. Niet d'r moeder.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 01:15 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja das wel kut, ik dm haar de moeder voor een date..... nooit een antwoord.. Al 4 jaar niet.
quote:Op woensdag 7 augustus 2024 01:15 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja das wel kut, ik dm haar de moeder voor een date..... nooit een antwoord.. Al 4 jaar niet.
Die forward ook niks.....quote:Op woensdag 7 augustus 2024 01:15 schreef aeque het volgende:
[..]
Je moet ook haar dmen. Niet d'r moeder.
quote:Op woensdag 7 augustus 2024 01:15 schreef aeque het volgende:
[..]
Broekiequote:Op woensdag 7 augustus 2024 01:15 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
toen was dit account er nog niet eens
quote:Op woensdag 7 augustus 2024 01:15 schreef aeque het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 7 augustus 2024 01:16 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Die forward ook niks.....
Die van mij volgens mij wel.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 01:16 schreef Kissingbird het volgende:
[..]daar is niet veel meer van over
![]()
![]()
Ik dramatiseer, nooit Goede Tijden Slechte Tijden gezien.. 1 jaar voelt als een leven lang. Elke dag weer onderweg naar morgen.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 01:15 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
toen was dit account er nog niet eens
nope die van jou hoef ik volgens mij nietquote:Op woensdag 7 augustus 2024 01:16 schreef aeque het volgende:
[..]
Die van mij volgens mij wel.Ruilen?
quote:Op woensdag 7 augustus 2024 01:17 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik dramatiseer, nooit Goede Tijden Slechte Tijden gezien.. 1 jaar voelt als een leven lang. Elke dag weer onderweg naar morgen.
Echt?quote:Op woensdag 7 augustus 2024 01:18 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
dat die serie nog bestaat ook
quote:Op woensdag 7 augustus 2024 01:18 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ja we weten dat je een zwijn bent
Speklap? Is hij het?quote:Op woensdag 7 augustus 2024 01:18 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ja we weten dat je een zwijn bent
Trustenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |