Beter salaris, betere prestaties in Europa, betere medespelers, aantoonbaar betere springplank naar de top. Ik zou daar nog niet zo stellig in zijn eigenlijkquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 16:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Gemiddeld genomen natuurlijk wel, maar vorig seizoen eigenlijk niet.
Heel relevant is het ook niet, en het is eigenlijk enkel alleen maar positief voor ons he, dat clubs als Benfica eigenlijk geen echte stap hogerop meer zijn. En dat geldt ook wel voor de middenmoot/subtop van andere landen, behalve natuurlijk Engeland.
Betere medespelers zou ik juist vorig seizoen nou niet zo stellig over zijn. En dat betere salaris valt inmiddels ook wel mee. Qua faciliteiten, begeleiding en competitie is het zeker geen verbetering. Je kan hooguit zeggen dat Benfica al wat langer meedraait dan Feyenoord, maar is gewoon in dezelfde categorie voor een speler die zich wil ontwikkelen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 16:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Beter salaris, betere prestaties in Europa, betere medespelers, aantoonbaar betere springplank naar de top. Ik zou daar nog niet zo stellig in zijn eigenlijk
"Dat was in alles de".quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 16:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
‘Perfecte tussenstap’
Zo’n beetje alles is fout gegaan (lol)
Ik zou voor de gein de uitgaande transfers eens naast elkaar leggen, bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 16:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Betere medespelers zou ik juist vorig seizoen nou niet zo stellig over zijn. En dat betere salaris valt inmiddels ook wel mee. Qua faciliteiten, begeleiding en competitie is het zeker geen verbetering. Je kan hooguit zeggen dat Benfica al wat langer meedraait dan Feyenoord, maar is gewoon in dezelfde categorie voor een speler die zich wil ontwikkelen.
Maar dat was het dus totaal niet.quote:
Dan is Ajax ook een enorme stap hogerop.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 16:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zou voor de gein de uitgaande transfers eens naast elkaar leggen, bijvoorbeeld.
Als springplank ongetwijfeld nog, qua salaris en medespelers niet meer.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 16:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dan is Ajax ook een enorme stap hogerop.
Dat is het blijkbaar (nog) niet, maar de transfer die hij toen maakte was helemaal niet gek en toen de perfecte tussenstap. En al is het allemaal nog niet zo dramatisch als iedereen doet vermoeden, heeft vrijwel elke wedstrijd gewoon minuten gemaakt.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 16:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Maar dat was het dus totaal niet.
Hoe is dit selectief lezen
In nagenoeg allesquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 16:55 schreef Caland het volgende:AS Roma, in nagenoeg alles een veel mindere club dan Benfica.
Als Feyenoord een keer een miljoen of 30 kan neerleggen voor een speler kan ik met je meegaan, niet wanneer één of andere mislukte Koreaan je recordtransfer is.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 17:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
In nagenoeg allesToch heel vergelijkbaar, en Roma presteert Europees beter dan Benfica.
Maar ik zou Benfica ook zeker niet in de subtop plaatsen, gewoon ergens bovenaan in de categorie ‘topclubs van Mickey Mouse leagues’, net als Feyenoord.
Dat was het toen ook al niet, daar is het verschil tussen de Nederlandse en Portugese competitie veel te verwaarloosbaar voor. Als vervolgens de werkelijkheid heel anders blijkt dan het plaatje dat door Benfica geschetst is denk ik dat Kökcü vooral veel te happig geweest in een stap willen maken en de (toegenomen) professionaliteit van Feyenoord en de begeleiding van een trainer als Arne Slot voor lief heeft genomen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 16:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dat is het blijkbaar (nog) niet, maar de transfer die hij toen maakte was helemaal niet gek en toen de perfecte tussenstap. En al is het allemaal nog niet zo dramatisch als iedereen doet vermoeden, heeft vrijwel elke wedstrijd gewoon minuten gemaakt.
Ik zou mij vooral niet enkel stuk staren op inkomende en uitgaande transfers om de waarde van een club in te schatten, dan kan je net zo goed op transfermarkt.de kijken om het verschil te meten.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 17:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Als Feyenoord een keer een miljoen of 30 kan neerleggen voor een speler kan ik met je meegaan, niet wanneer één of andere mislukte Koreaan je recordtransfer is.
Er komen is dan ook nog het makkelijke gedeeltequote:Op dinsdag 6 augustus 2024 17:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik zou mij vooral niet enkel stuk staren op inkomende en uitgaande transfers om de waarde van een club in te schatten, dan kan je net zo goed op transfermarkt.de kijken om het verschil te meten.
Feyenoord is eerder op heel veel andere vlakken geprofessionaliseerd de afgelopen seizoenen. En de verbeterde status van de Eredivisie in de UEFA-ranglijst helpt ook een handje.
Hihiquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
Natuurlijk is dat een (prima) stap omhoog in zo'n beetje alles. Bij uitstek de club waar je opgepikt wordt als je goed presteert.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 16:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Beter salaris, betere prestaties in Europa, betere medespelers, aantoonbaar betere springplank naar de top. Ik zou daar nog niet zo stellig in zijn eigenlijk
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 17:51 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Hihi
Alle spleetogen zijn hetzelfde
Al die Taiwanners hebben corona want vleermuis
Voorkomen is beter dan chinezen
Ze eten altijd kad en hont
Nummel negenendeltig sambal bij
Wat ben jij infantiel geworden sinds je in een rolstoel zit zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 17:51 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Hihi
Alle spleetogen zijn hetzelfde
Al die Taiwanners hebben corona want vleermuis
Voorkomen is beter dan chinezen
Ze eten altijd kad en hont
Nummel negenendeltig sambal bij
Wat ben jij infantiel geworden sinds je in een rolstoel zit zegWeet jij ook hoe Chinezen de namen van hun kinderen bepalen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL SC influencer
Left, right, behind
Ah joh, die kijken niet zo nauw.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 18:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Weet jij ook hoe Chinezen de namen van hun kinderen bepalen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |