SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(bron foto)
De nederlandse estafettemannen 4x400m pakten brons op de WK indoor eerder dit jaar.
Op de vorige olympische spelen verrasten zij vriend en vijand door het zilver te veroveren.What can change the nature of a man?
Dione zelf?quote:
Jutta vindt dat niet leuk.quote:
Dan gaat de NOS klop krijgen.quote:
En dan weer op naar de volgende ophef.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 20:28 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dit soort dingen is als een rode lap voor die mensen.
Dat soort mensen geven niks om sport.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 20:30 schreef Em31 het volgende:
[..]
En dan weer op naar de volgende ophef.![]()
Ga lekker sport kijken, denk ik dan.
Zou BBC geen zwemmen doen? Sporza misschien atletiek?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 20:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit blijven zulke irritante dagen waar je moet hopen dat de ene zender altietke doet en de andere zwemmen.
Erg mooi.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 20:32 schreef Symphonic het volgende:
Ik zie vooral stokjes gooien tienkamp
Slotje erop?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 20:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het begint te plenzen. Kogel zullen ze zo wel ff dichtgooien
Ik luisterde naar Lapdance van nerd en in de comments zegt @heskeylator Lapdance en Windowlicker de clips waren die heel veel op mtv te zien waren.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon bij worldathletics uitslagen kijken....quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 20:32 schreef zorro28 het volgende:
Volgens mij wordt de OS website gerund door een stagiaire van de NOS
quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 20:34 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ik luisterde naar Lapdance van nerd en in de comments zegt @:heskeylator Lapdance en Windowlicker de clips waren die heel veel op mtv te zien waren.Ben je hier nog steeds mee bezig?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 20:33 schreef TweedeKlum het volgende:
Een negert met een speer, ik vind daar wat van.
Spanje gaat nog niet helemaal lekker dit toernooi.quote:
Het is werkelijk waar ongelooflijk. Zoveel livesport en ga je een samenvatting doen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 20:38 schreef Redefine het volgende:
Lekker een poule wedstijdje basketbal uitzenden.
Ja, inderdaad. Lekker belangrijk dit. Nederland doet hier niet aan mij. Wie hier goud gaat winnen, is ook al bekend.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 20:38 schreef Redefine het volgende:
Lekker een poule wedstijdje basketbal uitzenden.
Kan jij niet de redactiesport overnemen bij de NOS?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 20:39 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Het is werkelijk waar ongelooflijk. Zoveel livesport en ga je een samenvatting doen.
Daarstraks ook al met het turnen. Zonden ze zelfs de voorbereiding uit, terwijl het al afgelopen wasquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 20:39 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Het is werkelijk waar ongelooflijk. Zoveel livesport en ga je een samenvatting doen.
Best schandalig dat ze gewoon doorgaat terwijl er net iemand onderuit glijdt:{quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 20:40 schreef heywoodu het volgende:
Dat kogelstoten nu kan écht niet meer
Heel raar ja. Maar misschien komt mijn 5x nu toch nog uit.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 20:41 schreef Redefine het volgende:
[..]
Best schandalig dat ze gewoon doorgaat terwijl er net iemand onderuit glijdt:{
TeamNL alertquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 20:40 schreef Em31 het volgende:
Perfect weer om het stokje te laten vallen
Italiaan flikkert bijna een kogel op de camera, Nigeriaan bijna op zichzelf, maar prima verder hoor.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 20:41 schreef Redefine het volgende:
[..]
Best schandalig dat ze gewoon doorgaat terwijl er net iemand onderuit glijdt:{
Dat hebben ze speciaal gedaan voor de nostra zodat er niet teveel 22+ pogingen zijn.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 20:40 schreef heywoodu het volgende:
Dat kogelstoten nu kan écht niet meer
Niks aan het handjequote:Op zaterdag 3 augustus 2024 20:42 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Italiaan flikkert bijna een kogel op de camera, Nigeriaan bijna op zichzelf, maar prima verder hoor.
Altijd tegen mij.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 20:42 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Dat hebben ze speciaal gedaan voor de nostra zodat er niet teveel 22+ pogingen zijn.
Als ze het nu niet stilleggen kunnen ze net zo goed de laatste ronde overslaan, dit gaat nergens over.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 20:42 schreef kilon het volgende:
[..]
Nog maar 1 poging over ondertussen.. Het is nu of nooit
Zit ie weer in zijn act?quote:
De Steek vindt dat geen excuus.quote:
We zijn op zender, gewoon in beeld, dit schopt ons schema in de war.quote:
Ik zou het mooi vinden als die zou zeggen, jullie moeten sport uitzenden niet nu met mij praten.quote:
Jaquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 20:48 schreef alpeko het volgende:
@:Coco weet je toevallig ook hoe ze meten of die baan echt wel 400m is. Is dat handmatig of electronisch?
Cameraman worden lijkt me beterquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 20:49 schreef PSVCL het volgende:
stekelenburg moet het voetbal met rust laten en andere sporten gaan doen
Klaver?quote:
Torres?quote:
Jeetje, hoe leeg wil je het hebben.quote:
Al is dit dan wel een van de zeldzame dingen die niet aan Joris ligt.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 20:52 schreef heywoodu het volgende:
"Dat heeft u net gemist"
Ja dankzij jullie he eikel
Ow.quote:
quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 20:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jeetje, hoe leeg wil je het hebben.
Ja U heeft dat gemist, alsof het onze schuld isquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 20:52 schreef heywoodu het volgende:
"Dat heeft u net gemist"
Je kijkt alleen nonsporten?quote:
Dat was ook wel een beetje lachwekkendquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 20:53 schreef PippenScottie het volgende:
Ik constateer nu al dat Italië de Rome-vorm niet heeft meegenomen naar Parijs.
In de regen? Lijkt me niet.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 20:54 schreef kilon het volgende:
Het gaat gebeuren!! Dit is het. Het WR voor Amerika.
En ver daarachter nog wat landjes.
Adem in, adem uitquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 20:52 schreef heywoodu het volgende:
"Dat heeft u net gemist"
ONS? boomerzender.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 20:53 schreef Zipportal het volgende:
NOS is voor het mindere volk.
Val ONS er niet mee lastig.
quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 20:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jeetje, hoe leeg wil je het hebben.
Alles is relatiefquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 20:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik moet er nog altijd een beetje aan wennen dat Nederland blijkbaar wel lekker hard kan rennen.
Al een tijdje op estafette nummersquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 20:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik moet er nog altijd een beetje aan wennen dat Nederland blijkbaar wel lekker hard kan rennen.
Lange benen en historie van overstromingen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 20:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Mag ik jou ook alvast feliciteren met zilver?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 20:55 schreef Coco het volgende:
[..]
Lange benen en historie van overstromingen.
Blauwe?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 20:55 schreef AgnesGru het volgende:
Hopelijk heeft Femke wafels gegeten als ontbijt.
Dan zullen ze nu wel een medaille winnen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 20:55 schreef Szura het volgende:
België voor het eerst in 56 jaar zonder Borlee
Ik ben niet voor Feyenoord.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 20:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Mag ik jou ook alvast feliciteren met zilver?
Belgische.quote:
DIE Nederlandse?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 20:56 schreef Naesala_1981 het volgende:
Die Nederlandse liet haar flesje al vallen. Geen goed teken...
Of weer vallen.quote:
Als de VS geen fouten maken dan gaan die met grote voorsprong goud winnen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 20:57 schreef PippenScottie het volgende:
Realistisch, een medaille zou een prachtig resultaat zijn. Goud is niet mogelijk
Met chocolate?quote:
Foute wissel.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 20:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Benieuw hoe WE niet gaan winnen.
quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 20:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Verkeerde wisselquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 20:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wel met een kleine plofquote:
Negatieve lulquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 21:01 schreef Nattekat het volgende:
Ze liggen mooi op koers voor een vierde plek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |