De Steven curse komt ten einde.quote:Op woensdag 31 juli 2024 12:11 schreef KingRoland het volgende:
@:rambodirk @:coco @:3rr0r @:nober @:de_boswachter @:zipportal @:oriente hopelijk dat God Nederland geen goud geeft
Ik wacht tot het atletiek voor ik enig oordeel vel over te veel of te weinig analyse, want de laatste paar grote toernooien was het echt belachelijk daar.quote:Op woensdag 31 juli 2024 12:11 schreef Slobeend het volgende:
De NOS heeft deze Spelen gekozen voor analyse ter plekke ipv in de studio, en gelukkig veel minder analyse.
quote:Op woensdag 31 juli 2024 12:12 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dat lijkt mij sterk aangezien het nog daglicht is
Ja godzijdank niet bij elke wedstrijd meer een voorbeschouwing, dat gaat wel prima tot nu toe.quote:Op woensdag 31 juli 2024 12:11 schreef Slobeend het volgende:
De NOS heeft deze Spelen gekozen voor analyse ter plekke ipv in de studio, en gelukkig veel minder analyse.
Zeker, Maar vrees dat het volgende week bij atletiek anders gaat zijn.quote:Op woensdag 31 juli 2024 12:13 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja godzijdank niet bij elke wedstrijd meer een voorbeschouwing, dat gaat wel prima tot nu toe.
Ja, want iedereen vindt die verhalen van Sedoc zooo leuk.quote:Op woensdag 31 juli 2024 12:14 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Zeker, Maar vrees dat het volgende week bij atletiek anders gaat zijn.
Ver weg van blijven dat soort mensen.quote:Op woensdag 31 juli 2024 12:14 schreef PippenScottie het volgende:
Ik zeg tegen een collega dat ik niet mee ga lopen in de lunchpauze omdat ik de eerste Nederlandse medailles wil zien.
Zegt hij “ik wist niet dat de Olympische Spelen bezig waren”.
Hoe. Dan?
Mensen die geen kabel-tv hebben en geen nieuws apps.quote:Op woensdag 31 juli 2024 12:14 schreef PippenScottie het volgende:
Ik zeg tegen een collega dat ik niet mee ga lopen in de lunchpauze omdat ik de eerste Nederlandse medailles wil zien.
Hoe. Dan?
Walgelijkquote:Op woensdag 31 juli 2024 12:14 schreef PippenScottie het volgende:
Hoe. Dan?
@yvonne leuke anekdotequote:Op woensdag 31 juli 2024 12:14 schreef PippenScottie het volgende:
Hoe. Dan?
Nou weet ik wel dat in een bubbel rond de OS zitten met allemaal gelijkgestemden het lastig maakt om je in de schoenen van iemand daarbuiten te plaatsen, maar dit is wel heel erg treurigquote:Op woensdag 31 juli 2024 12:14 schreef PippenScottie het volgende:
Hoe. Dan?
sowieso niet lopen met dat soort mensenquote:Op woensdag 31 juli 2024 12:14 schreef PippenScottie het volgende:
Hoe. Dan?
Ongelofelijk hè. Die leegheid van die levens.quote:Op woensdag 31 juli 2024 12:14 schreef PippenScottie het volgende:
Hoe. Dan?
Als er minder te juichen is wellicht ook net wat minder zichtbaarheid?quote:Op woensdag 31 juli 2024 12:14 schreef PippenScottie het volgende:
Hoe. Dan?
@Mortaxx wil hier meer over wetenquote:Op woensdag 31 juli 2024 12:16 schreef TAmaru het volgende:
[..]
sowieso niet lopen met dat soort mensen
zelfs mijn vriendin streamt dit op haar werk
Meen jequote:Op woensdag 31 juli 2024 12:14 schreef PippenScottie het volgende:
Hoe. Dan?
Nooit meer koffie halen voor die vent.quote:Op woensdag 31 juli 2024 12:14 schreef PippenScottie het volgende:
Hoe. Dan?
Dat is zo'n persoon die wel als eerste loopt te juichen als die gouden medaille binnen is, want dat heeft hij via een push melding gelezen.quote:
Ach.quote:Op woensdag 31 juli 2024 12:14 schreef PippenScottie het volgende:
Hoe. Dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |