quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 20:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jeetje, hoe leeg wil je het hebben.
Ja U heeft dat gemist, alsof het onze schuld isquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 20:52 schreef heywoodu het volgende:
"Dat heeft u net gemist"
Ja dankzij jullie he eikel
Je kijkt alleen nonsporten?quote:
Dat was ook wel een beetje lachwekkendquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 20:53 schreef PippenScottie het volgende:
Ik constateer nu al dat Italië de Rome-vorm niet heeft meegenomen naar Parijs.
In de regen? Lijkt me niet.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 20:54 schreef kilon het volgende:
Het gaat gebeuren!! Dit is het. Het WR voor Amerika.
En ver daarachter nog wat landjes.
Adem in, adem uitquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 20:52 schreef heywoodu het volgende:
"Dat heeft u net gemist"
Ja dankzij jullie he eikel
ONS? boomerzender.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 20:53 schreef Zipportal het volgende:
NOS is voor het mindere volk.
Val ONS er niet mee lastig.
quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 20:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jeetje, hoe leeg wil je het hebben.
Alles is relatiefquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 20:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik moet er nog altijd een beetje aan wennen dat Nederland blijkbaar wel lekker hard kan rennen.
Al een tijdje op estafette nummersquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 20:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik moet er nog altijd een beetje aan wennen dat Nederland blijkbaar wel lekker hard kan rennen.
Lange benen en historie van overstromingen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 20:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Mag ik jou ook alvast feliciteren met zilver?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 20:55 schreef Coco het volgende:
[..]
Lange benen en historie van overstromingen.
Blauwe?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 20:55 schreef AgnesGru het volgende:
Hopelijk heeft Femke wafels gegeten als ontbijt.
Dan zullen ze nu wel een medaille winnen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 20:55 schreef Szura het volgende:
België voor het eerst in 56 jaar zonder Borlee
Ik ben niet voor Feyenoord.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 20:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Mag ik jou ook alvast feliciteren met zilver?
Belgische.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |