Ik ben ooit many moons ago geboren op een Zaterdag de 13e... 9 maanden ervoor stond Abba met "the winner takes it all" op 1 in de top 40..quote:
hoezo ben je nieuw?quote:Op woensdag 7 augustus 2024 01:35 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
En wie ben jij nou weer MARIO
Kijken lekker weg.quote:
Spiderman isquote:Op woensdag 7 augustus 2024 01:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik heb deze week de helft van Batman Forever gekeken. Manmanman. Op dat soort momenten ben je blij dat je geen stevig touw in huis in hebt hoor.
Echt niet om aan te gluren.
Zijn er überhaupt Batman-films die het kijken waar zijn? Want dit was echt een belediging voor de franchise vond ik.quote:
quote:Op woensdag 7 augustus 2024 01:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zijn er überhaupt Batman-films die het kijken waar zijn? Want dit was echt een belediging voor de franchise vond ik.
Die daarna is nog ergerquote:Op woensdag 7 augustus 2024 01:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik heb deze week de helft van Batman Forever gekeken. Manmanman. Op dat soort momenten ben je blij dat je geen stevig touw in huis in hebt hoor.
Echt niet om aan te gluren.
Ja.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 01:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zijn er überhaupt Batman-films die het kijken waar zijn? Want dit was echt een belediging voor de franchise vond ik.
quote:Op woensdag 7 augustus 2024 01:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Een keer kijken danquote:
quote:Op woensdag 7 augustus 2024 01:44 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Godver, dan ga ik slapen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |