Je kan verder kijken op de livestream. Dus op VRT zullen ze straks wel verder gaan met een andere sport.quote:
Dus ze gaan niet live met de Waffles?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 20:14 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Je kan verder kijken op de livestream. Dus op VRT zullen ze straks wel verder gaan met een andere sport.
quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 20:14 schreef Redefine het volgende:
Het is gewoon net zoals bij het kanovaren, als je het juiste poortje mist, dan doe je niet meer mee voor de medailles.
Slobeend is nu woedend.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 11:34 schreef Slobeend het volgende:
Waarom blijven sommige posts staan na een TR terwijl het overduidelijk getroll is? Zie kale kano post in het roeitopic.
HBO ook, zonder analysequote:Op zaterdag 3 augustus 2024 20:14 schreef hhh38 het volgende:
BBC is nog in het stadion.
Met een analyse
Dan moeten users eerst een TR plaatsenquote:
Is hij de oudste deelnemer?quote:
Ho eens eventjesquote:
Neequote:Op zaterdag 3 augustus 2024 20:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Goedenavond Coco.
Halen we vanavond nog een medaille?
Ze gaan verder met het hockeyquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 20:15 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Dus ze gaan niet live met de Waffles?
Je hebt geen Eurosport?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 20:17 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik vond het juist zo lekker om een beetje op TV te kunnen kijken..
Kan ook op je tv. Maar ik snap je puntquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 20:17 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik vond het juist zo lekker om een beetje op TV te kunnen kijken..
Zou zomaar kunnen jaquote:
Dominica?quote:
Hier nietquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 20:20 schreef R-woud93 het volgende:
Waarom gaan we nu opeens naar het speerwerpen?
tienkampquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 20:20 schreef R-woud93 het volgende:
hahaha38quote:
Kijk gewoon ES.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 20:20 schreef R-woud93 het volgende:
Omdat het atletiek is?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 20:20 schreef R-woud93 het volgende:
1. Rooth 2. Neugebauer 3. Victor ____________________________ 4.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 20:21 schreef hhh38 het volgende:
Kan iemand een overzicht geven van wie er nu favorieten en outsiders zijn voor de tienkamp medailles?
Pop Basequote:Op zaterdag 3 augustus 2024 20:20 schreef koffieleuk het volgende:
Kan eroverheen hebben gelezen natuurlijk
[ x ]
quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 20:20 schreef koffieleuk het volgende:
Kan eroverheen hebben gelezen natuurlijk
[ x ]
Maar ik vind de timing van het overschakelen wat raarquote:
Het gaat tussen Rooth en Neugebauer voor goud, Rooth staat er best voor.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 20:21 schreef hhh38 het volgende:
Kan iemand een overzicht geven van wie er nu favorieten en outsiders zijn voor de tienkamp medailles?
Reinier?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 20:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
1. Rooth 2. Neugebauer 3. Victor ____________________________ 4.
Zal met Kaul strijden om 4 denk ik?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 20:22 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Het gaat tussen Rooth en Neugebauer voor goud, Rooth staat er best voor.
Lindon redelijk vast op koers voor brons.
Roosen waarschijnlijk 5e.
Dankzij @Zipportal gaan ze straks het stokje laten vallenquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 20:22 schreef Marcoss het volgende:
VS met dezelfde ploeg in de mixed straks, België (Doom) en GB (Anning) net als NL wel een wissel
Ik heb mijn zwembroek al aan.quote:
Oiglane staat dichtbij.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 20:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zal met Kaul strijden om 4 denk ik?
Oh mja die nu ook door deze worpenquote:
Jij liever dan ikquote:
Krijgen we na afloop allemaal een zakje snoep mee en worden we opgehaald door onze ouders?quote:
Daar is Pan het niet mee eens.quote:
Alleen maar omdat er ophef is.quote:
(F)OPHEF!quote:
Die hopen op schuimbekkende kijkers. Alles voor de clicks.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 20:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit geneuzel boeit gvd niemand, NOS
Even een graantje proberen mee te pikken op de ''controverse'', wat fucking belachelijk.quote:
Dit soort dingen is als een rode lap voor die mensen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 20:27 schreef Em31 het volgende:
[..]
Sommige mensen al een paar dagen over de zeik om een bokster uit Algerije, wat een leven.
Het altijd progressieve Algerije met een transgender als uithangbord, mooi dat dit gewoon kan. Dat is de Olympische gedachte.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 20:27 schreef Em31 het volgende:
[..]
Sommige mensen al een paar dagen over de zeik om een bokster uit Algerije, wat een leven.
Goud is nu wel bijna weg toch?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 20:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh de ARD zit bij voetbal ipv potentieel goud van Neugebauer. Kutzender.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |