quote:Op woensdag 7 augustus 2024 01:24 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dit gaat mij een ban opleveren, maar voor jou heb ik het er voor over. We hebben Speklap tijdens de MOD en FA meeting toen ik nog blauw was op de BBQ gegooid. Hij was al wel wat oud en had tijd nodig maar met knoflooksaus smaakte hij verder prima. Er is niks van hem over.
Sorry @:MizzezAmy
[..]
Dit gaat mij een ban opleveren, maar voor jou heb ik het er voor over. We hebben Speklap tijdens de MOD en FA meeting toen ik nog blauw was op de BBQ gegooid. Hij was al wel wat oud en had tijd nodig maar met knoflooksaus smaakte hij verder prima. Er is niks van hem over.
Lekkerquote:Op woensdag 7 augustus 2024 01:24 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik mocht er ook niet over praten, maar jullie voelen meer aan als mijn vrienden nu. Vond dat ik het moest vertellen. En ben er niet trots opquote:
nu zie ik zo'n faceslap met een speklap voor mequote:Op woensdag 7 augustus 2024 01:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Pekslap was een held! Die gooi je niet zomaar op de bbq!
Nou als je zo met je vrienden om gaat.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 01:26 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik mocht er ook niet over praten, maar jullie voelen meer aan als mijn vrienden nu. Vond dat ik het moest vertellen. En ben er niet trots op
TR gezet, kan niet dit hoor.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 01:24 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Lekker man.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 01:26 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
nu zie ik zo'n faceslap met een speklap voor me
Dat was anders toen, andere vrienden en in het circeltje zitten. Je weet wel... Dan doe je toch mee. Ben altijd al een meeloper geweest.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 01:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nou als je zo met je vrienden om gaat.
Peer pressure is a cunt.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 01:27 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dat was anders toen, andere vrienden en in het circeltje zitten. Je weet wel... Dan doe je toch mee. Ben altijd al een meeloper geweest.
Denk ook terecht. Ik neem alle blaam op me al heb ik hem niet geslacht.quote:
[..]
Alleen zijn tanden waren over........quote:Op woensdag 7 augustus 2024 01:29 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Is zelfs zn zwoerdje opgegeten?
Naja, hoop dat jullie ervan genoten hebben
Several guys stand in a circle around a biscuit (possibly a wheat digestive). They all begin to jerk off, ejactulating onto the biscuit. The last person to cum, consequently, has to eat the soggy biscuit.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 01:27 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dat was anders toen, andere vrienden en in het circeltje zitten. Je weet wel... Dan doe je toch mee. Ben altijd al een meeloper geweest.
quote:Op woensdag 7 augustus 2024 01:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Speklap en Justin waren echt een geweldig dynamisch duo.![]()
Precies wat DTS nodig had om weer eens lekker op gang te komen.
Ergens wat flauw.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 01:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Speklap en Justin waren echt een geweldig dynamisch duo.![]()
Precies wat DTS nodig had om weer eens lekker op gang te komen.
Beetje zout toevoegen.quote:
Als je speklap flauw is zou ik er wat peper/zout op doen.quote:
Jasonquote:
Neeheeeee, ben vanavond lief zoals altijd.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 01:34 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ga je nu ongezouten de waarheid zeggen?
Jaaah ik vind jou altijd liefquote:Op woensdag 7 augustus 2024 01:35 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Neeheeeee, ben vanavond lief zoals altijd.
In september ook?quote:Op woensdag 7 augustus 2024 01:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
In december hebben we weer een vrijdag de 13e
Oh ja, ff gemistquote:
Dit jaar wel uitzonderlijk weinig. Dat is waar.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |