Gewichtsklassen bij het zwemmen invoeren .quote:Op woensdag 31 juli 2024 11:21 schreef noodgang het volgende:
[..]
Dat is nog erger dan al die zwemonderdelen ja
0 afrikaanse landen (lol)quote:Op woensdag 31 juli 2024 11:26 schreef kilon het volgende:
[..]
Gewichtsklassen bij het zwemmen invoeren .
De open categorie boven 100kg lijkt me met name bijzonder.
Er zijn twee medaillekansen straks jaquote:Op woensdag 31 juli 2024 11:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
WE hebben ook in de vrouwenfinale een boot toch? Dan weet ik dat de roeistream na deze semi's uit kan.
Minder dan goud zou bij beiden eigenlijk al teleurstellend zijnquote:Op woensdag 31 juli 2024 11:33 schreef tompsv18 het volgende:
Zijn we bij die roeifinales favoriet voor een medaille?
Bij de vrouwen toch niet?quote:Op woensdag 31 juli 2024 11:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Minder dan goud zou bij beiden eigenlijk al teleurstellend zijn
Niet overdrijven. Bij de vrouwen lijkt goud me niet mogelijkquote:Op woensdag 31 juli 2024 11:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Bij de vrouwen heb ik GeeBee als favoriet staan.quote:Op woensdag 31 juli 2024 11:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nou overdrijf jij meteen de andere kant opquote:Op woensdag 31 juli 2024 11:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Niet overdrijven. Bij de vrouwen lijkt goud me niet mogelijk
GB is zwaar favoriet bij de vrouwen.quote:Op woensdag 31 juli 2024 11:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nou overdrijf jij meteen de andere kant op
Het is gewoon mogelijk, dan is het ook het grote doel.
Nipt verloren op het WK, en de series gingen heel makkelijk. Zou best kunnen dus, maar als ze geen medaille zouden winnen zou het behoorlijk teleurstellend zijn denk ik.quote:Op woensdag 31 juli 2024 11:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nou overdrijf jij meteen de andere kant op
Het is gewoon mogelijk, dan is het ook het grote doel.
Deze staat heel hoog op mijn lijstje op sporten die je kan weghalen uit de OSquote:Op woensdag 31 juli 2024 11:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sowieso dom willekeurig onderdeel. Mag van mij wel worden afgevoerd.
Ook favorieten verliezen wel eens.quote:Op woensdag 31 juli 2024 11:39 schreef Slobeend het volgende:
[..]
GB is zwaar favoriet bij de vrouwen.
Goed nieuws, dat gaat ook gebeuren in 2028, wordt vervangen door het kustroeienquote:Op woensdag 31 juli 2024 11:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sowieso dom willekeurig onderdeel. Mag van mij wel worden afgevoerd.
Niet zwaar favoriet, wel favoriet. Wij zijn bij de mannen zwaarder favoriet.quote:Op woensdag 31 juli 2024 11:39 schreef Slobeend het volgende:
[..]
GB is zwaar favoriet bij de vrouwen.
Suppen olympischquote:Op woensdag 31 juli 2024 11:44 schreef GlennQuagmire het volgende:
[..]
Goed nieuws, dat gaat ook gebeuren in 2028, wordt vervangen door het kustroeien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |