Is dat niet heel erg afhankelijk van de weersomstandigheden?quote:
Kijk eens dom, ho maar.quote:
Je kan lichtelijk overdrijven met nog een hele sterke andere halve finale die eraan komt.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 10:57 schreef Nattekat het volgende:
Ik denk dat ik m'n notitie even aan ga passen naar medailleandidaat.
Moah. Maar if you have a lane enzulks.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 10:57 schreef Nattekat het volgende:
Doe dat maar nietquote:Op dinsdag 30 juli 2024 10:57 schreef Nattekat het volgende:
quote:Op dinsdag 30 juli 2024 10:58 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Doe dat maar niet
Finale was wel te verwachten, medaille niet. Dat zou een hele mooie en grote verrassing zijn, wie weet.
Dit is de minste Oranje boot toch, relatief gezienquote:Op dinsdag 30 juli 2024 10:58 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Doe dat maar niet
Finale was wel te verwachten, medaille niet. Dat zou een hele mooie en grote verrassing zijn, wie weet.
Mannen 4- de minste denk ik.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 11:00 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dit is de minste Oranje boot toch, relatief gezien
Niet voor niets dat die straks nog gaan herkansen inderdaad.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 11:01 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Mannen 4- de minste denk ik.
Of vier zonder?quote:Op dinsdag 30 juli 2024 11:00 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die kunnen op een goede dag ook nog gewoon het podium halen.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 11:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Niet voor niets dat die straks nog gaan herkansen inderdaad.
Zij en China hebben elkaar gesaboteerdquote:Op dinsdag 30 juli 2024 11:03 schreef kilon het volgende:
Amerika heeft een lekke boot ofzo? Ze doen het niet goed
Mja dat zat er dik in.quote:
Bijna denk ik? En dat je daar wel een finale van mocht 'verwachten' zegt best veel over de kracht van de Nederlandse vlootquote:Op dinsdag 30 juli 2024 11:00 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ze bellen nu Annicka van Emden voor een analyse in de studioquote:Op dinsdag 30 juli 2024 11:05 schreef Nattekat het volgende:
NOS noemde net judo. Hebben ze niet in de gaten dat het gigantisch traag verloopt allemaal en dat de vlaggetjes nog wel een half uur moeten wachten?
Jij bent veel te flexibel voor de NOS. Stond 11:10 in het schema, dus 11:10 is het tijd voor Judo.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 11:05 schreef Nattekat het volgende:
NOS noemde net judo. Hebben ze niet in de gaten dat het gigantisch traag verloopt allemaal en dat de vlaggetjes nog wel een half uur moeten wachten?
quote:Op dinsdag 30 juli 2024 11:09 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Jij bent veel te flexibel voor de NOS. Stond 11:10 in het schema, dus 11:10 is het tijd voor Judo.
Omdat reclamequote:Op dinsdag 30 juli 2024 11:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom gaat de NOS niet eerst even naar het roeien
We liggen pas op 500 meter die komen echt wel opzetten neem ik aanquote:
500 meter achter al? Dat wordt niets!quote:Op dinsdag 30 juli 2024 11:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
We liggen pas op 500 meter die komen echt wel opzetten neem ik aan
Ja dit zijn de slechte Kroaten he?quote:
Ok.quote:
Krijg je ervan als je alleen maar Russische kutrommel kooptquote:
Nee, dat beperken we tot het daarvoor bedoelde topic. En het judo.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 11:16 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Het is hier toch normaal om negatief te zijn?
Denk, doe ik dat ook ff.
Kapotte roeier?quote:
Wat?quote:Op dinsdag 30 juli 2024 11:19 schreef Nattekat het volgende:
Maar lekker hoor, deze boot stond niet al te hoog aangeschreven
quote:Op dinsdag 30 juli 2024 11:19 schreef Nattekat het volgende:
Broenink/Twellaar juist wel tochquote:Op dinsdag 30 juli 2024 11:19 schreef Nattekat het volgende:
Haal ik er twee door elkaar?quote:Op dinsdag 30 juli 2024 11:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Broenink/Twellaar juist wel toch
#Nattekranted.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 11:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Broenink/Twellaar juist wel toch
Wereldkampioen vorig jaar, ik neem aan dat ze wel wat kunnen dan.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 11:21 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Scheenaard en Veldhuis dacht ik dat geen favorieten waren, deze mannen wel toch?
Weer vierde, typisch...quote:Op dinsdag 30 juli 2024 11:27 schreef Dale__Cooper het volgende:
Op basis van de tijden in beide halve finales moet het een spannende finale worden. Heel gelijkwaardig.
Nietsquote:Op dinsdag 30 juli 2024 11:41 schreef Slobeend het volgende:
Wat zijn de verwachtingen van deze boot?
Helaasquote:Op dinsdag 30 juli 2024 11:48 schreef Nattekat het volgende:
Ik dacht dat ik live zat te kijken, dag spanning.
Dat dacht ik ook.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 11:48 schreef Nattekat het volgende:
Ik dacht dat ik live zat te kijken, dag spanning.
Ook echt die reacties hier lezen, omhoog kijken naar de tv en er dan maar twee in een boot zien zitten. Ja, kakquote:
Ik heb mijn laptop aan een scherm gekoppeld, op het scherm de stream dus en keek dus ook omhoogquote:Op dinsdag 30 juli 2024 11:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ook echt die reacties hier lezen, omhoog kijken naar de tv en er dan maar twee in een boot zien zitten. Ja, kak
Potentieel nieuwe Ja, jammer zit er wel in ja.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 11:55 schreef RipCity het volgende:
Die vrouw in de studio heeft echt NUL emoties hè
De act werkt beter bij sporten waar er geen vrijwel perfecte score is Mani! Zou vandaag vooral F5 doen bij judo en boogschietenquote:Op dinsdag 30 juli 2024 11:59 schreef Mani89 het volgende:
Even inschakelen bij het roeien, ah Oranje uitgeschakeld.
Pas 10.30 interessant jaquote:
Morgen half 10 ongeveerquote:
Ah, ik keek weer eens verkeerd.quote:
Ik zie het al, als ik in het schema van vandaag op roeien (10:14 uur ofzo) klik dan kom ik bij wedstrijden van morgen uit.quote:
In de speedboot lijkt mij hier handiger.quote:Op woensdag 31 juli 2024 10:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kroaten op de brommer, hopelijk kan Spanje P3 pakken
Dat duurt nog wel twee uur.quote:
Spanje naar de finale! Dat kan niet meer mis.quote:Op woensdag 31 juli 2024 10:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kroaten op de brommer, hopelijk kan Spanje P3 pakken
Gefeliciteerd.quote:
Wel matig dat ze geen goud gaan winnen. Falers, enzo.quote:
Immer.quote:Op woensdag 31 juli 2024 10:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nou hopen dat dit leuker is dan jasje trekken
Ik ga voor een dominante overwinning van de oranje bootquote:Op woensdag 31 juli 2024 10:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Daar is weinig voor nodig.quote:Op woensdag 31 juli 2024 10:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jawelquote:Op woensdag 31 juli 2024 10:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Op de NOS liggen ze nog niet voor!
Ik hoop het niet.quote:Op woensdag 31 juli 2024 10:58 schreef kilon het volgende:
Dit hebben we wel even nodig, een makkelijke halve finale.
De finale wordt wel een stuk spannender.
Leen Huijzer en wellicht de Ozzies toch?quote:Op woensdag 31 juli 2024 11:00 schreef TheVulture het volgende:
De grootste concurrenten zitten in de andere halve finale
Roeien past ook veel beter bij water- en universiteitsland Nederland.quote:
Verkeerde topic.quote:Op woensdag 31 juli 2024 11:07 schreef Nattekat het volgende:
Voor het Nederlandse judo zou het het mooist zijn als ze deze OS afsluiten met 0 gewonnen wedstrijden
De exoot tellen we niet mee.
We hebben bij het Judo al een wedstrijd gewonnen.quote:Op woensdag 31 juli 2024 11:07 schreef Nattekat het volgende:
Voor het Nederlandse judo zou het het mooist zijn als ze deze OS afsluiten met 0 gewonnen wedstrijden
De exoot tellen we niet mee.
Exoot tellen we niet meequote:Op woensdag 31 juli 2024 11:08 schreef Felagund het volgende:
[..]
We hebben bij het Judo al een wedstrijd gewonnen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
quote:Op woensdag 31 juli 2024 11:11 schreef Felagund het volgende:
[..]Hij won van een exootSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
Dat is nog erger dan al die zwemonderdelen jaquote:Op woensdag 31 juli 2024 11:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sowieso dom willekeurig onderdeel. Mag van mij wel worden afgevoerd.
Ik snap het verschil niet eens. Ik zie twee roeiers in een boot, dat is het.quote:Op woensdag 31 juli 2024 11:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Minder geblokte roeiers?quote:Op woensdag 31 juli 2024 11:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik snap het verschil niet eens. Ik zie twee roeiers in een boot, dat is het.
Gewichtsklassen bij het zwemmen invoeren .quote:Op woensdag 31 juli 2024 11:21 schreef noodgang het volgende:
[..]
Dat is nog erger dan al die zwemonderdelen ja
0 afrikaanse landen (lol)quote:Op woensdag 31 juli 2024 11:26 schreef kilon het volgende:
[..]
Gewichtsklassen bij het zwemmen invoeren .
De open categorie boven 100kg lijkt me met name bijzonder.
Er zijn twee medaillekansen straks jaquote:Op woensdag 31 juli 2024 11:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
WE hebben ook in de vrouwenfinale een boot toch? Dan weet ik dat de roeistream na deze semi's uit kan.
Minder dan goud zou bij beiden eigenlijk al teleurstellend zijnquote:Op woensdag 31 juli 2024 11:33 schreef tompsv18 het volgende:
Zijn we bij die roeifinales favoriet voor een medaille?
Bij de vrouwen toch niet?quote:Op woensdag 31 juli 2024 11:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Minder dan goud zou bij beiden eigenlijk al teleurstellend zijn
Niet overdrijven. Bij de vrouwen lijkt goud me niet mogelijkquote:Op woensdag 31 juli 2024 11:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Bij de vrouwen heb ik GeeBee als favoriet staan.quote:Op woensdag 31 juli 2024 11:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nou overdrijf jij meteen de andere kant opquote:Op woensdag 31 juli 2024 11:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Niet overdrijven. Bij de vrouwen lijkt goud me niet mogelijk
GB is zwaar favoriet bij de vrouwen.quote:Op woensdag 31 juli 2024 11:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nou overdrijf jij meteen de andere kant op
Het is gewoon mogelijk, dan is het ook het grote doel.
Nipt verloren op het WK, en de series gingen heel makkelijk. Zou best kunnen dus, maar als ze geen medaille zouden winnen zou het behoorlijk teleurstellend zijn denk ik.quote:Op woensdag 31 juli 2024 11:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nou overdrijf jij meteen de andere kant op
Het is gewoon mogelijk, dan is het ook het grote doel.
Deze staat heel hoog op mijn lijstje op sporten die je kan weghalen uit de OSquote:Op woensdag 31 juli 2024 11:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ook favorieten verliezen wel eens.quote:Op woensdag 31 juli 2024 11:39 schreef Slobeend het volgende:
[..]
GB is zwaar favoriet bij de vrouwen.
Goed nieuws, dat gaat ook gebeuren in 2028, wordt vervangen door het kustroeienquote:Op woensdag 31 juli 2024 11:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Niet zwaar favoriet, wel favoriet. Wij zijn bij de mannen zwaarder favoriet.quote:Op woensdag 31 juli 2024 11:39 schreef Slobeend het volgende:
[..]
GB is zwaar favoriet bij de vrouwen.
Suppen olympischquote:Op woensdag 31 juli 2024 11:44 schreef GlennQuagmire het volgende:
[..]
Goed nieuws, dat gaat ook gebeuren in 2028, wordt vervangen door het kustroeien
Pics. Ik zit in de triatlon.quote:Op woensdag 31 juli 2024 12:08 schreef Mani89 het volgende:
Dit zijn nog eens 2 haarlijnen. @:Koffieplanter
successupporterquote:Op woensdag 31 juli 2024 12:08 schreef AgnesGru het volgende:
VDH is er ook bij vandaag, dit gaat goedkomen
En Wimlex dus niet meer. We worden wereldkampioen!quote:Op woensdag 31 juli 2024 12:08 schreef AgnesGru het volgende:
Nu prins pils vertrokken is heb ik er alle vertrouwen in dat we wel medailles gaan halenquote:Op woensdag 31 juli 2024 12:08 schreef AgnesGru het volgende:
De Steven curse komt ten einde.quote:Op woensdag 31 juli 2024 12:11 schreef KingRoland het volgende:
@:rambodirk @:coco @:3rr0r @:nober @:de_boswachter @:zipportal @:oriente hopelijk dat God Nederland geen goud geeft
Ik wacht tot het atletiek voor ik enig oordeel vel over te veel of te weinig analyse, want de laatste paar grote toernooien was het echt belachelijk daar.quote:Op woensdag 31 juli 2024 12:11 schreef Slobeend het volgende:
De NOS heeft deze Spelen gekozen voor analyse ter plekke ipv in de studio, en gelukkig veel minder analyse.
quote:Op woensdag 31 juli 2024 12:12 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dat lijkt mij sterk aangezien het nog daglicht is
Ja godzijdank niet bij elke wedstrijd meer een voorbeschouwing, dat gaat wel prima tot nu toe.quote:Op woensdag 31 juli 2024 12:11 schreef Slobeend het volgende:
De NOS heeft deze Spelen gekozen voor analyse ter plekke ipv in de studio, en gelukkig veel minder analyse.
Zeker, Maar vrees dat het volgende week bij atletiek anders gaat zijn.quote:Op woensdag 31 juli 2024 12:13 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja godzijdank niet bij elke wedstrijd meer een voorbeschouwing, dat gaat wel prima tot nu toe.
Ja, want iedereen vindt die verhalen van Sedoc zooo leuk.quote:Op woensdag 31 juli 2024 12:14 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Zeker, Maar vrees dat het volgende week bij atletiek anders gaat zijn.
Ver weg van blijven dat soort mensen.quote:Op woensdag 31 juli 2024 12:14 schreef PippenScottie het volgende:
Ik zeg tegen een collega dat ik niet mee ga lopen in de lunchpauze omdat ik de eerste Nederlandse medailles wil zien.
Zegt hij “ik wist niet dat de Olympische Spelen bezig waren”.
Hoe. Dan?
Mensen die geen kabel-tv hebben en geen nieuws apps.quote:Op woensdag 31 juli 2024 12:14 schreef PippenScottie het volgende:
Ik zeg tegen een collega dat ik niet mee ga lopen in de lunchpauze omdat ik de eerste Nederlandse medailles wil zien.
Hoe. Dan?
Walgelijkquote:Op woensdag 31 juli 2024 12:14 schreef PippenScottie het volgende:
Hoe. Dan?
@yvonne leuke anekdotequote:Op woensdag 31 juli 2024 12:14 schreef PippenScottie het volgende:
Hoe. Dan?
Nou weet ik wel dat in een bubbel rond de OS zitten met allemaal gelijkgestemden het lastig maakt om je in de schoenen van iemand daarbuiten te plaatsen, maar dit is wel heel erg treurigquote:Op woensdag 31 juli 2024 12:14 schreef PippenScottie het volgende:
Hoe. Dan?
sowieso niet lopen met dat soort mensenquote:Op woensdag 31 juli 2024 12:14 schreef PippenScottie het volgende:
Hoe. Dan?
Ongelofelijk hè. Die leegheid van die levens.quote:Op woensdag 31 juli 2024 12:14 schreef PippenScottie het volgende:
Hoe. Dan?
Als er minder te juichen is wellicht ook net wat minder zichtbaarheid?quote:Op woensdag 31 juli 2024 12:14 schreef PippenScottie het volgende:
Hoe. Dan?
@Mortaxx wil hier meer over wetenquote:Op woensdag 31 juli 2024 12:16 schreef TAmaru het volgende:
[..]
sowieso niet lopen met dat soort mensen
zelfs mijn vriendin streamt dit op haar werk
Meen jequote:Op woensdag 31 juli 2024 12:14 schreef PippenScottie het volgende:
Hoe. Dan?
Nooit meer koffie halen voor die vent.quote:Op woensdag 31 juli 2024 12:14 schreef PippenScottie het volgende:
Hoe. Dan?
Dat is zo'n persoon die wel als eerste loopt te juichen als die gouden medaille binnen is, want dat heeft hij via een push melding gelezen.quote:
Ach.quote:Op woensdag 31 juli 2024 12:14 schreef PippenScottie het volgende:
Hoe. Dan?
quote:Op woensdag 31 juli 2024 12:14 schreef PippenScottie het volgende:
Hoe. Dan?
@Zipportal dusquote:Op woensdag 31 juli 2024 12:19 schreef kilon het volgende:
[..]
Dat is zo'n persoon die wel als eerste loopt te juichen als die gouden medaille binnen is, want dat heeft hij via een push melding gelezen.
quote:Op woensdag 31 juli 2024 12:21 schreef Scorpion_17 het volgende:
[ afbeelding ]
De vlag wordt al gezogen bij t roeien. t jinxen is in volle gang
quote:Op woensdag 31 juli 2024 12:21 schreef Scorpion_17 het volgende:
[ afbeelding ]
De vlag wordt al gezogen bij t roeien. t jinxen is in volle gang
Jaquote:Op woensdag 31 juli 2024 12:22 schreef Dale__Cooper het volgende:
Zal de NOS live gaan als het judo nog bezig is?
Ja dit wordt leuk, wat gaan ze doen.quote:Op woensdag 31 juli 2024 12:22 schreef Dale__Cooper het volgende:
Judo is precies op tijd klaar mits geen golden score.quote:Op woensdag 31 juli 2024 12:22 schreef Dale__Cooper het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |