Helaasquote:Op dinsdag 30 juli 2024 11:48 schreef Nattekat het volgende:
Ik dacht dat ik live zat te kijken, dag spanning.
Dat dacht ik ook.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 11:48 schreef Nattekat het volgende:
Ik dacht dat ik live zat te kijken, dag spanning.
Ook echt die reacties hier lezen, omhoog kijken naar de tv en er dan maar twee in een boot zien zitten. Ja, kakquote:
Ik heb mijn laptop aan een scherm gekoppeld, op het scherm de stream dus en keek dus ook omhoogquote:Op dinsdag 30 juli 2024 11:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ook echt die reacties hier lezen, omhoog kijken naar de tv en er dan maar twee in een boot zien zitten. Ja, kak
Potentieel nieuwe Ja, jammer zit er wel in ja.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 11:55 schreef RipCity het volgende:
Die vrouw in de studio heeft echt NUL emoties hè
De act werkt beter bij sporten waar er geen vrijwel perfecte score is Mani! Zou vandaag vooral F5 doen bij judo en boogschietenquote:Op dinsdag 30 juli 2024 11:59 schreef Mani89 het volgende:
Even inschakelen bij het roeien, ah Oranje uitgeschakeld.
Pas 10.30 interessant jaquote:
Morgen half 10 ongeveerquote:
Ah, ik keek weer eens verkeerd.quote:
Ik zie het al, als ik in het schema van vandaag op roeien (10:14 uur ofzo) klik dan kom ik bij wedstrijden van morgen uit.quote:
In de speedboot lijkt mij hier handiger.quote:Op woensdag 31 juli 2024 10:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kroaten op de brommer, hopelijk kan Spanje P3 pakken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |