Horrorquote:Op maandag 5 augustus 2024 10:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Uit een Noa Lang beker, als je een beetje pech hebt
Hij heeft ook een veel betere selectie ter beschikking.quote:Op maandag 5 augustus 2024 11:02 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Heb nou maar vertrouwen in deze man. Beter dan Gio is hij sowieso.
Bij zijn andere clubs had hij de verdediging prima op orde dus dat komt ook echt wel goed. Heeft even tijd nodig.quote:Op maandag 5 augustus 2024 11:03 schreef fetX het volgende:
[..]
Hij heeft ook een veel betere selectie ter beschikking.
Hij is in ieder geval aanvallender ingesteld. Maar laat hem eerst maar eens de verdediging op orde krijgen, want dat lijkt voorlopig nog nergens op.
Paixao lijkt deze rol wel te liggen eigenlijk, niet verwacht. Uitstekende 'assist' ook op Santi waar die penalty uit kwam meen ik, al had hij er gisteren minimaal één moeten maken (die bal in een praktisch leeg doelquote:Op maandag 5 augustus 2024 11:03 schreef fetX het volgende:
[..]
Hij heeft ook een veel betere selectie ter beschikking.
Hij is in ieder geval aanvallender ingesteld. Maar laat hem eerst maar eens de verdediging op orde krijgen, want dat lijkt voorlopig nog nergens op.
Daar dacht ie veel te makkelijk over inderdaad.quote:Op maandag 5 augustus 2024 11:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Paixao lijkt deze rol wel te liggen eigenlijk, niet verwacht. Uitstekende 'assist' ook op Santi waar die penalty uit kwam meen ik, al had hij er gisteren minimaal één moeten maken (die bal in een praktisch leeg doel)
quote:Op maandag 5 augustus 2024 11:08 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Daar dacht ie veel te makkelijk over inderdaad.
Die speelde echt uitstekend, ja.quote:Op maandag 5 augustus 2024 11:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Paixao lijkt deze rol wel te liggen eigenlijk, niet verwacht. Uitstekende 'assist' ook op Santi waar die penalty uit kwam meen ik, al had hij er gisteren minimaal één moeten maken (die bal in een praktisch leeg doel)
Ik vind dit niet zo’n leuke rubriek.quote:Op maandag 5 augustus 2024 11:12 schreef Caland het volgende:
De demagoog post is weer uit
[ afbeelding ]
Leuke rubriek
Als ie dat wel wil houdt ie wel heel erg van Feyenoord. Of misschien heeft ie wel last van heimwee en wil ie niet naar het buitenland.quote:Op maandag 5 augustus 2024 11:13 schreef maxi-mus het volgende:
Had niet verwacht dat Bijlow zou banken trouwens. Die zal niet het hele seizoen tweede keeper willen zijn lijkt mij.
Denk dat je een beetje moet hopen dat een topclub een reservekeeper zoektquote:Op maandag 5 augustus 2024 11:15 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als ie dat wel wil houdt ie wel heel erg van Feyenoord. Of misschien heeft ie wel last van heimwee en wil ie niet naar het buitenland.
Overigens verdient ie een topsalaris, dus vanuit de club vraag ik me ook af of ze blij zijn met Bijlow op de bank.
Ik vind de hoeveelheid mensen die hier moeite mee hebben dan wel weer een gigantisch leuke rubriek.quote:
Die transfermarkt is echt nog nauwelijks op gang. Er zal vast nog wel wat gaan gebeuren, altijd zo in augustus. Verwacht eigenlijk dat Gimenez en Hancko nog wel vertrekken. In ieder geval 1 van de twee.quote:Op maandag 5 augustus 2024 11:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Denk dat je een beetje moet hopen dat een topclub een reservekeeper zoekt
Vanaf minuut 1 laten weten dat je er bentquote:Op maandag 5 augustus 2024 11:19 schreef fetX het volgende:
[..]
Klaar voor het nieuwe seizoen. Alles geven @:gurneyisbestoke
Ik had eigenlijk goede hoop dat Santi gewoon zou blijven na die matige 2e seizoenshelft, zul je zien dat ie de komende weken 8x scoort en alsnog op 31 augustus vertrektquote:Op maandag 5 augustus 2024 11:18 schreef fetX het volgende:
[..]
Die transfermarkt is echt nog nauwelijks op gang. Er zal vast nog wel wat gaan gebeuren, altijd zo in augustus. Verwacht eigenlijk dat Gimenez en Hancko nog wel vertrekken. In ieder geval 1 van de twee.
Ik denk dat het onwaarschijnlijk is dat ze een bepalende speler op of tijdens de laatste dagen van de transfermarkt laten vertrekken zolang je er geen vervanger voor kunt halen.quote:Op maandag 5 augustus 2024 11:22 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk goede hoop dat Santi gewoon zou blijven na die matige 2e seizoenshelft, zul je zien dat ie de komende weken 8x scoort en alsnog op 31 augustus vertrekt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |