SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 17:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dan gemengde estafette lekker laten zitten. Maken we nu toch geen kans
Denk niet dat ik een hele week op een paar uur per nacht ga overleven.quote:Op zondag 4 augustus 2024 10:43 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Je hoeft geen vrij te nemen, gewoon werken ergens tussen 8 en 18 uur en dan Spelen kijken tussen 18 en 8 uur. Slapen komt een andere keer wel weer.
Volgens mij bestaan daar wel poedertjes voor.quote:Op zondag 4 augustus 2024 10:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Denk niet dat ik een hele week op een paar uur per nacht ga overleven.
Assen.quote:
Die poedertjes werken ook maar een paar dagen.quote:Op zondag 4 augustus 2024 10:46 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Volgens mij bestaan daar wel poedertjes voor.
Laag bij de grond.quote:Op zondag 4 augustus 2024 10:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
De NOS geeft geen FUCK om de veldonderdelen
De NOS zendt gewoon de algemene stream uit, en die geeft geen FUCK om de veldonderdelen.quote:Op zondag 4 augustus 2024 10:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ze willen bij atletiek niet hetzelfde als bij zwemmen.quote:Op zondag 4 augustus 2024 10:49 schreef kilon het volgende:
Wat is trouwens de reden achter de 200 meter series de dag na de 100 meter halve en finale zetten? Dat kan beter zou je zeggen.
Dat is al bekend ja. Verder verwacht ik daardoorquote:Op zondag 4 augustus 2024 10:42 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ik begrijp dat ze over 4 jaar Zwemmen en Atletiek om gaan draaien in het programma? Matig idee.
Is niet spannend met Crouser, Duplantis, Machikh, Allman...quote:Op zondag 4 augustus 2024 10:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
We moeten in actie komen. Op naar het malieveld.quote:Op zondag 4 augustus 2024 10:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is al bekend ja. Verder verwacht ik daardoor
- Dat ze schoonspringen schema omdraaien (eerst individuele onderdelen en daarna pas synchroon
- Marathonzwemmen en artistiek zwemmen in week 1
Verder zal vanwege het tijdstip de wegrit wel in het laatste weekend zijn met de tijdrit daarvoor. Kan zomaar dat ze de wegrit vrouwen heel vroeg laten starten en als een van de laatste onderdelen hebben. Dan zal die rond 1 uur in de nacht wel klaar zijn op die zondag. Mooi op tijd voor de sluiting. Tijdrit en BMX dan ook week 2, dus baanwielrennen week 1. Dan heb je dus week 1 roeien, baanwielrennen, judo en atletiek. En week 2 enkel zwemmen en wegwielrennen.
Ik vrees inderdaad een extreem frontloaded programma.
Avondje Duplantis kijken is echt heerlijkquote:Op zondag 4 augustus 2024 10:52 schreef Nober het volgende:
[..]
Is niet spannend met Crouser, Duplantis, Machikh, Allman...
En dat allemaal omdat ze logistiek alleen in problemen kunnen denken daar. Maar ze verbannen wel de kanoslalom naar Oklahoma.quote:Op zondag 4 augustus 2024 10:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vrees inderdaad een extreem frontloaded programma
De teloorgang van de Belgian Cats uitzenden, die, om zeker te zijn, met 27 punten verschil moeten winnen. Jawel.quote:Op zondag 4 augustus 2024 10:52 schreef Dagoduck het volgende:
De Belgen gaan ook al iets anders doen.
Cats? Blijft een leuke rubriekquote:Op zondag 4 augustus 2024 10:54 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
De teloorgang van de Belgian Cats uitzenden, die, om zeker te zijn, met 27 punten verschil moeten winnen. Jawel.
Lekker voor babbelziekquote:Op zondag 4 augustus 2024 10:54 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
De teloorgang van de Belgian Cats uitzenden, die, om zeker te zijn, met 27 punten verschil moeten winnen. Jawel.
