Ik vind dit niet zo’n leuke rubriek.quote:Op maandag 5 augustus 2024 11:12 schreef Caland het volgende:
De demagoog post is weer uit
[ afbeelding ]
Leuke rubriek
Als ie dat wel wil houdt ie wel heel erg van Feyenoord. Of misschien heeft ie wel last van heimwee en wil ie niet naar het buitenland.quote:Op maandag 5 augustus 2024 11:13 schreef maxi-mus het volgende:
Had niet verwacht dat Bijlow zou banken trouwens. Die zal niet het hele seizoen tweede keeper willen zijn lijkt mij.
Denk dat je een beetje moet hopen dat een topclub een reservekeeper zoektquote:Op maandag 5 augustus 2024 11:15 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als ie dat wel wil houdt ie wel heel erg van Feyenoord. Of misschien heeft ie wel last van heimwee en wil ie niet naar het buitenland.
Overigens verdient ie een topsalaris, dus vanuit de club vraag ik me ook af of ze blij zijn met Bijlow op de bank.
Ik vind de hoeveelheid mensen die hier moeite mee hebben dan wel weer een gigantisch leuke rubriek.quote:
Die transfermarkt is echt nog nauwelijks op gang. Er zal vast nog wel wat gaan gebeuren, altijd zo in augustus. Verwacht eigenlijk dat Gimenez en Hancko nog wel vertrekken. In ieder geval 1 van de twee.quote:Op maandag 5 augustus 2024 11:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Denk dat je een beetje moet hopen dat een topclub een reservekeeper zoekt
Vanaf minuut 1 laten weten dat je er bentquote:Op maandag 5 augustus 2024 11:19 schreef fetX het volgende:
[..]
Klaar voor het nieuwe seizoen. Alles geven @:gurneyisbestoke
Ik had eigenlijk goede hoop dat Santi gewoon zou blijven na die matige 2e seizoenshelft, zul je zien dat ie de komende weken 8x scoort en alsnog op 31 augustus vertrektquote:Op maandag 5 augustus 2024 11:18 schreef fetX het volgende:
[..]
Die transfermarkt is echt nog nauwelijks op gang. Er zal vast nog wel wat gaan gebeuren, altijd zo in augustus. Verwacht eigenlijk dat Gimenez en Hancko nog wel vertrekken. In ieder geval 1 van de twee.
Ik denk dat het onwaarschijnlijk is dat ze een bepalende speler op of tijdens de laatste dagen van de transfermarkt laten vertrekken zolang je er geen vervanger voor kunt halen.quote:Op maandag 5 augustus 2024 11:22 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk goede hoop dat Santi gewoon zou blijven na die matige 2e seizoenshelft, zul je zien dat ie de komende weken 8x scoort en alsnog op 31 augustus vertrekt
Bij de 3-3 (?) zag hij er niet zo goed uit, nee.quote:Op maandag 5 augustus 2024 11:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Toch vond ik Wellenreuther gisteren helemaal niet zo sterk. Wel 2 uitstekende reddingen verder.
Ik hoop het.quote:Op maandag 5 augustus 2024 11:25 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik denk dat het onwaarschijnlijk is dat ze een bepalende speler op of tijdens de laatste dagen van de transfermarkt laten vertrekken zolang je er geen vervanger voor kunt halen.
Vond hem wel beroerd keepen gisteren, behalve de strafschoppen wat sowieso wel een specialiteit van hem is. Vermoed nog steeds dat hij gewoon wat piekjes had vorige seizoen en dat zijn daadwerkelijke niveau iets lager ligt.quote:Op maandag 5 augustus 2024 11:22 schreef fetX het volgende:
Zou het genot vinden als Wellenreuther de komende 4 jaar gewoon je eerste keeper is. Sneu voor Bijlow, die ik wel iets beter vind mits fit. Maar een keeper die elk jaar in kreukels ligt word je ook niet echt vrolijk van.
Dat was vooral de schuld van Bart.quote:Op maandag 5 augustus 2024 11:26 schreef fetX het volgende:
[..]
Bij de 3-3 (?) zag hij er niet zo goed uit, nee.
Die penalty was ook vrij roekeloos en onnodig, ondanks dat ie nog in probeerde te houdenquote:Op maandag 5 augustus 2024 11:26 schreef fetX het volgende:
[..]
Bij de 3-3 (?) zag hij er niet zo goed uit, nee.
Ueda liet gisteren weer zien waarom ik hoop dat die Carranza er ook maar iets van kan. Dan ben je al snel beter.quote:Op maandag 5 augustus 2024 11:26 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik hoop het.
Inb4 Pistolero of Dombo die zegt dat we de vervanger al in huis hebben.
Ah ja, die ook inderdaad.quote:Op maandag 5 augustus 2024 11:27 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die penalty was ook vrij roekeloos en onnodig, ondanks dat ie nog in probeerde te houden
Maar die uitspraak doe ik nooit.quote:Op maandag 5 augustus 2024 11:26 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik hoop het.
Inb4 Pistolero of Dombo die zegt dat we de vervanger al in huis hebben.
Ueda, Zerrouki, Ivanusec. Wat mij betreft alledrie spelers die je bij een mooi (huur)bod mag laten gaan. Bij die laatste meer omdat deze manier van spelen hem niet lijkt te liggen vooralsnog.quote:Op maandag 5 augustus 2024 11:27 schreef fetX het volgende:
[..]
Ueda liet gisteren weer zien waarom ik hoop dat die Carranza er ook maar iets van kan. Dan ben je al snel beter.
Jij bent toch nog altijd overtuigd van de klasse van Ueda?quote:Op maandag 5 augustus 2024 11:28 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Maar die uitspraak doe ik nooit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |