hmmm, misschien zelf op vakantie?quote:Op zondag 28 juli 2024 22:10 schreef ISVV het volgende:
Jammer dat die Max vd Burg zo weinig imitaties doet tot dusver
Dit is toch juist het vooruitloop topic?quote:Op zondag 28 juli 2024 22:05 schreef Firuze60 het volgende:
De vooruitkijkers lopen elke dag vier afleveringen voor op de 'zogenaamde' directe teeveekijkers inclusief kutreclame. Maar de moeite waard om vooruit te kijken. Het is ook zo duidelijk dat veel zogenaamde podcasts al vooruit hebben gekeken. Alleen heel sneue mensen roepen nog SPOILER alert. Het is geen thriller serie.
Haha, dan loop je al achter... of bij juist.quote:Op zondag 28 juli 2024 22:37 schreef Document1 het volgende:
[..]
Dit is toch juist het vooruitloop topic?
Die nieuwe bij Albert zorgt wel gelijk voor reuring trouwens.
Ik mag van Videoland niet verder kijken dus ik ben bij neem ik aan. Ik bedoel die gast met z’n kasteel en poppetjes.quote:Op zondag 28 juli 2024 22:39 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Haha, dan loop je al achter... of bij juist.
Die gast heeft net zijn huis te koop gezet, las ik.quote:Op zondag 28 juli 2024 22:45 schreef Document1 het volgende:
[..]
Ik mag van Videoland niet verder kijken dus ik ben bij neem ik aan. Ik bedoel die gast met z’n kasteel en poppetjes.
Toch niet de BenB! Maar zijn huis!quote:Op zondag 28 juli 2024 06:46 schreef Staaf het volgende:
De eerste B&B van dit seizoen staat alweer te koop. Je verwacht het niet
https://www.libelle.nl/sh(...)is-te-koop~bcf219f8/
Inderdaad, dit gaat niet om het hotel (een B&B kun je het nauwelijks noemen), maar om zijn huis.quote:
Ja, ik snap ook niet waarom hij mee mag doen. Dit is geen B&B, maar een hotel. Hij hoeft er zelf ook niets te doen, omdat hij 95 mensen aan personeel heeft.quote:Op maandag 29 juli 2024 10:42 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Inderdaad, dit gaat niet om het hotel (een B&B kun je het nauwelijks noemen), maar om zijn huis.
Dit is de B&Bhotel:
https://www.hotelcastellemporda.com/nl/
Leuke B&B, goedkoopste kamers meer dan ¤ 300 per nacht.
Die gast zit gewoon flink op het spectrum haha. Dat zag je al met die tinnen soldaatje. Maar ook nu weer met 'oh dat weet ik niet'.quote:Op maandag 29 juli 2024 00:41 schreef Firuze60 het volgende:
Arno: "Pak even het momentje om aan beide armen te zitten." What the fuck, hij zoekt inderdaad een mooie sterke goedkope klusser. En dan die grijns er ook nog bij. Vind Arno steeds onsympathieker te vinden.
Emil:" waarvan ben je dan eigenlijke mairie, van leegstaande huizen?" Het is een grote treurnis daar die leeggelopen durpjes en maar dwepen met de omgeving, jajaja, prachtig met snotweer en regen.
Het huftergedrag van Albert is in deze aflevering wel op een hoogtepunt. Eerlijk noem je dat.![]()
Het is wel een persoonlijkheid, beter dan die saaie Arno.quote:Op maandag 29 juli 2024 20:03 schreef Bramenstruik het volgende:
Malle Gosia, hintte wel heel erg dat er zich meer afgespeeld heeft in de slaapkamer. Buiten dat vind ik die Albert echt niet zo een rare vent. Ik hou er wel van. Beetje een thrillseeker hahahaha.
Ja , alsof het ze allemaal een beetje 'overkomt'quote:Op maandag 29 juli 2024 17:54 schreef Stepperoller het volgende:
Het blijft opvallend dat veel B&B eigenaren niet op voorhand nadenken over hoe ze ook een beetje een op een tijd gaan hebben met de verschillende dates.
Toen Malgosia om onduidelijke (voor de kijker althans) reden aankondigde te vertrekken kreeg ik al gelijk het gevoel dat er meer gebeurd is dan wij zien. Mogelijk iets in de trant van intiem geweest en dat Albert daarna opeens interesse toonde voor Joyce en Malgosia links liet liggen.quote:Op maandag 29 juli 2024 20:03 schreef Bramenstruik het volgende:
Malle Gosia, hintte wel heel erg dat er zich meer afgespeeld heeft in de slaapkamer. Buiten dat vind ik die Albert echt niet zo een rare vent. Ik hou er wel van. Beetje een thrillseeker hahahaha.
Nee, pakje peuken volgens mij.quote:Op maandag 29 juli 2024 21:44 schreef matthijst het volgende:
Malgosja die zelf naar huis gaat, niet verwacht.
Staat ze nou met een doosje condooms in de preview?
bizar.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 07:44 schreef Stepperoller het volgende:
https://www.cosmopolitan.(...)bb-vol-liefde-thijz/
Thijz gaat de nieuwe Walter worden. Blijkbaar komt er genoeg jong grut op hem af
Dit heeft idd niks met het idee van het programma te maken. Hij doet ook overduidelijk niet mee om de liefde te vinden. Heel vervelend allemaal.quote:Op maandag 29 juli 2024 10:55 schreef Gia het volgende:
[..]
Ja, ik snap ook niet waarom hij mee mag doen. Dit is geen B&B, maar een hotel. Hij hoeft er zelf ook niets te doen, omdat hij 95 mensen aan personeel heeft.
Vind dat meehelpen in de B&B altijd een leuk onderdeel van het programma. Daar is hier geen sprake van. Alleen maar luxe wining en dining.
Maar als je daar op bezoek gaat, dan heb je toch ook een beetje de omgeving ontdekt zodat je 3 of 4 leuke uitjes hebt bedacht met elkaar. Ik snap niet dat je daar op de bank gaat zitten wachten tot iemand met een idee komt.quote:Op maandag 29 juli 2024 17:54 schreef Stepperoller het volgende:
Het blijft opvallend dat veel B&B eigenaren niet op voorhand nadenken over hoe ze ook een beetje een op een tijd gaan hebben met de verschillende dates.
Dat ook, maar ik vind dat de gastheer/gastvrouw wel een beetje de leiding mag hebben in de coördinatie. Want dat is degene waarvoor iedereen komt en die het meeste inzicht heeft in de planning van het hele zooitje. En daardoor degene die 1 op 1 tijd met iedereen een beetje gebalanceerd kan verdelen.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 08:22 schreef Kreator het volgende:
[..]
Maar als je daar op bezoek gaat, dan heb je toch ook een beetje de omgeving ontdekt zodat je 3 of 4 leuke uitjes hebt bedacht met elkaar. Ik snap niet dat je daar op de bank gaat zitten wachten tot iemand met een idee komt.
Ach dat is ook maar net hoe je het zelf indeelt. Als je een hotel hebt, kan je ook gewoon keihard meewerken. Dat kan net zo goed leuke televisie zijn. Vorig jaar hadden ze bij, meen ik, Martijn zelfs een betere band met de housekeeping waar ze meehielpen dan met martijn.quote:Op maandag 29 juli 2024 10:55 schreef Gia het volgende:
[..]
Ja, ik snap ook niet waarom hij mee mag doen. Dit is geen B&B, maar een hotel. Hij hoeft er zelf ook niets te doen, omdat hij 95 mensen aan personeel heeft.
Vind dat meehelpen in de B&B altijd een leuk onderdeel van het programma. Daar is hier geen sprake van. Alleen maar luxe wining en dining.
Maar dat doet hij niet. Hij heeft 95 personeelsleden. Hij komt alleen in het hotel om de baas uit te hangen.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 11:23 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ach dat is ook maar net hoe je het zelf indeelt. Als je een hotel hebt, kan je ook gewoon keihard meewerken. Dat kan net zo goed leuke televisie zijn. Vorig jaar hadden ze bij, meen ik, Martijn zelfs een betere band met de housekeeping waar ze meehielpen dan met martijn.
Het is dat een hotel in Nederland vast niet interessant genoeg is, anders zou ik me best opgeven en dan is het heus niet minder interessant dan als je een b en b hebt
Hahaha, en de ondertiteling op Videoland: "Ze is even aan het poepen."quote:
Dit bericht past hier beter. Tjongejonge, verbaast mij niks. Krijg bijna echt een vooroordeel over Poolse golddigers.quote:Oud-deelnemer Jacob kent Malgosia uit B&B Vol Liefde: 'Albert is heel erg nare man'
Ken je Jacob (60) nog uit het allereerste seizoen van B&B Vol Liefde? De excentrieke watersporter, die vijf chagrijnige, samenzwerende vrouwen in zijn Portugese miljoenenvilla herbergde, heeft nu iets opmerkelijks te vertellen over kasteelheer Albert en de vrijgezelle Malgosia. Wat blijkt? Jacob kent haar persoonlijk!
Oud-deelnemer Jacob heeft zo zijn eigen mening over Albert. In een interview met Shownieuws laat hij weten: "Ik vond hem echt heel erg naar, helemaal geen lieve man. Niet iemand die openstond voor iemand anders, een heel egoïstisch persoon." De geruchten dat Albert alleen meedoet om zijn hotel makkelijker te kunnen verkopen en met pensioen te gaan, lijken Jacob niet te verbazen. Bovendien heeft hij geen goed woord over voor Alberts 'stulpje', dat tot de top tien mooiste hotels in Europa behoort. “Ik begrijp niet wat voor property het is. Hij vraagt 400 euro per kamer, wat ik natuurlijk ook belachelijk vind.”
En dan is er nog Malgosia, één van de dames die voor Alberts kasteeldeur stond maar later woedend vertrok. Wat blijkt? Ze heeft na de opnames nog een bezoek gebracht aan Jacob’s B&B, samen met haar dochter. “Die Poolse dame is bij mij geweest in de B&B samen met haar dochter. Hele aardige dame en zij vertelde mij al het een en ander over Albert. Ik denk dat hij gewoon desperate is en desperate om het te verkopen.”
Maar Jacob zette na zijn deelname zijn B&B toch ook te koop? “Ik heb niet meegedaan om mijn huis te verkopen”, verklaart hij. “Ik heb meegedaan, in eerste instantie om de liefde natuurlijk. En ten tweede omdat we coronatijd hadden gehad. Toen was er helemaal geen business. Dus ik zat twee jaar zonder klanten en ik was echt in nood om de verhuur te verbeteren. Wat mij aangeboden werd door RTL is: hiermee kun je je business verbeteren. Dat vond ik ook interessant.” Al lag volgens hem de focus toch echt op het ontmoeten van zijn liefdesmatch. “De hoofdzaak was om de dames te ontmoeten, wat bij mij natuurlijk echt een puinhoop was, want ik heb helemaal geen leuke dames gekregen.”
[ Bericht 0% gewijzigd door RipCity op 30-07-2024 13:20:53 ]
Malgosia sowieso en lijkt erop dat het ook niet lang meer duurt met Joyce 😅.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 12:26 schreef Stepperoller het volgende:
En hebben nu zowel Joyce (dat andere heb ik al gehad?) als Malgosia met Albert het bed gedeeld?
Els heeft een complete nieuwe gaderobe aangeschaft wat past in het landschap. Soort buiten/jagers outfitjesquote:Op dinsdag 30 juli 2024 18:49 schreef Firuze60 het volgende:
Oh en dit nog. Waarom draagt Els altijd van die meest niet sexy beige aangesloten coltruien? Welke man geilt op coltruien? Vind ze bij een man al erg sneu.
Behoorlijk naief, het programma loopt al wat jaren en dan toch een soort zelfoverschatting: "Maar mij zetten ze echt wel goed neer." Het zal zo'n Albert aan zijn reet roesten wat iedereen van hem vindt, maar heb medelijden met sommige kandidaten.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 21:19 schreef Kreator het volgende:
Mja, als ze alleen maar leuke sociale mensen laten komen waarmee alles goed en leuk klikt, heb je geen tv programma.
Denk ook wel dat die deelnemers onderschatten welke gevolgen deelname heeft voor je bekendheid en het oordeel van mensen. Het is ook maar net welk beeld ze van je neer willen zetten.
rimpels ?quote:Op dinsdag 30 juli 2024 18:49 schreef Firuze60 het volgende:
Oh en dit nog. Waarom draagt Els altijd van die meest niet sexy beige aangesloten coltruien? Welke man geilt op coltruien? Vind ze bij een man al erg sneu.
Best sneu wel als het daarom gaat, Els ziet er uit als een vergaan vergiet, maar ze had haar charme ook anders in kunnen zetten. Beetje nu het type dat eerst een handdoekje op bed legt voor de liefdesdaad.quote:
Die vrouw heeft toch totaal geen zorginstinct.quote:Op woensdag 31 juli 2024 07:46 schreef Stepperoller het volgende:
Ik heb niet het idee dat de gasten bij Iris wel ooit iets van breakfast krijgen. Volgens mij is het alleen een bed en een stukje accommodatie wat ze aanbiedt.
Die wil gewoon, zon, zuipen, feesten.quote:Op woensdag 31 juli 2024 08:42 schreef ISVV het volgende:
[..]
Die vrouw heeft toch totaal geen zorginstinct.
Ik moest zo hard lachen om haar opmerking:quote:
We zien natuurlijk maar een minimaal deel van hun dagelijkse leven en het wordt natuurlijk ook zwaar geknipt en gemonteerd.quote:
Vind jouw taalgebruik om mensen die je misprijst te beschrijven, nou ook niet echt getuigen van klasse.quote:Op woensdag 31 juli 2024 11:00 schreef matthijst het volgende:
Wel leuk, die battle tussen Els en Margreeth.
Hoe Els met d'r bek trekt als ze zegt dat ze "eigenlijk al een plan heeft gemaakt". En RJ die doet alsof hij van niks weet![]()
Volgens mij is hij een beetje klaar met Els, Margreeth stukje frisser.
Mooi die Margreeth, met die grappen van d'r.
Mariel, die dat mobiele kraakpand van Thijz echt superleuk vindt![]()
Heeft ze ''s nachts op een emmer zitten pissen![]()
Wat een lompe, vieze gast die Thijz. Die kan beter met die dikke holmaat van hem 1x per maand naar de hoeren rijden.
Anja die zich kapot ergert aan Jan![]()
Met d'r sacherijnige kop. Wat een zuur zeikwijf. Je hebt hem gvd zelf uitgenodigd heh. Stuur hem dan gewoon naar huis en ga lekker tegen die dooie schipper aanliggen.
Asociale opmerkingen van dat wijf. Jan had gewoon zelf naar huis moeten gaan. "Effe nu geen verhaal meer Jan". "Je meent het Jan".
Die Jan en Iris, mooi koppel![]()
Alleen stoppen met dat Yamas bij elke slok.
Boe hoequote:Op woensdag 31 juli 2024 11:13 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Vind jouw taalgebruik om mensen die je misprijst te beschrijven, nou ook niet echt getuigen van klasse.
verlopen kop en slechte huid. Waarom zou ze niet meer werken ze was een horecaedewerker in het vliegtuigquote:
Tja, een stewardess moet jong en fris en fruitig zijn volgens veel maatschappijen.quote:Op woensdag 31 juli 2024 14:53 schreef bloodymary1 het volgende:
Oh ja, ze is 58, ik had haar wel ouder geschat. Waarom zou ze niet meer werken? Krijg je dan een zak geld mee als stewardess of zo, of hoe doen ze dat? Wel jong om met pensioen te gaan.
https://klmvliegendfonds.(...)0tot%20maximaal%2062.quote:Oh ja, ze is 58, ik had haar wel ouder geschat. Waarom zou ze niet meer werken? Krijg je dan een zak geld mee als stewardess of zo, of hoe doen ze dat? Wel jong om met pensioen te gaan.
Daar zijn we voor op fokquote:Op woensdag 31 juli 2024 11:13 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Vind jouw taalgebruik om mensen die je misprijst te beschrijven, nou ook niet echt getuigen van klasse.
Ik zou mijn hond er nog vanaf schoppen, om het maar eens subtiel en met keurig taalgebruik te zeggen.quote:Op woensdag 31 juli 2024 19:12 schreef Soury het volgende:
Ik zou het echt geen dag uithouden bij Anja. Wat een vreselijk mens is dat, stuur de beste man weg ipv hem zo te kakken te zetten.
Ik kan er niks aan doen maar Thijz kan in mijn ogen weinig verkeerd doen. Echt iemand die lekker buiten de lijntjes kleurt en dingen op zijn manier doet en lekker schijt heeft aan alles en iedereen.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 00:51 schreef freaky40 het volgende:
Ja, de strijd is aan tussen WhoEls en Margreeth. De ingehouden jaloersheid bij WhoEls straalt echt van het scherm, en dat is niet te editen dus ik denk niet dat dit gespeeld is. Die Thijz blijft een ondeugende hippie met wat suggestieve woordspelingen, ik moet er wel om lachen. Hij is in ieder geval niet woke, dus #teamthijz!
Volgens mij kan je het vertalen naar: hij denkt alleen maar aan zichzelf. Dat hij aangaf zich niet druk te maken hoe gasten naar de wc gaan, vond ik wel typerend.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 01:50 schreef Electric_Eye het volgende:
[..]
Ik kan er niks aan doen maar Thijz kan in mijn ogen weinig verkeerd doen. Echt iemand die lekker buiten de lijntjes kleurt en dingen op zijn manier doet en lekker schijt heeft aan alles en iedereen.
Heerlijk
Idd. Ze klaagt over dat Jan saai is maar zelf is ze net zo saai. Ze heeft alleen nog maar praktische uitjes ondernomen. Iris idem. Ook alleen maar eten. Verkoop je land/omgeving ook een beetje aan je gasten. Behalve de liefde zoeken is het toch ook de ideale manier om reclame te maken voor je B&B.quote:Op woensdag 31 juli 2024 19:12 schreef Soury het volgende:
Ik zou het echt geen dag uithouden bij Anja. Wat een vreselijk mens is dat, stuur de beste man weg ipv hem zo te kakken te zetten.
quote:Op donderdag 1 augustus 2024 09:16 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik vind Thijz echt fantastisch. Die blik in zijn ogen! Hij neemt alles met een korreltje zout en zo moet je hem ook nemen.
Ik erger me aan niemand maar thijz is een rare knakker. Vieze vent. Snap ook niet dat iemand hem leuk vindtquote:Op donderdag 1 augustus 2024 12:09 schreef matthijst het volgende:
Ik erger me behoorlijk aan die stem van Thijz icm hoe ie praat
Het is dan ook niet voor niks een “natuurcamping”. Het is een beetje een ouderwetse camping waar de eigenaar wel handig is maar alles een beetje aan elkaar prutst. Ja je moet er voor zijn. Persoonlijk hou ik daar meer van dan een camping waar alle tentjes netjes recht staan, er in elke tent een keukenblok aanwezig is en waar je op een gezamenlijke plee zit te schijten.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 12:21 schreef matthijst het volgende:
Ik snap d'r ook weinig van. Echt een ranzige gast die in een vieze bende woont. Suffe act ook met dat schilderen van hem. Anton Heyboer wannabe.
Ik heb het vermoeden dat ie dat portretschilderen ook met 'frisse' tegenzin deed en min of meer gestuurd werd door de productie. Typisch een kerel die je absoluut niet moet sturen. Dan wordt ie dwars. Ik zie hem ook niet vol in beeld een pak chips opentrekken omdat het mot.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 12:21 schreef matthijst het volgende:
Ik snap d'r ook weinig van. Echt een ranzige gast die in een vieze bende woont. Suffe act ook met dat schilderen van hem. Anton Heyboer wannabe.
Er zit nog wel wat tussen pik en span en de ranzige bende van Thijz.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 14:25 schreef Electric_Eye het volgende:
[..]
Het is dan ook niet voor niks een “natuurcamping”. Het is een beetje een ouderwetse camping waar de eigenaar wel handig is maar alles een beetje aan elkaar prutst. Ja je moet er voor zijn. Persoonlijk hou ik daar meer van dan een camping waar alle tentjes netjes recht staan, er in elke tent een keukenblok aanwezig is en waar je op een gezamenlijke plee zit te schijten.
Bij Iris is alles echt spik en span, daar is geen klein stukje onkruid te vinden op dat immense terras. Dat hele ordelijke doet mij dan weer totaal niks.
Nou inderdaad en een gast in een aftandse camper douwen met een plee op afstand zonder licht. Die 'nieuwe' dweil lag in een emmer zwart water te stinken. Je ruikt gewoon die lui door de teevee heen.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 15:04 schreef matthijst het volgende:
[..]
Er zit nog wel wat tussen pik en span en de ranzige bende van Thijz.
Daar zou Rob Geus wel een programma over kunnen maken.
Het kan je kopje thee niet zijn, er zijn een heleboel mensen die daar van houden.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 15:14 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Nou inderdaad en een gast in een aftandse camper douwen met een plee op afstand zonder licht. Die 'nieuwe' dweil lag in een emmer zwart water te stinken. Je ruikt gewoon die lui door de teevee heen.
Arno ook trouwens. Saai.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 20:49 schreef viceversa het volgende:
Voor mijn gevoel speelt elk moment van Anja zich af in de keuken. Nergens anders. We need a change in setting!
De keuken van Anja is ook een echte woonkeuken. De heren zagen haar woonkamer ook voor het eerst met die gym oefeningen op tv. Denk ook dat dat echt een privé gedeelte is van de b&b.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 20:49 schreef viceversa het volgende:
Voor mijn gevoel speelt elk moment van Anja zich af in de keuken. Nergens anders. We need a change in setting!
Wat heeft ze daar nou, twee slaapkamers voor gasten en in de wijde omtrek geen bal te doen. De gasten krijgen in haar keuken dan een ontbijtje opgediend. Stelt geen hol voor. Vond haar in het begin nog wel leuk, nu inmiddels echt een zuur belerend mens. Je zult er maar logeren, langer dan een nacht niet vol te houden.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:17 schreef Soury het volgende:
[..]
De keuken van Anja is ook een echte woonkeuken. De heren zagen haar woonkamer ook voor het eerst met die gym oefeningen op tv. Denk ook dat dat echt een privé gedeelte is van de b&b.
Oja, die Mariel. Kennelijk is er buiten de camera's om nogal wat gebeurd, ze zat te klagen aan de telefoon met Marijke van Albert. Avondje bomen over olieverf vermoed ik. Of over politiek.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 23:11 schreef matthijst het volgende:
Ach, Mirjam wordt moe van de visverhalen. En, zoals wel vaker terugkomt in die show: hij stelt geen vragen en blijkbaar kan ze alleen antwoord geven en niet uit zichzelf iets vertellen![]()
Mooi stevig terrasje daar, als ie dr 2x doorheen zakt
Die Rick lijkt wel een geschikte gast. Mooie timing, dat ze m met die sushi laten binnenkomen![]()
Mag Marcel, nare kerel, een stoel gaan bijhalen en vreet Rick z'n sushi op![]()
Die Els met dr hoofd. Die ergert zich kapot aan Margreeth![]()
Lachen dat die RJ een beetje loopt te klagen, maar als Margreeth eraan komt fleurt ie aardig op. Ben benieuwd.
Karel bij Iris: "ik zie dr niet slecht uit voor mn leeftijd". OK, George Clooney![]()
Heel vaag, dat die Iris niet even de doos lampen op de grond zet om 'm te begroeten.
Wat een wijsheid: "We kunnen wel een match zijn, want we zijn allebei een beetje alleenstaand in het leven".
Raar dat die Mariel helemaal down is dat t niks wordt met die hork en z'n vuilnisbelt.
Ook wat vaag: reviews zijn best goed en site ziet er ook wel ok uit:
https://www.moulindelacombe.com/nl/
Ik herken de camping van Thijz niet terug op de foto’s hoorquote:Op donderdag 1 augustus 2024 23:11 schreef matthijst het volgende:
Ach, Mirjam wordt moe van de visverhalen. En, zoals wel vaker terugkomt in die show: hij stelt geen vragen en blijkbaar kan ze alleen antwoord geven en niet uit zichzelf iets vertellen![]()
Mooi stevig terrasje daar, als ie dr 2x doorheen zakt
Die Rick lijkt wel een geschikte gast. Mooie timing, dat ze m met die sushi laten binnenkomen![]()
Mag Marcel, nare kerel, een stoel gaan bijhalen en vreet Rick z'n sushi op![]()
Die Els met dr hoofd. Die ergert zich kapot aan Margreeth![]()
Lachen dat die RJ een beetje loopt te klagen, maar als Margreeth eraan komt fleurt ie aardig op. Ben benieuwd.
Karel bij Iris: "ik zie dr niet slecht uit voor mn leeftijd". OK, George Clooney![]()
Heel vaag, dat die Iris niet even de doos lampen op de grond zet om 'm te begroeten.
Wat een wijsheid: "We kunnen wel een match zijn, want we zijn allebei een beetje alleenstaand in het leven".
Raar dat die Mariel helemaal down is dat t niks wordt met die hork en z'n vuilnisbelt.
Ook wat vaag: reviews zijn best goed en site ziet er ook wel ok uit:
https://www.moulindelacombe.com/nl/
Dat is al gemeld, hahahaha, oud nieuws.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 23:46 schreef Pap89 het volgende:
Die Marielle (Thijz) belde een vriendin toch?
Die belde 100% die lerares op die bij Albert in Spanje als eerste kwam.
In de zomer zal het er heus wel vriendelijker uit zien, geen foto's gezien trouwens. Maar toen Ammarie en Teringsooithijs in een van de eerste afleveringen een huurtent moesten schoonmaken waar drie lagen schimmel op zat dacht ik al, hier heb je toch hopelijk nooit mensen betaald in laten slapen. Crisis, wat een bende. En ik kijk uit naar het moment dat die geile kapitein met zijn pornoboot uit de Biesbosch bij Iris voor anker gaat liggen.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 23:37 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik herken de camping van Thijz niet terug op de foto’s hoorWat een misleiding
![]()
Heb jij ooit wel eens in een tent geslapen of überhaupt gekampeerd?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 00:02 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
In de zomer zal het er heus wel vriendelijker uit zien, geen foto's gezien trouwens. Maar toen Ammarie en Teringsooithijs in een van de eerste afleveringen een huurtent moesten schoonmaken waar drie lagen schimmel op zat dacht ik al, hier heb je toch hopelijk nooit mensen betaald in laten slapen. Crisis, wat een bende. En ik kijk uit naar het moment dat die geile kapitein met zijn pornoboot uit de Biesbosch bij Iris voor anker gaat liggen.![]()
Wat een suffe vraag, uiteraard heb ik ouderwets gekampeerd, wel met een decadente De Waard tent op Texel en later ook in Frankrijk. Die modderthiijs is van mijn leeftijd en denkt een beetje weg te komen met zijn geklodder. De natuurcampings waar ik vroeger kwam (met tent) hadden toen al betere voorzieningen dan deze halve kwast.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 01:25 schreef Electric_Eye het volgende:
[..]
Heb jij ooit wel eens in een tent geslapen of überhaupt gekampeerd?
Ik heb collegas die ook alleen maar zenden en nooit iets vragen. Die snappen oprecht niet dat daar iets mis mee is. Die zal ik ook nooit iets uit mezelf vertellen, want er wordt toch niet naar geluisterd, zijn alleen maar bezig om zo snel mogelijk weer naar de verhalen van zichzelf te gaan.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 23:11 schreef matthijst het volgende:
Mannen laat zich al snel leiden door het uiterlijk, dus ik denk dat Els net als Romana destijds bij Bert het onderspit moet delven.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 08:17 schreef Jor_Dii het volgende:
Margreeth ziet er simpelweg stukken beter uit, maar komt wel "simpeler" over met haar panter jasje en stereotype "domme blondje" voorkomen. Desondanks denk ik dat RJ het een interessantere vrouw vindt juist omdat ze wat minder decadent is.
Ja, je ziet die Marcel ook echt genieten als hij over zichzelf praat.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 06:03 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik heb collegas die ook alleen maar zenden en nooit iets vragen. Die snappen oprecht niet dat daar iets mis mee is. Die zal ik ook nooitmiets uit mezelf vertellen, want er wordt toch niet naar geluisterd, zijn alleen maar bezig om zo snel mogelijk weer naar de verhalen van zichzelf te gaan.
In dat opzicht snap ik haar wel, dit is net zo'n figuur, heel vervelend. Ongetwijfeld denkt hij nu dat het door de nieuwe gasst komt en niet door zichzelf.
Ja vrouwen zijn heel andersquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 09:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
Mannen laat zich al snel leiden door het uiterlijk, dus ik denk dat Els net als Romana destijds bij Bert het onderspit moet delven.
Echt wel. Soms laten ze die stukjes zien van die safaritenten etc. En vergeet niet dat het buiten het seizoen is he.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 23:37 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik herken de camping van Thijz niet terug op de foto’s hoorWat een misleiding
![]()
Dat is zo irritant zulke mensen. Ik ken die ook een paar. Dan zeg je bijvoorbeeld "ik heb mijn teen gebroken" en wil je vertellen hoe pijnlijk dat is en hoe het gebeurd is en dan komen ze al met "oh ik had vorig jaar ook mijn teen gestoten, blablabla, met een kei-oninteressant verhaal. Zulke mensen vertel ik echt niks meer en kap ik meteen af.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 06:03 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik heb collegas die ook alleen maar zenden en nooit iets vragen. Die snappen oprecht niet dat daar iets mis mee is. Die zal ik ook nooitmiets uit mezelf vertellen, want er wordt toch niet naar geluisterd, zijn alleen maar bezig om zo snel mogelijk weer naar de verhalen van zichzelf te gaan.
In dat opzicht snap ik haar wel, dit is net zo'n figuur, heel vervelend. Ongetwijfeld denkt hij nu dat het door de nieuwe gasst komt en niet door zichzelf.
Het is best wel veel voorkomend, zeker bij mensen op leeftijd.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 10:59 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Dat is zo irritant zulke mensen. Ik ken die ook een paar. Dan zeg je bijvoorbeeld "ik heb mijn teen gebroken" en wil je vertellen hoe pijnlijk dat is en hoe het gebeurd is en dan komen ze al met "oh ik had vorig jaar ook mijn teen gestoten, blablabla, met een kei-oninteressant verhaal. Zulke mensen vertel ik echt niks meer en kap ik meteen af.
Zie het wel bij mensen van alle leeftijden.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 11:04 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Het is best wel veel voorkomend, zeker bij mensen op leeftijd.
Ja, behoorlijk.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 11:10 schreef Document1 het volgende:
Echt geniaal hoe die andere flippo bij Miriam binnenkomt.Die Marcel wordt nog gewaarschuwd door die kok, lul niet teveel over jezelf. Wat doet hij? Ouwehoeren over hoe hij gelijk zag dat het lekkere garnalen waren.
Bord voor je kop.
Douchie en pleite voor Marcelquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 11:10 schreef Document1 het volgende:
Echt geniaal hoe die andere flippo bij Miriam binnenkomt.Die Marcel wordt nog gewaarschuwd door die kok, lul niet teveel over jezelf. Wat doet hij? Ouwehoeren over hoe hij gelijk zag dat het lekkere garnalen waren.
Bord voor je kop.
Ik verwacht dat het bij Els is afgekoeld. Die is niet romantisch genoeg. Ik denk dat panterprint wel romantisch is, maar niet zijn type. Gaat hem irriteren, ook met dat op tijd zijn. Ik vermoed dat hij met geen van beide eindigt.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 08:17 schreef Jor_Dii het volgende:
Margreeth ziet er simpelweg stukken beter uit, maar komt wel "simpeler" over met haar panter jasje en stereotype "domme blondje" voorkomen. Desondanks denk ik dat RJ het een interessantere vrouw vindt juist omdat ze wat minder decadent is.
Margreeth is wel gewoon zichzelf, maar geeft ook aan dat ze het best wel leuk vindt om zich matchend bij RJ te kleden, mocht het wat worden. Vond dat die kleding in dat winkeltje, haar ook goed stond.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 08:17 schreef Jor_Dii het volgende:
Maar Miriam reageert ook steeds met weer een vraag op een verhaal van Marcel. Dus daar wil hij weer netjes op antwoorden en dan komt er weer een vraag. Dan komt die nieuwe binnen en die begint ook weer vragen af te vuren. Moet hij dan niet antwoorden?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 11:10 schreef Document1 het volgende:
Bord voor je kop.
Ja dat klopt, ik vind garnalen lekker en zie gelijk of ze goed zijn. Hoe zit dat eigenlijk met jou. Zie je gelijk of een leeuw agressief is of niet?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 13:09 schreef Gia het volgende:
[..]
Maar Miriam reageert ook steeds met weer een vraag op een verhaal van Marcel. Dus daar wil hij weer netjes op antwoorden en dan komt er weer een vraag. Dan komt die nieuwe binnen en die begint ook weer vragen af te vuren. Moet hij dan niet antwoorden?
Ken iemand die, net als ik, veel gezondheidsissues heeft en het daar altijd over heeft. Ik ook wel, als er naar gevraagd wordt. Vind dat best vervelend om over te praten, maar ik wil ook niet dat mensen denken dat ik er vaag over blijf.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 11:15 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Zie het wel bij mensen van alle leeftijden.
Die nieuwe kreeg van zowel Mirjam als Marcel te horen dat hij mee mocht eten. En dan pakt hij een stukje sushi, met zijn handen, want hij heeft geen stokjes, en dan is daar (op de camera) commentaar op.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 11:48 schreef ISVV het volgende:
Die Marcel is toch sowieso een verschrikkelijke engnek. Continu hoog van de toren blazen over zijn eigen leven en dan zijn concurrenten achter hun rug om afzeiken. Ik vind hem echt een kwal.
Als je dit niet snapt, dan ben je dus zelf een zender.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 13:09 schreef Gia het volgende:
[..]
Maar Miriam reageert ook steeds met weer een vraag op een verhaal van Marcel. Dus daar wil hij weer netjes op antwoorden en dan komt er weer een vraag. Dan komt die nieuwe binnen en die begint ook weer vragen af te vuren. Moet hij dan niet antwoorden?
Ik denk dat hij op Els gauw is uitgekeken, te saai en te gemaakt. Verwacht dat Margreeth het zelf voor gezien gaat houden. Zo interessant is die Robert Jan niet en schotland is koud, nat en guur. Je zit daar toch maar afgelegen met alleen die gast die zo vol van zichzelf is.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 12:47 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik verwacht dat het bij Els is afgekoeld. Die is niet romantisch genoeg. Ik denk dat panterprint wel romantisch is, maar niet zijn type. Gaat hem irriteren, ook met dat op tijd zijn. Ik vermoed dat hij met geen van beide eindigt.
Snap ik, maar ik verwacht dat dit vaak niet gebeurt door de zenuwen en niet goed weten wat er van je verwacht wordt. Sowieso zie je van haar al heel veel. Ze gaan op safari, ze vertelt ook veel op het moment van aankomst. Zij is het middelpunt in die B en B en er komen 5 mannen. Je wilt dus zoveel mogelijk van jezelf laten zien.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 13:12 schreef Document1 het volgende:
Ja dat klopt, ik vind garnalen lekker en zie gelijk of ze goed zijn. Hoe zit dat eigenlijk met jou. Zie je gelijk of een leeuw agressief is of niet?
Zoiets?
Dacht vooraf dat ik me daar kapot aan zou ergeren maar als je de kakker ‘act’ een beetje wegdenkt wel een prima kerel inderdaad.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 13:21 schreef Kreator het volgende:
Ik vind Robert Jan zeer interessant, geëngageerd en sociaal. Ik zou me daar direct thuisvoelen en vermaken. Lijkt me echt een enorm gezeligheidsmens. Heb niet het idee dat hij vol van zichzelf zit, hij is juist zeer begaan met zijn gasten en je hoort hem ook maar zelden iets negatiefs zeggen.
Het hele wereldje is echt zo hard niks voor mij, maar ik denk dat zo'n RJ je er meteen op je gemak laat voelen. Het is een oude kakker eerste klas, wat ie zelf ook aangeeft, en daar heb ik normaliter een enorme afkeer van omdat het vaak gepaard gaat met een vreselijke elitaire arrogante houding. En die bespeur ik hier bijna niet. Erg grappig om te zienquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 13:21 schreef Kreator het volgende:
Ik vind Robert Jan zeer interessant, geëngageerd en sociaal. Ik zou me daar direct thuisvoelen en vermaken. Lijkt me echt een enorm gezeligheidsmens. Heb niet het idee dat hij vol van zichzelf zit, hij is juist zeer begaan met zijn gasten en je hoort hem ook maar zelden iets negatiefs zeggen.
Doorgaans zou het mijn type mens ook niet zijn maar ik vind het oprecht een leuke vent. Gewoon een vent waar weinig op aan te merken valt.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 13:21 schreef Kreator het volgende:
Ik vind helemaal niet dat hij vol van zichzelf is. Hij komt heel vriendelijk over, is iemand die respectvol is, toont interesse in anderen. Aardige man.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 13:17 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik denk dat hij op Els gauw is uitgekeken, te saai en te gemaakt. Verwacht dat Margreeth het zelf voor gezien gaat houden. Zo interessant is die Robert Jan niet en schotland is koud, nat en guur. Je zit daar toch maar afgelegen met alleen die gast die zo vol van zichzelf is.
Mee eens, die vent komt gewoon relaxed over. Ook lief voor zijn hond en dochter. Gewoon iemand die zijn zaken goed op orde heeft en geniet van het leven. Doet me denken aan een voormalig leidinggevende van mij, dat was ook zo'n vent die altijd relaxed overkwam.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 14:34 schreef Ixia het volgende:
[..]
Ik vind helemaal niet dat hij vol van zichzelf is. Hij komt heel vriendelijk over, is iemand die respectvol is, toont interesse in anderen. Aardige man.
Bij vol van zichzelf zijn denk ik eerder aan Albert of Thijz (hoewel die laatste ergens juist heel onzeker is denk ik).
Hij ziet een bepaald droombeeld voor zich van zichzelf als 'laird', met een lady die zich kleedt zoals hij dat wenst. Dat staat mij een beetje tegen. Geen vent die bepaalt wat ik draag, of ik wel of niet make-up gebruik, of hoe ik mijn haar draag, lang, kort, netjes gekapt of lekker los.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 14:34 schreef Ixia het volgende:
[..]
Ik vind helemaal niet dat hij vol van zichzelf is. Hij komt heel vriendelijk over, is iemand die respectvol is, toont interesse in anderen. Aardige man.
Bij vol van zichzelf zijn denk ik eerder aan Albert of Thijz (hoewel die laatste ergens juist heel onzeker is denk ik).
Dat zegt hij ook op zijn hele nette manier over de picknick van Els "het is allemaal een tien maar er mag ook wel eens een zes en een halfje zijn" ik vat dat op dat hij dat overdreven perfect willen zijn van Els wat ongemakkelijk vind. Ook over het tijgerprint jasje van Margreet, heeft er helemaal niks mee maar het is wel grappig.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 13:06 schreef Gia het volgende:
[..]
Margreeth is wel gewoon zichzelf, maar geeft ook aan dat ze het best wel leuk vindt om zich matchend bij RJ te kleden, mocht het wat worden. Vond dat die kleding in dat winkeltje, haar ook goed stond.
Els heeft duidelijk een garderobe aangeschaft die bij voorbaat al past bij RJ. Daarom zal er zo weinig op te vinden zijn over haar op de socials; dan kun je zien hoe ze werkelijk is. Ze wil te perfect passend overkomen en dat gaat niet werken.
Figuren die alleen maar over zichzelf praten en nooit iets aan mij vragen counter ik tegenwoordig inderdaad gewoon met zelf iets vertellen. Meestal valt dat goed, omdat dat voor hun een gebruikelijke gespreksdynamiek is en niet per se uit desinteresse. Mirjam doet dat ook wel een beetje, want die dude dacht na de hint van de kok dat ze wel 50/50 aan het woord waren en dat er daarom geen probleem was.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 23:11 schreef matthijst het volgende:
Ik vind hem, net als Albert trouwens, juist niet rechtstreeks. Die Mariel vroeg nog of ze tijdens het schilderen teveel praatte en dan zegt hij nee, maar in het talking head moment blijkt dat hij zich daar ontzettend aan irriteerde, maar dat dus niet tegen haar zegt. Ik vind dat juist schijnheilig en achterbaks.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 13:06 schreef Gia het volgende:
[...]
Thijz, tja, ik vind het er goor, maar hij is wel heel rechtstreeks. Mariel wilde laten zien dat zij kan schoonmaken en zeurde daarom over die schone dweil en deed er superlang over. Leer eerst die man kennen voordat je je kwaliteiten tentoon spreidt. Hier zit hij niet op te wachten, da's wel duidelijk.
[...]
Zijn wat dat betreft ook veel verschillende soorten ‘kak’ types. Hele leuke, maar ook verschrikkelijke. Robert Jan vind ik wel echt een sympathieke vent die heel oprecht overkomt.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 13:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Dacht vooraf dat ik me daar kapot aan zou ergeren maar als je de kakker ‘act’ een beetje wegdenkt wel een prima kerel inderdaad.
Ergens vind ik het wel een beetje triest dat alles van de kandidaten zo in de openbaarheid wordt gegooid. Voelt een beetje als moddergooien naar een persoon, terwijl dus niet bekend is wat het is (behalve dan dat het geen geweldsmisdrijf is). Dit zorgt alleen maar voor een negatief beeld en speculatie. Jammer vind ik.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 08:05 schreef Ynske het volgende:
Malgosia heeft in de gevangenis gezeten
https://www.linda.nl/nieu(...)txKSKjgKQ4IcI6TDQ48A
Ik snap al niet wat hij daar te zoeken heeft eigenlijk. Komt niet echt over als een avonturier of iemand vol levenslust. Het zou me verbazen als die het langer dan 2 weken in Griekenland uithoudt. Wat een lulletje lampenkatoen.quote:Op zondag 4 augustus 2024 12:06 schreef Fascination het volgende:
Ik vrees nu al dat de buschauffeur bij Iris schandalig door haar behandeld gaat worden. Kan het nu al bijna niet aanzien.
Haha, maar in Griekenland is het enige wat ze doen toch lekker eten en borrelen bij Iris! Dat vindt toch iedereen wel leuk denk ik. 😆quote:Op zondag 4 augustus 2024 12:35 schreef Electric_Eye het volgende:
[..]
Ik snap al niet wat hij daar te zoeken heeft eigenlijk. Komt niet echt over als een avonturier of iemand vol levenslust. Het zou me verbazen als die het langer dan 2 weken in Griekenland uithoudt. Wat een lulletje lampenkatoen.
Voor een weekje leuk ja. Maar het lijkt me verder een vrij doelloos leven.quote:Op zondag 4 augustus 2024 17:53 schreef Ixia het volgende:
[..]
Haha, maar in Griekenland is het enige wat ze doen toch lekker eten en borrelen bij Iris! Dat vindt toch iedereen wel leuk denk ik. 😆
En het was dus wel een afscheidsgebakjequote:Op maandag 5 augustus 2024 06:34 schreef Stepperoller het volgende:
Ik vond RJ niet heel duidelijk eigenlijk. 'Beter voor jou.' en het leek alsof hij haar ook het liefst op een andere camping willen zetten.
Ik vind er ook behoorlijk verschil in zitten in hoeveel tijd iemand alleen lrijg tmet iemand, bijd e start, bij opvolging van mensen. Soms achter elkaar, soms lijken er dagen tussen te zitten (als is t ook editing). Maar hiermee creeer je wel echt ongelijke kansen. De volgorde is zo belangrijk, en de tijd alleen ook.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 00:16 schreef freaky40 het volgende:
Die Janus in Griekenland staat al 10-0 voor en dan komt er zo'n simpele bleue buschauffeur op date en dat gaat hem ook niet worden. Mede door het veel te laat inbrengen van hem want Jan en Iris hebben al behoorlijk wat dagen met elkaar door kunnen brengen na het vertrek van Rene, dus dat gaat niet helemaal eerlijk m.i.
Ja dat viel me ook opquote:
Precies, laat die stadse knul gaan zeg.quote:Op maandag 5 augustus 2024 06:45 schreef Stepperoller het volgende:
Arno vindt Niels zo leuk, het lijkt haast niet eerlijk meer dat hij Emil niet naar huis stuurt.
Dus dat.quote:Op maandag 5 augustus 2024 08:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind er ook behoorlijk verschil in zitten in hoeveel tijd iemand alleen lrijg tmet iemand, bijd e start, bij opvolging van mensen. Soms achter elkaar, soms lijken er dagen tussen te zitten (als is t ook editing). Maar hiermee creeer je wel echt ongelijke kansen. De volgorde is zo belangrijk, en de tijd alleen ook.
Mirjam kon haast niet geloven dat Marcel nog expliciet de tip had gekregen wat meer aan haar te vragenquote:Op maandag 5 augustus 2024 10:10 schreef Fascination het volgende:
Oké, dat huilmoment van Marcel was dus niet omdat hij werd weggestuurd. Marcel had gehoopt dat het etentje een romantische setting zou creëren waarin Mirjam de behoefte zou voelen om hem beter te leren kennen. Bord voor z’n kop
Ik vond het een beetje een vreemde keuze.quote:
Zou je als deelnemer niet iemand gewoon almaar mogen laten blijven? Zolang je hem/haar nog een kanshebber vindt? Of moeten ze op bepaalde momenten definitief ja/nee bij iemand zeggen?quote:Op maandag 5 augustus 2024 14:00 schreef Fascination het volgende:
Oké, ik kan dat exitgesprek van R-J ook niet volgen. Als hij haar echt leuk genoeg vond, moet hij de rest afblazen, maar dat doet hij niet, dus hij vindt haar gewoon niet leuk genoeg. Op zich snap ik dan wel weer dat het lastig is voor R-J als je iemand leuk vindt, maar ook nieuwsgierig bent naar de andere kandidaten.
Arme Els. Had wel met haar te doen.
Dat gebeurde met Paul bij Debbie vorig jaar toch? Kwam als eerste en bleef het langst.quote:Op maandag 5 augustus 2024 14:50 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Zou je als deelnemer niet iemand gewoon almaar mogen laten blijven? Zolang je hem/haar nog een kanshebber vindt? Of moeten ze op bepaalde momenten definitief ja/nee bij iemand zeggen?
Kan gebeurenquote:
Mwah, komen nog wel leuke scene's met Els, hoor. Heb hard gelachen om het ' bij Sinterklaas op schoot' fragment.quote:Op maandag 5 augustus 2024 15:28 schreef casita het volgende:
Ik kijk niet vooruit, maar lees hier wel mee, begrijp dat het nog even duurt voor dat ik van Els af ben
Ook en nu dus twee logeerkamers, zowel die van Els als Margreeth, voor die anderhalve dag langer, blijf gewoon in je eigen hok, trut.quote:Op maandag 5 augustus 2024 15:33 schreef Stepperoller het volgende:
Oh ik dacht dat er gewoon beddengoed werd verschoond
Volgens mij mag je alle kandidaten laten blijven en dan moet je op het eind wel een keuze maken.quote:Op maandag 5 augustus 2024 14:50 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Zou je als deelnemer niet iemand gewoon almaar mogen laten blijven? Zolang je hem/haar nog een kanshebber vindt? Of moeten ze op bepaalde momenten definitief ja/nee bij iemand zeggen?
Ja inderdaad!quote:Op maandag 5 augustus 2024 15:14 schreef casita het volgende:
Dat heeft Debby vorig jaar toch ook gedaan Paul hoefde ook niet weg, die heeft alle mannen zien komen en gaan ze ging zelfs de nieuwe beoordelen met Paul.
Ja en ik zie tot nu toe nog niets dat klikt, alleen Mike en dat jonge meisje (naam kwijt) hebben duidelijk iets. Iris en die ouwe zeeman wordt ook niks. Misschien Arno en dinges.quote:Op maandag 5 augustus 2024 15:53 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Volgens mij mag je alle kandidaten laten blijven en dan moet je op het eind wel een keuze maken.
Zijn motivatie was dat Els niet uit de verf kwam met concurrentie in de buurt, beetje dezelfde smoes als viezedweilthijs. Hele nare eigenschap vind ik dat van beide heren.quote:Op maandag 5 augustus 2024 16:01 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja inderdaad!
Dus als RJ Els leuk genoeg had gevonden, had hij haar kunnen laten blijven. het zat er voor hem echt niet in dus.
Ja vreemde motivatie inderdaad.quote:Op maandag 5 augustus 2024 16:09 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Zijn motivatie was dat Els niet uit de verf kwam met concurrentie in de buurt, beetje dezelfde smoes als zwabbertijs. Hele nare eigenschap vind ik dat van beide heren.
Welke eigenschap doel je op? Het duiden van een mening omtrent het gedrag van een ander is op zich geen eigenschap.quote:Op maandag 5 augustus 2024 16:09 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Zijn motivatie was dat Els niet uit de verf kwam met concurrentie in de buurt, beetje dezelfde smoes als viezedweilthijs. Hele nare eigenschap vind ik dat van beide heren.
Duiden van een mening? Dat kan, maar het is ook onduidelijk communiceren en dat vind ik een eigenschap, geen mening. Beetje de kool en de geit sparen en proberen er zelf goed uit te komen. Valse opmerkingen zijn dan ook een mening.quote:Op maandag 5 augustus 2024 16:46 schreef Electric_Eye het volgende:
[..]
Welke eigenschap doel je op? Het duiden van een mening omtrent het gedrag van een ander is op zich geen eigenschap.
Maar hoewel ik het bij Thijz nog kon begrijpen, begrijp ik er bij Robert-Jan iets minder van. die Ammarie raakte zichtbaar in de stress met concurrentie er bij. Els werd hooguit wat valsig, maar dat lijkt me een eigenschap die vele vrouwen lijken te bezitten.
Ze leek me in eerste instantie wel leuk. Begin me ook steeds meer te ergeren aan Joyce met haar overdreven meisjes gekir (rondspringen en kinderlijk blij zijn met een bloemetje). En even opmerken dat de nieuwe dame 2 keer zo oud lijktquote:Op maandag 5 augustus 2024 15:20 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Kan gebeurenEn oja, die Joyce, wat een serpent. Toen die nieuwste, naam kwijt, die LP gaf aan Albert ging zij overdreven dansen, aandachtsmormel met kutkarakter.
Understatement, haha. Of hij moet een ongelooflijke lekkere Sjaak in zijn joggingbroek hebben.quote:Op maandag 5 augustus 2024 18:38 schreef Soury het volgende:
[..]
En eerlijk zo aantrekkelijk is Albert echt niet.
Wel miljonair.quote:Op maandag 5 augustus 2024 18:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Mee eens. Beetje Jacob, in extremere vormquote:Op maandag 5 augustus 2024 21:05 schreef tompsv18 het volgende:
Bij Albert wel het idee dat er heel veel geregisseerd is. Eerst die gekke Poolse die al aan tv-programma’s had meegedaan en nu weer een oude bekende. Die scènes bij hem voelen ook allemaal nog meer gescript aan dan bij de andere deelnemers.
Els is niet vals geweest. En dat laatste is ook niet waar.quote:Op maandag 5 augustus 2024 16:46 schreef Electric_Eye het volgende:
[..]
Els werd hooguit wat valsig, maar dat lijkt me een eigenschap die vele vrouwen lijken te bezitten.
Haha, dat viel mij ook op. Vrouw van in de 50 die een soort kinderlijke meisjesachtige act opvoert. Ik vind het wat gênant om te zien.quote:Op maandag 5 augustus 2024 18:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze leek me in eerste instantie wel leuk. Begin me ook steeds meer te ergeren aan Joyce met haar overdreven meisjes gekir (rondspringen en kinderlijk blij zijn met een bloemetje). En even opmerken dat de nieuwe dame 2 keer zo oud lijkt![]()
Ik begrijp sowieso niet dat ze bijna vanaf dag 2 super klef is met Albert, zoenen en dicht tegen hem aankruipen, zou een red flag voor me zijn als ik zoveel geld had.
Z'n B&B staat al te koop!quote:Op maandag 5 augustus 2024 21:13 schreef Benny het volgende:
[..]
Mee eens. Beetje Jacob, in extremere vorm
Hij zit er vooral bij uit commerciële redenen. Met hem zijn naderhand wel plannen vermoed ik. Ook kijkend naar zn verleden, mr. Beter Bed en Swiss Sense.
Mee eens en die zelfoverschatting dat ze met haar keurig coltruitje en stijve haartjes plus maniertjes wel de gentleman kon versieren, heel fout ingeschat van haar. Ouwe kakkers (is ie niet, speelt ook een rol) zoeken juist losgeslagen meisjes.quote:Op maandag 5 augustus 2024 22:09 schreef Soury het volgende:
Oh Elsje had zeker haar valse kantjes, met haar wie? toen Annemarie afwezig was en de vraag over wat voor werk ze doet. Die kreeg ze trouwens keihard terug van Margreet die Els een typisch stewardess type vond.
Verder heeft ze zichzelf compleet buitenspel gezet door het perfecte plaatje te willen zijn met haar kleding en keurige
perfecte maniertjes, weinig lol aan voor RJ.
Ze is een prima gastvrouw en daar is RJ nou net niet naar op zoek, die kan hij wel in dienst nemen al dat nodig zou zijn.
Ik vraag me sowieso af of een paar vrouwen Albert niet eerst hebben gegoogled voordat ze zich opgaven, om er zo achter te komen dat hij in de quote 500 staat. Lang niet iedereen maar er zijn types die alles doen zodra ze geld ruiken. Daar komen dan zo'n Malgosia en Joyce op af en ik vind het ook verdacht als een oude bekende zich opeens opgeeft voor zoiets. Normaalgesproken zou je toch denken: it didn't work then, it won't work now. Als je echter al meteen benoemd dat je nog een keer wil trouwen dan gaan de alarmbellen af. Marijke is de enige waarvan ik denk dat ze oprecht geïnteresseerd was. Zij lijkt me niet het type om eerst op onderzoek uit te gaan. Verder is Albert gewoon een hork van een vent, de dames zetten zich flink voor schut door vanalles toe te laten en dat op nationale tv. Maar ja, het geld lonkt hè. Dan gaan er ineens heel wat principes overboord.quote:Op maandag 5 augustus 2024 18:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze leek me in eerste instantie wel leuk. Begin me ook steeds meer te ergeren aan Joyce met haar overdreven meisjes gekir (rondspringen en kinderlijk blij zijn met een bloemetje). En even opmerken dat de nieuwe dame 2 keer zo oud lijkt![]()
Ik begrijp sowieso niet dat ze bijna vanaf dag 2 super klef is met Albert, zoenen en dicht tegen hem aankruipen, zou een red flag voor me zijn als ik zoveel geld had.
Dit. Zijn deelname heeft me nog geen moment geïnteresseerd. Ik was vandaag verbaasd dat die andere man er nog wasquote:Arno is saai
Hoh Joyce, alles goed?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 00:18 schreef freaky40 het volgende:
Die Mallegosja is helemaal van het padje af zo bleek na dat verhaal van Albert, die Polen zijn niet te vertrouwen, dat moge duidelijk zijn.
Eigenlijk enorm jammer dat Maljoeska of Mallebabbe de enorme vooroordelen over Oost-Europese vrouwen lijkt te bevestigen. Allemaal zogenaamde vette hoeren en geldzoekers. Terwijl het ook gewoon een vrouw is die op zoek is naar liefde en verbinding. Beetje andere communicatie, maar wel direct. Joyce is eenzelfde type op een andere manier. Zo'n Kwallebart verdient ook niks anders. Die ziet dit hele programma als een grote grap en promotie met hulp van zijn dikke vriendin Debbie.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 00:18 schreef freaky40 het volgende:
Aparte motivatie van RJ om WhoEls te dumpen, hij vond haar leuk maar blijkbaar niet te leuk en ziet hij dus meer in die Margreeth. Dat vind ik nou helemaal geen type die bij hem past en ook niet in die omgeving daar, het is een veel te commerciële hittepetit uit de stad die daar helemaal gaat wegkwijnen. WhoEls is daar veel beter op haar plek en ik dacht ook dat dit wederzijds was voor RJ. Maar misschien doet RJ een 'Leendertje' en belt hij haar op op terug te komen...ik sluit dat niet uit.
Die Mallegosja is helemaal van het padje af zo bleek na dat verhaal van Albert, die Polen zijn niet te vertrouwen, dat moge duidelijk zijn.
Die Emil gaat ook een exit gesprek krijgen die staat ook al 10-0 achter op Niels. Ook geen goede beurt gemaakt met dat verhaal dat hij in hetzelfde dorpje is geweest als Arno en Niels. Ongemakkelijk momentje.
Je bedoelt dat je vindt dat ze zich gedraagt in dit programma als een vals kirrend kindvrouwtje. Mee eens.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 00:33 schreef freaky40 het volgende:
Joyce is een kindvrouwtje met een ouwe kop. Nou dat.
Nou, Joyce zei hetzelfdequote:
Nou, begint dat hier ook al. Bij whatsapp is dat al zo irritant, mensen die elk woord zowat in een apart bericht zetten. Daar reageer ik ook pas drie dagen later op, anders ben je aan het typen en dan komt er al weer wat binnen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 08:48 schreef Kreator het volgende:
[..]
Moet dat dan in 46 posts onder elkaar?
Ik begreep enkel dat hij zijn broek uit liet trekken door die Pool als een soort speels geintje maar dat er verder niets gebeurd is.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 07:08 schreef matthijst het volgende:
[..]
Nou, Joyce zei hetzelfde
Terwijl Albert volgens mij toch degene was die zn lul uit zn joggingbroek liet halen?
Oftewel: Malgosia kan vreemd zijn geweest, de vreemdste hier is gewoon Joyce die zo'n verhaal aanhoort en dan denkt: ach, prima gast die Albert, zielig dat hij zo misbruikt is door die vrouw
Boomer met meldingen aan en die direct wil gaan reageren alsof het MSN is gespotquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 09:27 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Nou, begint dat hier ook al. Bij whatsapp is dat al zo irritant, mensen die elk woord zowat in een apart bericht zetten. Daar reageer ik ook pas drie dagen later op, anders ben je aan het typen en dan komt er al weer wat binnen.
Ja, maar voor de rest liet hij dat in het midden wat er precies gebeurd was. Of dat is heel deugdelijk weg geëdit door de productie of er valt gewoon niet meer over te vertellen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 10:30 schreef matthijst het volgende:
Oh, hij deed nodal dramatisch met zijn "stout geweest heh" .
Relatief snel dood en de overduidelijke berg met geld.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 10:45 schreef Jor_Dii het volgende:
Vreselijke vent die Albert, wat zien die vrouwen toch in hem (naast zijn overduidelijke berg geld)?
Money can buy.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 10:45 schreef Jor_Dii het volgende:
Vreselijke vent die Albert, wat zien die vrouwen toch in hem (naast zijn overduidelijke berg geld)?
Nee, hij zegt indirect dat er seks is geweest met zijn stoute Sjaak.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 10:28 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik begreep enkel dat hij zijn broek uit liet trekken door die Pool als een soort speels geintje maar dat er verder niets gebeurd is.
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 10:32 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Boomer met meldingen aan en die direct wil gaan reageren alsof het MSN is gespot
Oh ja, brrrr.... volwassenen die dan zeggen "stout geweest"quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 10:30 schreef matthijst het volgende:
Oh, hij deed nodal dramatisch met zijn "stout geweest heh" .
Ik vond het er wel heel erg geacteerd uit zien. Ook haar teleurstelling. Was echt in scene gezet, dat droop er wel af.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 14:15 schreef Fascination het volgende:
Moest wel lachen dat die vriendin van Arno meteen Emile riep op de vraag welke man ze bij Arno ziet en dat ze helemaal verheugd was door de mededeling dat er iets gebeurd was tussen Arno en Emile omdat ze dacht dat ze gezoend hadden.
Mis je ook niet veel van.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 18:20 schreef lily het volgende:
Ik ben min of meer bij maar had iets te weinig tijd dus heb Arno doorgespoeld.
Ik doe dat ook vaak..quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 09:27 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Nou, begint dat hier ook al. Bij whatsapp is dat al zo irritant, mensen die elk woord zowat in een apart bericht zetten. Daar reageer ik ook pas drie dagen later op, anders ben je aan het typen en dan komt er al weer wat binnen.
Denk het wel. Wat een saai volk.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:00 schreef Fascination het volgende:
Ik vind het wel interessant om te zien of Arno en Niels echt een match zijn, maar volgens mij ben ik vrijwel de enige
Ik vond dat hij een beetje onaardig tegen haar begon te doen. Vragen wat zij fijn vindt aan het hebben van een partner (of zoiets) en het dan in twijfel trekken soort van. Alsof hij zich aan haar stoorde soms.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 05:42 schreef Za het volgende:
Wat een droevige aflevering.
De fantastische Noor naar huis 🥲 Onbegrijpelijk, met zo'n meisje zou Mike dolblij moeten zijn.
Zo mooi, zo sterk voor haar leeftijd, sportief, paste leuk op die plek en op zijn rug, waarom haar laten gaan. Ze was mijn favoriete deelnemer.
Maar die zijn allemaal zonder camera, dus dan heb je geen reden om je aan te melden.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 09:41 schreef matthijst het volgende:
Duizend leukere, koortsliploze, verlatingsangstvrije, emotioneel stabiele mannen te vinden voor Noor idd.
Het liep raar ineens, maar misschien voor het programma?quote:Op woensdag 7 augustus 2024 09:38 schreef Ixia het volgende:
[..]
Ik vond dat hij een beetje onaardig tegen haar begon te doen. Vragen wat zij fijn vindt aan het hebben van een partner (of zoiets) en het dan in twijfel trekken soort van. Alsof hij zich aan haar stoorde soms.
Eigenlijk alleen maar fijn voor haar dat ze weg is. Leuke meid en verdient wel wat beters.
Hij wou niet voor haar gaan, haar geen toezeggingen doen met in zijn achterhoofd dat er nog andere dames zullen komenquote:Op woensdag 7 augustus 2024 14:53 schreef Za het volgende:
[..]
Het liep raar ineens, maar misschien voor het programma?
Hij zei dat hij niet wilde dat er ook maar iets tussen hen zou komen, en hij is van streek wanneer zij naar een vriendin gaat, zij verdrietig wanneer hij een nieuwe kandidaat aandacht moet geven.
Hij heeft neem ik aan een contract met RTL, wil zijn watersport bedrijfje promoten, dus misschien is ze gewoon voor een paar weken naar haar vriendin in Barcelona, zodat de situatie geen wig tussen hen drijft?
Het zag er niet uit als twee mensen die van elkaar af wilden.
Ik ben er achteraf niet meer van overtuigd dat het einde verhaal was.
Zodra hij toezeggingen zou doen is zijn deelname ten einde, en er komen nog kandidaten en hij heeft een contract.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 15:03 schreef Flow3r het volgende:
Hij wou niet voor haar gaan, haar geen toezeggingen doen met in zijn achterhoofd dat er nog andere dames zullen komen
Misschien zit ze gewoon in de buurt in Barcelona, is er allang gekozen, maar moest hij op camera nog doen of hij open stond voor de rest. Zoals zij hem troostte ook.quote:Als ik haar was zou ik er voor passen als hij later alsnog besluit om voor haar te kiezen, nadat andere dames eventueel tegenvallen
Ik denk dat hij niet per definitie gevoelens voor haar had eigenlijk. Hij was voor het eerst ook serieus geïnteresseerd in een andere vrouw (Birthe). Dat rijmt niet echt met gevoelens hebben voor iemand, dan zou dat niet zo gemakkelijk kunnen denk ik. Maar zoals ik het zie heeft hij best wat persoonlijke problemen/trauma’s en is dit allemaal te veel voor hem. Zijn reacties op bepaalde dingen zijn niet bepaald gezond/normaal.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 15:30 schreef Za het volgende:
[..]
Zodra hij toezeggingen zou doen is zijn deelname ten einde, en er komen nog kandidaten en hij heeft een contract.
Ik denk dat hij helemaal geen B&B heeft, niet veel geld ook, en hoopt dat zijn deelname hem klanten zal opleveren vwb de watersport.
Wanneer hij haar echt heeft laten lopen verklaar ik hem voor gek.
[..]
Misschien zit ze gewoon in de buurt in Barcelona, is er allang gekozen, maar moest hij op camera nog doen of hij open stond voor de rest. Zoals zij hem troostte ook.
Hij heeft duidelijk gevoelens voor haar, al dat verdriet, misschien maakt dat hem wel bang.
Ik heb gewoon geen idee meer hoe het zit.
Noor verdient veel beter dan die jankende dweil zonder ruggengraat.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 05:42 schreef Za het volgende:
Wat een droevige aflevering.
De fantastische Noor naar huis 🥲 Onbegrijpelijk, met zo'n meisje zou Mike dolblij moeten zijn.
Zo mooi, zo sterk voor haar leeftijd, sportief, paste leuk op die plek en op zijn rug, waarom haar laten gaan. Ze was mijn favoriete deelnemer.
Dat vond ik eerlijk gezegd ook heel raar, die opmerking op dat bed, en puur vanwege het feit dat ze beter presteerde op het water. Hij zoekt duidelijk iemand in die richting, of misschien veinst hij belangstelling. Noor zat er zo treurig bij.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 15:51 schreef Ixia het volgende:
Ik denk dat hij niet per definitie gevoelens voor haar had eigenlijk. Hij was voor het eerst ook serieus geïnteresseerd in een andere vrouw (Birthe).
Hij heeft zeker problemen, vooral de angst om verlaten te worden, en tot nu toe speelde dat alleen op bij Noor.quote:Dat rijmt niet echt met gevoelens hebben voor iemand, dan zou dat niet zo gemakkelijk kunnen denk ik. Maar zoals ik het zie heeft hij best wat persoonlijke problemen/trauma’s en is dit allemaal te veel voor hem. Zijn reacties op bepaalde dingen zijn niet bepaald gezond/normaal.
Dat vind ik ook wanneer hij haar heeft laten lopen. Maar wanneer hij in een onmogelijke situatie zit, want ook het verdriet van Noor verdraagt hij niet, en hij moet toch deze show afmaken, waardoor zij zich rot voelt, misschien weer ergens heen gaat waardoor hij weer van streek is, dan is het misschien een extreem overgevoelige man in een onverwachte situatie, en is het beter voor hun allebei dat zij even weggaat. Dan zou ik het ergens nog wel mooi vinden ook wanneer ze allebei zich zo snel gehecht hebben. Maar ik heb geen idee.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 16:13 schreef bloodymary1 het volgende:
Noor verdient veel beter dan die jankende dweil zonder ruggengraat.
In elk geval bij die jongen in Portugal, toen het met Fenna koek en ei bleek. De kandidaten daarna gingen rechtsomkeert op zijn verzoek.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 18:45 schreef Ixia het volgende:
Is weleens gebeurd dat kandidaten voor niks kwamen en dat ook vrij snel kregen te horen.
Was zij niet de laatste toen?quote:Op woensdag 7 augustus 2024 18:52 schreef Duderinnetje het volgende:
In elk geval bij die jongen in Portugal, toen het met Fenna koek en ei bleek. De kandidaten daarna gingen rechtsomkeert op zijn verzoek.
Vreselijk met zijn "Sjaakie af" Maar kirrende Joyce vindt het allemaal wel primaquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:28 schreef ISVV het volgende:
Die Albert vertelde het wel op een slimme manier aan Joyce. Luchtig, met humor, focus op het positieve en haar ophemelen t.o.v. de vrouw waar het over ging
Lol !! ik vind Mike ook een droeftoeter. Man kweek wat ballen zeg !! Noor speelt het gekwetste meisje terwijl daar helemaal geen aanleiding voor was, denk dat ze die jankzak gewoon zat was.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 08:55 schreef matthijst het volgende:
Karel bij Iris. Die gaat hard op z'n bek straks. Dude krijgt een lunch en denkt dat hij gaat trouwen. Nou Karel, vergeet 't maar. Je zit straks gewoon weer op de bus naar de Bijlmer.
Heeft ie alleen paarse bloesjes?
Die Arno, wat een ongelooflijk irritante zeikerd. Echt alles wat hij zegt komt er zo drammerig uit. En hij blijft maar doorzwammen. Hou gewoon even een keer je kop, niet alles heeft minutenlang commentaar nodig.
Wandelen is niet goed genoeg meer![]()
Ik dacht dat Frankrijk het beloofde land was, waarom heb je dan extra vermaak nodig. Wat een sneu figuur, ongemakkelijk om naar te kijken.![]()
Anja aan het paaldansen. Nee, dat heeft de wereld niet nodig.
Die Mike![]()
"All my scars didn't come from enemies, Weet je".
Wat een droefheid. Zo te zien komen z'n meeste littekens van het pulken aan z'n koortslip.
Besluiteloos ventje. Goed dat Noor wegvlucht.
Schitterend. Dat moment dat Mike jankend naar beneden gaat![]()
"ik vind het gewoon erg dat ze weg is gegaan"
![]()
![]()
![]()
![]()
Hopelijk heeft de regie de messen uit de bestekbak gehaald
Vervelende vent die Arno. Kan je iemand niet gewoon even zichzelf laten zijn ipv alles maar te verlangen. Het zou gewoon vanzelf moeten gaan als je elkaar leuk vindt, nu lijkt het zo geforceerd allemaal. Moet vragen stellen, moet leuke date organiseren moet moet moet....quote:Op woensdag 7 augustus 2024 20:30 schreef Kreator het volgende:
Anja wordt steeds heter op de schipper. Ben benieuwd hoe dat afloopt, die heeft al 52 jaar niemand in de buurt van haar vagien gehad vermoed ik.
Mike is geestelijk zwak. Hij kan het allemaal niet aan, maar heeft zichzelf opgegeven. Dus dat strookt niet, die knul moet eerst aan zichzelf werken.
Tijdens het steeds vervelender wordend gesprek tussen de mannen in Frankrijk kreeg ik darmproblemen en dat was interessanter dan het gesprek.
Geen idee wat er in hun contracten staat. Misschien dat de regie ad hoc bepaalt wat er gebeurt. Is het nog te vroeg, dan moeten er meer dames komen. Is het tegen het einde en een prachtige romance, dan vindt de peoductie het goud, waarschijnlijk.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 19:01 schreef Za het volgende:
[..]
Was zij niet de laatste toen?
Er is dus geen sprake van een contract waarbij de zgn B&B houders zich binden aan afspraken, zoals het ontvangen van de uitgenodigde gasten?
Zelfs al hebben ze inmiddels een relatie (zoals sommigen, bv die ene in Troche).
Vermoedelijk wel dat iedereen een kans moet krijgen. Maar ook als dat er niet stond zou emotionally unavailable Mike niet zeggen dat ze moet blijven want die twijfelt de komende 23 jaar door met zijn verlatingsangst.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 20:42 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Geen idee wat er in hun contracten staat. Misschien dat de regie ad hoc bepaalt wat er gebeurt. Is het nog te vroeg, dan moeten er meer dames komen. Is het tegen het einde en een prachtige romance, dan vindt de peoductie het goud, waarschijnlijk.![]()
Nee, Fenna was niet de laatste.
Dit is het vooruitkijk topic.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 21:05 schreef wolffie het volgende:
Robert Jan heeft de smaak te pakken Els kan nu wel inpakken.
LOLquote:Op woensdag 7 augustus 2024 22:20 schreef Fascination het volgende:
Anja is met haar eigen bewoordingen wat voorzichtig, maar wat we zien is dat ze bijna wegdrijft van Peter.
Volgens mij heeft Anja een mammoettanker nodig om weg te drijven.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 22:20 schreef Fascination het volgende:
Anja is met haar eigen bewoordingen wat voorzichtig, maar wat we zien is dat ze bijna wegdrijft van Peter.
Het gaat wel gewoon om mensen hè, sherrif. Geniepig mannetje, aartsleugenaar, flapdrol, droplul.. misschien is ie gewoon onhandig of onzeker?quote:Op donderdag 8 augustus 2024 01:41 schreef Firuze60 het volgende:
Karel kreeg in de gaten dat het gratis reisje toch niet helemaal gratis was. Van Iris hoeft ie geen eten te verwachten dus kocht ie een magnetronbonenschoteltje van 3 euro bij de Super. Maar wilde nog wel een extra nachtje na afwijzing van Iris blijven. Geniepig mannetje die Karel, hij had Jan zitten afluisteren. Alsof het een verrassing was, sjongejonge. De man houdt van Scandinavie en schaatsen, wat zoekt ie in Griekenland? De flapdrol, ook die trillende knietjes van hem tijdens de lunch duidden op een aartsleugenaar. Mooi, lekker opzouten en pak de bus maar weer.
Wat een droplul.
Als je zo ijdel bent om met je kop op tv te komen dan heb je hier maar mee te dealen.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 06:18 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Het gaat wel gewoon om mensen hè, sherrif. Geniepig mannetje, aartsleugenaar, flapdrol, droplul.. misschien is ie gewoon onhandig of onzeker?
Als je zo tekeer gaat heeft geen normaal mens nog zin om mee te doen aan zo’n programma in de toekomst.
Robert Jan krijg je toch niet zomaar uit Schotland.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 04:56 schreef Za het volgende:
Die nieuwe man bij Mirjam, dat is toch net zo'n praatgraag typ?
Overigens lijken Robert Jan en Mirjam mij een goede match. Hopelijk ontmoeten ze elkaar bij de reunie.
Ik denk niet dat mensen hun levenskeuzes af laten hangenvan een nobuddy op een forum wat niemand leest behalve wat zolderkamerautisten. Dus daar zou ik me niet druk om maken.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 06:18 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Het gaat wel gewoon om mensen hè, sherrif. Geniepig mannetje, aartsleugenaar, flapdrol, droplul.. misschien is ie gewoon onhandig of onzeker?
Als je zo tekeer gaat heeft geen normaal mens nog zin om mee te doen aan zo’n programma in de toekomst.
Haha, dat is weer een hele andere visie. Maar daar zit eigenlijk wel wat in ja.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 01:41 schreef Firuze60 het volgende:
Karel kreeg in de gaten dat het gratis reisje toch niet helemaal gratis was. Van Iris hoeft ie geen eten te verwachten dus kocht ie een magnetronbonenschoteltje van 3 euro bij de Super. Maar wilde nog wel een extra nachtje na afwijzing van Iris blijven. Geniepig mannetje die Karel, hij had Jan zitten afluisteren. Alsof het een verrassing was, sjongejonge. De man houdt van Scandinavie en schaatsen, wat zoekt ie in Griekenland? De flapdrol, ook die trillende knietjes van hem tijdens de lunch duidden op een aartsleugenaar. Mooi, lekker opzouten en pak de bus maar weer.
Wat een droplul.
Hoe die dat nieuwe meisje ook weer wegstuurt pfffquote:Op donderdag 8 augustus 2024 09:52 schreef bloodymary1 het volgende:
Wat is Mike erg zeg. Die heeft geen datingprogramma nodig, maar psychische hulp.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |