SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 17:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dan gemengde estafette lekker laten zitten. Maken we nu toch geen kans
Denk niet dat ik een hele week op een paar uur per nacht ga overleven.quote:Op zondag 4 augustus 2024 10:43 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Je hoeft geen vrij te nemen, gewoon werken ergens tussen 8 en 18 uur en dan Spelen kijken tussen 18 en 8 uur. Slapen komt een andere keer wel weer.
Volgens mij bestaan daar wel poedertjes voor.quote:Op zondag 4 augustus 2024 10:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Denk niet dat ik een hele week op een paar uur per nacht ga overleven.
Assen.quote:
Die poedertjes werken ook maar een paar dagen.quote:Op zondag 4 augustus 2024 10:46 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Volgens mij bestaan daar wel poedertjes voor.
Laag bij de grond.quote:Op zondag 4 augustus 2024 10:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
De NOS geeft geen FUCK om de veldonderdelen
De NOS zendt gewoon de algemene stream uit, en die geeft geen FUCK om de veldonderdelen.quote:Op zondag 4 augustus 2024 10:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ze willen bij atletiek niet hetzelfde als bij zwemmen.quote:Op zondag 4 augustus 2024 10:49 schreef kilon het volgende:
Wat is trouwens de reden achter de 200 meter series de dag na de 100 meter halve en finale zetten? Dat kan beter zou je zeggen.
Dat is al bekend ja. Verder verwacht ik daardoorquote:Op zondag 4 augustus 2024 10:42 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ik begrijp dat ze over 4 jaar Zwemmen en Atletiek om gaan draaien in het programma? Matig idee.
Is niet spannend met Crouser, Duplantis, Machikh, Allman...quote:Op zondag 4 augustus 2024 10:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
We moeten in actie komen. Op naar het malieveld.quote:Op zondag 4 augustus 2024 10:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is al bekend ja. Verder verwacht ik daardoor
- Dat ze schoonspringen schema omdraaien (eerst individuele onderdelen en daarna pas synchroon
- Marathonzwemmen en artistiek zwemmen in week 1
Verder zal vanwege het tijdstip de wegrit wel in het laatste weekend zijn met de tijdrit daarvoor. Kan zomaar dat ze de wegrit vrouwen heel vroeg laten starten en als een van de laatste onderdelen hebben. Dan zal die rond 1 uur in de nacht wel klaar zijn op die zondag. Mooi op tijd voor de sluiting. Tijdrit en BMX dan ook week 2, dus baanwielrennen week 1. Dan heb je dus week 1 roeien, baanwielrennen, judo en atletiek. En week 2 enkel zwemmen en wegwielrennen.
Ik vrees inderdaad een extreem frontloaded programma.
Avondje Duplantis kijken is echt heerlijkquote:Op zondag 4 augustus 2024 10:52 schreef Nober het volgende:
[..]
Is niet spannend met Crouser, Duplantis, Machikh, Allman...
En dat allemaal omdat ze logistiek alleen in problemen kunnen denken daar. Maar ze verbannen wel de kanoslalom naar Oklahoma.quote:Op zondag 4 augustus 2024 10:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vrees inderdaad een extreem frontloaded programma
De teloorgang van de Belgian Cats uitzenden, die, om zeker te zijn, met 27 punten verschil moeten winnen. Jawel.quote:Op zondag 4 augustus 2024 10:52 schreef Dagoduck het volgende:
De Belgen gaan ook al iets anders doen.
Cats? Blijft een leuke rubriekquote:Op zondag 4 augustus 2024 10:54 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
De teloorgang van de Belgian Cats uitzenden, die, om zeker te zijn, met 27 punten verschil moeten winnen. Jawel.
Lekker voor babbelziekquote:Op zondag 4 augustus 2024 10:54 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
De teloorgang van de Belgian Cats uitzenden, die, om zeker te zijn, met 27 punten verschil moeten winnen. Jawel.
Wel een mindere dosis van de Joris-act.quote:Op zondag 4 augustus 2024 10:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als je de finale 100 meter hebt gehaald, hoef je je niet te druk te maken om een serie 200quote:Op zondag 4 augustus 2024 10:49 schreef kilon het volgende:
Wat is trouwens de reden achter de 200 meter series de dag na de 100 meter halve en finale zetten? Dat kan beter zou je zeggen.
En Peeters dus ook bij de podiumceremonie?quote:Op zondag 4 augustus 2024 10:05 schreef SolarStorm het volgende:
[..]
Alleen degene die gelopen hebben, daar zit Peeters dus ook bij. Stonden er nog wel meer 'reserve', niet aleen Liemarvin.
Ik zie dat het schema iedere keer wat anders is. In Tokio zat er wel een dag tussen.quote:Op zondag 4 augustus 2024 10:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ze willen bij atletiek niet hetzelfde als bij zwemmen.
Mag wel hopen dat ze gewichtheffen dan aan het einde van het programma houden en niet ook nog naar het begin terugschuiven.quote:Op zondag 4 augustus 2024 10:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En dat allemaal omdat ze logistiek alleen in problemen kunnen denken daar. Maar ze verbannen wel de kanoslalom naar Oklahoma.
Waarvan aktequote:Op zondag 4 augustus 2024 10:56 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Als je de finale 100 meter hebt gehaald, hoef je je niet te druk te maken om een serie 200
jaquote:Op zondag 4 augustus 2024 10:56 schreef Nober het volgende:
[..]
En Peeters dus ook bij de podiumceremonie?
Thomas.quote:
Sporza.be met een VPN is een alternatief.quote:Op zondag 4 augustus 2024 10:52 schreef Dagoduck het volgende:
De Belgen gaan ook al iets anders doen.
NOS is al terug.quote:Op zondag 4 augustus 2024 10:58 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Sporza.be met een VPN is een alternatief.
Ik snap überhaupt niet waarom dat nu op eens in de tweede week zit. Niet dat het erg is ofzo, maar het is wel apartquote:Op zondag 4 augustus 2024 10:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mag wel hopen dat ze gewichtheffen dan aan het einde van het programma houden en niet ook nog naar het begin terugschuiven.
De vrouwen lopen 7 dagen achter elkaar, weinig ruimte over:quote:Op zondag 4 augustus 2024 10:49 schreef kilon het volgende:
Deze grap heb ik eerder gehoordquote:Op zondag 4 augustus 2024 11:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja, die estafettemedaille is wel binnen voor de VS.
Dat leek vooral kramp en er was hoop dat ze gewoon fit zou zijn, maar toch niet helaas.quote:Op zondag 4 augustus 2024 11:00 schreef TheArt het volgende:
Jackson was toch geblesseerd geraakt in haar laatste wedstrijd voor de Spelen?
Nou, neequote:Op zondag 4 augustus 2024 11:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
heywoodu met de insiderinformatie.
@wilmaquote:
Die 100m was om op dit onderdeel te focussen was het verhaal.quote:Op zondag 4 augustus 2024 11:01 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou, nee
Maar ze had natuurlijk niet voor niks eerder ook de 100m al laten gaan
Dat plus die DL van een tijdje terug..
Dat kan ik mij niet herinneren.quote:Op zondag 4 augustus 2024 11:02 schreef Paul het volgende:
ik ben vroeger sportredacteur geweest bij FOK, maar dat tussendoor
Ja, ongetwijfeld in de hoop dat ze dan wél fit zou zijn, maar dat ze dat niet zou zijn was vast wel iets waar ernstig rekening mee werd gehoudenquote:Op zondag 4 augustus 2024 11:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die 100m was om op dit onderdeel te focussen was het verhaal.
Mijn aluminiumhoedje begint hier wel van te trillen hoorquote:
Die van mij trilt al nonstop sinds Teddy heel toevallig werd geselecteerd gisteren.quote:Op zondag 4 augustus 2024 11:03 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Mijn aluminiumhoedje begint hier wel van te trillen hoor
Dit voelt een beetje als Kenteris en Thanou in Athene
Jeetje, 2007. Je bent nu dus daadwerkelijk minstens 14quote:Op zondag 4 augustus 2024 11:04 schreef Paul het volgende:
[..]
Van den Bergh nooit meer weg uit Amerika
Wat bedoel je?quote:Op zondag 4 augustus 2024 11:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die van mij trilt al nonstop sinds Teddy heel toevallig werd geselecteerd gisteren.
Jij gaat natquote:Op zondag 4 augustus 2024 11:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kambundji moet herkansen denk ik
goed artikel hequote:Op zondag 4 augustus 2024 11:05 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Jeetje, 2007. Je bent nu dus daadwerkelijk minstens 14
Loting voor laatste pot in de gouden judofinale.quote:
Ah toch net niet. Daar ontsnapt zequote:
Toen zat ik nog niet eens op FOK!quote:Op zondag 4 augustus 2024 11:05 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Jeetje, 2007. Je bent nu dus daadwerkelijk minstens 14
De landenwedstrijd Frankrijk - Japan moest beslist worden met een golden score (extra wedstrijd). Geheel toevallig werd het duel tussen de 90+'ers gekozen.quote:
Ja, dat kon geen toeval zijn.quote:Op zondag 4 augustus 2024 11:05 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Loting voor laatste pot in de gouden judofinale.
Bij de judo teamfinale was het gelijkspel tussen Japan en Frankrijk. Bij teamwedstrijden wordt dan willekeurig een gewichtsklasse geselecteerd dat de wedstrijd gaat beslissen. En dat was uitgerekend de gewichtsklasse van een Franse nationale held die dominant goud pakte.quote:
Onbezorgder tijdenquote:
Voorverwarmde balletjes, de fifa oplossingquote:Op zondag 4 augustus 2024 11:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Bij de judo teamfinale was het gelijkspel tussen Japan en Frankrijk. Bij teamwedstrijden wordt dan willekeurig een gewichtsklasse geselecteerd dat de wedstrijd gaat beslissen. En dat was uitgerekend de gewichtsklasse van een Franse nationale held die dominant goud pakte.
Ah zo. Het is allemaal niet te volgen. Judo schiet er dan een beetje bij inquote:Op zondag 4 augustus 2024 11:06 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
De landenwedstrijd Frankrijk - Japan moest beslist worden met een golden score (extra wedstrijd). Geheel toevallig werd het duel tussen de 90+'ers gekozen.
Ik ook niet. Gelukkig maar, dan was het al helemaal nooit goedgekomen met me.quote:
Digitaal scherm. Zelfs de fifa vindt dat verdacht.quote:Op zondag 4 augustus 2024 11:08 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Voorverwarmde balletjes, de fifa oplossing
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |