SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind die kleding van Australië niet geslaagd.quote:Op maandag 5 augustus 2024 20:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik dacht net dat Duplantis fout sprong maar het is die Australiër
Dat had ik eerder op de avond.quote:Op maandag 5 augustus 2024 20:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kent klaas nog goed van HARVARDquote:Op maandag 5 augustus 2024 20:57 schreef McGrath het volgende:
Thomas is wel een beetje zo'n frat house trutje
Op de 300m zou ze erg goed zijn.quote:Op maandag 5 augustus 2024 20:56 schreef Redefine het volgende:
Slot van Jiya is altijd weer indrukwekkend, maar dat eerste stuk...
quote:Atletiek | Van Klinken voorlopig vijfde
Ze keek wat ontevreden na haar tweede poging, ze gooide dan ook minder ver dan in haar eerste poging. Met haar eerste worp gooide ze 63.35, daarmee staat voorlopig vijfde.
Toch is ook 61.50 ook niet gek, probeer het zelf maar eens om een discus van een kilo op een een correcte manier zo ver weg te slingeren!
Nee.quote:
Heb je donkere vrouwen in frat huizen?quote:Op maandag 5 augustus 2024 20:57 schreef McGrath het volgende:
Thomas is wel een beetje zo'n frat house trutje
250 meter.quote:
Wat een mooi verhaal Pieter.quote:Op maandag 5 augustus 2024 20:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Juist niet.quote:
Geheid wat mannen hier die dat prima kunnenquote:Op maandag 5 augustus 2024 20:57 schreef TAmaru het volgende:
uit de NOS-blog:
[..]Alsof ze het over een baby hebben
Tuurlijkquote:Op maandag 5 augustus 2024 20:58 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Heb je donkere vrouwen in frat huizen?
Als dat is waar de lat ligtquote:Op maandag 5 augustus 2024 20:57 schreef TAmaru het volgende:
uit de NOS-blog:
Is dit serieus?quote:Op maandag 5 augustus 2024 20:57 schreef TAmaru het volgende:
uit de NOS-blog:
Ik begon ook sterk te twijfelen, maar ja.quote:
'Probeer zelf maar eens na 5 baco om een dart pijl in de roos te gooien'quote:Op maandag 5 augustus 2024 20:57 schreef TAmaru het volgende:
uit de NOS-blog:
Alleen bij kogel en hamer moet je viesdik zijn, valt bij discus en speer altijd wel mee.quote:Op maandag 5 augustus 2024 20:59 schreef xzaz het volgende:
Allman laat zien dat je niet ontzettend dik hoeft te zijn
Katzberg valt ook heel erg mee vergeleken met die geblokte Polen.quote:Op maandag 5 augustus 2024 20:59 schreef xzaz het volgende:
Allman laat zien dat je niet ontzettend dik hoeft te zijn
Dat eerste deel prima, maar dat tweede deel is echt schoolkrant niveauquote:Op maandag 5 augustus 2024 20:57 schreef TAmaru het volgende:
uit de NOS-blog:
Huh?quote:
Als je 60 meter van de Chinees woont, dan kun je gewoon je raam open zetten!quote:Op maandag 5 augustus 2024 20:59 schreef TweedeKlum het volgende:
Die Feng stond vorige week nog mijn maandmenu in te pakken.
Finale is pas om 22:30 toch?quote:
Als het moet weet ze het toch altijd wel te doen.quote:
Daisy Osakue heeft ook een goed figuurquote:Op maandag 5 augustus 2024 21:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Alleen bij kogel en hamer moet je viesdik zijn, valt bij discus en speer altijd wel mee.
Talentje.quote:Op maandag 5 augustus 2024 21:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
De onbekende Elkasevic met een mooie 2e plaats
21.15quote:
Een goede worp is genoeg.quote:Op maandag 5 augustus 2024 21:04 schreef GotenSSJ het volgende:
Naja, Van Klinken een medaille gaat al lastig worden, de top 3 heeft hem behoorlijk ver gegooid al.
Stevig is ze wel.quote:Op maandag 5 augustus 2024 21:04 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ze heeft ook een stevig pr nodig voor een medaille
Nee. PR zou goud zijn.quote:Op maandag 5 augustus 2024 21:04 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Met een PR gaat ze naar goud.quote:Op maandag 5 augustus 2024 21:04 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 5 augustus 2024 21:04 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Haar pr is 70.22quote:Op maandag 5 augustus 2024 21:04 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
En vorig jaar bij het WK.quote:Op maandag 5 augustus 2024 21:06 schreef kilon het volgende:
[..]
Haar pr is 70.22
Wat tot dusver wel een fluke lijkt overigens.
Maar 67 meter worp ze vorige maand nog.
Shally-Ann Fisher-Pricequote:
Dat was met hele goede windomstandigheden toch?quote:Op maandag 5 augustus 2024 21:06 schreef kilon het volgende:
[..]
Haar pr is 70.22
Worpquote:Op maandag 5 augustus 2024 21:06 schreef kilon het volgende:
[..]
Haar pr is 70.22
Zo dadelijk.quote:
Ligt in Deventer.quote:
Vanmiddag al begonnen, is tot 2 uur open.quote:
Dat is anno 2024 nog steeds teveel gevraagdquote:Op maandag 5 augustus 2024 21:08 schreef Cavalier het volgende:
Waarom staat er bij polsstokhoogspringen (en de andere onderdelen) nooit een tussenstand in beeld?
Doe mij maar een kapsalonnetje.quote:Op maandag 5 augustus 2024 21:09 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Vanmiddag al begonnen, is tot 2 uur open.
Alles erop?quote:
Zondagmorgen.quote:
Uiteraard.quote:
👀quote:Op maandag 5 augustus 2024 21:09 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Daar gaat geschaard worden vannacht
Extra vleesj?quote:
Dat is ook zijn bijnaam hier.quote:Op maandag 5 augustus 2024 21:09 schreef silverhill het volgende:
Duplantis doet me ergens denken aan Baudet
quote:Op maandag 5 augustus 2024 21:09 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Vanmiddag al begonnen, is tot 2 uur open.
quote:
quote:
waarom maken jullie klaas boos op dit tijdstipquote:
Nee, budget is beperkt.quote:
nu, hans.quote:Op maandag 5 augustus 2024 21:10 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
waarom maken jullie klaas boos op dit tijdstip
ik wil tijd
Jaquote:Op maandag 5 augustus 2024 21:10 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Heeft Hassan hier of op de 10 een betere kans?
Ja, nu dus. Je kan ook op je tv kijken.quote:Op maandag 5 augustus 2024 21:10 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
waarom maken jullie klaas boos op dit tijdstip
ik wil tijd
Beiden geen medaille, beste kans is op de marathon denk ik.quote:Op maandag 5 augustus 2024 21:10 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Heeft Hassan hier of op de 10 een betere kans?
Hassan onderschattenquote:Op maandag 5 augustus 2024 21:11 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Beiden geen medaille, beste kans is op de marathon denk ik.
Denk dat de kans op de marathon alleen maar kleiner is geworden met dit voorprogrammaquote:Op maandag 5 augustus 2024 21:11 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hassan blijft wel een enigma, die kan hier ook zomaar ineens totaal schroeienquote:Op maandag 5 augustus 2024 21:11 schreef heywoodu het volgende:
[..]
5 en marathon misschien het beste, finale 10.000 is anderhalve dag voor de marathon.quote:Op maandag 5 augustus 2024 21:11 schreef franklop het volgende:
Benieuwd wat ze kan. Denk dat de 10 en marathon betere keuze had geweest
Ik denk dat ze de wedstrijden vooral goed kan gebruiken om wedstrijdhardheid op te doen.quote:Op maandag 5 augustus 2024 21:11 schreef franklop het volgende:
Benieuwd wat ze kan. Denk dat de 10 en marathon betere keuze had geweest
quote:Op maandag 5 augustus 2024 21:11 schreef FvanS het volgende:
Ik heb thuis ook een sifon onder de wasbak, komt wel erg dichtbij zo
Niet zo negatief jongequote:Op maandag 5 augustus 2024 21:13 schreef ijs_beer het volgende:
Verwacht idd ook geen medaille voor Sifan, normaal gesproken zou ze toch een stukje snelheid kwijt moeten zijn met de marathontrainingen.
Normaal gesproken wel ja.quote:
Ze zal toch niet de enige zijn die dubbelt?quote:Op maandag 5 augustus 2024 21:12 schreef Felagund het volgende:
[..]
5 en marathon misschien het beste, finale 10.000 is anderhalve dag voor de marathon.
Het woord enigma is zelden zo toepasselijk geweest als voor Sifan Hassan.quote:
die is standaard zoquote:
Hassan en McLovinquote:Op maandag 5 augustus 2024 21:15 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het woord enigma is zelden zo toepasselijk geweest als voor Sifan Hassan.
Ja maar welke wedstrijd?quote:Op maandag 5 augustus 2024 21:15 schreef Mikeytt het volgende:
Sifan's coach zei dat Hassan altijd pas op dr best is op de wedstrijddag .
Sepp Kuss vindt dit niet leuk.quote:Op maandag 5 augustus 2024 21:15 schreef Redefine het volgende:
[..]
Doei.quote:
Mwah. Sydney rent altijd heel hard. Ook op de andere nummers. Sifan kan ook broddelwerken afleveren en dan opeens weer schroeien.quote:
Zijn er kampioenschappen bergop rennen?quote:Op maandag 5 augustus 2024 21:15 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Armpjes van Hassan dunner dan dun, dat marathongoud kan niet meer misgaan.
Marathonparkoers nog niet gezien?quote:Op maandag 5 augustus 2024 21:16 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zijn er kampioenschappen bergop rennen?
Slechtste spelen ooit topic nog open?quote:
Nee, hoezo?quote:Op maandag 5 augustus 2024 21:16 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Marathonparkoers nog niet gezien?
Ze moet gewoon zichzelf uitdagen en wil gewoon elke afstand een keer winnen.quote:Op maandag 5 augustus 2024 21:15 schreef Redefine het volgende:
[..]
Vast wel!quote:Op maandag 5 augustus 2024 21:17 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Slechtste spelen ooit topic nog open?
Zilver of plek 4 geen optie?quote:Op maandag 5 augustus 2024 21:17 schreef Mikeytt het volgende:
nu wordt het spannend. Brons of Goud voor HAssan
Stadstourtje Parijs: schijnt een mooie stad te zijn.quote:Op maandag 5 augustus 2024 21:16 schreef DeeBee het volgende:
Haten op Sifan
Toch mooi zo'n figuur, lekker marathonnetje pakken later in de week, laat gaan
Altijd tegen ons.quote:
Nee, ik ook vrij weinig.quote:
Wel veel Fransen.quote:Op maandag 5 augustus 2024 21:18 schreef SolarStorm het volgende:
[..]
Stadstourtje Parijs: schijnt een mooie stad te zijn.
Goed teken!quote:Op maandag 5 augustus 2024 21:15 schreef tompsv18 het volgende:
Hassan stond erbij alsof ze vreselijk moest gapen
bedoelde zilver of bronsquote:
Vorig jaar nog de marathon gelopen, komt wel dichtbij zoquote:Op maandag 5 augustus 2024 21:18 schreef SolarStorm het volgende:
[..]
Stadstourtje Parijs: schijnt een mooie stad te zijn.
quote:
Bij Ireen was het nu beslist.quote:Op maandag 5 augustus 2024 21:15 schreef tompsv18 het volgende:
Hassan stond erbij alsof ze vreselijk moest gapen
Sepp is dan wel weer een sympathiek enigma!quote:Op maandag 5 augustus 2024 21:16 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Sepp Kuss vindt dit niet leuk.
Sepp van den Berg ook niet.quote:Op maandag 5 augustus 2024 21:16 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Sepp Kuss vindt dit niet leuk.
Is dit ook ergens achteraf te zien trouwens? Ik heb geen like-alert want geef nooit echt een neuk.quote:Op maandag 5 augustus 2024 21:20 schreef Pino112 het volgende:
05-08-2024 @ 21:18:06
IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket in "Olympische Spelen 2024 / [Atletiek] #25 Hup Sifan"
Doe er wat aan.quote:
quote:Like Alert
05-08-2024 @ 21:20:42
IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket in "Olympische Spelen 2024 / [Atletiek] #25 Hup Sifan"
9 laps to go...quote:Op maandag 5 augustus 2024 21:20 schreef klaasweetalles het volgende:
hassan moet wel even gaan versnellen he....
Breulsgodquote:Op maandag 5 augustus 2024 21:21 schreef Dagoduck het volgende:
FOK! lijkt wel weer te werken trouwens.
Wacht maar tot de 3x3 finalequote:Op maandag 5 augustus 2024 21:21 schreef Dagoduck het volgende:
FOK! lijkt wel weer te werken trouwens.
laatste 800/400 pasquote:Op maandag 5 augustus 2024 21:20 schreef klaasweetalles het volgende:
hassan moet wel even gaan versnellen he....
quote:Op maandag 5 augustus 2024 21:19 schreef Salina het volgende:
Van achteruit starten.
Favoriete tactiek van @:Zipportal![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |