Vervelende vent die Arno. Kan je iemand niet gewoon even zichzelf laten zijn ipv alles maar te verlangen. Het zou gewoon vanzelf moeten gaan als je elkaar leuk vindt, nu lijkt het zo geforceerd allemaal. Moet vragen stellen, moet leuke date organiseren moet moet moet....quote:Op woensdag 7 augustus 2024 20:30 schreef Kreator het volgende:
Anja wordt steeds heter op de schipper. Ben benieuwd hoe dat afloopt, die heeft al 52 jaar niemand in de buurt van haar vagien gehad vermoed ik.
Mike is geestelijk zwak. Hij kan het allemaal niet aan, maar heeft zichzelf opgegeven. Dus dat strookt niet, die knul moet eerst aan zichzelf werken.
Tijdens het steeds vervelender wordend gesprek tussen de mannen in Frankrijk kreeg ik darmproblemen en dat was interessanter dan het gesprek.
Geen idee wat er in hun contracten staat. Misschien dat de regie ad hoc bepaalt wat er gebeurt. Is het nog te vroeg, dan moeten er meer dames komen. Is het tegen het einde en een prachtige romance, dan vindt de peoductie het goud, waarschijnlijk.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 19:01 schreef Za het volgende:
[..]
Was zij niet de laatste toen?
Er is dus geen sprake van een contract waarbij de zgn B&B houders zich binden aan afspraken, zoals het ontvangen van de uitgenodigde gasten?
Zelfs al hebben ze inmiddels een relatie (zoals sommigen, bv die ene in Troche).
Vermoedelijk wel dat iedereen een kans moet krijgen. Maar ook als dat er niet stond zou emotionally unavailable Mike niet zeggen dat ze moet blijven want die twijfelt de komende 23 jaar door met zijn verlatingsangst.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 20:42 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Geen idee wat er in hun contracten staat. Misschien dat de regie ad hoc bepaalt wat er gebeurt. Is het nog te vroeg, dan moeten er meer dames komen. Is het tegen het einde en een prachtige romance, dan vindt de peoductie het goud, waarschijnlijk.![]()
Nee, Fenna was niet de laatste.
Dit is het vooruitkijk topic.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 21:05 schreef wolffie het volgende:
Robert Jan heeft de smaak te pakken Els kan nu wel inpakken.
LOLquote:Op woensdag 7 augustus 2024 22:20 schreef Fascination het volgende:
Anja is met haar eigen bewoordingen wat voorzichtig, maar wat we zien is dat ze bijna wegdrijft van Peter.
Volgens mij heeft Anja een mammoettanker nodig om weg te drijven.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 22:20 schreef Fascination het volgende:
Anja is met haar eigen bewoordingen wat voorzichtig, maar wat we zien is dat ze bijna wegdrijft van Peter.
Het gaat wel gewoon om mensen hè, sherrif. Geniepig mannetje, aartsleugenaar, flapdrol, droplul.. misschien is ie gewoon onhandig of onzeker?quote:Op donderdag 8 augustus 2024 01:41 schreef Firuze60 het volgende:
Karel kreeg in de gaten dat het gratis reisje toch niet helemaal gratis was. Van Iris hoeft ie geen eten te verwachten dus kocht ie een magnetronbonenschoteltje van 3 euro bij de Super. Maar wilde nog wel een extra nachtje na afwijzing van Iris blijven. Geniepig mannetje die Karel, hij had Jan zitten afluisteren. Alsof het een verrassing was, sjongejonge. De man houdt van Scandinavie en schaatsen, wat zoekt ie in Griekenland? De flapdrol, ook die trillende knietjes van hem tijdens de lunch duidden op een aartsleugenaar. Mooi, lekker opzouten en pak de bus maar weer.
Wat een droplul.
Als je zo ijdel bent om met je kop op tv te komen dan heb je hier maar mee te dealen.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 06:18 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Het gaat wel gewoon om mensen hè, sherrif. Geniepig mannetje, aartsleugenaar, flapdrol, droplul.. misschien is ie gewoon onhandig of onzeker?
Als je zo tekeer gaat heeft geen normaal mens nog zin om mee te doen aan zo’n programma in de toekomst.
Robert Jan krijg je toch niet zomaar uit Schotland.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 04:56 schreef Za het volgende:
Die nieuwe man bij Mirjam, dat is toch net zo'n praatgraag typ?
Overigens lijken Robert Jan en Mirjam mij een goede match. Hopelijk ontmoeten ze elkaar bij de reunie.
Ik denk niet dat mensen hun levenskeuzes af laten hangenvan een nobuddy op een forum wat niemand leest behalve wat zolderkamerautisten. Dus daar zou ik me niet druk om maken.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 06:18 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Het gaat wel gewoon om mensen hè, sherrif. Geniepig mannetje, aartsleugenaar, flapdrol, droplul.. misschien is ie gewoon onhandig of onzeker?
Als je zo tekeer gaat heeft geen normaal mens nog zin om mee te doen aan zo’n programma in de toekomst.
Haha, dat is weer een hele andere visie. Maar daar zit eigenlijk wel wat in ja.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 01:41 schreef Firuze60 het volgende:
Karel kreeg in de gaten dat het gratis reisje toch niet helemaal gratis was. Van Iris hoeft ie geen eten te verwachten dus kocht ie een magnetronbonenschoteltje van 3 euro bij de Super. Maar wilde nog wel een extra nachtje na afwijzing van Iris blijven. Geniepig mannetje die Karel, hij had Jan zitten afluisteren. Alsof het een verrassing was, sjongejonge. De man houdt van Scandinavie en schaatsen, wat zoekt ie in Griekenland? De flapdrol, ook die trillende knietjes van hem tijdens de lunch duidden op een aartsleugenaar. Mooi, lekker opzouten en pak de bus maar weer.
Wat een droplul.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |