SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(bron foto)
De nederlandse estafettemannen 4x400m pakten brons op de WK indoor eerder dit jaar.
Op de vorige olympische spelen verrasten zij vriend en vijand door het zilver te veroveren.
Dacht beste 3 door, maar 2 dus?quote:
misschien kun je voortaan gewoon even normaal antwoorden of als je het antwoord niet weet, gewoon je mond houden in plaats van dit soort nutteloze reacties plaatsenquote:
3 semi's, dus best 2 + 2 beste tijdenquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 19:54 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dacht beste 3 door, maar 2 dus?
Ja, drie heats.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 19:54 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dacht beste 3 door, maar 2 dus?
Wow rustig!quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 19:54 schreef TAmaru het volgende:
[..]
misschien kun je voortaan gewoon even normaal antwoorden of als je het antwoord niet weet, gewoon je mond houden in plaats van dit soort nutteloze reacties plaatsen
Nou ja zeg.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 19:54 schreef TAmaru het volgende:
[..]
misschien kun je voortaan gewoon even normaal antwoorden of als je het antwoord niet weet, gewoon je mond houden in plaats van dit soort nutteloze reacties plaatsen
quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 19:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
3 semi's, dus best 2 + 2 beste tijden
Ja, natuurlijk.quote:
Dergelijke schijtlolligheid is de standaard hier bij zulke vragen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 19:54 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Mad,jellyquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 19:54 schreef TAmaru het volgende:
[..]
We zijn altijd erg origineelquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 19:56 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Dergelijke schijtlolligheid is de standaard hier bij zulke vragen.
Mixed relay is over een uurtje.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 19:54 schreef RipCity het volgende:
Hoe laat komt Femke bol of Jorinde-godin?
Waarom is dat eigenlijk een probleem?quote:
Bedankt maat.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 19:58 schreef Zipportal het volgende:
Eugene OMALLA
Lieke KLAVER
Isaya KLEIN IKKINK
Femke BOL
Voor straks.
quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 19:58 schreef Zipportal het volgende:
Eugene OMALLA
Lieke KLAVER
Isaya KLEIN IKKINK
Femke BOL
Voor straks.
Lekker 4e worden en moe makenquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 19:58 schreef Zipportal het volgende:
Eugene OMALLA
Lieke KLAVER
Isaya KLEIN IKKINK
Femke BOL
Voor straks.
Dat zou wel apart zijnquote:
Gen Zquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 20:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom is Richardson zo populair
Team USAquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 20:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom is Richardson zo populair
Mag toch hopen van niet.quote:
Thx!quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 19:58 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Mixed relay is over een uurtje.
Die zat in de heat hiervoor.quote:
Tussen baan 4 en baan 6quote:
Ya man!quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 20:01 schreef kilon het volgende:
[ x ]
Tot zover mijn roddelpraat.nl bijdrage.
Tijd voor sport tot er een officiële verklaring is.
Ik juich ook voor Richardson.quote:
Dit komt door jouw Pooltje!quote:
Hou dit lekker voor op je slaapkamer ouwe reusquote:
Zekerquote:
Dat komt niet over als iemand die zwaar geblesseerd is en twijfelt of ze kan lopen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 20:01 schreef kilon het volgende:
[ x ]
Tot zover mijn roddelpraat.nl bijdrage.
Tijd voor sport tot er een officiële verklaring is.
jongeeeeeeeee dat jij nou niet kijktquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 20:02 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Hou dit lekker voor op je slaapkamer ouwe reus
Swoboda?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 20:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit komt door jouw Pooltje!
Wel de grootste tetten.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 20:02 schreef Marcoss het volgende:
Richardson ziet er iets “normaler” uit tegenwoordig
quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 20:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wij juichen voor Gambia, St. Lucia en Luxemburg
Klinkt fantastisch jaquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 20:02 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dat komt niet over als iemand die zwaar geblesseerd is en twijfelt of ze kan lopen.
We zullen het horen.
Ik hou van Jamaicaans accent btw
La Paay is toch ook al 70?quote:
Want? Die heksenjacht omdat ze een jointje had gerooktquote:
Eerste medaille ooit zelfsquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 20:04 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Zou dat het eerste goud voor Saint Lucia zijn?
Elke medaille zou de eerste zijn.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 20:04 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Zou dat het eerste goud voor Saint Lucia zijn?
Wel onhandig als je dan precies tijdens de finale je vrije dag hebtquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 20:05 schreef Redefine het volgende:
Ik zie dat ze bij het kanovaren ook al aan ADV en PEN doen.
Ze zou moeten kunnen herkansen met een solo 100 zoals die ene 400 m. Loper enkele jaren geleden, was op een wk of OS dacht ik.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 20:04 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Maar dit is def geen finale voor SFP? Raar verhaal.
Alleen van Crouser of in totaal?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 20:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
5 pogingen over de 22 was wat conservatief hè?
Zonder het meedoen aan de halve finale mag je meestal ook niet meedoen aan de finalequote:Op zaterdag 3 augustus 2024 20:04 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Maar dit is def geen finale voor SFP? Raar verhaal.
Moet ie geen fouten maken.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 20:06 schreef Szura het volgende:
Fabbri gaat echt nog wel in de buurt komen
Ho maar weer.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 20:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wel onhandig als je dan precies tijdens de finale je vrije dag hebt
24 bedoel je? Want de lijnen zijn om de twee meter.quote:
Was er wel een beetje op gerekend dat Crouser niet op punt zou staan, dus in totaalquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 20:06 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Alleen van Crouser of in totaal?
En dan valt kerst natuurlijk ook in het weekend.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 20:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wel onhandig als je dan precies tijdens de finale je vrije dag hebt
Schatje zou ik haar niet willen noemen, maar dat soort figuren maken de sport wel leukerquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 20:05 schreef PippenScottie het volgende:
Ik ben team Richardson is een schatje
Die eerste ongeldige poging was al 22.50 of zo?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 20:06 schreef Szura het volgende:
Fabbri gaat echt nog wel in de buurt komen
Als je echt ambitie hebt moet je kogelstoten op het middenveld.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 20:07 schreef Starflyer het volgende:
[..]
24 bedoel je? Want de lijnen zijn om de twee meter.
Ik ben voor 6 gegaan, maar dan moeten er nog wel wat foutpogingen aankomen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 20:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
5 pogingen over de 22 was wat conservatief hè?
Dat zie ik nu ook, maar ik bedoel inderdaad gewoon dat ze niet verder dan de achterste lijn moeten gooien tenzij dik WRquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 20:07 schreef Starflyer het volgende:
[..]
24 bedoel je? Want de lijnen zijn om de twee meter.
Nee, maar heb niks meegekregen, dacht wellicht andere halve finale ofzo.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 20:06 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Zonder het meedoen aan de halve finale mag je meestal ook niet meedoen aan de finale
Beter in de aanval, sta je dichter bij de goal!quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 20:07 schreef kilon het volgende:
[..]
Als je echt ambitie hebt moet je kogelstoten op het middenveld.
quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 20:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik sta volledig achter Barr-Leduc
Ik twijfelde over deze grap maar vond hem iets te vergezocht. Goed om te zien dat het wel gewoon kon.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 20:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik sta volledig achter Barr-Leduc
Was @Columbiafan toevallig in de buurt?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 20:09 schreef RipCity het volgende:
Lol die leuckenkamper nog ooit mee staan te dansen in Duitse club. Komt wel dichtbij nu
Welke club?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 20:09 schreef RipCity het volgende:
Lol die leuckenkamper nog ooit mee staan te dansen in Duitse club. Komt wel dichtbij nu
Ik heb Thomas Barr al 2x benoemd in combinatie met haar.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 20:09 schreef kilon het volgende:
I
[..]
Ik twijfelde over deze grap maar vond hem iets te vergezocht. Goed om te zien dat het wel gewoon kon.
Leuke anekdote!quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 20:09 schreef RipCity het volgende:
quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 20:09 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Lijkt wel een figurant uit de clip Windowlicker van Aphex Twin.
Ze ziet er niet heel scherp uitquote:
Ze moet in de finale ook niet voor Alfred eindigen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 20:11 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Mwoah, zij leek wel vol door te lopen. Vorige semi was bij Alfred uitbollen naar de fienies.
Niet dus. Enige waar ze wat kunnen toevoegen.quote:
Dit heb je van mijquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 20:09 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Lijkt wel een figurant uit de clip Windowlicker van Aphex Twin.
F1 / [Live] Formula 1 Belgian Grand Prix 2024 #4quote:Op zondag 28 juli 2024 14:49 schreef 3rr0r het volgende:
Wie kent die videoclip nog van Aphex Twin
[ afbeelding ]
Wat een verhaal zeg, groetjes Pieter.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 20:09 schreef RipCity het volgende:
Wel een hele hoop managers gesproken. Aldus Krek.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 20:12 schreef Redefine het volgende:
[..]
Niet dus. Enige waar ze wat kunnen toevoegen.
Nee want voor jouw opmerking had ik het toevallig die week gezien op YT.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 20:12 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dit heb je van mij
[..]
F1 / [Live] Formula 1 Belgian Grand Prix 2024 #4
Zijn dan wel de verkeerde managers geweest.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 20:13 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Wel een hele hoop managers gesproken. Aldus Krek.
USB-Dquote:
Greg start straks een eigen juicekanaal: LifeOfGregquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 20:13 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Wel een hele hoop managers gesproken. Aldus Krek.
Sedoc heeft meerdere titels.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 20:13 schreef kilon het volgende:
[..]
Zou bijzonder zijn als Sedoc het wel weet en de rest van de wereld nog niet.
Hij bracht het meer als een persoonlijk vermoeden dan opgevangen speculatie.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 20:13 schreef kilon het volgende:
[..]
Sedoc ziet zichzelf toch als alwetendequote:Op zaterdag 3 augustus 2024 20:13 schreef kilon het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 20:14 schreef Redefine het volgende:
Het is gewoon net zoals bij het kanovaren, als je het juiste poortje mist, dan doe je niet meer mee voor de medailles.
Mag dat, een persoonlijke noot bij de NOS?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 20:13 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Hij bracht het meer als een persoonlijk vermoeden dan opgevangen speculatie.
quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 20:13 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Nee want voor jouw opmerking had ik het toevallig die week gezien op YT.
quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 20:13 schreef kilon het volgende:
[..]
Datquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 20:13 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Hij bracht het meer als een persoonlijk vermoeden dan opgevangen speculatie.
Je kan verder kijken op de livestream. Dus op VRT zullen ze straks wel verder gaan met een andere sport.quote:
Dus ze gaan niet live met de Waffles?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 20:14 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Je kan verder kijken op de livestream. Dus op VRT zullen ze straks wel verder gaan met een andere sport.
quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 20:14 schreef Redefine het volgende:
Het is gewoon net zoals bij het kanovaren, als je het juiste poortje mist, dan doe je niet meer mee voor de medailles.
Slobeend is nu woedend.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 11:34 schreef Slobeend het volgende:
Waarom blijven sommige posts staan na een TR terwijl het overduidelijk getroll is? Zie kale kano post in het roeitopic.
HBO ook, zonder analysequote:Op zaterdag 3 augustus 2024 20:14 schreef hhh38 het volgende:
BBC is nog in het stadion.
Met een analyse
Dan moeten users eerst een TR plaatsenquote:
Is hij de oudste deelnemer?quote:
Ho eens eventjesquote:
Neequote:Op zaterdag 3 augustus 2024 20:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Goedenavond Coco.
Halen we vanavond nog een medaille?
Ze gaan verder met het hockeyquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 20:15 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Dus ze gaan niet live met de Waffles?
Je hebt geen Eurosport?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 20:17 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik vond het juist zo lekker om een beetje op TV te kunnen kijken..
Kan ook op je tv. Maar ik snap je puntquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 20:17 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik vond het juist zo lekker om een beetje op TV te kunnen kijken..
Zou zomaar kunnen jaquote:
Dominica?quote:
Hier nietquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 20:20 schreef R-woud93 het volgende:
Waarom gaan we nu opeens naar het speerwerpen?
tienkampquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 20:20 schreef R-woud93 het volgende:
hahaha38quote:
Kijk gewoon ES.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 20:20 schreef R-woud93 het volgende:
Omdat het atletiek is?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 20:20 schreef R-woud93 het volgende:
1. Rooth 2. Neugebauer 3. Victor ____________________________ 4.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 20:21 schreef hhh38 het volgende:
Kan iemand een overzicht geven van wie er nu favorieten en outsiders zijn voor de tienkamp medailles?
Pop Basequote:Op zaterdag 3 augustus 2024 20:20 schreef koffieleuk het volgende:
Kan eroverheen hebben gelezen natuurlijk
[ x ]
quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 20:20 schreef koffieleuk het volgende:
Kan eroverheen hebben gelezen natuurlijk
[ x ]
Maar ik vind de timing van het overschakelen wat raarquote:
Het gaat tussen Rooth en Neugebauer voor goud, Rooth staat er best voor.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 20:21 schreef hhh38 het volgende:
Kan iemand een overzicht geven van wie er nu favorieten en outsiders zijn voor de tienkamp medailles?
Reinier?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 20:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
1. Rooth 2. Neugebauer 3. Victor ____________________________ 4.
Zal met Kaul strijden om 4 denk ik?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 20:22 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Het gaat tussen Rooth en Neugebauer voor goud, Rooth staat er best voor.
Lindon redelijk vast op koers voor brons.
Roosen waarschijnlijk 5e.
Dankzij @Zipportal gaan ze straks het stokje laten vallenquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 20:22 schreef Marcoss het volgende:
VS met dezelfde ploeg in de mixed straks, België (Doom) en GB (Anning) net als NL wel een wissel
Ik heb mijn zwembroek al aan.quote:
Oiglane staat dichtbij.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 20:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zal met Kaul strijden om 4 denk ik?
Oh mja die nu ook door deze worpenquote:
Jij liever dan ikquote:
Krijgen we na afloop allemaal een zakje snoep mee en worden we opgehaald door onze ouders?quote:
Daar is Pan het niet mee eens.quote:
Alleen maar omdat er ophef is.quote:
(F)OPHEF!quote:
Die hopen op schuimbekkende kijkers. Alles voor de clicks.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 20:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit geneuzel boeit gvd niemand, NOS
Even een graantje proberen mee te pikken op de ''controverse'', wat fucking belachelijk.quote:
Dit soort dingen is als een rode lap voor die mensen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 20:27 schreef Em31 het volgende:
[..]
Sommige mensen al een paar dagen over de zeik om een bokster uit Algerije, wat een leven.
Het altijd progressieve Algerije met een transgender als uithangbord, mooi dat dit gewoon kan. Dat is de Olympische gedachte.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 20:27 schreef Em31 het volgende:
[..]
Sommige mensen al een paar dagen over de zeik om een bokster uit Algerije, wat een leven.
Goud is nu wel bijna weg toch?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 20:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh de ARD zit bij voetbal ipv potentieel goud van Neugebauer. Kutzender.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |