Hij raakt de bal duidelijk niet. Kijk hoe de bal in dezelfde lijn doorrolt.quote:Op maandag 5 augustus 2024 10:21 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Toch raakt hij echt de bal wel. (alleen zie je het niet vanuit die hoek waar iedereen mee op de proppen komt.)
Uit een Noa Lang beker, als je een beetje pech hebtquote:Op maandag 5 augustus 2024 10:46 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
En dan is het nog Bavaria ook zeker ?
Ik kreeg alleen maar bekers van dat peen en uien gezicht.quote:Op maandag 5 augustus 2024 10:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Uit een Noa Lang beker, als je een beetje pech hebt
Krijg je er dan een paar traantjes bij?quote:Op maandag 5 augustus 2024 10:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij raakt de bal duidelijk wel.quote:Op maandag 5 augustus 2024 10:48 schreef CR7 het volgende:
[..]
Hij raakt de bal duidelijk niet. Kijk hoe de bal in dezelfde lijn doorrolt.
Hij raakte de bal, dat zag je ook wel meteen aan de hele houding van Gimenez, die normaal al sterft als je naar hem wijst.quote:Op maandag 5 augustus 2024 10:18 schreef Scrummie het volgende:
Die tackle van Nederlands beste back Teze op Santi zie ik net weer een paar keer. Ongelofelijk toch hoor
Die Manschot is echt een hele hele slechte scheidsrechter.
Horrorquote:Op maandag 5 augustus 2024 10:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij heeft ook een veel betere selectie ter beschikking.quote:Op maandag 5 augustus 2024 11:02 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Heb nou maar vertrouwen in deze man. Beter dan Gio is hij sowieso.
Bij zijn andere clubs had hij de verdediging prima op orde dus dat komt ook echt wel goed. Heeft even tijd nodig.quote:Op maandag 5 augustus 2024 11:03 schreef fetX het volgende:
[..]
Hij heeft ook een veel betere selectie ter beschikking.
Hij is in ieder geval aanvallender ingesteld. Maar laat hem eerst maar eens de verdediging op orde krijgen, want dat lijkt voorlopig nog nergens op.
Paixao lijkt deze rol wel te liggen eigenlijk, niet verwacht. Uitstekende 'assist' ook op Santi waar die penalty uit kwam meen ik, al had hij er gisteren minimaal één moeten maken (die bal in een praktisch leeg doelquote:Op maandag 5 augustus 2024 11:03 schreef fetX het volgende:
[..]
Hij heeft ook een veel betere selectie ter beschikking.
Hij is in ieder geval aanvallender ingesteld. Maar laat hem eerst maar eens de verdediging op orde krijgen, want dat lijkt voorlopig nog nergens op.
Daar dacht ie veel te makkelijk over inderdaad.quote:Op maandag 5 augustus 2024 11:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Paixao lijkt deze rol wel te liggen eigenlijk, niet verwacht. Uitstekende 'assist' ook op Santi waar die penalty uit kwam meen ik, al had hij er gisteren minimaal één moeten maken (die bal in een praktisch leeg doel)
quote:Op maandag 5 augustus 2024 11:08 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Daar dacht ie veel te makkelijk over inderdaad.
Die speelde echt uitstekend, ja.quote:Op maandag 5 augustus 2024 11:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Paixao lijkt deze rol wel te liggen eigenlijk, niet verwacht. Uitstekende 'assist' ook op Santi waar die penalty uit kwam meen ik, al had hij er gisteren minimaal één moeten maken (die bal in een praktisch leeg doel)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |