NOOIT GEEN GELD.quote:Op maandag 5 augustus 2024 23:03 schreef fetX het volgende:
[..]
Welnee. Veel van onze (duurdere) aankopen vinden plaats in augustus. Al jaren.
Dat snap ik als je zelf nog een heel elftal aan waardeloze troep moet zien te verkopen. In Rotterdam maken ze zich wat minder druk vooralsnog.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 08:25 schreef Wotte het volgende:
[..]
NOOIT GEEN GELD.
Vind het in zijn geheel wat een tamme transfermarkt dit seizoen.
Ik heb alleen een elftal voor de kinderbijslag.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 08:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat snap ik als je zelf nog een heel elftal aan waardeloze troep moet zien te verkopen. In Rotterdam maken ze zich wat minder druk vooralsnog.
Ja, die roept wel vaker onzin als het gaat om transfersommen. Feyenoord gaat pas praten bij 20, voor 10 kan je hooguit een matige speler als Teze ophalen. @PSVCLquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 09:07 schreef Wotte het volgende:
Maar vriend @:Caland heb je gehoord wat Krabbendam zei over de transfersom van Geertruida?
Vind dit pas de eerste echt slechte wedstrijd van Wellenreuther, maar hij is gewoon objectief minder goed dan Bijlow. Wellenreuther is een prima keeper voor de Eredivisie, maar dat is het.quote:Op maandag 5 augustus 2024 16:37 schreef CR7 het volgende:
[..]
Ik vind het ook sneu voor Bijlow. Maar hoop niet dat we allemaal opeens extra kritisch gaan zijn op Wellenreuther alleen omdat die een 'kind vd club' op de bank houdt.
Eens hoor vind hem ook veel beter. Maar Bijlow heeft de afgelopen 6 jaar gemiddeld 23 wedstrijden gespeeld. We praten niet over één seizoen. Als Wellenreuther tevreden zou zijn met een plek op de bank was dat natuurlijk ideaal geweest. Maar ik snap heel goed dat die dat niet meer doet.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 09:10 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Vind dit pas de eerste echt slechte wedstrijd van Wellenreuther, maar hij is gewoon objectief minder goed dan Bijlow. Wellenreuther is een prima keeper voor de Eredivisie, maar dat is het.
Schijnt een bekende handsel wijze van ze te zijn. Bizar laag bod doen, speler hoofd op hol brengen in de hoop dat die gaar muiten en dus zo niet de hoofdprijs hoeven te betalen. Kut club dusquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 00:32 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Deden ze bij PSV met Benitez ook al, 2 miljoen geloof ikDie gasten daar zijn compleet van de kaart.
Absoluut niet mee eensquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 09:46 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Eerlijk is eerlijk, ze zijn er bij de KNVB wel in geslaagd om van die Cruijffschaal eindelijk een serieuze prijs te maken.
Van al je acts is dit toch wel de meest kansloze.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 09:46 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Eerlijk is eerlijk, ze zijn er bij de KNVB wel in geslaagd om van die Cruijffschaal eindelijk een serieuze prijs te maken. Voelt op deze manier nog groter dan de KNVB-beker tegen NEC winnen.
[ afbeelding ]
Bedankt voor deze post.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 10:11 schreef alopio het volgende:
Die interesse van Forest voor Santi komt @:zka ook wel heel goed uit naar de epische faal van “ITS NOT HAPPENING” met Buanotto. Alle aandacht weer ergens anders op. Zal Rutgertje dit ook weer uit zn dikke duim gezogen hebben
Ik denk dat de begeleiding van Pietje op vakantie is en er minder toezicht is. Hij zit de laatste dagen wel weer veel poep te plaatsen hier op Fok! In de Olympisch topics is het ook veel PietjePukked drekquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 09:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Van al je acts is dit toch wel de meest kansloze.
Tenminste wel darkmode.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 10:15 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Gewoon een comment van 1908.nl
Gr gr
Een degradatiekandidaat uit de PL die (uiteraard) geen Europees voetbal speelt en al 4 spitsen heeft.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 10:34 schreef H.FR het volgende:
Zou wat zijn als Nottingham straks 40/45 biedt, maar Santi wil niet. Bedrag zal wel flink zijn, een West Ham betaalt al 30mln+ voor Füllkrug van 31.
PL club, tussenstap, zou dat wel verstandig vinden eigenlijkquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 10:38 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Een degradatiekandidaat uit de PL die (uiteraard) geen Europees voetbal speelt en al 4 spitsen heeft.
Het zou vanuit het oogpunt van Santi wel heel matig zijn als hij daar puur voor de centjes heen gaat.
Ja dat. Als ze 40 miljoen aftikken is hij gewoon weg, en door.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 10:53 schreef ThePlaneteer het volgende:
Al zou Saudi komen voor Santi dat interesseert me eigenlijk niet. Heb lieve leuke transfersom
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |