abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Official ESF Kreviewer woensdag 7 augustus 2024 @ 20:30:16 #276
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_214616635
Anja wordt steeds heter op de schipper. Ben benieuwd hoe dat afloopt, die heeft al 52 jaar niemand in de buurt van haar vagien gehad vermoed ik.

Mike is geestelijk zwak. Hij kan het allemaal niet aan, maar heeft zichzelf opgegeven. Dus dat strookt niet, die knul moet eerst aan zichzelf werken.

Tijdens het steeds vervelender wordend gesprek tussen de mannen in Frankrijk kreeg ik darmproblemen en dat was interessanter dan het gesprek.
pi_214616775
quote:
14s.gif Op woensdag 7 augustus 2024 20:30 schreef Kreator het volgende:
Anja wordt steeds heter op de schipper. Ben benieuwd hoe dat afloopt, die heeft al 52 jaar niemand in de buurt van haar vagien gehad vermoed ik.

Mike is geestelijk zwak. Hij kan het allemaal niet aan, maar heeft zichzelf opgegeven. Dus dat strookt niet, die knul moet eerst aan zichzelf werken.

Tijdens het steeds vervelender wordend gesprek tussen de mannen in Frankrijk kreeg ik darmproblemen en dat was interessanter dan het gesprek.
Vervelende vent die Arno. Kan je iemand niet gewoon even zichzelf laten zijn ipv alles maar te verlangen. Het zou gewoon vanzelf moeten gaan als je elkaar leuk vindt, nu lijkt het zo geforceerd allemaal. Moet vragen stellen, moet leuke date organiseren moet moet moet....
p.s. zou zijn hond geen brandwonden hebben, die lag in de bench terwijl er schuin erboven gebakken werd :')
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  woensdag 7 augustus 2024 @ 20:42:12 #278
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_214616856
quote:
1s.gif Op woensdag 7 augustus 2024 19:01 schreef Za het volgende:

[..]
Was zij niet de laatste toen?
Er is dus geen sprake van een contract waarbij de zgn B&B houders zich binden aan afspraken, zoals het ontvangen van de uitgenodigde gasten?
Zelfs al hebben ze inmiddels een relatie (zoals sommigen, bv die ene in Troche).
Geen idee wat er in hun contracten staat. Misschien dat de regie ad hoc bepaalt wat er gebeurt. Is het nog te vroeg, dan moeten er meer dames komen. Is het tegen het einde en een prachtige romance, dan vindt de peoductie het goud, waarschijnlijk.

Nee, Fenna was niet de laatste.

[ Bericht 10% gewijzigd door Duderinnetje op 07-08-2024 21:48:50 ]
Snobs have more fun!
KLIK!
  woensdag 7 augustus 2024 @ 20:46:17 #279
241690 kibo
Semper Fidelis
pi_214616951
Iris heeft een fetish voor vuile onderbroeken
  Official ESF Kreviewer woensdag 7 augustus 2024 @ 20:49:25 #280
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_214617035
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2024 20:42 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]
Geen idee wat er in hun contracten staat. Misschien dat de regie ad hoc bepaalt wat er gebeurt. Is het nog te vroeg, dan moeten er meer dames komen. Is het tegen het einde en een prachtige romance, dan vindt de peoductie het goud, waarschijnlijk. :{w

Nee, Fenna was niet de laatste.
Vermoedelijk wel dat iedereen een kans moet krijgen. Maar ook als dat er niet stond zou emotionally unavailable Mike niet zeggen dat ze moet blijven want die twijfelt de komende 23 jaar door met zijn verlatingsangst.
pi_214617366
Die Thijz krijgt nooit een vrouw, geen leuke man.
pi_214617410
Robert Jan heeft de smaak te pakken Els kan nu wel inpakken.
  Official ESF Kreviewer woensdag 7 augustus 2024 @ 21:17:55 #283
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_214617658
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2024 21:05 schreef wolffie het volgende:
Robert Jan heeft de smaak te pakken Els kan nu wel inpakken.
Dit is het vooruitkijk topic.
pi_214617921
  woensdag 7 augustus 2024 @ 21:34:20 #285
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_214617998
Noor _O_
pi_214618800
Nou, Mike is wel echt emotioneel onderontwikkeld. Het gaat constant alleen om hemzelf. Dat hij ook zo negatief praatte over z’n exen was al een teken aan de wand.

Anja is met haar eigen bewoordingen wat voorzichtig, maar wat we zien is dat ze bijna wegdrijft van Peter.

Arno is het nu kapot aan het maken met Niels is mijn gevoel, omdat hij te graag wil en daardoor te drammerig wordt.

Ik kan het tussen Karel en Iris niet aanzien. Hij lijkt me een erg eenzame man zonder veel zelf- en mensenkennis. Hopelijk krijgt hij een vriendelijk afscheid.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_214618962
quote:
1s.gif Op woensdag 7 augustus 2024 22:20 schreef Fascination het volgende:

Anja is met haar eigen bewoordingen wat voorzichtig, maar wat we zien is dat ze bijna wegdrijft van Peter.

LOL _O-
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_214619183
Noor O+ _O_
pi_214619186
quote:
1s.gif Op woensdag 7 augustus 2024 22:20 schreef Fascination het volgende:
Volgens mij heeft Anja een mammoettanker nodig om weg te drijven.
pi_214619211
Maar goed, we gaan het zien. Ik loop weer ietsjes achter.
pi_214619914
Laatste aflevering bekeken, leuk die penisopener bij Iris op de kast, erg aanwezig in beeld gebracht. Voor de eenzame uurtjes blijkbaar. Wil in ieder geval niet weten waar dat ding allemaal geweest is though....
Mike is een mietje, nou dat. Met zijn gejank, dit meisje is ook veel te jong. Ik denk dat hij met die Birthe iets beters in handen heeft maar ook dit zal hij gaan verknallen ga ik vanuit.
Kierende Anja op de boot was wat gênant, die had jeuk op plekken waar ze jaren geen jeuk meer had gehad, en dan haar 'tunnelvisie' daarbij maakt het wel weer leuke TV, maar Peter gaat denk ik alleen in de friendzone terecht komen denk ik zo. En Jan bij Iris ook denk ik. Het zijn gewoon leeftijden die lastig te matchen zijn en die erg kritisch zijn, dat zie je in alle datingshows waarin ook oudere deelnemers zitten zoals Lang Leven de Liefde en ik denk ook straks bij The Bachelor Senior of hoe dat ook gaat heten.
Verder vind ik die Arno een moeilijk mannetje, beetje een piet lut met die neus van hem.
Allemaal cabaretteketet!
pi_214620282
Karel kreeg in de gaten dat het gratis reisje toch niet helemaal gratis was. Van Iris hoeft ie geen eten te verwachten dus kocht ie een magnetronbonenschoteltje van 3 euro bij de Super. Maar wilde nog wel een extra nachtje na afwijzing van Iris blijven. Geniepig mannetje die Karel, hij had Jan zitten afluisteren. Alsof het een verrassing was, sjongejonge. De man houdt van Scandinavie en schaatsen, wat zoekt ie in Griekenland? De flapdrol, ook die trillende knietjes van hem tijdens de lunch duidden op een aartsleugenaar. Mooi, lekker opzouten en pak de bus maar weer.

Wat een droplul.
pi_214620637
Die nieuwe man bij Mirjam, dat is toch net zo'n praatgraag typ?

Overigens lijken Robert Jan en Mirjam mij een goede match. Hopelijk ontmoeten ze elkaar bij de reunie.
pi_214620681
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2024 01:41 schreef Firuze60 het volgende:
Karel kreeg in de gaten dat het gratis reisje toch niet helemaal gratis was. Van Iris hoeft ie geen eten te verwachten dus kocht ie een magnetronbonenschoteltje van 3 euro bij de Super. Maar wilde nog wel een extra nachtje na afwijzing van Iris blijven. Geniepig mannetje die Karel, hij had Jan zitten afluisteren. Alsof het een verrassing was, sjongejonge. De man houdt van Scandinavie en schaatsen, wat zoekt ie in Griekenland? De flapdrol, ook die trillende knietjes van hem tijdens de lunch duidden op een aartsleugenaar. Mooi, lekker opzouten en pak de bus maar weer.

Wat een droplul.
Het gaat wel gewoon om mensen hè, sherrif. Geniepig mannetje, aartsleugenaar, flapdrol, droplul.. misschien is ie gewoon onhandig of onzeker?

Als je zo tekeer gaat heeft geen normaal mens nog zin om mee te doen aan zo’n programma in de toekomst.
pi_214621259
Slaapt Mike ooit wel goed?
pi_214621399
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2024 06:18 schreef Raw85 het volgende:

[..]
Het gaat wel gewoon om mensen hè, sherrif. Geniepig mannetje, aartsleugenaar, flapdrol, droplul.. misschien is ie gewoon onhandig of onzeker?

Als je zo tekeer gaat heeft geen normaal mens nog zin om mee te doen aan zo’n programma in de toekomst.
Als je zo ijdel bent om met je kop op tv te komen dan heb je hier maar mee te dealen.
pi_214621406
quote:
1s.gif Op donderdag 8 augustus 2024 04:56 schreef Za het volgende:
Die nieuwe man bij Mirjam, dat is toch net zo'n praatgraag typ?

Overigens lijken Robert Jan en Mirjam mij een goede match. Hopelijk ontmoeten ze elkaar bij de reunie.
Robert Jan krijg je toch niet zomaar uit Schotland.
  donderdag 8 augustus 2024 @ 08:49:23 #298
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_214621439
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2024 06:18 schreef Raw85 het volgende:

[..]

Ik denk niet dat mensen hun levenskeuzes af laten hangenvan een nobuddy op een forum wat niemand leest behalve wat zolderkamerautisten. Dus daar zou ik me niet druk om maken.
Laffe huichelaar
pi_214622404
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2024 01:41 schreef Firuze60 het volgende:

Wat een droplul.
Haha, dat is weer een hele andere visie. Maar daar zit eigenlijk wel wat in ja.
pi_214622416
Wat is Mike erg zeg. Die heeft geen datingprogramma nodig, maar psychische hulp.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')