Geniet nou gewoon even van al die prijzen man.quote:Op maandag 5 augustus 2024 13:28 schreef Scrummie het volgende:
Wat een feest, we krijgen dankzij Priske weer pietje aids in dit topic.
#ExitPriske
quote:Op maandag 5 augustus 2024 13:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Als we die JC Schaal inleveren zijn we dan weer van Pietje af?
Dat is wel een interessante ruil namelijk.
Als ie dan naar het PSV topic gaat ben ik helemaal voorquote:Op maandag 5 augustus 2024 13:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Als we die JC Schaal inleveren zijn we dan weer van Pietje af?
Dat is wel een interessante ruil namelijk.
Maar wij hebben klaas alquote:Op maandag 5 augustus 2024 14:10 schreef alopio het volgende:
[..]
Ach elk topic zijn eigen totaal debiel.
Kut das waar. Maar liever Klaas dan Pietjequote:
Hahahaa lachen! Met je Anne Frank-UI.quote:Op maandag 5 augustus 2024 14:24 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Ik snap opeens waarom Pietje zo’n fan is van Priske
De jaarlijks terugkerende de JC-schaal is w้l echt een prijs hoor act.quote:Op maandag 5 augustus 2024 14:28 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wat zijn we weer ontzettend veel bezig met Pietje zeg.
PSV weet anders gewoon weer waar het staat.quote:Op maandag 5 augustus 2024 14:29 schreef Caland het volgende:
[..]
De jaarlijks terugkerende de JC-schaal is w้l echt een prijs hoor act.
Was die idd ook niet, maar Milan van Dongen kroont hem met 1 gestopte pingel tot man of the match en iedereen herhaalt het maar.quote:Op maandag 5 augustus 2024 11:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Toch vond ik Wellenreuther gisteren helemaal niet zo sterk. Wel 2 uitstekende reddingen verder.
Ik vind het ook sneu voor Bijlow. Maar hoop niet dat we allemaal opeens extra kritisch gaan zijn op Wellenreuther alleen omdat die een 'kind vd club' op de bank houdt.quote:Op maandag 5 augustus 2024 16:00 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Was die idd ook niet, maar Milan van Dongen kroont hem met 1 gestopte pingel tot man of the match en iedereen herhaalt het maar.
Nouja, gisteren keepte die gewoon kut. Dat heeft verder weinig te maken met wie hij op de bank houdtquote:Op maandag 5 augustus 2024 16:37 schreef CR7 het volgende:
[..]
Ik vind het ook sneu voor Bijlow. Maar hoop niet dat we allemaal opeens extra kritisch gaan zijn op Wellenreuther alleen omdat die een 'kind vd club' op de bank houdt.
Keepte helemaal niet kut.quote:Op maandag 5 augustus 2024 16:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja, gisteren keepte die gewoon kut. Dat heeft verder weinig te maken met wie hij op de bank houdt
Veroorzaakt een pingel, zag er bij de derde goal heel slecht uit. Eerste goal is ook eigenlijk de hoek van de keeper maar daar kan je nog zeggen dat het heel goed is ingeschoten, moet daar wel veel meer uitstappen.quote:
Hoe ้้n gehouden strafschop het beeld kan vervormen. Maar aan de andere kant ben je wellicht vergeten dat discussi๋ren met Pietje geen zin heeft, want Pietje luistert toch niet.quote:Op maandag 5 augustus 2024 16:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Veroorzaakt een pingel, zag er bij de derde goal heel slecht uit. Eerste goal is ook eigenlijk de hoek van de keeper maar daar kan je nog zeggen dat het heel goed is ingeschoten, moet daar wel veel meer uitstappen.
En dan hoort hij eigenlijk ook gewoon rood te krijgen waardoor je de rest van de wedstrijd met een veldspeler op doel had gestaan. Dan keep je gewoon kut.
3e goal vond ik een grote foutquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |