SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
Het lijkt mij een uitstekend idee dat jij voortaan de lijntjes gaat trekken bij de VAR.quote:Op maandag 5 augustus 2024 09:21 schreef klaasweetalles het volgende:
[ link | afbeelding ]
ik had al tijdens de wedstrijden al het vermoeden dat dit buitenspel was
en dit is gewoon buitenspel
Ik hoop dat de lijntjes die je trekt voor je neus iets rechter zijn dan dit.quote:Op maandag 5 augustus 2024 09:21 schreef klaasweetalles het volgende:
[ link | afbeelding ]
HarVARred?quote:Op maandag 5 augustus 2024 09:26 schreef Caland het volgende:
Ik heb het idee dat ze bij die VAR geen harvard hebben gedaan.
Kun je het doellijntechnologie moment ook nog even in behandeling nemen?quote:Op maandag 5 augustus 2024 09:21 schreef klaasweetalles het volgende:
[ link | afbeelding ]
Je laat ons deze filmpjes zelf opzoeken?quote:Op maandag 5 augustus 2024 09:29 schreef Caland het volgende:
Die filmpjes van dat mokergestoorde wijf van Santi op de thuisvakken. Hele eretribune aan het juichen
Ik kan het niet oneens met Joey zijn hierin hoor. Is ook gewoon vervelend. Ik heb liever ook gewoon dat Paixao en Gimenez niet continu als stervende zwanen naar de grond gaan.quote:
Daarvoor moet je instagram hebben makker.quote:Op maandag 5 augustus 2024 09:38 schreef H.FR het volgende:
[..]
Je laat ons deze filmpjes zelf opzoeken?
Als Hancko was gestapt wel ja.quote:Op maandag 5 augustus 2024 09:21 schreef klaasweetalles het volgende:
[ link | afbeelding ]
Als jij en PSVCL eens gewoon samen op vakantie gaan naar een oord waar geen internet is… ik geef je op een briefje dat een gofundme daarvoor alle records gaat breken.quote:Op maandag 5 augustus 2024 09:21 schreef klaasweetalles het volgende:
[ link | afbeelding ]
Zechiel is hem al voorbij gestreefd.quote:Op maandag 5 augustus 2024 09:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
Gaat Milambo eindelijk doorbreken dit seizoen?
Hoezo "eindelijk"? Hij is toch nog hartstikke jong.quote:Op maandag 5 augustus 2024 09:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
Gaat Milambo eindelijk doorbreken dit seizoen?
Maar dat zijn hele andere voetballers.quote:Op maandag 5 augustus 2024 09:45 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Zechiel is hem al voorbij gestreefd.
Dat is vaak zo.quote:Op maandag 5 augustus 2024 09:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Maar dat zijn hele andere voetballers.
Heb nog weinig van hem gezien. Hopelijk krijgt hij veel kansen straks.quote:Op maandag 5 augustus 2024 09:45 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Omdat hij al 3 jaar bij de selectie zit en amper heeft gespeeld.quote:Op maandag 5 augustus 2024 09:46 schreef Middelpunt het volgende:
[..]
Hoezo "eindelijk"? Hij is toch nog hartstikke jong.
Ik zit te kijken op haar insta maar het laatste is een foto met een stropdas?quote:Op maandag 5 augustus 2024 09:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Daarvoor moet je instagram hebben makker.
quote:Op maandag 5 augustus 2024 09:36 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Kun je het doellijntechnologie moment ook nog even in behandeling nemen?
Ander type. Vond ze allebei goed spelen gisteren.quote:Op maandag 5 augustus 2024 09:45 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Stories.quote:Op maandag 5 augustus 2024 09:52 schreef Document1 het volgende:
[..]
Ik zit te kijken op haar insta maar het laatste is een foto met een stropdas?
Die zijn 15 ofzoquote:Op maandag 5 augustus 2024 10:03 schreef Document1 het volgende:
[..]
Bedankt dat was het waard.Leuke achterbank trouwens.
Veel simpel volk gisteren gezien.quote:Op maandag 5 augustus 2024 10:07 schreef Scrummie het volgende:
Dus die PSV tokkies waren op zoek naar mevrouw Santi na die eerste goal.
Oke Stefan.quote:Op maandag 5 augustus 2024 10:08 schreef Document1 het volgende:
[..]
Waar gras groeit mag gevoetbald worden.
Vond sowieso dat PSV wel erg groot werd gemaakt, hadden een geweldige piek de eerste seizoenshelft maar na de winter was het al niet top meer. Ook weinig (basis)spelers die nog in volle ontwikkeling zitten. Dat wordt eerder minder dan beter.quote:Op maandag 5 augustus 2024 09:52 schreef Middelpunt het volgende:
Als de selecties zo blijven kan het nog wel eens een interessant seizoen gaan worden. Ik dacht eigenlijk dat psv de zaakjes veel beter op orde had dan Feyenoord maar dat blijkt toch ook wel mee te vallen. Bijzonder dat ze daar weer totaal niet hebben geïnvesteerd in de verdediging terwijl dat vorig jaar al de zwakste linie was (in hoeverre je over zwak kunt spreken na zo'n seizoen).
Nu hadden ze natuurlijk wat afwezigen en het zal er vast beter op worden als met name Boscagli weer terug is, maar het blijft toch bijzonder dat ze daar zo weinig opties hebben.
Bij Feyenoord blijft het vooral bijzonder dat er geen opvolger is gehaald voor Wieffer. Zerrouki is toch echt wel een paar niveaus lager en Zechiel en Milambo zijn hele leuke talenten maar hebben toch niet helemaal dezelfde positie.
Daarnaast is de linksback/wing positie nog een probleem nu Smal en Hartman beiden geblesseerd zijn.
Het lijkt wel wat dichter bij elkaar te zitten dan vorig seizoen. Maar goed, er kan nog vanalles veranderen natuurlijk. Hancko, Geertruida en Gimenez staan ongetwijfeld nog in de belangstelling en PSV kan na vandaag natuurlijk het idee hebben gekregen dat ze toch de portemonnee moeten trekken voor een goede verdediger.
Volgens Trein de schuld van Fer, ze juichte te hard en was respectloos, typisch Feyenoorders.quote:Op maandag 5 augustus 2024 10:07 schreef Scrummie het volgende:
Dus die PSV tokkies waren op zoek naar mevrouw Santi na die eerste goal.
quote:Op maandag 5 augustus 2024 10:08 schreef Document1 het volgende:
[..]
Waar gras groeit mag gevoetbald worden.
Toch raakt hij echt de bal wel. (alleen zie je het niet vanuit die hoek waar iedereen mee op de proppen komt.)quote:Op maandag 5 augustus 2024 10:18 schreef Scrummie het volgende:
Die tackle van Nederlands beste back Teze op Santi zie ik net weer een paar keer. Ongelofelijk toch hoor
Die Manschot is echt een hele hele slechte scheidsrechter.
Toch een stuk minder lekker met dat korte haarquote:Op maandag 5 augustus 2024 09:52 schreef Document1 het volgende:
[..]
Ik zit te kijken op haar insta maar het laatste is een foto met een stropdas?
Op het vak waar ik zat (vak E) ook meer Feyenoorders gezien dan PSV’ers. Wel grappig om te zien maar wel triest dat het zelfs in zo’n ‘neutraal’ business vak nog gezeik op kan leveren.quote:Op maandag 5 augustus 2024 09:29 schreef Caland het volgende:
Die filmpjes van dat mokergestoorde wijf van Santi op de thuisvakken. Hele eretribune aan het juichen
Welke haat.quote:Op maandag 5 augustus 2024 10:34 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Die haat op Brian.Die man haalt een nooit verwachte prijs weg uit Eindhoven en heeft overal overgepresteerd. (Ook bij topclubs) Dit gaat gewoon een succes worden.
De kritiek op de voorbereiding kan je moeiteloos op gisteren plakken. Vier tegengoals kan eigenlijk niet, ook niet tegen PSVquote:
Maar dat is geen haat.quote:Op maandag 5 augustus 2024 10:39 schreef Caland het volgende:
[..]
De kritiek op de voorbereiding kan je moeiteloos op gisteren plakken. Vier tegengoals kan eigenlijk niet, ook niet tegen PSV
quote:
De vraag is: Wil je resultaatvoetbal of aanvallend voetbal? Ik zou het wel weten. (resultaatvoetbal)quote:Op maandag 5 augustus 2024 10:39 schreef Caland het volgende:
[..]
De kritiek op de voorbereiding kan je moeiteloos op gisteren plakken. Vier tegengoals kan eigenlijk niet, ook niet tegen PSV
Sowieso zijn het merendeel van de goals die je de afgelopen 3 potjes tegen hebt gekregen helemaal niet het gevolg van 'het systeem'.quote:Op maandag 5 augustus 2024 10:42 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Maar dat is geen haat.
En ja, 4 tegengoals is veel. Maar ja, de tegenstander krijgt er ook 4 tegen. Alle vertrouwen in dat het spoedig stabieler gaat ogen achterin.
Lag echt helemaal open achterin. Mazzel dat PSV met 2 spelers achterin speelde die er niet zoveel van kunnen. Lag daar ook helemaal open. Gimenez (1op1) en Paixao (op de doellijn) hadden er ook echt nog 1 in moeten leggen. Laatstgenoemde speelde -ondanks dat hij niet scoorde- trouwens een prima pot.quote:Op maandag 5 augustus 2024 10:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Leuke valse tegenstelling weer PietjeAids.quote:Op maandag 5 augustus 2024 10:45 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
[..]
De vraag is: Wil je resultaatvoetbal of aanvallend voetbal? Ik zou het wel weten. (resultaatvoetbal)
En dan is het nog Bavaria ook zeker ?quote:Op maandag 5 augustus 2024 10:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Veel simpel volk gisteren gezien.
En je moet er zowaar nog langer op je bier wachten dan in de Kuip. Wist niet dat dat kon.
Hij raakt de bal duidelijk niet. Kijk hoe de bal in dezelfde lijn doorrolt.quote:Op maandag 5 augustus 2024 10:21 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Toch raakt hij echt de bal wel. (alleen zie je het niet vanuit die hoek waar iedereen mee op de proppen komt.)
Uit een Noa Lang beker, als je een beetje pech hebtquote:Op maandag 5 augustus 2024 10:46 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
En dan is het nog Bavaria ook zeker ?
Ik kreeg alleen maar bekers van dat peen en uien gezicht.quote:Op maandag 5 augustus 2024 10:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Uit een Noa Lang beker, als je een beetje pech hebt
Krijg je er dan een paar traantjes bij?quote:Op maandag 5 augustus 2024 10:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij raakt de bal duidelijk wel.quote:Op maandag 5 augustus 2024 10:48 schreef CR7 het volgende:
[..]
Hij raakt de bal duidelijk niet. Kijk hoe de bal in dezelfde lijn doorrolt.
Hij raakte de bal, dat zag je ook wel meteen aan de hele houding van Gimenez, die normaal al sterft als je naar hem wijst.quote:Op maandag 5 augustus 2024 10:18 schreef Scrummie het volgende:
Die tackle van Nederlands beste back Teze op Santi zie ik net weer een paar keer. Ongelofelijk toch hoor
Die Manschot is echt een hele hele slechte scheidsrechter.
Horrorquote:Op maandag 5 augustus 2024 10:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij heeft ook een veel betere selectie ter beschikking.quote:Op maandag 5 augustus 2024 11:02 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Heb nou maar vertrouwen in deze man. Beter dan Gio is hij sowieso.
Bij zijn andere clubs had hij de verdediging prima op orde dus dat komt ook echt wel goed. Heeft even tijd nodig.quote:Op maandag 5 augustus 2024 11:03 schreef fetX het volgende:
[..]
Hij heeft ook een veel betere selectie ter beschikking.
Hij is in ieder geval aanvallender ingesteld. Maar laat hem eerst maar eens de verdediging op orde krijgen, want dat lijkt voorlopig nog nergens op.
Paixao lijkt deze rol wel te liggen eigenlijk, niet verwacht. Uitstekende 'assist' ook op Santi waar die penalty uit kwam meen ik, al had hij er gisteren minimaal één moeten maken (die bal in een praktisch leeg doelquote:Op maandag 5 augustus 2024 11:03 schreef fetX het volgende:
[..]
Hij heeft ook een veel betere selectie ter beschikking.
Hij is in ieder geval aanvallender ingesteld. Maar laat hem eerst maar eens de verdediging op orde krijgen, want dat lijkt voorlopig nog nergens op.
Daar dacht ie veel te makkelijk over inderdaad.quote:Op maandag 5 augustus 2024 11:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Paixao lijkt deze rol wel te liggen eigenlijk, niet verwacht. Uitstekende 'assist' ook op Santi waar die penalty uit kwam meen ik, al had hij er gisteren minimaal één moeten maken (die bal in een praktisch leeg doel)
quote:Op maandag 5 augustus 2024 11:08 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Daar dacht ie veel te makkelijk over inderdaad.
Die speelde echt uitstekend, ja.quote:Op maandag 5 augustus 2024 11:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Paixao lijkt deze rol wel te liggen eigenlijk, niet verwacht. Uitstekende 'assist' ook op Santi waar die penalty uit kwam meen ik, al had hij er gisteren minimaal één moeten maken (die bal in een praktisch leeg doel)
Ik vind dit niet zo’n leuke rubriek.quote:Op maandag 5 augustus 2024 11:12 schreef Caland het volgende:
De demagoog post is weer uit
[ afbeelding ]
Leuke rubriek
Als ie dat wel wil houdt ie wel heel erg van Feyenoord. Of misschien heeft ie wel last van heimwee en wil ie niet naar het buitenland.quote:Op maandag 5 augustus 2024 11:13 schreef maxi-mus het volgende:
Had niet verwacht dat Bijlow zou banken trouwens. Die zal niet het hele seizoen tweede keeper willen zijn lijkt mij.
Denk dat je een beetje moet hopen dat een topclub een reservekeeper zoektquote:Op maandag 5 augustus 2024 11:15 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als ie dat wel wil houdt ie wel heel erg van Feyenoord. Of misschien heeft ie wel last van heimwee en wil ie niet naar het buitenland.
Overigens verdient ie een topsalaris, dus vanuit de club vraag ik me ook af of ze blij zijn met Bijlow op de bank.
Ik vind de hoeveelheid mensen die hier moeite mee hebben dan wel weer een gigantisch leuke rubriek.quote:
Die transfermarkt is echt nog nauwelijks op gang. Er zal vast nog wel wat gaan gebeuren, altijd zo in augustus. Verwacht eigenlijk dat Gimenez en Hancko nog wel vertrekken. In ieder geval 1 van de twee.quote:Op maandag 5 augustus 2024 11:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Denk dat je een beetje moet hopen dat een topclub een reservekeeper zoekt
Vanaf minuut 1 laten weten dat je er bentquote:Op maandag 5 augustus 2024 11:19 schreef fetX het volgende:
[..]
Klaar voor het nieuwe seizoen. Alles geven @:gurneyisbestoke
Ik had eigenlijk goede hoop dat Santi gewoon zou blijven na die matige 2e seizoenshelft, zul je zien dat ie de komende weken 8x scoort en alsnog op 31 augustus vertrektquote:Op maandag 5 augustus 2024 11:18 schreef fetX het volgende:
[..]
Die transfermarkt is echt nog nauwelijks op gang. Er zal vast nog wel wat gaan gebeuren, altijd zo in augustus. Verwacht eigenlijk dat Gimenez en Hancko nog wel vertrekken. In ieder geval 1 van de twee.
Ik denk dat het onwaarschijnlijk is dat ze een bepalende speler op of tijdens de laatste dagen van de transfermarkt laten vertrekken zolang je er geen vervanger voor kunt halen.quote:Op maandag 5 augustus 2024 11:22 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk goede hoop dat Santi gewoon zou blijven na die matige 2e seizoenshelft, zul je zien dat ie de komende weken 8x scoort en alsnog op 31 augustus vertrekt
Bij de 3-3 (?) zag hij er niet zo goed uit, nee.quote:Op maandag 5 augustus 2024 11:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Toch vond ik Wellenreuther gisteren helemaal niet zo sterk. Wel 2 uitstekende reddingen verder.
Ik hoop het.quote:Op maandag 5 augustus 2024 11:25 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik denk dat het onwaarschijnlijk is dat ze een bepalende speler op of tijdens de laatste dagen van de transfermarkt laten vertrekken zolang je er geen vervanger voor kunt halen.
Vond hem wel beroerd keepen gisteren, behalve de strafschoppen wat sowieso wel een specialiteit van hem is. Vermoed nog steeds dat hij gewoon wat piekjes had vorige seizoen en dat zijn daadwerkelijke niveau iets lager ligt.quote:Op maandag 5 augustus 2024 11:22 schreef fetX het volgende:
Zou het genot vinden als Wellenreuther de komende 4 jaar gewoon je eerste keeper is. Sneu voor Bijlow, die ik wel iets beter vind mits fit. Maar een keeper die elk jaar in kreukels ligt word je ook niet echt vrolijk van.
Dat was vooral de schuld van Bart.quote:Op maandag 5 augustus 2024 11:26 schreef fetX het volgende:
[..]
Bij de 3-3 (?) zag hij er niet zo goed uit, nee.
Die penalty was ook vrij roekeloos en onnodig, ondanks dat ie nog in probeerde te houdenquote:Op maandag 5 augustus 2024 11:26 schreef fetX het volgende:
[..]
Bij de 3-3 (?) zag hij er niet zo goed uit, nee.
Ueda liet gisteren weer zien waarom ik hoop dat die Carranza er ook maar iets van kan. Dan ben je al snel beter.quote:Op maandag 5 augustus 2024 11:26 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik hoop het.
Inb4 Pistolero of Dombo die zegt dat we de vervanger al in huis hebben.
Ah ja, die ook inderdaad.quote:Op maandag 5 augustus 2024 11:27 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die penalty was ook vrij roekeloos en onnodig, ondanks dat ie nog in probeerde te houden
Maar die uitspraak doe ik nooit.quote:Op maandag 5 augustus 2024 11:26 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik hoop het.
Inb4 Pistolero of Dombo die zegt dat we de vervanger al in huis hebben.
Ueda, Zerrouki, Ivanusec. Wat mij betreft alledrie spelers die je bij een mooi (huur)bod mag laten gaan. Bij die laatste meer omdat deze manier van spelen hem niet lijkt te liggen vooralsnog.quote:Op maandag 5 augustus 2024 11:27 schreef fetX het volgende:
[..]
Ueda liet gisteren weer zien waarom ik hoop dat die Carranza er ook maar iets van kan. Dan ben je al snel beter.
Jij bent toch nog altijd overtuigd van de klasse van Ueda?quote:Op maandag 5 augustus 2024 11:28 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Maar die uitspraak doe ik nooit.
Stiekem heb ik nog wel hoop op Ivanusec, maar ben bang dat dit hem ook niet gaat worden nee. Zonde wel, want dit zijn toch 3 dure spelers waarvan je maar moet hopen dat je het transferbedrag nog terugverdient.quote:Op maandag 5 augustus 2024 11:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ueda, Zerrouki, Ivanusec. Wat mij betreft alledrie spelers die je bij een mooi (huur)bod mag laten gaan. Bij die laatste meer omdat deze manier van spelen hem niet lijkt te liggen vooralsnog.
Ik vond hem gisteren oprecht weer niet slecht invallen.quote:Op maandag 5 augustus 2024 11:30 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Jij bent toch nog altijd overtuigd van de klasse van Ueda?
Hij deed ook een paar goede dingen gisteren, zoals die assist op Milambo, maar komt echt niet in de buurt van het niveau van Santi
Nee, Dombo heeft soms vreemde spelersvoorkeuren die hij doordrukt maar doet nooit ‘we hebben al {insert vage jeugdspeler} in huis die bijna net zo goed is’.quote:Op maandag 5 augustus 2024 11:30 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Jij bent toch nog altijd overtuigd van de klasse van Ueda?
Hij deed ook een paar goede dingen gisteren, zoals die assist op Milambo, maar komt echt niet in de buurt van het niveau van Santi
Heeft geen bal goed geraakt lolquote:Op maandag 5 augustus 2024 11:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik vond hem gisteren oprecht weer niet slecht invallen.
Maar dat valt nu dus echt reuze mee!quote:
Leverde weer zoveel in, kan totaal niet kaatsen en verliest vrijwel elk duel. Prima assist, maar verder was het voor de zoveelste keer kut met peren.quote:
Paar keer de verkeerde kant opendraaien, stelselmatig de verkeerde keuzes maken.quote:Op maandag 5 augustus 2024 11:33 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Maar dat valt nu dus echt reuze mee!Een keer wel weer met twee linkervoeten een bal verspeeld, maar de rest netjes gediend als aanspeelpunt.
Ik denk dat er voor Zerrouki best kopers te vinden zijn die 8-10 miljoen voor hem willen betalen. Is in een simpele rol echt een uitstekende speler, maar bij ons wordt te veel van hem gevraagd.quote:Op maandag 5 augustus 2024 11:31 schreef fetX het volgende:
[..]
Stiekem heb ik nog wel hoop op Ivanusec, maar ben bang dat dit hem ook niet gaat worden nee. Zonde wel, want dit zijn toch 3 dure spelers waarvan je maar moet hopen dat je het transferbedrag nog terugverdient.
Verhuren met een goede optie tot koop dus, hebben elders prima gepresteerd dus lijkt mij niet uitgesloten dat je op die manier het geld terug kan verdienen. Als je ze op de bank laat vreten ze vooral salaris en transferwaarde.quote:Op maandag 5 augustus 2024 11:31 schreef fetX het volgende:
[..]
Stiekem heb ik nog wel hoop op Ivanusec, maar ben bang dat dit hem ook niet gaat worden nee. Zonde wel, want dit zijn toch 3 dure spelers waarvan je maar moet hopen dat je het transferbedrag nog terugverdient.
Mijn minst favoriete act van dombo is de Ueda act. Ook gisteren weer pijn aan de ogen met bijna alles wat hij doetquote:Op maandag 5 augustus 2024 11:33 schreef fetX het volgende:
[..]
Leverde weer zoveel in, kan totaal niet kaatsen en verliest vrijwel elk duel. Prima assist, maar verder was het voor de zoveelste keer kut met peren.
quote:Op maandag 5 augustus 2024 11:36 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik zal wel door Japanse ogen kijken.
Keurige penalty op het moment dat het er toe deed.quote:
Deze kan er ook bij @GurneyIsBestOkequote:Op maandag 5 augustus 2024 11:40 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
[..]
Keurige penalty op het moment dat het er toe deed.
Laatste 5 officiële wedstrijden voor Feyenoord 3 goals en 3 assists. Moet je nagaan als die echt begint te voetballen.quote:Op maandag 5 augustus 2024 11:40 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
[..]
Keurige penalty op het moment dat het er toe deed.
quote:Op maandag 5 augustus 2024 11:43 schreef Caland het volgende:
Tsongdinges trouwens gisteren niet eens op de bank
Kasanwirjo wel @:pistolero
Jij hebt duidelijk niet geluisterd naar het interview van Timon en David.quote:Op maandag 5 augustus 2024 11:45 schreef Wotte het volgende:
Het goede nieuws is dat de sleutel
van de defensieve kwetsbaarheid ligt in het doordekken op de aanvallende middenvelder als ze achterin 1 op 1 staan.
Ik las slechts pieter zijn proza. Overigens snap ik dat geneuzel hier over die wingbacks nog steeds niet. Die hoeven alleen door te dekken en heel hard rennen. Kan zelfs Nieuwkoop.quote:Op maandag 5 augustus 2024 11:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk niet geluisterd naar het interview van Timon en David.
De wingbacks moeten met hogere HIGH PRESSURE spelen.
Vond dat in de eerste helft wel duidelijk zichtbaar inderdaad. Toen stond je vaak gewoon met 5 verdedigers op 1 lijnquote:Op maandag 5 augustus 2024 11:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk niet geluisterd naar het interview van Timon en David.
De wingbacks moeten met hogere HIGH PRESSURE spelen.
Begin jij nu ook al?quote:Op maandag 5 augustus 2024 11:57 schreef satecl het volgende:
Opbrengst CL: 35 miljoen
Verkoop Slot: 15 miljoen
Wieffer: 30 miljoen
Summerville: 4,5 miljoen
Totaal +/- 80 miljoen.
Hopelijk nog verkoop:
Lopez, Bullaude, Walemark en Pedersen.
Dan wordt het wel eens tijd dat er A spelers voor terug komen. Want in de CL kun je niet met dit team op de proppen komen.
Ik zou het geweldig vinden als De Vrij zal komen, en Geertruida als wing wordt gebruikt. Maar dat zal helaas niet gebeuren.
Hangt ook wat van de situatie af natuurlijk. Als PSV onder de druk kan uitspelen eindig je al snel in zo'n defensieve lijn. Dat hoge drukzetten is om de opbouw tegenstander proberen vast te zetten. Dat lukte veelal niet.quote:Op maandag 5 augustus 2024 11:53 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Vond dat in de eerste helft wel duidelijk zichtbaar inderdaad. Toen stond je vaak gewoon met 5 verdedigers op 1 lijn
Het waren niet bepaald exact dezelfde overtredingen.quote:Op maandag 5 augustus 2024 10:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij raakte de bal, dat zag je ook wel meteen aan de hele houding van Gimenez, die normaal al sterft als je naar hem wijst.
Edit: wel eens dat het een belachelijk slechte scheids is. Ook heel raar om Benitez wél geel maar Wellenreuther geen geel te vinden voor precies dezelfde overtreding. Stukje marchanderen.
Je mist nog wel wat spelers, ik denk dat het met een Hartman en Timber er al een stuk beter uit ziet.quote:Op maandag 5 augustus 2024 11:57 schreef satecl het volgende:
Opbrengst CL: 35 miljoen
Verkoop Slot: 15 miljoen
Wieffer: 30 miljoen
Summerville: 4,5 miljoen
Totaal +/- 80 miljoen.
Hopelijk nog verkoop:
Lopez, Bullaude, Walemark en Pedersen.
Dan wordt het wel eens tijd dat er A spelers voor terug komen. Want in de CL kun je niet met dit team op de proppen komen.
Ik zou het geweldig vinden als De Vrij zal komen, en Geertruida als wing wordt gebruikt. Maar dat zal helaas niet gebeuren.
Vond het wel een aardige 50/50 pot eigenlijk. Feyenoord had er toch ook nog echt 2 moeten maken waarbij bij PSV de grootste kansen er ook wel in gingen. Genoeg mogelijkheden aan beide kanten.quote:Op maandag 5 augustus 2024 12:05 schreef Wotte het volgende:
Overigens denk ik wel dat als je deze wedstrijd tien keer speelt PSV 'm zeven keer wint.
Die kans op 3-1 vlak voor rustquote:Op maandag 5 augustus 2024 12:09 schreef fetX het volgende:
[..]
Vond het wel een aardige 50/50 pot eigenlijk. Feyenoord had er toch ook nog echt 2 moeten maken waarbij bij PSV de grootste kansen er ook wel in gingen. Genoeg mogelijkheden aan beide kanten.
Dan ken je de huidige regels niet. En het doel was ook niet leeg natuurlijk, er stond nog een verdediger. Dus dat was geen rood.quote:Op maandag 5 augustus 2024 12:05 schreef Middelpunt het volgende:
Ik denk dat strikt volgens de regels Benitez rood had moeten hebben
Volgens de Pieter Zwart-bode 2,9 om 3,9 expected goals. Verreken je dat (penalty = 0,75 meestal) kom je inderdaad rond 2,2 om 2,4 uit.quote:Op maandag 5 augustus 2024 12:09 schreef fetX het volgende:
[..]
Vond het wel een aardige 50/50 pot eigenlijk. Feyenoord had er toch ook nog echt 2 moeten maken waarbij bij PSV de grootste kansen er ook wel in gingen. Genoeg mogelijkheden aan beide kanten.
Hartman mis je misschien wel alle CL potjesquote:Op maandag 5 augustus 2024 12:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Je mist nog wel wat spelers, ik denk dat het met een Hartman en Timber er al een stuk beter uit ziet.
Maar de wingback moet de achterlijn halen is een heel groot misverstand in DIT systeem.quote:Op maandag 5 augustus 2024 11:59 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Begin jij nu ook al?
Er zou inderdaad een kleine oorlogskas moeten zijn. Ik neem aan dat Dennis rustig aan het koken is. Goede gerechten kosten tijd
Je hebt Smal ook nog achter de hand, geen idee hoe lang dat moet duren en of je daar mee voor de dag kan komen Europees.quote:Op maandag 5 augustus 2024 12:12 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hartman mis je misschien wel alle CL potjes
Huhquote:Op maandag 5 augustus 2024 12:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Maar de wingback moet de achterlijn halen is een heel groot misverstand in DIT systeem.
Nou mooi dan dat Stengs je tweede tien is in dit systeem.quote:Op maandag 5 augustus 2024 12:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Huh
Dat is als zeggen dat het een misvatting is dat een spits doelpunten moet maken.
Als Stengs je rechtsbuiten is móét de wingback dit systeem de achterlijn halen, anders worden de ruimtes waarin je opbouwt veel te klein. Die diepgang op rechts moet ergens vandaan komen.
Ja ik heb geen idee hoe zwaar de blessure van Smal precies is.quote:Op maandag 5 augustus 2024 12:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Je hebt Smal ook nog achter de hand, geen idee hoe lang dat moet duren en of je daar mee voor de dag kan komen Europees.
Feyenoord speelde wel vrij snel opportunistisch dan moet het wel goed vallen. Je moet veel in de 1 op 1 komen om iets te forceren. Dat deed het dit keer.quote:Op maandag 5 augustus 2024 12:09 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik dusquote:Op maandag 5 augustus 2024 12:21 schreef viagraap het volgende:
[..]
Nou mooi dan dat Stengs je tweede tien is in dit systeem.
Eerste helft wel omdat we er toen totaal niet goed in zaten (in ieder geval de eerste 20 minuten), tweede helft vond ik dat toch een stuk minder. Toen zag je ook dat we langzaam de controle over de wedstrijd kregen in grote delen van die helft. Maar achterin bleef het kwetsbaar.quote:Op maandag 5 augustus 2024 12:30 schreef Wotte het volgende:
[..]
Feyenoord speelde wel vrij snel opportunistisch dan moet het wel goed vallen. Je moet veel in de 1 op 1 komen om iets te forceren. Dat deed het dit keer.
Zelfs als die niet al te zwaar is, is het al eind september/begin oktober voor je hem goed fit hebt.quote:Op maandag 5 augustus 2024 12:23 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ja ik heb geen idee hoe zwaar de blessure van Smal precies is.
En is Smal gewoon een ideale bankzitterquote:Op maandag 5 augustus 2024 12:58 schreef H.FR het volgende:
[..]
Zelfs als die niet al te zwaar is, is het al eind september/begin oktober voor je hem goed fit hebt.
Liever Smal dan Lopez wel denk ik. Maar die Bueno is dus ook een LWB?quote:Op maandag 5 augustus 2024 13:09 schreef Caland het volgende:
[..]
En is Smal gewoon een ideale bankzitter
Nog meer dan Nieuwkoop zelfs
Geniet nou gewoon even van al die prijzen man.quote:Op maandag 5 augustus 2024 13:28 schreef Scrummie het volgende:
Wat een feest, we krijgen dankzij Priske weer pietje aids in dit topic.
#ExitPriske
quote:Op maandag 5 augustus 2024 13:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Als we die JC Schaal inleveren zijn we dan weer van Pietje af?
Dat is wel een interessante ruil namelijk.
Als ie dan naar het PSV topic gaat ben ik helemaal voorquote:Op maandag 5 augustus 2024 13:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Als we die JC Schaal inleveren zijn we dan weer van Pietje af?
Dat is wel een interessante ruil namelijk.
Maar wij hebben klaas alquote:Op maandag 5 augustus 2024 14:10 schreef alopio het volgende:
[..]
Ach elk topic zijn eigen totaal debiel.
Kut das waar. Maar liever Klaas dan Pietjequote:
Hahahaa lachen! Met je Anne Frank-UI.quote:Op maandag 5 augustus 2024 14:24 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Ik snap opeens waarom Pietje zo’n fan is van Priske
De jaarlijks terugkerende de JC-schaal is wél echt een prijs hoor act.quote:Op maandag 5 augustus 2024 14:28 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wat zijn we weer ontzettend veel bezig met Pietje zeg.
PSV weet anders gewoon weer waar het staat.quote:Op maandag 5 augustus 2024 14:29 schreef Caland het volgende:
[..]
De jaarlijks terugkerende de JC-schaal is wél echt een prijs hoor act.
Was die idd ook niet, maar Milan van Dongen kroont hem met 1 gestopte pingel tot man of the match en iedereen herhaalt het maar.quote:Op maandag 5 augustus 2024 11:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Toch vond ik Wellenreuther gisteren helemaal niet zo sterk. Wel 2 uitstekende reddingen verder.
Ik vind het ook sneu voor Bijlow. Maar hoop niet dat we allemaal opeens extra kritisch gaan zijn op Wellenreuther alleen omdat die een 'kind vd club' op de bank houdt.quote:Op maandag 5 augustus 2024 16:00 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Was die idd ook niet, maar Milan van Dongen kroont hem met 1 gestopte pingel tot man of the match en iedereen herhaalt het maar.
Nouja, gisteren keepte die gewoon kut. Dat heeft verder weinig te maken met wie hij op de bank houdtquote:Op maandag 5 augustus 2024 16:37 schreef CR7 het volgende:
[..]
Ik vind het ook sneu voor Bijlow. Maar hoop niet dat we allemaal opeens extra kritisch gaan zijn op Wellenreuther alleen omdat die een 'kind vd club' op de bank houdt.
Keepte helemaal niet kut.quote:Op maandag 5 augustus 2024 16:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja, gisteren keepte die gewoon kut. Dat heeft verder weinig te maken met wie hij op de bank houdt
Veroorzaakt een pingel, zag er bij de derde goal heel slecht uit. Eerste goal is ook eigenlijk de hoek van de keeper maar daar kan je nog zeggen dat het heel goed is ingeschoten, moet daar wel veel meer uitstappen.quote:
Hoe één gehouden strafschop het beeld kan vervormen. Maar aan de andere kant ben je wellicht vergeten dat discussiëren met Pietje geen zin heeft, want Pietje luistert toch niet.quote:Op maandag 5 augustus 2024 16:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Veroorzaakt een pingel, zag er bij de derde goal heel slecht uit. Eerste goal is ook eigenlijk de hoek van de keeper maar daar kan je nog zeggen dat het heel goed is ingeschoten, moet daar wel veel meer uitstappen.
En dan hoort hij eigenlijk ook gewoon rood te krijgen waardoor je de rest van de wedstrijd met een veldspeler op doel had gestaan. Dan keep je gewoon kut.
3e goal vond ik een grote foutquote:
Voor niks 30 minuten Buonanotte | Welcome to Feyenoord | Skills & Goals | Despacito gekekenquote:Op maandag 5 augustus 2024 19:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
ITSHAPPENING
Buonanotte niet naar Feyenoord.
Maar ze waren wel rond hoor.
Als clubs kan dat ook prima.quote:Op maandag 5 augustus 2024 19:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
ITSHAPPENING
Buonanotte niet naar Feyenoord.
Maar ze waren wel rond hoor.
Szymanski (2e termijn), Gnonto, Rodriguez allemaal in de mud.quote:Op maandag 5 augustus 2024 19:15 schreef Caland het volgende:
Jannes in de mud. Ik vertrouw voortaan alleen nog maar Martijn Krabbendam.
Idrissi IT'S HAPPENINGquote:Op maandag 5 augustus 2024 19:17 schreef CR7 het volgende:
[..]
Szymanski (2e termijn), Gnonto, Rodriguez allemaal in de mud.
Het zal allemaal wel weer aan andere liggen. Wij zullen het wel verkeerd begrepen hebben, wij snappen er geen kut van.quote:Op maandag 5 augustus 2024 19:18 schreef Pistolero het volgende:
Wij wachten op de meltdown van Rutger op X.
quote:Tóch kiest de speler anders, zo verzekert ook Mikos Gouka in navolging op eerdere info uit de commentsectie op 1908.nl.
24 miljoen door de plee.quote:Op maandag 5 augustus 2024 11:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ueda, Zerrouki, Ivanusec. Wat mij betreft alledrie spelers die je bij een mooi (huur)bod mag laten gaan. Bij die laatste meer omdat deze manier van spelen hem niet lijkt te liggen vooralsnog.
Kan lekker transfers gaan verneuken in 020 als ie dat zo leuk vindquote:Op maandag 5 augustus 2024 20:18 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Kunnen we ZKA niet gewoon een andere hobby geven?
Jannes belang boven club belangquote:Op maandag 5 augustus 2024 20:47 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Kan lekker transfers gaan verneuken in 020 als ie dat zo leuk vind
Gelukkig heeft ie Misluktat niet gesaboteerd.quote:Op maandag 5 augustus 2024 20:47 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Kan lekker transfers gaan verneuken in 020 als ie dat zo leuk vind
Je zal de aankoopprijs wel ongeveer terug verdienen, vooral zonde van de (sportieve) investering en het salaris, je had liever andere spelers gehaald voor dat jaartje Arne-school die nu wél klaar waren voor de basis.quote:
Wij zijn geen Ajax.quote:Op maandag 5 augustus 2024 21:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je zal de aankoopprijs wel ongeveer terug verdienen, vooral zonde van de (sportieve) investering en het salaris, je had liever andere spelers gehaald voor dat jaartje Arne-school die nu wél klaar waren voor de basis.
Mwah, zitten in een betaalbare prijsklasse en hebben zich al ergens anders bewezen. Ook alledrie actief international bij redelijke landen. Qua transfersom waren het ook geen verkeerde deals (eerder juist heel goede), ze zijn vooral niet goed gescout op wat je echt nodig had. Maar normaal krijg je daar het meeste wel van terug.quote:Op maandag 5 augustus 2024 21:49 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Wij zijn geen Ajax.
We krijgen hooguit de helft daarvoor terug.
Als het meer dan prima spelers zijn kan je ze beter elders in de etalage zetten zodat je er hopelijk nog een goede transfersom aan over houdt, zeker de kans dat Ivanusec of Ueda op korte termijn basisspeler worden lijkt mij zo’n beetje nul en je bent op beide posities driedubbel bezet. Die zitten zelf ook niet te wachten op nog een seizoen op de bank joh.quote:Op maandag 5 augustus 2024 21:50 schreef Pistolero het volgende:
Ueda, Zerrouki en Ivanusec zijn meer dan prima spelers die ook dit seizoen weer belangrijk gaan zijn voor Feyenoord.
Weer?quote:Op maandag 5 augustus 2024 21:50 schreef Pistolero het volgende:
Ueda, Zerrouki en Ivanusec zijn meer dan prima spelers die ook dit seizoen weer belangrijk gaan zijn voor Feyenoord.
Het is ergens toch juist een goede zaak dat spelers van het kaliber Zerrouki, Ueda en Ivanusec straks waarschijnlijk op de bank zitten? Tot voor kort was de bank hemeltergend slecht, nu ga je er amper tot niet op achteruit als je gaat wisselen.quote:Op maandag 5 augustus 2024 22:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als het meer dan prima spelers zijn kan je ze beter elders in de etalage zetten zodat je er hopelijk nog een goede transfersom aan over houdt, zeker de kans dat Ivanusec of Ueda op korte termijn basisspeler worden lijkt mij zo’n beetje nul en je bent op beide posities driedubbel bezet. Die zitten zelf ook niet te wachten op nog een seizoen op de bank joh.
En Zerrouki zit nu alleen maar EIGEN JEUGD in de weg.
Dat was vorig seizoen toch al zo? En toen was het ook al geen goede zaak en ook toen ging je er vaak (flink) op achteruit als je wisselde, zie niet in hoe dat nu anders zou zijn.quote:Op maandag 5 augustus 2024 22:15 schreef Pistolero het volgende:
Het is ergens toch juist een goede zaak dat spelers van het kaliber Zerrouki, Ueda en Ivanusec straks waarschijnlijk op de bank zitten? Tot voor kort was de bank hemeltergend slecht, nu ga je er amper tot niet op achteruit als je gaat wisselen.
Ivanusec en Zerrouki hebben zeker drie a vier best goede potjes gespeeld.quote:
We zijn nu op zich wel in de positie dat er ook (dure) aankopen op de bank kunnen zitten. Is ook een teken van de groei van de club. Vanuit het oogpunt van Feyenoord komen ze ook een stuk beter tot hun recht als wisselspeler(en ze zullen ongetwijfeld allemaal ook wel eens in de basis staan) bij Feyenoord dan als basisspeler bij een andere club, lijkt me.quote:Op maandag 5 augustus 2024 22:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat was vorig seizoen toch al zo? En toen was het ook al geen goede zaak en ook toen ging je er vaak (flink) op achteruit als je wisselde, zie niet in hoe dat nu anders zou zijn.
Je kan bovendien om zowel financiële als management redenen geen oneindige lijst aan dure spelers in je selectie hebben, dan is het heel normaal om je dure wisselspelers te verhuren waar ze beter tot hun recht komen.
Het is godverdomme bijna september en nog steeds geen fatsoenlijke speler gekocht. Omdat die vrienden van Feyenoord nog wat centen moeten hebben.quote:Op maandag 5 augustus 2024 22:31 schreef Pistolero het volgende:
[..]
We zijn nu op zich wel in de positie dat er ook (dure) aankopen op de bank kunnen zitten. Is ook een teken van de groei van de club. Vanuit het oogpunt van Feyenoord komen ze ook een stuk beter tot hun recht als wisselspeler(en ze zullen ongetwijfeld allemaal ook wel eens in de basis staan) bij Feyenoord dan als basisspeler bij een andere club, lijkt me.
Welnee. Veel van onze (duurdere) aankopen vinden plaats in augustus. Al jaren.quote:Op maandag 5 augustus 2024 22:46 schreef Wotte het volgende:
[..]
Het is godverdomme bijna september en nog steeds geen fatsoenlijke speler gekocht. Omdat die vrienden van Feyenoord nog wat centen moeten hebben.
Wat mij betreft stelt Dennis zich keihard op; nog een keer zoiets krankzinnigs en ze hoeven sowieso voor niets of niemand meer aan te kloppen. Dat ze de tyfus genieten, stel mafklappers.quote:Atlético Madrid heeft onlangs een bod van 2,5 miljoen euro uitgebracht op Justin Bijlow. Dat meldt Feyenoord-watcher Marcel van der Kraan in de podcast Kick-Off van De Telegraaf. De Rotterdammers zijn niet op dit bod ingegaan.
Zie je het al voor je. Iemand van Nottingham belt hem op en zegt dat zij zich binnenkort een keer gaan melden bij Feyenoord voor Gimenez.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 00:07 schreef ThePlaneteer het volgende:
Gezien de bron slaap ik voorlopig gerust.
Nog één keer zo'n beledigend bod en we sturen Kasanwirjo gratis naar ze op.quote:Op maandag 5 augustus 2024 23:20 schreef De_Pel het volgende:
Dat Atletico een compleet lachwekkende 20 miljoen biedt op Hancko is natuurlijk al te bizar voor woorden, maar dit slaat echt alles
[..]
Wat mij betreft stelt Dennis zich keihard op; nog een keer zoiets krankzinnigs en ze hoeven sowieso voor niets of niemand meer aan te kloppen. Dat ze de tyfus genieten, stel mafklappers.
Deden ze bij PSV met Benitez ook al, 2 miljoen geloof ikquote:Op maandag 5 augustus 2024 23:20 schreef De_Pel het volgende:
Dat Atletico een compleet lachwekkende 20 miljoen biedt op Hancko is natuurlijk al te bizar voor woorden, maar dit slaat echt alles
[..]
Wat mij betreft stelt Dennis zich keihard op; nog een keer zoiets krankzinnigs en ze hoeven sowieso voor niets of niemand meer aan te kloppen. Dat ze de tyfus genieten, stel mafklappers.
quote:Op maandag 5 augustus 2024 23:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ x ]
Geen CL.
Lekker blijven joh
Snap wel dat ze het proberen, maar het lijkt me sterk dat hij dit gaat doen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 01:07 schreef De_Pel het volgende:
[..]Pfff. Echt. Een degradatiekandidaat…
heeft deze club echt 50 miljoen?quote:Op maandag 5 augustus 2024 23:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ x ]
Geen CL.
Lekker blijven joh
Hij zal vast op wat lijstjes staan, zoals meerdere spelers van Feyenoord, wordt nog wel een roerige maand.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 05:22 schreef fetX het volgende:
[..]
Snap wel dat ze het proberen, maar het lijkt me sterk dat hij dit gaat doen.
Toch zijn dit vaak de clubs die uit het niets belachelijk hoge bedragen bieden. Zoals ook bijvoorbeeld Brentford die opeens 37 miljoen bood voor die Nusa van Brugge. En na het afketsen 33 betaalden voor die Tiago van Brugge. Maar ik denk dat Gimenez nog liever blijft idd.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 05:22 schreef fetX het volgende:
[..]
Snap wel dat ze het proberen, maar het lijkt me sterk dat hij dit gaat doen.
Mwah, hij lijkt me makkelijker te vervangen dan bijvoorbeeld Geertruidaquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 07:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
50 millie. Prima vraagprijs DennisGod.
Ook terecht want Santi is moeilijk te vervangen
Ben ik het dan weer niet mee eens. Santi is toch een garantie voor 25+ goals (en dan zet ik nog laag in).quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 07:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Mwah, hij lijkt me makkelijker te vervangen dan bijvoorbeeld Geertruida
NOOIT GEEN GELD.quote:Op maandag 5 augustus 2024 23:03 schreef fetX het volgende:
[..]
Welnee. Veel van onze (duurdere) aankopen vinden plaats in augustus. Al jaren.
Dat snap ik als je zelf nog een heel elftal aan waardeloze troep moet zien te verkopen. In Rotterdam maken ze zich wat minder druk vooralsnog.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 08:25 schreef Wotte het volgende:
[..]
NOOIT GEEN GELD.
Vind het in zijn geheel wat een tamme transfermarkt dit seizoen.
Ik heb alleen een elftal voor de kinderbijslag.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 08:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat snap ik als je zelf nog een heel elftal aan waardeloze troep moet zien te verkopen. In Rotterdam maken ze zich wat minder druk vooralsnog.
Ja, die roept wel vaker onzin als het gaat om transfersommen. Feyenoord gaat pas praten bij 20, voor 10 kan je hooguit een matige speler als Teze ophalen. @PSVCLquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 09:07 schreef Wotte het volgende:
Maar vriend @:Caland heb je gehoord wat Krabbendam zei over de transfersom van Geertruida?
Vind dit pas de eerste echt slechte wedstrijd van Wellenreuther, maar hij is gewoon objectief minder goed dan Bijlow. Wellenreuther is een prima keeper voor de Eredivisie, maar dat is het.quote:Op maandag 5 augustus 2024 16:37 schreef CR7 het volgende:
[..]
Ik vind het ook sneu voor Bijlow. Maar hoop niet dat we allemaal opeens extra kritisch gaan zijn op Wellenreuther alleen omdat die een 'kind vd club' op de bank houdt.
Eens hoor vind hem ook veel beter. Maar Bijlow heeft de afgelopen 6 jaar gemiddeld 23 wedstrijden gespeeld. We praten niet over één seizoen. Als Wellenreuther tevreden zou zijn met een plek op de bank was dat natuurlijk ideaal geweest. Maar ik snap heel goed dat die dat niet meer doet.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 09:10 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Vind dit pas de eerste echt slechte wedstrijd van Wellenreuther, maar hij is gewoon objectief minder goed dan Bijlow. Wellenreuther is een prima keeper voor de Eredivisie, maar dat is het.
Schijnt een bekende handsel wijze van ze te zijn. Bizar laag bod doen, speler hoofd op hol brengen in de hoop dat die gaar muiten en dus zo niet de hoofdprijs hoeven te betalen. Kut club dusquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 00:32 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Deden ze bij PSV met Benitez ook al, 2 miljoen geloof ikDie gasten daar zijn compleet van de kaart.
Absoluut niet mee eensquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 09:46 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Eerlijk is eerlijk, ze zijn er bij de KNVB wel in geslaagd om van die Cruijffschaal eindelijk een serieuze prijs te maken.
Van al je acts is dit toch wel de meest kansloze.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 09:46 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Eerlijk is eerlijk, ze zijn er bij de KNVB wel in geslaagd om van die Cruijffschaal eindelijk een serieuze prijs te maken. Voelt op deze manier nog groter dan de KNVB-beker tegen NEC winnen.
[ afbeelding ]
Bedankt voor deze post.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 10:11 schreef alopio het volgende:
Die interesse van Forest voor Santi komt @:zka ook wel heel goed uit naar de epische faal van “ITS NOT HAPPENING” met Buanotto. Alle aandacht weer ergens anders op. Zal Rutgertje dit ook weer uit zn dikke duim gezogen hebben
Ik denk dat de begeleiding van Pietje op vakantie is en er minder toezicht is. Hij zit de laatste dagen wel weer veel poep te plaatsen hier op Fok! In de Olympisch topics is het ook veel PietjePukked drekquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 09:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Van al je acts is dit toch wel de meest kansloze.
Tenminste wel darkmode.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 10:15 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Gewoon een comment van 1908.nl
Gr gr
Een degradatiekandidaat uit de PL die (uiteraard) geen Europees voetbal speelt en al 4 spitsen heeft.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 10:34 schreef H.FR het volgende:
Zou wat zijn als Nottingham straks 40/45 biedt, maar Santi wil niet. Bedrag zal wel flink zijn, een West Ham betaalt al 30mln+ voor Füllkrug van 31.
PL club, tussenstap, zou dat wel verstandig vinden eigenlijkquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 10:38 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Een degradatiekandidaat uit de PL die (uiteraard) geen Europees voetbal speelt en al 4 spitsen heeft.
Het zou vanuit het oogpunt van Santi wel heel matig zijn als hij daar puur voor de centjes heen gaat.
Ja dat. Als ze 40 miljoen aftikken is hij gewoon weg, en door.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 10:53 schreef ThePlaneteer het volgende:
Al zou Saudi komen voor Santi dat interesseert me eigenlijk niet. Heb lieve leuke transfersom
Oh, Carranza is ook al weer afgeschreven voordat hij ook maar een seconde heeft gespeeld?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 10:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja dat. Als ze 40 miljoen aftikken is hij gewoon weg, en door.
Maar hoop vooral niet dat ze dan denken dat ze met Carranza en die Chinees het seizoen in kunnen gaan.
Nee hoor, maar die is net in Europa, komt in een andere competitie, systeem te spelen en heeft al de hele voorbereiding gemist. Dat lijkt me wat dunnetjesquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 11:00 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Oh, Carranza is ook al weer afgeschreven voordat hij ook maar een seconde heeft gespeeld?
Tevens vind ik die racistische kutact wat betreft Ueda absoluut geen leuke rubriek.
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 11:00 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Tevens vind ik die racistische kutact wat betreft Ueda absoluut geen leuke rubriek.
Wel goeie uitspraakquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 09:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, die roept wel vaker onzin als het gaat om transfersommen. Feyenoord gaat pas praten bij 20, voor 10 kan je hooguit een matige speler als Teze ophalen. @:psvcl
Ik denk juist dat Santi precies op dit soort clubs moet mikken, hooguit ietsjes hoger nog maar de eredivisie is natuurlijk wel een speeltuin voor relatief matige spitsen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 11:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Santi moet echt een categorie hoger gaan mikken dan een degradatiekandidaat in de PL.
Is het ook helemaal de speler niet voor.
Als hij voor het geld gaat wel, ja. Verder veel meer uitdaging bij Feyenoord toch en mogelijkheden om je in de kijker te spelen ivm CL. Als aanvaller krijg je daar een behoorlijk pittig jaar. Zou dan op z’n minst kiezen voor een club in de middenmoot of een (sub)topper in Italië bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 11:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik denk juist dat Santi precies op dit soort clubs moet mikken, hooguit ietsjes hoger nog maar de eredivisie is natuurlijk wel een speeltuin voor relatief matige spitsen.
Denk dat je dan de aantrekkingskracht van de PL een beetje onderschat.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 11:28 schreef fetX het volgende:
[..]
Als hij voor het geld gaat wel, ja. Verder veel meer uitdaging bij Feyenoord toch en mogelijkheden om je in de kijker te spelen ivm CL. Als aanvaller krijg je daar een behoorlijk pittig jaar. Zou dan op z’n minst kiezen voor een club in de middenmoot of een (sub)topper in Italië bijvoorbeeld.
Daarom zeg ik ook dat als hij daar voor de financiën heen wilt ik het wel zou begrijpen. Maar als hij een speler was die daarvoor was gegaan, zat hij nu helemaal niet bij Feyenoord. Dus ik verwacht niet dat hij die keuze maakt, maar je weet het nooit.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 11:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Denk dat je dan de aantrekkingskracht van de PL een beetje onderschat.
De degradanten daar zijn financieel al veel daadkrachtiger dan (sub)toppers in Italie of Duitsland. Het is gewoon een superleague geworden waar spelers zsm heen willen.
Ook een beetje hoe de keten werkt toch. Die PL clubs kunnen prima afwachten hoe een niet exceptioneel talent het in Europa doet en leggen dan 40 miljoen neer alsof het wisselgeld is.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 11:33 schreef fetX het volgende:
[..]
Daarom zeg ik ook dat als hij daar voor de financiën heen wilt ik het wel zou begrijpen. Maar als hij een speler was die daarvoor was gegaan, zat hij nu helemaal niet bij Feyenoord. Dus ik verwacht niet dat hij die keuze maakt, maar je weet het nooit.
Dat dan weer wel, jaquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 11:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
‘Wij spelen CL’ wordt wel steeds een geldiger argument voor clubs buiten de PL. Het rijtje clubs wat echt kan meedingen voor onze (top)spelers wordt steeds kleiner omdat ze simpelweg de transfersommen niet kunnen/willen ophoesten.
Overdrijven is ook een kunst. 15 g/a in 1795 minuten voor een eerste seizoen is helemaal niet verkeerd. Kan hij er wat aan doen dat Schmidt een flapdrol is en hem op de verkeerde positie zet en vaak rouleert. Of nouja kan die wel wat aan doen want dat deed die bij PSV ook al. Dus hij kon het weten maar toch..quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 11:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Zo’n floptransfer van Kökcü geeft natuurlijk ook te denken, dat je een stap maakt voor veel geld betekent niet dat alles direct beter is.
Atletico zou dan nog met een openingsbod van 2,3 miljoen beginnen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 12:08 schreef De_Kraam het volgende:
Santi mag voor 5 miljoen weg. Eventueel in een ruildeal met Wesley Verhoek.
Groet,
Martin
In beginsel eens, maar het straalt natuurlijk wel goed op Feyenoord af als onze spelers het waarmaken bij mooie clubs. Levert je indirect ook wel wat op richting toekomstige transfers.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 10:53 schreef ThePlaneteer het volgende:
Al zou Saudi komen voor Santi dat interesseert me eigenlijk niet. Heb lieve leuke transfersom
Ja het is tegenwoordig makkelijker om te slagen bij een Inter, Atletico of Dortmund, maar dat staat wel nog hoger aangeschreven dan een spits van Nottingham Forest (ondanks dat die hogere transfersommen kunnen betalen).quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 12:22 schreef De_Pel het volgende:
[..]
In beginsel eens, maar het straalt natuurlijk wel goed op Feyenoord af als onze spelers het waarmaken bij mooie clubs. Levert je indirect ook wel wat op richting toekomstige transfers.
We gunnen hem deze transfer.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 12:08 schreef De_Kraam het volgende:
Santi mag voor 5 miljoen weg. Eventueel in een ruildeal met Wesley Verhoek.
Groet,
Martin
“Hancko heeft keihard gewerkt bij ons en het zegt dan ook veel dat een club als Atletico langskomt. 13 miljoen met bonussen is bijna het dubbele van hoeveel we voor hem betaald hebben. Een prachttransfer die door alle partijen breed gedragen wordt.”quote:
Voor een speler met de klasse van Kökcü is het een flinke floptransfer geweest. Geen zekere basisplek bij een ploeg van vergelijkbaar niveau, mot met de trainer gehad, een net zo matige competitie als de Eredivisie waar hij niet eens kampioen is geworden, gewoon een mislukt jaar.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 12:07 schreef CR7 het volgende:
[..]
Overdrijven is ook een kunst. 15 g/a in 1795 minuten voor een eerste seizoen is helemaal niet verkeerd. Kan hij er wat aan doen dat Schmidt een flapdrol is en hem op de verkeerde positie zet en vaak rouleert. Of nouja kan die wel wat aan doen want dat deed die bij PSV ook al. Dus hij kon het weten maar toch..
Had ook meer verwacht en de Portugese competitie is idd kut. Maar Benfica is echt wel een niveautje hoger. Afgelopen 3 jaar 2x kwartfinale CL en 1x kwartfinale EL.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 15:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Voor een speler met de klasse van Kökcü is het een flinke floptransfer geweest. Geen zekere basisplek bij een ploeg van vergelijkbaar niveau, mot met de trainer gehad, een net zo matige competitie als de Eredivisie waar hij niet eens kampioen is geworden, gewoon een mislukt jaar.
Gemiddeld genomen natuurlijk wel, maar vorig seizoen eigenlijk niet.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 15:43 schreef CR7 het volgende:
[..]
Had ook meer verwacht en de Portugese competitie is idd kut. Maar Benfica is echt wel een niveautje hoger. Afgelopen 3 jaar 2x kwartfinale CL en 1x kwartfinale EL.
Beter salaris, betere prestaties in Europa, betere medespelers, aantoonbaar betere springplank naar de top. Ik zou daar nog niet zo stellig in zijn eigenlijkquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 16:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Gemiddeld genomen natuurlijk wel, maar vorig seizoen eigenlijk niet.
Heel relevant is het ook niet, en het is eigenlijk enkel alleen maar positief voor ons he, dat clubs als Benfica eigenlijk geen echte stap hogerop meer zijn. En dat geldt ook wel voor de middenmoot/subtop van andere landen, behalve natuurlijk Engeland.
Betere medespelers zou ik juist vorig seizoen nou niet zo stellig over zijn. En dat betere salaris valt inmiddels ook wel mee. Qua faciliteiten, begeleiding en competitie is het zeker geen verbetering. Je kan hooguit zeggen dat Benfica al wat langer meedraait dan Feyenoord, maar is gewoon in dezelfde categorie voor een speler die zich wil ontwikkelen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 16:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Beter salaris, betere prestaties in Europa, betere medespelers, aantoonbaar betere springplank naar de top. Ik zou daar nog niet zo stellig in zijn eigenlijk
"Dat was in alles de".quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 16:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
‘Perfecte tussenstap’
Zo’n beetje alles is fout gegaan (lol)
Ik zou voor de gein de uitgaande transfers eens naast elkaar leggen, bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 16:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Betere medespelers zou ik juist vorig seizoen nou niet zo stellig over zijn. En dat betere salaris valt inmiddels ook wel mee. Qua faciliteiten, begeleiding en competitie is het zeker geen verbetering. Je kan hooguit zeggen dat Benfica al wat langer meedraait dan Feyenoord, maar is gewoon in dezelfde categorie voor een speler die zich wil ontwikkelen.
Dan is Ajax ook een enorme stap hogerop.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 16:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zou voor de gein de uitgaande transfers eens naast elkaar leggen, bijvoorbeeld.
Als springplank ongetwijfeld nog, qua salaris en medespelers niet meer.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 16:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dan is Ajax ook een enorme stap hogerop.
Dat is het blijkbaar (nog) niet, maar de transfer die hij toen maakte was helemaal niet gek en toen de perfecte tussenstap. En al is het allemaal nog niet zo dramatisch als iedereen doet vermoeden, heeft vrijwel elke wedstrijd gewoon minuten gemaakt.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 16:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Maar dat was het dus totaal niet.
Hoe is dit selectief lezen
In nagenoeg allesquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 16:55 schreef Caland het volgende:AS Roma, in nagenoeg alles een veel mindere club dan Benfica.
Als Feyenoord een keer een miljoen of 30 kan neerleggen voor een speler kan ik met je meegaan, niet wanneer één of andere mislukte Koreaan je recordtransfer is.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 17:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
In nagenoeg allesToch heel vergelijkbaar, en Roma presteert Europees beter dan Benfica.
Maar ik zou Benfica ook zeker niet in de subtop plaatsen, gewoon ergens bovenaan in de categorie ‘topclubs van Mickey Mouse leagues’, net als Feyenoord.
Dat was het toen ook al niet, daar is het verschil tussen de Nederlandse en Portugese competitie veel te verwaarloosbaar voor. Als vervolgens de werkelijkheid heel anders blijkt dan het plaatje dat door Benfica geschetst is denk ik dat Kökcü vooral veel te happig geweest in een stap willen maken en de (toegenomen) professionaliteit van Feyenoord en de begeleiding van een trainer als Arne Slot voor lief heeft genomen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 16:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dat is het blijkbaar (nog) niet, maar de transfer die hij toen maakte was helemaal niet gek en toen de perfecte tussenstap. En al is het allemaal nog niet zo dramatisch als iedereen doet vermoeden, heeft vrijwel elke wedstrijd gewoon minuten gemaakt.
Ik zou mij vooral niet enkel stuk staren op inkomende en uitgaande transfers om de waarde van een club in te schatten, dan kan je net zo goed op transfermarkt.de kijken om het verschil te meten.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 17:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Als Feyenoord een keer een miljoen of 30 kan neerleggen voor een speler kan ik met je meegaan, niet wanneer één of andere mislukte Koreaan je recordtransfer is.
Er komen is dan ook nog het makkelijke gedeeltequote:Op dinsdag 6 augustus 2024 17:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik zou mij vooral niet enkel stuk staren op inkomende en uitgaande transfers om de waarde van een club in te schatten, dan kan je net zo goed op transfermarkt.de kijken om het verschil te meten.
Feyenoord is eerder op heel veel andere vlakken geprofessionaliseerd de afgelopen seizoenen. En de verbeterde status van de Eredivisie in de UEFA-ranglijst helpt ook een handje.
Hihiquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
Natuurlijk is dat een (prima) stap omhoog in zo'n beetje alles. Bij uitstek de club waar je opgepikt wordt als je goed presteert.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 16:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Beter salaris, betere prestaties in Europa, betere medespelers, aantoonbaar betere springplank naar de top. Ik zou daar nog niet zo stellig in zijn eigenlijk
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 17:51 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Hihi
Alle spleetogen zijn hetzelfde
Al die Taiwanners hebben corona want vleermuis
Voorkomen is beter dan chinezen
Ze eten altijd kad en hont
Nummel negenendeltig sambal bij
Wat ben jij infantiel geworden sinds je in een rolstoel zit zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 17:51 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Hihi
Alle spleetogen zijn hetzelfde
Al die Taiwanners hebben corona want vleermuis
Voorkomen is beter dan chinezen
Ze eten altijd kad en hont
Nummel negenendeltig sambal bij
Wat ben jij infantiel geworden sinds je in een rolstoel zit zegWeet jij ook hoe Chinezen de namen van hun kinderen bepalen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL SC influencer
Left, right, behind
Ah joh, die kijken niet zo nauw.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 18:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Weet jij ook hoe Chinezen de namen van hun kinderen bepalen?
We gaan weer door.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 18:05 schreef Buitendam het volgende:
Ik kijk even mee hoe dit verder loopt. Leuke rubriek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |