SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
6.75 dacht ik, maar die bedenking had ik ook of ik moest gemist hebben dat ze dit seizoen met enig gemak de 7 m. aantikken.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 11:30 schreef Redefine het volgende:
6.80? bij het verspringen bij de vrouwen is wel een pittige kwalificatie eis. Dat gaan er niet twaalf redden.
Dat is toch wel vaak zo, dat ze bij de technische nummers die rechtstreekse kwalificatie-eis scherp zetten?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 11:30 schreef Redefine het volgende:
6.80? bij het verspringen bij de vrouwen is wel een pittige kwalificatie eis. Dat gaan er niet twaalf redden.
Ah 6,75. Het was ook meer gegokt op basis van waar de streep lag.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 11:31 schreef kl1172 het volgende:
[..]
6.75 dacht ik, maar die bedenking had ik ook of ik moest gemist hebben dat ze dit seizoen met enig gemak de 7 m. aantikken.
Meestal wel. Maar bij springen zie je dat het vaak wel relatief scherper staat. Bij hoogspringen ook al.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 11:31 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat is toch wel vaak zo, dat ze bij de technische nummers die rechtstreekse kwalificatie-eis scherp zetten?
Dat is al een stuk beter.quote:
Neequote:
Zowel Hassan als die italiaanse zijn de hele wedstrijd wel meer dan 10 meter achter Kipyegon gebleven. Dus beiden hebben niks te zeuren over die zilveren plek van Kipyegon.quote:Op maandag 5 augustus 2024 23:22 schreef H.Vviv het volgende:
Uiteindelijk een terechte beslissing. Natuurlijk jammer voor de Italiaanse dat ze even dacht dat ze brons zou hebben, maar er was weinig aan de hand om iemand daarvoor een DSQ te geven.
tYpIsCh NeDeRlAnDsquote:
Sowieso een leuk onderdeel.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 12:08 schreef Szura het volgende:
Dat speerwerpen wordt wel een leuke vinale
stukje terrorismequote:Op dinsdag 6 augustus 2024 12:35 schreef Szura het volgende:
Egyptenaar smijt bijna z’n speer in de opmeters
Die was het niet eens met de vorige meting.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 12:35 schreef Szura het volgende:
Egyptenaar smijt bijna z’n speer in de opmeters
De definitieve teloorgang van Miller Uiboquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 12:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heeft deze sessie nog wat opgeleverd?
Die vindt de herkansingen ook onzin. Vooral geldklopperij.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 13:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sedoc vond het ook een kutsessie
Ze willen niet het risico lopen dat er finales komen met veel te veel deelnemers. Al kun je alsnog situaties krijgen zoals bij het polsstokhoogspringenquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 11:31 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat is toch wel vaak zo, dat ze bij de technische nummers die rechtstreekse kwalificatie-eis scherp zetten?
Ik snap niet zo goed waarom ze daar en bij het hoogspringen de deelnemers (bij bijv. gelijke stand) niet gewoon meer pogingen geven.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 14:23 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ze willen niet het risico lopen dat er finales komen met veel te veel deelnemers. Al kun je alsnog situaties krijgen zoals bij het polsstokhoogspringen
Je bent na 3 missers al uitgeschakeld. Dan kan je ze niet zomaar nog een kans geven. Moet dat dan op dezelfde hoogte? Een lagere hoogte? Wat als dan weer iedereen mis springt?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 14:40 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Ik snap niet zo goed waarom ze daar en bij het hoogspringen de deelnemers (bij bijv. gelijke stand) niet gewoon meer pogingen geven.
ik bedoel, als ze minder deelnemers in de finale willen, laat dan die laatste 10 die gelijk geëindigd zijn allemaal nog een keer op de laatste hoogte springen. grote kans dat er dan 2 of 3 het alsnog halen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 15:01 schreef kilon het volgende:
[..]
Je bent na 3 missers al uitgeschakeld. Dan kan je ze niet zomaar nog een kans geven. Moet dat dan op dezelfde hoogte? Een lagere hoogte? Wat als dan weer iedereen mis springt?
Polsstokhoogspringen is sowieso wel een apart geval, bij de andere veldonderdelen kun je gewoon iedereen op verste poging door laten, dat is bij het (polsstok)hoogspringen een stuk lastiger.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 14:23 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ze willen niet het risico lopen dat er finales komen met veel te veel deelnemers. Al kun je alsnog situaties krijgen zoals bij het polsstokhoogspringen
Lekker in het zicht lopen, laten zien dat je ook meedoet.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 15:36 schreef Nober het volgende:
Wat is dat nou elke keer met Japan die tien meter voor de groep uit gaat lopen?
Bonus voor de sponsorquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 17:15 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Lekker in het zicht lopen, laten zien dat je ook meedoet.
Met welke Britse atlete van 18 had ie een relatie dan in 2014?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 17:01 schreef Szura het volgende:
Ach Reider
https://nos.nl/artikel/25(...)euwe-beschuldigingen
Wel iets later ja.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 17:27 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Begint het zoveel later vanavond of zit ik verkeerd te kijken?
Vanavond mag Schippers helemaal leeglopen of hem verdedigen bij Dionequote:Op dinsdag 6 augustus 2024 17:01 schreef Szura het volgende:
Ach Reider
Oh Canadaquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 17:01 schreef Szura het volgende:
Ach Reider
Desirèe Henryquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 17:18 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Met welke Britse atlete van 18 had ie een relatie dan in 2014?
Wat heeft die tussen 2017/2019 en 2024 gedaan dan.quote:
zwakke knieënquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 17:49 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wat heeft die tussen 2017/2019 en 2024 gedaan dan.
https://en.wikipedia.org/wiki/Desir%C3%A8e_Henry
Gaten in haar cv!
Kleine kans, maar goed zo groot is dat veld nou ook weer niet. Het is in ieder geval de beste kans vanavond voor TeamNL in het atletiekquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 17:53 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Wellicht Nillissen kansje op brons?
Maar Laros is beter dan Nillissen?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 17:53 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Wellicht Nillissen kansje op brons?
Scheelt weer een atleet daar.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 18:50 schreef SolarStorm het volgende:
POLAK Eleni-Klaoudia (GRE) has been provisionally suspended (due to an Adverse Analytical Finding) and is
disqualified from the Women’s Pole Vault.
Results of the Women’s Pole Vault Qualification have been revised accordingly and the athlete DQ according to
Anti-doping Rule 10.1
Hodgkinson emoosjooneel.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:12 schreef Redefine het volgende:
Het brons, zilver eh nee brons voor Hassan.
Misschien nodigen ze die nog uit bij Dione, alles voor de traan.quote:
Duplantis?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:30 schreef PippenScottie het volgende:
niets kan gisteren evenaren, denk ik.
Het toernooi begint zijn tol te eisen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:28 schreef Dagoduck het volgende:
Heb je wel eens. Zeker na 10 dagen OS op FOK!
Vast niet mooier dan de 200 meter finale die ik ooit live bij de Spelen zag.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:30 schreef PippenScottie het volgende:
Maar we hopen stiekem een beetje op succes bij de 1500 meter en een mooie 200 finale.
Bolt of Michael Johnson?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:34 schreef Arcee het volgende:
[..]
Vast niet mooier dan de 200 meter finale die ik ooit live bij de Spelen zag.
Die laatste met z'n 19.32quote:
Positief blijven! Veel plezier!quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:30 schreef PippenScottie het volgende:
Dag twee in Stade de France.
We zitten aan de overkant tov gisteren. De bocht van de de 200 meter. Daardoor minder zicht op de technische nummers.
Het programma is sowieso iets minder aansprekend en niets kan gisteren evenaren, denk ik.
Maar we hopen stiekem een beetje op succes bij de 1500 meter en een mooie 200 finale.
Zin in
Die is Doomed.quote:
Dat zeker ja.quote:
Misschien heet die Jan Juanquote:
maar 0,04 boven zijn PR van 10 jaar geleden!quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:46 schreef Redefine het volgende:
Kirani weer op punt, nu in de finale het nog kunnen doortrekken t.o.v. de laatste jaren.
Maar in de finale gaat het sneller.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:46 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
maar 0,04 boven zijn PR van 10 jaar geleden!
Tussen Hassan en McLaughlin, hoor ik net!quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:50 schreef Redefine het volgende:
Bij de NOS is er nergens strijd alleen bij de 400m horden bij de vrouwen.
Klopt. De 400m is gewoon voor Lieke Klaver. Niemand komt er langs.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:50 schreef Redefine het volgende:
Bij de NOS is er nergens strijd alleen bij de 400m horden bij de vrouwen.
4000 meter horden?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:50 schreef Jason22 het volgende:
Hassan tegen McLaughlin in de finale aldus Jeroen
Denk toch minstens vier vrouwen die daar langs komen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:50 schreef Nober het volgende:
[..]
Klopt. De 400m is gewoon voor Lieke Klaver. Niemand komt er langs.
dat gezicht van Sedocquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:50 schreef Jason22 het volgende:
Hassan tegen McLaughlin in de finale aldus Jeroen
Je weet maar nooit, Duplantis en Warholm zijn geboekt voor een 100m in september, alles kan.quote:
ja de idioot zei het echtquote:
Een verspreking kan altijd gebeuren. Maar als je zoals Stekelenburg grappig wil doen tegen je collega dan is het nogal dom om het niet goed uit te sprekenquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:50 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Tussen Hassan en McLaughlin, hoor ik net!
Misschien kunnen ze Mahuchikh nog uitnodigen voor een 100m horden.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:51 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Je weet maar nooit, Duplantis en Warholm zijn geboekt voor een 100m in september, alles kan.
Over de mannenhorden.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:53 schreef Redefine het volgende:
[..]
Misschien kunnen ze Mahuchikh nog uitnodigen voor een 100m horden.
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:54 schreef Jane het volgende:
Het ligt vast aan mij, maar ik versta er echt geen drol van.
Ik denk dat die wilde zeggen 'je hoeft nog naar de.....andere zender te zappen voor de rest van dit interview.'quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:54 schreef wdn het volgende:
ze heeft de 5k nodig om goed te kunnen slapen
WTF NOS midden in een zin onderbreken!?
Dat ze niet slaapt na zo'n wedstrijd, maar dat weten we al.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:54 schreef Jane het volgende:
Nee dit was weer de switch.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:54 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Hahahah nos kapt het interview maar af omdat er geen touw aan vast te knopen is.
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:54 schreef Jane het volgende:
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:54 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Hahahah nos kapt het interview maar af omdat er geen touw aan vast te knopen is.
enige wat ik verstond: ze heeft een (5k) race nodig om goed te kunnen slapen anders heeft ze veel te veel energie overquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:54 schreef Jane het volgende:
Schijnbaar wil hij daar nog wel (proberen) te starten.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Een Doomscenario voor de 4x400!
De timing is wel weer lekker ruk as usualquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:54 schreef Jane het volgende:
Het gaat verder op 3, jongens. Zoals elke dag, zeg maar.
Het is anders heel duidelijk. Ze hoeft nog maar 52,195m deze week.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:54 schreef kibo het volgende:
Geen touw aan vast te knopen, die interviews met Hassan
Dan had ze beter toch de 1500 meter kunnen lopen als voorbereiding op de marathon.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:55 schreef wdn het volgende:
[..]
enige wat ik verstond: ze heeft een (5k) race nodig om goed te kunnen slapen anders heeft ze veel te veel energie over
dat is een trainingsdag voor haarquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:55 schreef Nober het volgende:
[..]
Het is anders heel duidelijk. Ze hoeft nog maar 52,195m deze week.
NOS is weer achter de feiten aan het aanlopen?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:55 schreef Redefine het volgende:
400 meter met Leon Haan. Gelukkig toch nog een Nederlander op dat nummer.
Deze race was al gelopen ja.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:57 schreef Szura het volgende:
[..]
NOS is weer achter de feiten aan het aanlopen?
Geknapt?quote:
Zojuist in een interview bij Sporza zei hij dat het vooral ook uit voorzorg was.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:59 schreef Redefine het volgende:
Sedoc vraagt zich af of Doom zich blesseerde. Alsof het gebruikelijk is om zover voor de finish al te laten lopen als je niet meer kunt winnen.
Niet goed, niet slecht, laat maar staan.quote:
Hij had deze week ook twee keer naar sporza.be kunnen gaan, maar dat is soms al te veel werk voor een analist.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:59 schreef Redefine het volgende:
Sedoc vraagt zich af of Doom zich blesseerde. Alsof het gebruikelijk is om zover voor de finish al te laten lopen als je niet meer kunt winnen.
Ik ben wel eens in het plaatsje Condom geweest in Frankrijk, komt wel dichtbij zo.quote:
Ah. Dan zit die wel op het randje van een blessure als je dat doet.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:00 schreef Felagund het volgende:
[..]
Zojuist in een interview bij Sporza zei hij dat het vooral ook uit voorzorg was.
Sedoc is voor Ajax.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:00 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Niet goed, niet slecht, laat maar staan.
Jeroen is de overdosisquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:01 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Ik vind Sedoc best leuk, maar op deze manier is het een overdosis.
Ja, dat wel, hij loopt schijnbaar al een hele tijd met pijnstillers.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:01 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ah. Dan zit die wel op het randje van een blessure als je dat doet.
Die heeft gewoon, begrijpelijk, geen zin in een interview met Jeroen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:02 schreef Redefine het volgende:
Dat is niet waar Stekelenburg, McLaughlin gaf gewoon een interview aan de NBC eergisteren.
Dan wordt die 4 x 400m denk ik ook niksquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:02 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ja, dat wel, hij loopt schijnbaar al een hele tijd met pijnstillers.
Maar ze moet natuurlijk de NOS te woord staan ofzo.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:02 schreef Redefine het volgende:
Dat is niet waar Stekelenburg, McLaughlin gaf gewoon een interview aan de NBC eergisteren.
Dat heeft niemand. Weet nog wel dat die aan Thompson - Herah vroeg na een vijfde plaats op het WK (als favoriet) teleurgesteld was...quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:02 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die heeft gewoon, begrijpelijk, geen zin in een interview met Jeroen.
Maar ze doen al die km's niet op wedstrijdtempo.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:56 schreef wdn het volgende:
[..]
dat is een trainingsdag voor haar
ze doet al een tijd marathons als training
"Gefeliciteerd met je gouden medaille en wereldrecord onder de 50 seconden. Hoe is het om tegen Femke Bol te lopen?"quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:03 schreef Nober het volgende:
[..]
Maar ze moet natuurlijk de NOS te woord staan ofzo.
Nou, als met aantrekkelijk een keer inwendige stokslagen geven bedoeld wordt, dan wel.quote:
De Nederlanders nog niet, maar nu wel de strijd om brons. Direct erna Nederland.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:40 schreef Dagoduck het volgende:
Een baanwielrenalarm in dit topic over een halfuur zal gewaardeerd worden.
Maar ja, dat gaat zij niet willenquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:04 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Nou, als met aantrekkelijk een keer inwendige stokslagen geven bedoeld wordt, dan wel.
Oh it's amazing you know, especially when she finishes behind me. Which she always does, the two times we ran together.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:04 schreef kilon het volgende:
[..]
"Gefeliciteerd met je gouden medaille en wereldrecord onder de 50 seconden. Hoe is het om tegen Femke Bol te lopen?"
Bedankt, ik was al aanwezig in het topic, gelukkig was het er dit keer niet bij ingeschoten.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:05 schreef Redefine het volgende:
[..]
De Nederlanders nog niet, maar nu wel de strijd om brons. Direct erna Nederland.
Dat gaan we nu zienquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:07 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Was Australie 2e geworden met deze tidj?
Die rijdt nu op de weg.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:09 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Is die Buchli eruit geflikkerd?
Lijkt me geen topper voor de 4x400 nee.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:09 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Is die Buchli eruit geflikkerd?
Kan mooi zich focussen op de relay 4x400 nu.quote:
Dit is haar onderdeel, niet de 400m vlak. Sinds een paar jaar zit zij er ook bij.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:11 schreef 3rr0r het volgende:
Sinds wanneer doet Cat dit onderdeel eigenlijk, eerste keer dat ik het zie* 3rr0r opvalt
Oh wat slecht dan? Ze dribbelt zelfs voor de hordequote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:12 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dit is haar onderdeel, niet de 400m vlak. Sinds een paar jaar zit zij er ook bij.
Ik denk dat ze Peeters bedoelde. Bol zit in serie 3.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:12 schreef Mikeytt het volgende:
volgens NOS ging Femke Bol om 20.07, maar nog niks?
Dat deden Bol en McLaughlin in de serie ook, niet ongebruikelijk.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:12 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Oh wat slecht dan? Ze dribbelt zelfs voor de horde
20:27 Bol, 20:17 Sydneyquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:12 schreef Mikeytt het volgende:
volgens NOS ging Femke Bol om 20.07, maar nog niks?
ahh, ok ok. zie t nu inderdaad. Hebben alle 3 de series blijkbaar gegroepeerd in het commentaar >.> nou, ik doe mn HBO maar vast aan voordat NOS weer tafeltennis ofzo gaat uitzenden i.p.v. hordenquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:13 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik denk dat ze Peeters bedoelde. Bol zit in serie 3.
Vandaag was het niet best, maar laat haar maar doorgroeien op de 400m horden. Wie weet over een paar jaar.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:14 schreef DeeBee het volgende:
Peeters kan beter 400 vlak gaan doen ofzo, dit leek nergens naar 2x
Nee joh middelmaatquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:16 schreef Redefine het volgende:
[..]
Vandaag was het niet best, maar laat haar maar doorgroeien op de 400m horden. Wie weet over een paar jaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |