abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214585875
Ueda, Zerrouki en Ivanusec zijn meer dan prima spelers die ook dit seizoen weer belangrijk gaan zijn voor Feyenoord. :)
  maandag 5 augustus 2024 @ 21:56:14 #202
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_214586061
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2024 21:49 schreef bbuddybb het volgende:

[..]
Wij zijn geen Ajax.

We krijgen hooguit de helft daarvoor terug.
Mwah, zitten in een betaalbare prijsklasse en hebben zich al ergens anders bewezen. Ook alledrie actief international bij redelijke landen. Qua transfersom waren het ook geen verkeerde deals (eerder juist heel goede), ze zijn vooral niet goed gescout op wat je echt nodig had. Maar normaal krijg je daar het meeste wel van terug.

Alleen zit de transfermarkt nu een beetje vast deze zomer, dus verhuren met optie tot koop is nu logischer.
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
  maandag 5 augustus 2024 @ 22:05:25 #203
474254 GurneyIsBestOke
pi_214586364
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2024 21:50 schreef Pistolero het volgende:
Ueda, Zerrouki en Ivanusec zijn meer dan prima spelers die ook dit seizoen weer belangrijk gaan zijn voor Feyenoord. :)
Als het meer dan prima spelers zijn kan je ze beter elders in de etalage zetten zodat je er hopelijk nog een goede transfersom aan over houdt, zeker de kans dat Ivanusec of Ueda op korte termijn basisspeler worden lijkt mij zo’n beetje nul en je bent op beide posities driedubbel bezet. Die zitten zelf ook niet te wachten op nog een seizoen op de bank joh.

En Zerrouki zit nu alleen maar EIGEN JEUGD in de weg.
  maandag 5 augustus 2024 @ 22:13:52 #204
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_214586628
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2024 21:50 schreef Pistolero het volgende:
Weer?
pi_214586668
quote:
1s.gif Op maandag 5 augustus 2024 22:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Als het meer dan prima spelers zijn kan je ze beter elders in de etalage zetten zodat je er hopelijk nog een goede transfersom aan over houdt, zeker de kans dat Ivanusec of Ueda op korte termijn basisspeler worden lijkt mij zo’n beetje nul en je bent op beide posities driedubbel bezet. Die zitten zelf ook niet te wachten op nog een seizoen op de bank joh.

En Zerrouki zit nu alleen maar EIGEN JEUGD in de weg.
Het is ergens toch juist een goede zaak dat spelers van het kaliber Zerrouki, Ueda en Ivanusec straks waarschijnlijk op de bank zitten? Tot voor kort was de bank hemeltergend slecht, nu ga je er amper tot niet op achteruit als je gaat wisselen.

En ze gaan ook alledrie genoeg minuten maken, daar maak ik me niet zo'n zorgen over.
  maandag 5 augustus 2024 @ 22:21:13 #206
474254 GurneyIsBestOke
pi_214586894
quote:
10s.gif Op maandag 5 augustus 2024 22:15 schreef Pistolero het volgende:
Het is ergens toch juist een goede zaak dat spelers van het kaliber Zerrouki, Ueda en Ivanusec straks waarschijnlijk op de bank zitten? Tot voor kort was de bank hemeltergend slecht, nu ga je er amper tot niet op achteruit als je gaat wisselen.
Dat was vorig seizoen toch al zo? En toen was het ook al geen goede zaak en ook toen ging je er vaak (flink) op achteruit als je wisselde, zie niet in hoe dat nu anders zou zijn.

Je kan bovendien om zowel financiële als management redenen geen oneindige lijst aan dure spelers in je selectie hebben, dan is het heel normaal om je dure wisselspelers te verhuren waar ze beter tot hun recht komen.
  maandag 5 augustus 2024 @ 22:22:23 #207
474254 GurneyIsBestOke
pi_214586934
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2024 22:13 schreef fetX het volgende:

[..]
Weer?
Ivanusec en Zerrouki hebben zeker drie a vier best goede potjes gespeeld.

En wie weet gaat Ueda ook wel een keer een goede wedstrijd spelen!
pi_214587187
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2024 22:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Dat was vorig seizoen toch al zo? En toen was het ook al geen goede zaak en ook toen ging je er vaak (flink) op achteruit als je wisselde, zie niet in hoe dat nu anders zou zijn.

Je kan bovendien om zowel financiële als management redenen geen oneindige lijst aan dure spelers in je selectie hebben, dan is het heel normaal om je dure wisselspelers te verhuren waar ze beter tot hun recht komen.
We zijn nu op zich wel in de positie dat er ook (dure) aankopen op de bank kunnen zitten. Is ook een teken van de groei van de club. Vanuit het oogpunt van Feyenoord komen ze ook een stuk beter tot hun recht als wisselspeler(en ze zullen ongetwijfeld allemaal ook wel eens in de basis staan) bij Feyenoord dan als basisspeler bij een andere club, lijkt me.

Spelers verliezen ook niet direct hun transferwaarde als ze niet in basis staan trouwens, dat wordt altijd wel wat overdreven. Dat geld dat je voor ze hebt betaald is helemaal niet weggegooid, ook niet als ze zelden in de basis starten.
pi_214587537
quote:
10s.gif Op maandag 5 augustus 2024 22:31 schreef Pistolero het volgende:

[..]
We zijn nu op zich wel in de positie dat er ook (dure) aankopen op de bank kunnen zitten. Is ook een teken van de groei van de club. Vanuit het oogpunt van Feyenoord komen ze ook een stuk beter tot hun recht als wisselspeler(en ze zullen ongetwijfeld allemaal ook wel eens in de basis staan) bij Feyenoord dan als basisspeler bij een andere club, lijkt me.

Het is godverdomme bijna september en nog steeds geen fatsoenlijke speler gekocht. Omdat die vrienden van Feyenoord nog wat centen moeten hebben.
  maandag 5 augustus 2024 @ 23:03:38 #210
268491 fetX
pi_214588077
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2024 22:46 schreef Wotte het volgende:

[..]
Het is godverdomme bijna september en nog steeds geen fatsoenlijke speler gekocht. Omdat die vrienden van Feyenoord nog wat centen moeten hebben.
Welnee. Veel van onze (duurdere) aankopen vinden plaats in augustus. Al jaren.
pi_214588732
Dat Atletico een compleet lachwekkende 20 miljoen biedt op Hancko is natuurlijk al te bizar voor woorden, maar dit slaat echt alles

quote:
Atlético Madrid heeft onlangs een bod van 2,5 miljoen euro uitgebracht op Justin Bijlow. Dat meldt Feyenoord-watcher Marcel van der Kraan in de podcast Kick-Off van De Telegraaf. De Rotterdammers zijn niet op dit bod ingegaan.
Wat mij betreft stelt Dennis zich keihard op; nog een keer zoiets krankzinnigs en ze hoeven sowieso voor niets of niemand meer aan te kloppen. Dat ze de tyfus genieten, stel mafklappers.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_214589441
twitter

Geen CL.

Lekker blijven joh
pi_214589706
Gezien de bron slaap ik voorlopig gerust.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_214589745
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2024 00:07 schreef ThePlaneteer het volgende:
Gezien de bron slaap ik voorlopig gerust.
Zie je het al voor je. Iemand van Nottingham belt hem op en zegt dat zij zich binnenkort een keer gaan melden bij Feyenoord voor Gimenez.
pi_214589891
quote:
1s.gif Op maandag 5 augustus 2024 23:20 schreef De_Pel het volgende:
Dat Atletico een compleet lachwekkende 20 miljoen biedt op Hancko is natuurlijk al te bizar voor woorden, maar dit slaat echt alles
[..]
Wat mij betreft stelt Dennis zich keihard op; nog een keer zoiets krankzinnigs en ze hoeven sowieso voor niets of niemand meer aan te kloppen. Dat ze de tyfus genieten, stel mafklappers.
Nog één keer zo'n beledigend bod en we sturen Kasanwirjo gratis naar ze op.
  dinsdag 6 augustus 2024 @ 00:32:00 #216
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_214589904
quote:
1s.gif Op maandag 5 augustus 2024 23:20 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Deden ze bij PSV met Benitez ook al, 2 miljoen geloof ik _O- Die gasten daar zijn compleet van de kaart.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_214590073
Ondertussen wel Sorloth (30+m), Le Normand (35+m) gehaald en ze staan op het punt Álvarez over te nemen van City voor 80+m. En is Simeone met 40-45m per jaar niet verreweg de best betaalde trainer ter wereld? Geld zat die gasten, normaal doen of opbokken.

[ Bericht 0% gewijzigd door De_Pel op 06-08-2024 01:08:15 ]
pi_214590089
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2024 23:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ x ]

Geen CL.

Lekker blijven joh
:') Pfff. Echt. Een degradatiekandidaat… :')
  dinsdag 6 augustus 2024 @ 05:22:21 #219
268491 fetX
pi_214590461
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2024 01:07 schreef De_Pel het volgende:

[..]
:') Pfff. Echt. Een degradatiekandidaat… :')
Snap wel dat ze het proberen, maar het lijkt me sterk dat hij dit gaat doen.
pi_214590496
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2024 23:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ x ]

Geen CL.

Lekker blijven joh
heeft deze club echt 50 miljoen?

url=https://ibb.co/XsStrtL][/url]

ja dus

ze zouden deze transfer wel kunnen doen

alles is mogelijk met premier l clubs
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  dinsdag 6 augustus 2024 @ 06:11:35 #221
131800 Tarado
capô de fusca
pi_214590509
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2024 05:22 schreef fetX het volgende:

[..]
Hij zal vast op wat lijstjes staan, zoals meerdere spelers van Feyenoord, wordt nog wel een roerige maand.
pi_214590607
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2024 05:22 schreef fetX het volgende:

[..]
Toch zijn dit vaak de clubs die uit het niets belachelijk hoge bedragen bieden. Zoals ook bijvoorbeeld Brentford die opeens 37 miljoen bood voor die Nusa van Brugge. En na het afketsen 33 betaalden voor die Tiago van Brugge. Maar ik denk dat Gimenez nog liever blijft idd.

Maar kwa hoge bedragen zou je het eerder in die hoek moeten zoeken dan een Atletico, Dortmund of Napoli denk ik.

twitter

[ Bericht 25% gewijzigd door CR7 op 06-08-2024 07:22:50 ]
pi_214590660
50 millie. Prima vraagprijs DennisGod _O_ .

Ook terecht want Santi is moeilijk te vervangen
  dinsdag 6 augustus 2024 @ 07:40:39 #224
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_214590725
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2024 07:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
50 millie. Prima vraagprijs DennisGod _O_ .

Ook terecht want Santi is moeilijk te vervangen
Mwah, hij lijkt me makkelijker te vervangen dan bijvoorbeeld Geertruida
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_214590857
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 augustus 2024 07:40 schreef Caland het volgende:

[..]
Mwah, hij lijkt me makkelijker te vervangen dan bijvoorbeeld Geertruida
Ben ik het dan weer niet mee eens. Santi is toch een garantie voor 25+ goals (en dan zet ik nog laag in).

Die liggen niet echt voor het oprapen. :)

Geert is zeker in dit NIEUWE systeem nog wel te vervangen, zal hij toch een minder belangrijke rol hebben daar op CV.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')