Wel een mindere dosis van de Joris-act.quote:Op zondag 4 augustus 2024 10:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als je de finale 100 meter hebt gehaald, hoef je je niet te druk te maken om een serie 200quote:Op zondag 4 augustus 2024 10:49 schreef kilon het volgende:
Wat is trouwens de reden achter de 200 meter series de dag na de 100 meter halve en finale zetten? Dat kan beter zou je zeggen.
En Peeters dus ook bij de podiumceremonie?quote:Op zondag 4 augustus 2024 10:05 schreef SolarStorm het volgende:
[..]
Alleen degene die gelopen hebben, daar zit Peeters dus ook bij. Stonden er nog wel meer 'reserve', niet aleen Liemarvin.
Ik zie dat het schema iedere keer wat anders is. In Tokio zat er wel een dag tussen.quote:Op zondag 4 augustus 2024 10:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ze willen bij atletiek niet hetzelfde als bij zwemmen.
Mag wel hopen dat ze gewichtheffen dan aan het einde van het programma houden en niet ook nog naar het begin terugschuiven.quote:Op zondag 4 augustus 2024 10:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En dat allemaal omdat ze logistiek alleen in problemen kunnen denken daar. Maar ze verbannen wel de kanoslalom naar Oklahoma.
Waarvan aktequote:Op zondag 4 augustus 2024 10:56 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Als je de finale 100 meter hebt gehaald, hoef je je niet te druk te maken om een serie 200
jaquote:Op zondag 4 augustus 2024 10:56 schreef Nober het volgende:
[..]
En Peeters dus ook bij de podiumceremonie?
Thomas.quote:
Sporza.be met een VPN is een alternatief.quote:Op zondag 4 augustus 2024 10:52 schreef Dagoduck het volgende:
De Belgen gaan ook al iets anders doen.
NOS is al terug.quote:Op zondag 4 augustus 2024 10:58 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Sporza.be met een VPN is een alternatief.
Ik snap überhaupt niet waarom dat nu op eens in de tweede week zit. Niet dat het erg is ofzo, maar het is wel apartquote:Op zondag 4 augustus 2024 10:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mag wel hopen dat ze gewichtheffen dan aan het einde van het programma houden en niet ook nog naar het begin terugschuiven.
De vrouwen lopen 7 dagen achter elkaar, weinig ruimte over:quote:Op zondag 4 augustus 2024 10:49 schreef kilon het volgende:
Deze grap heb ik eerder gehoordquote:Op zondag 4 augustus 2024 11:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja, die estafettemedaille is wel binnen voor de VS.
Dat leek vooral kramp en er was hoop dat ze gewoon fit zou zijn, maar toch niet helaas.quote:Op zondag 4 augustus 2024 11:00 schreef TheArt het volgende:
Jackson was toch geblesseerd geraakt in haar laatste wedstrijd voor de Spelen?
Nou, neequote:Op zondag 4 augustus 2024 11:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
heywoodu met de insiderinformatie.
@wilmaquote:
Die 100m was om op dit onderdeel te focussen was het verhaal.quote:Op zondag 4 augustus 2024 11:01 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou, nee
Maar ze had natuurlijk niet voor niks eerder ook de 100m al laten gaan
Dat plus die DL van een tijdje terug..
Dat kan ik mij niet herinneren.quote:Op zondag 4 augustus 2024 11:02 schreef Paul het volgende:
ik ben vroeger sportredacteur geweest bij FOK, maar dat tussendoor
Ja, ongetwijfeld in de hoop dat ze dan wél fit zou zijn, maar dat ze dat niet zou zijn was vast wel iets waar ernstig rekening mee werd gehoudenquote:Op zondag 4 augustus 2024 11:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die 100m was om op dit onderdeel te focussen was het verhaal.
Mijn aluminiumhoedje begint hier wel van te trillen hoorquote:
Die van mij trilt al nonstop sinds Teddy heel toevallig werd geselecteerd gisteren.quote:Op zondag 4 augustus 2024 11:03 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Mijn aluminiumhoedje begint hier wel van te trillen hoor
Dit voelt een beetje als Kenteris en Thanou in Athene
Jeetje, 2007. Je bent nu dus daadwerkelijk minstens 14quote:Op zondag 4 augustus 2024 11:04 schreef Paul het volgende:
[..]
Van den Bergh nooit meer weg uit Amerika
Wat bedoel je?quote:Op zondag 4 augustus 2024 11:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die van mij trilt al nonstop sinds Teddy heel toevallig werd geselecteerd gisteren.
Jij gaat natquote:Op zondag 4 augustus 2024 11:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kambundji moet herkansen denk ik
goed artikel hequote:Op zondag 4 augustus 2024 11:05 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Jeetje, 2007. Je bent nu dus daadwerkelijk minstens 14
Loting voor laatste pot in de gouden judofinale.quote:
Ah toch net niet. Daar ontsnapt zequote:
Toen zat ik nog niet eens op FOK!quote:Op zondag 4 augustus 2024 11:05 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Jeetje, 2007. Je bent nu dus daadwerkelijk minstens 14
De landenwedstrijd Frankrijk - Japan moest beslist worden met een golden score (extra wedstrijd). Geheel toevallig werd het duel tussen de 90+'ers gekozen.quote:
Ja, dat kon geen toeval zijn.quote:Op zondag 4 augustus 2024 11:05 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Loting voor laatste pot in de gouden judofinale.
Bij de judo teamfinale was het gelijkspel tussen Japan en Frankrijk. Bij teamwedstrijden wordt dan willekeurig een gewichtsklasse geselecteerd dat de wedstrijd gaat beslissen. En dat was uitgerekend de gewichtsklasse van een Franse nationale held die dominant goud pakte.quote:
Onbezorgder tijdenquote:
Voorverwarmde balletjes, de fifa oplossingquote:Op zondag 4 augustus 2024 11:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Bij de judo teamfinale was het gelijkspel tussen Japan en Frankrijk. Bij teamwedstrijden wordt dan willekeurig een gewichtsklasse geselecteerd dat de wedstrijd gaat beslissen. En dat was uitgerekend de gewichtsklasse van een Franse nationale held die dominant goud pakte.
Ah zo. Het is allemaal niet te volgen. Judo schiet er dan een beetje bij inquote:Op zondag 4 augustus 2024 11:06 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
De landenwedstrijd Frankrijk - Japan moest beslist worden met een golden score (extra wedstrijd). Geheel toevallig werd het duel tussen de 90+'ers gekozen.
Ik ook niet. Gelukkig maar, dan was het al helemaal nooit goedgekomen met me.quote:
Digitaal scherm. Zelfs de fifa vindt dat verdacht.quote:Op zondag 4 augustus 2024 11:08 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Voorverwarmde balletjes, de fifa oplossing
Fapje zetten kan tussen middernacht en 8 uur.quote:Op zondag 4 augustus 2024 11:09 schreef PippenScottie het volgende:
Ik kijk Jiya nog even en dan moet ik wat irl dingen gaan doen
Uiteraard al gedaan toen kogelslingeren begonquote:Op zondag 4 augustus 2024 11:10 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Fapje zetten kan tussen middernacht en 8 uur.
Bestond dat al in 1896 ja?quote:Op zondag 4 augustus 2024 11:09 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik zat tijdens Athene al op FOK!, damn..
Ik zit inmiddels langer op FOK! dan niet.quote:
Vandaar dat de servers zo langzaam zijn af en toe!quote:
Je wist dat ie ging komen..quote:
Ik heb gelukkig nog heel even voor dat trieste feit inzetquote:Op zondag 4 augustus 2024 11:11 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik zit inmiddels langer op FOK! dan niet.
Nog een jaar geduld hier.quote:Op zondag 4 augustus 2024 11:11 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik zit inmiddels langer op FOK! dan niet.
Mis toch wel een beetje Bol op dat onderdeelquote:Op zondag 4 augustus 2024 11:16 schreef Dale__Cooper het volgende:
Niveau op de 200 is wel karig met die paar DNS'en .
PAWG?quote:
Klaver had wel mee kunnen doenquote:Op zondag 4 augustus 2024 11:16 schreef Dale__Cooper het volgende:
Niveau op de 200 is wel karig met die paar DNS'en .
Nee, die hebben nog meer races.quote:Op zondag 4 augustus 2024 11:17 schreef Tijn het volgende:
Is de estafetteploeg van gisteren al gehuldigd? Ik kan er niks over vinden, ook niet wanneer het dan eventueel nog wel zal plaatsvinden.
Bij het zwemmen wachten ze ook niet tot het einde van de week met het geven van de medailles toch?quote:
Bij het zwemmen is het iets makkelijker om het even tussen de finales te proppenquote:Op zondag 4 augustus 2024 11:21 schreef Felagund het volgende:
[..]
Bij het zwemmen wachten ze ook niet tot het einde van de week met het geven van de medailles toch?
De 400 meter series bij de mannen begint 15 minuten na de huldigingen. Dat is wel erg kort dag.quote:Op zondag 4 augustus 2024 11:21 schreef Felagund het volgende:
[..]
Bij het zwemmen wachten ze ook niet tot het einde van de week met het geven van de medailles toch?
Ik vind het stom dat ik er niks over kan vinden in het schema.quote:Op zondag 4 augustus 2024 11:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Bij het zwemmen is het iets makkelijker om het even tussen de finales te proppen
Geen idee hoe ze het hier doen eigenlijk.
Alle huldigingen zijn aan het begin van het avondprogramma. Dus vanavond van de decatlon. 100 meter etc. Alleen de 4x400 staat daar niet tussen, waarschijnlijk vanwege de 400 meter series direct daarna.quote:Op zondag 4 augustus 2024 11:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Bij het zwemmen is het iets makkelijker om het even tussen de finales te proppen
Geen idee hoe ze het hier doen eigenlijk.
https://olympics.com/OG20(...)------2024-08-04.pdfquote:Op zondag 4 augustus 2024 11:23 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik vind het stom dat ik er niks over kan vinden in het schema.
Niet laatste!quote:
Met alle respect. De wereldbevolking was destijds meer dan 3 maal kleiner. Duitsland en Japan mochten niet mee doen. De Sovjet Unie deed niet mee. China in puin door een burgeroorlog. India had ook net de onafhankelijkheidsoorlog achter de rug. Afrika was nog gekoloniseerd. Rest van Europa nog in de nasleep van WO II. Plus dat sport in die tijd door hele bevolkingsgroepen nog niet ingeburgerd was en geaccepteerd werd.quote:
Dat geld voor bijna elke sport tot de jaren 70-80quote:Op zondag 4 augustus 2024 11:31 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Met alle respect. De wereldbevolking was destijds meer dan 3 maal kleiner. Duitsland en Japan mochten niet mee doen. De Sovjet Unie deed niet mee. China in puin door een burgeroorlog. India had ook net de onafhankelijkheidsoorlog achter de rug. Afrika was nog gekoloniseerd. Rest van Europa nog in de nasleep van WO II. Plus dat sport in die tijd door hele bevolkingsgroepen nog niet ingeburgerd was en geaccepteerd werd.
Ik acht de prestaties van Dafne Schippers van een veel hoger niveau.
is het bekend hoeveel km per uur femke bol in de laatste fase liep?quote:
Nee, maar minder hard dan eerder lijkt me.quote:Op zondag 4 augustus 2024 11:35 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
is het bekend hoeveel km per uur femke bol in de laatste fase liep?
Goede, dat FILMPJE ga ik straks nog even KIJKEN.quote:
quote:
Bij de NOS. Dus maar ff hbo aangezetquote:
Formule 1 muziek, ik ben plots fan van knollenquote:Op zondag 4 augustus 2024 11:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bij de NOS. Dus maar ff hbo aangezet
Ah, paardensport. Ik begreep hem even niet.quote:Op zondag 4 augustus 2024 11:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bij de NOS. Dus maar ff hbo aangezet
Als Holloway maar wint.quote:Op zondag 4 augustus 2024 11:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hopen op sub 13 in de vinale, wat jullie?
quote:Op zondag 4 augustus 2024 11:50 schreef kilon het volgende:
Hopen op dat niemand lelijk valt over de horden.
Vallen zonder erg mag wel.
Sub 13 lijkt mij wel een zekerheid trouwens.quote:Op zondag 4 augustus 2024 11:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hopen op sub 13 in de vinale, wat jullie?
Splits blijven sowieso een beetje voor interpretatie vatbaar, je kunt in theorie 420 meter lopen (en ook 380 dus). En dan lopen de mannen vaak net wat meer dan de vrouwen natuurlijk.quote:Op zondag 4 augustus 2024 00:01 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Doom zonder overnamevoordeel net wat sneller, denk ik. Maar die zijn klaar voor een goede 4x400 met de Borlees erbij ja. En Doom zelf ook voor een individuele finale.
En met Bolingo ipv de slotloopster doen ze ook echt mee. Al is die vaker geblesseerd dan fit, geloof ik
quote:Op zondag 4 augustus 2024 11:57 schreef PippenScottie het volgende:
Falende Amerikanen in de atletiek is altijd leuk
De VS weet waar het huis van de jury woont, dus we weten het welquote:Op zondag 4 augustus 2024 12:00 schreef kilon het volgende:
Voor de herkansing moet je een serieuze poging hebben gedaan.. hmm dat wordt VS tegen de jury. Leuk.
Ik ben er ook voorstander vanquote:Op zondag 4 augustus 2024 12:01 schreef wimderon het volgende:
[..]
Groot succes, aldus Worldathletics!
Ja, 1 sprong was voldoende.quote:Op zondag 4 augustus 2024 12:02 schreef PippenScottie het volgende:
Ik volg niet alles. Is Tentoglou al geweest?
Dat lijkt me dus niet toegestaan, dit was namelijk dus geen serieuze poging!quote:Op zondag 4 augustus 2024 12:06 schreef kilon het volgende:
Lichte blessure dus. Expres rustig aan gedaan voor de herkansing.
Het is de VS, dus ik denk dat hij gewoon wordt toegelaten.quote:Op zondag 4 augustus 2024 12:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als hij niet wordt uitgesloten voor de herkansingen neem ik dit toernooi niet meer serieus.
Fu Kin Sloom bedoel jequote:
Goed op papier.quote:
Ja.quote:
Sowquote:Op zondag 4 augustus 2024 12:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als hij niet wordt uitgesloten voor de herkansingen neem ik dit toernooi niet meer serieus.
https://nos.nl/artikel/25(...)dia-lyrisch-over-bolquote:'Bol scheelt maar één letter van Bolt', buitenlandse media lyrisch over Bol
Niet alleen Nederland stond zaterdag even op zijn kop na de de fenomenale eindsprint van Femke Bol. Ook in het buitenland is met bewondering gereageerd.
De Britse krant The Guardian vergelijkt Bol zelfs met Usain Bolt, het Jamaicaanse atletiekicoon met acht gouden medailles op de Spelen. Bol's only a "t" off, oftewel: Bol scheelt maar één letter van Bolt.
Dan zie je de naaldprikken niet.quote:Op zondag 4 augustus 2024 12:15 schreef MadMaster het volgende:
Heeft iemand enig idee waarom sommige atleten met één armsleeve aan sommige atletiek onderdelen deelnemen?
Polyurethaan.quote:Op zondag 4 augustus 2024 12:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Al het rubber is gisteravond weggespoeld.
Hoezo? Ik heb dit echt nog nooit iemand zien doen.quote:Op zondag 4 augustus 2024 12:19 schreef Nattekat het volgende:
Kogelslingeren is weer zo'n middelbare school trauma
Moesten jullie dat op de middelbare school doen? Wij gingen alleen speerwerpen.quote:Op zondag 4 augustus 2024 12:19 schreef Nattekat het volgende:
Kogelslingeren is weer zo'n middelbare school trauma
Ja, volgens mij heb ik nog nooit een kogel geslingerd.quote:Op zondag 4 augustus 2024 12:20 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Moesten jullie dat op de middelbare school doen? Wij gingen alleen speerwerpen.
Eén keertje, we kregen gewoon een keer de kans op een atletiekdag. Dat ding is nooit de goede kant op gegaan bij mij.quote:Op zondag 4 augustus 2024 12:20 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Ik heb toen ik op atletiek zat zelfs nooit kogel geslingerd. Alle andere dingen wel (behalve steeple maar dat vind ik als horden meetellen)quote:Op zondag 4 augustus 2024 12:21 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ja, volgens mij heb ik nog nooit een kogel geslingerd.
Op de middelbare school kan ik me uberhaupt geen atletiek herinneren. Het enige wat wij deden was de piepjestestquote:Op zondag 4 augustus 2024 12:20 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Kogelslingeren, steeple nooit gedaan en polshoog ook nauwelijksquote:Op zondag 4 augustus 2024 12:22 schreef kilon het volgende:
[..]
Ik heb toen ik op atletiek zat zelfs nooit kogel geslingerd. Alle andere dingen wel (behalve steeple maar dat vind ik als horden meetellen)
Ik heb polshoog iets van drie keer gedaan en daarna altijd geweigerd. Het was niks voor mij.quote:Op zondag 4 augustus 2024 12:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kogelslingeren, steeple nooit gedaan en polshoog ook nauwelijks
Daar hoorde ik als waterpoloër bij één van de beterenquote:Op zondag 4 augustus 2024 12:23 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Op de middelbare school kan ik me uberhaupt geen atletiek herinneren. Het enige wat wij deden was de piepjestest
Wel snelwandelen en hinkstapsprong?quote:Op zondag 4 augustus 2024 12:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kogelslingeren, steeple nooit gedaan en polshoog ook nauwelijks
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
quote:Op zondag 4 augustus 2024 12:25 schreef heywoodu het volgende:
Bij de man uit Koeweit schiet het er in. Haha, schieten, snap je.Goed dat je hem nog even uit legt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
Volgens mij hebben we één keer een poging tot speerwerpen gedaan en daarbij dacht ik vooral 'cool, dit kan ik want ik kijk dit wel eens op TV'. Verder behalve wat rondjes lopen nooit een atletiekerigs iets gedaan in de gymlessen, helaas.quote:Op zondag 4 augustus 2024 12:23 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Op de middelbare school kan ik me uberhaupt geen atletiek herinneren. Het enige wat wij deden was de piepjestest
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
Oja, snelwandelen ook niet uiteraard.quote:Op zondag 4 augustus 2024 12:25 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wel snelwandelen en hinkstapsprong?
Niet iedereen heeft de kennis over de medailles van Koeweit paraat hè, wij van het plebs zouden die grap niet snappen anders.quote:Op zondag 4 augustus 2024 12:25 schreef Felagund het volgende:
[..]
Goed dat je hem nog even uit legt.
Ik heb ooit een keer snelwandelen gedaan tijdens atletiekkamp.quote:Op zondag 4 augustus 2024 12:25 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wel snelwandelen en hinkstapsprong?
Zal toch moe zijn, slecht geslapen.quote:Op zondag 4 augustus 2024 12:27 schreef kilon het volgende:
Ik ben benieuwd of Bol de halve finale haalt.
Komt omdat het op middelbare scholen nooit gedaan wordtquote:Op zondag 4 augustus 2024 12:26 schreef Immerdebestebob het volgende:
Met kogelslingeren is weinig mis. Eigenlijk jammer dat er geen Nederlanders zijn die het kunnen.
Kogelslingeren niet, maar wel stoten, discus, speer, hoogspringen, verspringen.quote:Op zondag 4 augustus 2024 12:20 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Nou nou nou, dat een grap noemen gaat wel heel ver.quote:Op zondag 4 augustus 2024 12:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft de kennis over de medailles van Koeweit paraat hè, wij van het plebs zouden die grap niet snappen anders.
Het zit ook niet in de Diamond League.quote:Op zondag 4 augustus 2024 12:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Komt omdat het op middelbare scholen nooit gedaan wordt
Mijn school deed echt heel veel met atletiek, maar schijnbaar is dat een hele grote uitzondering.
passers in het plafond gooien is geen speerwerpenquote:Op zondag 4 augustus 2024 12:20 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |