abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 28 juli 2024 @ 21:58:18 #1
504895 Bofjijff
AJAXGODENZONEN SUPERJODEN
pi_214456984
Hier verder :)
pi_214457139
De vooruitkijkers lopen elke dag vier afleveringen voor op de 'zogenaamde' directe teeveekijkers inclusief kutreclame. Maar de moeite waard om vooruit te kijken. Het is ook zo duidelijk dat veel zogenaamde podcasts al vooruit hebben gekeken. Alleen heel sneue mensen roepen nog SPOILER alert. Het is geen thriller serie.
pi_214457274
Jammer dat die Max vd Burg zo weinig imitaties doet tot dusver
pi_214457334
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2024 22:10 schreef ISVV het volgende:
Jammer dat die Max vd Burg zo weinig imitaties doet tot dusver
hmmm, misschien zelf op vakantie?

Joh, Max, doe weer mee!

pi_214457820
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2024 22:05 schreef Firuze60 het volgende:
De vooruitkijkers lopen elke dag vier afleveringen voor op de 'zogenaamde' directe teeveekijkers inclusief kutreclame. Maar de moeite waard om vooruit te kijken. Het is ook zo duidelijk dat veel zogenaamde podcasts al vooruit hebben gekeken. Alleen heel sneue mensen roepen nog SPOILER alert. Het is geen thriller serie.
Dit is toch juist het vooruitloop topic?

Die nieuwe bij Albert zorgt wel gelijk voor reuring trouwens. _O-
pi_214457846
quote:
1s.gif Op zondag 28 juli 2024 22:37 schreef Document1 het volgende:

[..]
Dit is toch juist het vooruitloop topic?

Die nieuwe bij Albert zorgt wel gelijk voor reuring trouwens. _O-
Haha, dan loop je al achter... of bij juist.
pi_214457923
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2024 22:39 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Haha, dan loop je al achter... of bij juist.
Ik mag van Videoland niet verder kijken dus ik ben bij neem ik aan. Ik bedoel die gast met z’n kasteel en poppetjes.
pi_214457999
quote:
1s.gif Op zondag 28 juli 2024 22:45 schreef Document1 het volgende:

[..]
Ik mag van Videoland niet verder kijken dus ik ben bij neem ik aan. Ik bedoel die gast met z’n kasteel en poppetjes.
Die gast heeft net zijn huis te koop gezet, las ik.

https://www.veronicasuper(...)F%2Fwww.google.nl%2F

Verbazingwekkend wel, NOT
pi_214458647
Na die yoga onzin, Albert: "ik vind dat ze best wel een lekkere kont heeft." :D

Namaste, ammehoela.
pi_214458687
Arno: "Pak even het momentje om aan beide armen te zitten." What the fuck, hij zoekt inderdaad een mooie sterke goedkope klusser. En dan die grijns er ook nog bij. Vind Arno steeds onsympathieker te vinden.

Emil:" waarvan ben je dan eigenlijke mairie, van leegstaande huizen?" Het is een grote treurnis daar die leeggelopen durpjes en maar dwepen met de omgeving, jajaja, prachtig met snotweer en regen.

Het huftergedrag van Albert is in deze aflevering wel op een hoogtepunt. Eerlijk noem je dat. _O-

[ Bericht 16% gewijzigd door Firuze60 op 29-07-2024 00:59:16 ]
pi_214458762
Nee he, alweer Debbie van de partij. Dat is echt teveel allemaal. Nu vind ik het niet meer leuk. De Poolse vertrekt tijdelijk uiteraard dramatisch van het toneel, iets te weinig drama en welke diva komt ineens te voorschijn, de kleurrijke Debbie met alweer goedbedoelde adviezen :r

Huppeldepup zou zogenaamd optreden, echt niet. Ik vind het prima dat er veel in scene wordt gezet, maar dit was een overduidelijk amateuristisch toneelstukje olv Debbie en die ranzige Kwalbert. :r

[ Bericht 5% gewijzigd door Firuze60 op 29-07-2024 01:48:47 ]
  maandag 29 juli 2024 @ 02:02:02 #12
3542 Gia
User under construction
pi_214458792
quote:
1s.gif Op zondag 28 juli 2024 06:46 schreef Staaf het volgende:
De eerste B&B van dit seizoen staat alweer te koop. Je verwacht het niet :')

https://www.libelle.nl/sh(...)is-te-koop~bcf219f8/
Toch niet de BenB! Maar zijn huis!
pi_214458924
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2024 21:54 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Welke podcast?
De Shitshow
pi_214460857
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2024 02:02 schreef Gia het volgende:

[..]
Toch niet de BenB! Maar zijn huis!
Inderdaad, dit gaat niet om het hotel (een B&B kun je het nauwelijks noemen), maar om zijn huis.

Dit is de B&Bhotel:

https://www.hotelcastellemporda.com/nl/

Leuke B&B, goedkoopste kamers meer dan ¤ 300 per nacht.
  maandag 29 juli 2024 @ 10:55:23 #15
3542 Gia
User under construction
pi_214461090
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2024 10:42 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]
Inderdaad, dit gaat niet om het hotel (een B&B kun je het nauwelijks noemen), maar om zijn huis.

Dit is de B&Bhotel:

https://www.hotelcastellemporda.com/nl/

Leuke B&B, goedkoopste kamers meer dan ¤ 300 per nacht.
Ja, ik snap ook niet waarom hij mee mag doen. Dit is geen B&B, maar een hotel. Hij hoeft er zelf ook niets te doen, omdat hij 95 mensen aan personeel heeft.

Vind dat meehelpen in de B&B altijd een leuk onderdeel van het programma. Daar is hier geen sprake van. Alleen maar luxe wining en dining.
  maandag 29 juli 2024 @ 16:07:13 #16
12602 LuNaTiC
Wunderbar!
pi_214465131
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2024 00:41 schreef Firuze60 het volgende:
Arno: "Pak even het momentje om aan beide armen te zitten." What the fuck, hij zoekt inderdaad een mooie sterke goedkope klusser. En dan die grijns er ook nog bij. Vind Arno steeds onsympathieker te vinden.

Emil:" waarvan ben je dan eigenlijke mairie, van leegstaande huizen?" Het is een grote treurnis daar die leeggelopen durpjes en maar dwepen met de omgeving, jajaja, prachtig met snotweer en regen.

Het huftergedrag van Albert is in deze aflevering wel op een hoogtepunt. Eerlijk noem je dat. _O-
Die gast zit gewoon flink op het spectrum haha. Dat zag je al met die tinnen soldaatje. Maar ook nu weer met 'oh dat weet ik niet'.

Ja het is wel lekker eerlijk, en misschien is ie wel echt alleen horkerig en direct/eerlijk... maar een autist flapt dit er ook gewoon uit zonder erbij na te denken dat het niet echt van een sociale antenne getuigt. Ik zeg niet dat je positief in moet gaan, er over moet liegen en leuk, maar je kan het ook subtiel in het midden laten... ('Ja wie weet' - terwijl je allebei ook echt wel weet dat het niet gaat gebeuren)
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_214466370
Het blijft opvallend dat veel B&B eigenaren niet op voorhand nadenken over hoe ze ook een beetje een op een tijd gaan hebben met de verschillende dates.
pi_214466525
Ook een afknapper dat Peter de hele wereld over is gereisd, maar dan niet weet, of vermoed, hoe je een courgette moet snijden.
pi_214468033
Malle Gosia, hintte wel heel erg dat er zich meer afgespeeld heeft in de slaapkamer. Buiten dat vind ik die Albert echt niet zo een rare vent. Ik hou er wel van. Beetje een thrillseeker hahahaha.
Make trouble not war
pi_214469496
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2024 20:03 schreef Bramenstruik het volgende:
Malle Gosia, hintte wel heel erg dat er zich meer afgespeeld heeft in de slaapkamer. Buiten dat vind ik die Albert echt niet zo een rare vent. Ik hou er wel van. Beetje een thrillseeker hahahaha.
Het is wel een persoonlijkheid, beter dan die saaie Arno.
  maandag 29 juli 2024 @ 21:32:32 #21
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_214469635
quote:
1s.gif Op maandag 29 juli 2024 17:54 schreef Stepperoller het volgende:
Het blijft opvallend dat veel B&B eigenaren niet op voorhand nadenken over hoe ze ook een beetje een op een tijd gaan hebben met de verschillende dates.
Ja , alsof het ze allemaal een beetje 'overkomt' :D
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  maandag 29 juli 2024 @ 21:44:10 #22
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_214469851
Wat een jankerd die Arno. Groei een paar ballen en stuur Emil naar huis.
Hij was "onder de indruk van de armen van Niels". Ja gast, we weten dat het voorvocht je door de broek loopt.
Zeiken op Emil ook, die gast ziet er toch behoorlijk fit uit. Alsof je marathons moet lopen om zo'n homofiele deur te tillen :+
Die Niels ook zo te aarslikken. "Dit land ademt, en Nederland is vaak volgestort". Joh, ga lekker naar Frankrijk :W

Pfff, Mike had weer eens het gevoel dat Noor weg zou gaan. Dump die kneus bij een psychiater.
Die brief van Noor O+
Mooi dat ze nog zoveel moeite doet, maar ze kan ook gewoon een zielig hondje uit het asiel halen.
Lotte doet al drie afleveringen alsof zo elk moment kan overlijden aan keelpijn :')

Anja en Peter die staan te "dansen" :D
Tegen die vrienden: "Ik heb op de sjartervaart gewerkt", de wat? "De sjartervaart". Oh, de chartervaart :')
Goh wat zijn ze slim die mensen :O

Malgosja die zelf naar huis gaat, niet verwacht.
Staat ze nou met een doosje condooms in de preview? :P
Haters everywhere but I don't really care.
pi_214470897
Ik snap werkelijk niet wat Emile daar nog doet. Het is duidelijk dat hij zichzelf daar niet ziet wonen en hij moet toch ook zien dat Arno helemaal wegkwijlt bij Niels.

Ik vind het echt walgelijk om te zien hoeveel invloed geld en macht heeft op de populariteit van een persoon. Albert is echt een hork eerste klas, maar komt overal mee weg en wordt aanbeden, want ja, met slijmen kan je nog een graantje meepikken toch?

Peet gaat er met de botte bijl in tegen de vrienden van Anja. Heerlijk. Ben benieuwd of Anja nu een beetje op Peet afknapt en niet meer in katzwijm valt bij alles wat hij doet en zegt.

Noor, als Mike nu nog twijfelt, wordt het hem niet. Move on.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  maandag 29 juli 2024 @ 23:55:49 #24
42263 Staaf
Forum Pimp
pi_214471313
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2024 20:03 schreef Bramenstruik het volgende:
Toen Malgosia om onduidelijke (voor de kijker althans) reden aankondigde te vertrekken kreeg ik al gelijk het gevoel dat er meer gebeurd is dan wij zien. Mogelijk iets in de trant van intiem geweest en dat Albert daarna opeens interesse toonde voor Joyce en Malgosia links liet liggen.

Ik vond de edit van het etentje behoorlijk vreemd overkomen. Malgosia was duidelijk gekwetst en Albert weet van niks en kondigt haar gewoon aan om te zingen. Ook die Debbie die weer zo nodig op moet komen draven.

Het viel me op dat er op dat feest gewoon weer One more time van Daft Punk gedraaid werd. Heb dat nummer nou al meerdere keren voorbij horen komen. :') Ook liep Albert in een aflevering met die plaat onder z’n arm. Vindt hij zijn innerlijke rust in dit nummer ofzo?!

quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2024 21:44 schreef matthijst het volgende:
Malgosja die zelf naar huis gaat, niet verwacht.
Staat ze nou met een doosje condooms in de preview? :P
Nee, pakje peuken volgens mij.

Maar er zal buiten de camera vast iets (intiems) gebeurd zijn waarna ze keihard is afgewezen en Albert zich nu focus op volgende prooi Joyce.
Sue Me
pi_214471453
Rare storytelling v.w.b. Mallegosha en Albert en haar spontane vertrek, wat helemaal niet werd verteld in het voorstukje wat in de aflevering van vorige week zat. Stond hier van te kijken dat ze ging vertrekken. Lekker ongemakkelijk ook bij dat optreden dat ze gewoon is vertrokken en dat Albert daar voor lul stond bij het aankondigen van haar. Iets zegt me dat dit een productie dingetje is geweest om het zo uit te voeren. Krijgt morgen nog een staartje dus, nu al zin in!

Ik weet niet wat er met de beeldkwaliteit van de afleveringen is maar heb het idee dat de beeldkwaliteit bij die Arno hele slechte Camara's en belichting wordt gebruikt het oogt allemaal zo donker. Bij de andere B&B eigenaren heb ik dat niet zo. Videoland vind ik sowieso slechte beeldkwaliteit hebben bij hun VOD's.
Allemaal cabaretteketet!
pi_214471936
Malgosia gaat de nieuwe vrouw laten weten van het meerdere malen intiem zijn geweest met Albert. Ergens mocht ik haar wel.

Wat de vrouwen in Albert zien is me een raadsel, zo'n creep met een zijden badjasje :r

Debbie moet gewoon geen zendtijd meer krijgen, alstublieft zeg.

De schipper en Anja, dansen in de keuken. Gelukkig bleef beeldschone Iris achterwege.
pi_214472228
https://www.cosmopolitan.(...)bb-vol-liefde-thijz/

Thijz gaat de nieuwe Walter worden. Blijkbaar komt er genoeg jong grut op hem af
  dinsdag 30 juli 2024 @ 07:50:22 #28
504895 Bofjijff
AJAXGODENZONEN SUPERJODEN
pi_214472251
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2024 07:44 schreef Stepperoller het volgende:
https://www.cosmopolitan.(...)bb-vol-liefde-thijz/

Thijz gaat de nieuwe Walter worden. Blijkbaar komt er genoeg jong grut op hem af
bizar.

Aandachtsgeile meid :r
  Official ESF Kreviewer dinsdag 30 juli 2024 @ 08:21:32 #29
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_214472375
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2024 10:55 schreef Gia het volgende:

[..]
Ja, ik snap ook niet waarom hij mee mag doen. Dit is geen B&B, maar een hotel. Hij hoeft er zelf ook niets te doen, omdat hij 95 mensen aan personeel heeft.

Vind dat meehelpen in de B&B altijd een leuk onderdeel van het programma. Daar is hier geen sprake van. Alleen maar luxe wining en dining.
Dit heeft idd niks met het idee van het programma te maken. Hij doet ook overduidelijk niet mee om de liefde te vinden. Heel vervelend allemaal.
  Official ESF Kreviewer dinsdag 30 juli 2024 @ 08:22:27 #30
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_214472380
quote:
1s.gif Op maandag 29 juli 2024 17:54 schreef Stepperoller het volgende:
Maar als je daar op bezoek gaat, dan heb je toch ook een beetje de omgeving ontdekt zodat je 3 of 4 leuke uitjes hebt bedacht met elkaar. Ik snap niet dat je daar op de bank gaat zitten wachten tot iemand met een idee komt.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 30 juli 2024 @ 08:41:43 #31
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_214472475
Gwtver koortslip delen via de lepel
:r
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_214472487
quote:
5s.gif Op dinsdag 30 juli 2024 08:22 schreef Kreator het volgende:

[..]
Maar als je daar op bezoek gaat, dan heb je toch ook een beetje de omgeving ontdekt zodat je 3 of 4 leuke uitjes hebt bedacht met elkaar. Ik snap niet dat je daar op de bank gaat zitten wachten tot iemand met een idee komt.
Dat ook, maar ik vind dat de gastheer/gastvrouw wel een beetje de leiding mag hebben in de coördinatie. Want dat is degene waarvoor iedereen komt en die het meeste inzicht heeft in de planning van het hele zooitje. En daardoor degene die 1 op 1 tijd met iedereen een beetje gebalanceerd kan verdelen.

Er zijn namelijk ook voorbeelden geweest de afgelopen jaren waarbij de gasten dan doen wat jij zegt, maar op een gegeven moment werd dat soms een race om als eerste een date voor te stellen aan de gastheer/gastvrouw. :')

Je kan ook samen met je gasten even kijken wanneer er tijd is en dat een beetje opdelen in 1 op 1 en gezamenlijk en wie dan waar invulling aan geeft.
pi_214472488
En Arno plande alles vol met gezamenlijke activiteiten terwijl iedereen daar meer 1 op 1 tijd wilde. Die vind ik onhandig, maar hij maakt het iig bespreekbaar en duidelijk aan beide heren dat hij dat toch anders gaat doen.

In het voorstukje (aflevering van vandaag moet ik nog kijken) leek hij het wel onhandig aan te pakken door dan gelijk met Niels het 1 op 1 moment op een markt te willen hebben. Terwijl dat volgens mij het enige is dat Emil daar nog een beetje leuk zou vinden.
pi_214473411
She is shit
  dinsdag 30 juli 2024 @ 11:23:57 #35
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_214474304
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2024 10:55 schreef Gia het volgende:

[..]

Ach dat is ook maar net hoe je het zelf indeelt. Als je een hotel hebt, kan je ook gewoon keihard meewerken. Dat kan net zo goed leuke televisie zijn. Vorig jaar hadden ze bij, meen ik, Martijn zelfs een betere band met de housekeeping waar ze meehielpen dan met martijn.

Het is dat een hotel in Nederland vast niet interessant genoeg is, anders zou ik me best opgeven en dan is het heus niet minder interessant dan als je een b en b hebt
Laffe huichelaar
  dinsdag 30 juli 2024 @ 11:37:44 #36
3542 Gia
User under construction
pi_214474500
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2024 11:23 schreef timmmmm het volgende:

[..]
Ach dat is ook maar net hoe je het zelf indeelt. Als je een hotel hebt, kan je ook gewoon keihard meewerken. Dat kan net zo goed leuke televisie zijn. Vorig jaar hadden ze bij, meen ik, Martijn zelfs een betere band met de housekeeping waar ze meehielpen dan met martijn.

Het is dat een hotel in Nederland vast niet interessant genoeg is, anders zou ik me best opgeven en dan is het heus niet minder interessant dan als je een b en b hebt
Maar dat doet hij niet. Hij heeft 95 personeelsleden. Hij komt alleen in het hotel om de baas uit te hangen.
Voor hem is het alleen een dating programma en ik heb de indruk dat het hem vooral gaat om de reclame voor zijn hotel. Hij heeft weinig interesse in de dames. Enige wat je ziet is aan tafel zitten, eten of drinken of uit eten, want tja, je moet toch eten!!

Martijn, die uit Thailand bedoel je? Die was juist de hele dag aan 't werk en had daardoor te weinig tijd voor de dames die kwamen.
pi_214475137
In een van die talking head momentjes voor de camera lijkt RJ tranen in zijn ogen te hebben terwijl hij het over panterprint heeft
pi_214475237
En hebben nu zowel Joyce (dat andere heb ik al gehad?) als Malgosia met Albert het bed gedeeld?
pi_214478915
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2024 10:18 schreef ISVV het volgende:
She is shit
Hahaha, en de ondertiteling op Videoland: "Ze is even aan het poepen." _O-

En uiteraard kon Malgoisja daar niet zonder begeleiding een aria gaan zingen, sloeg nergens op en paste totaal niet in de sfeer na het jazz-combo. Allemaal fake gedoe.
pi_214479360
quote:
Oud-deelnemer Jacob kent Malgosia uit B&B Vol Liefde: 'Albert is heel erg nare man'

Ken je Jacob (60) nog uit het allereerste seizoen van B&B Vol Liefde? De excentrieke watersporter, die vijf chagrijnige, samenzwerende vrouwen in zijn Portugese miljoenenvilla herbergde, heeft nu iets opmerkelijks te vertellen over kasteelheer Albert en de vrijgezelle Malgosia. Wat blijkt? Jacob kent haar persoonlijk!

Oud-deelnemer Jacob heeft zo zijn eigen mening over Albert. In een interview met Shownieuws laat hij weten: "Ik vond hem echt heel erg naar, helemaal geen lieve man. Niet iemand die openstond voor iemand anders, een heel egoïstisch persoon." De geruchten dat Albert alleen meedoet om zijn hotel makkelijker te kunnen verkopen en met pensioen te gaan, lijken Jacob niet te verbazen. Bovendien heeft hij geen goed woord over voor Alberts 'stulpje', dat tot de top tien mooiste hotels in Europa behoort. “Ik begrijp niet wat voor property het is. Hij vraagt 400 euro per kamer, wat ik natuurlijk ook belachelijk vind.”

En dan is er nog Malgosia, één van de dames die voor Alberts kasteeldeur stond maar later woedend vertrok. Wat blijkt? Ze heeft na de opnames nog een bezoek gebracht aan Jacob’s B&B, samen met haar dochter. “Die Poolse dame is bij mij geweest in de B&B samen met haar dochter. Hele aardige dame en zij vertelde mij al het een en ander over Albert. Ik denk dat hij gewoon desperate is en desperate om het te verkopen.”

Maar Jacob zette na zijn deelname zijn B&B toch ook te koop? “Ik heb niet meegedaan om mijn huis te verkopen”, verklaart hij. “Ik heb meegedaan, in eerste instantie om de liefde natuurlijk. En ten tweede omdat we coronatijd hadden gehad. Toen was er helemaal geen business. Dus ik zat twee jaar zonder klanten en ik was echt in nood om de verhuur te verbeteren. Wat mij aangeboden werd door RTL is: hiermee kun je je business verbeteren. Dat vond ik ook interessant.” Al lag volgens hem de focus toch echt op het ontmoeten van zijn liefdesmatch. “De hoofdzaak was om de dames te ontmoeten, wat bij mij natuurlijk echt een puinhoop was, want ik heb helemaal geen leuke dames gekregen.”

[ Bericht 0% gewijzigd door RipCity op 30-07-2024 13:20:53 ]
Dit bericht past hier beter. Tjongejonge, verbaast mij niks. Krijg bijna echt een vooroordeel over Poolse golddigers.
pi_214479702
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 juli 2024 08:41 schreef Ynske het volgende:
Gwtver koortslip delen via de lepel
:r
In de tijdlijn zo te zien net genezen.
pi_214479974
Oh en dit nog. Waarom draagt Els altijd van die meest niet sexy beige aangesloten coltruien? Welke man geilt op coltruien? Vind ze bij een man al erg sneu.
pi_214480166
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 juli 2024 12:26 schreef Stepperoller het volgende:
En hebben nu zowel Joyce (dat andere heb ik al gehad?) als Malgosia met Albert het bed gedeeld?
Malgosia sowieso en lijkt erop dat het ook niet lang meer duurt met Joyce 😅.

Het is best wel sneu voor Malgosia hoe ze wordt behandeld. Het komt op mij over alsof Albert haar allerlei beloftes heeft gedaan en dat ze nu heel nonchalant aan de kant wordt gezet.
pi_214480389
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2024 18:49 schreef Firuze60 het volgende:
Oh en dit nog. Waarom draagt Els altijd van die meest niet sexy beige aangesloten coltruien? Welke man geilt op coltruien? Vind ze bij een man al erg sneu.
Els heeft een complete nieuwe gaderobe aangeschaft wat past in het landschap. Soort buiten/jagers outfitjes
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_214480676
Mannen van de leeftijd van Anja, Albert en Thijz zijn altijd wel een beetje sociaal incontent hè? Ik vind dat er regelmatig heel weinig interesse naar de ander vanaf kan.

Thijz en Albert hebben dat al laten zien bij de vrouwen waar ze niet direct warm van werden, maar die Jan bij Anja weet gelijk de eerste avond al amper iets te vragen? 8)7 En eerder viel het Anja op dat Peter geen wedervragen stelde aan haar vrienden die langskwamen. Nu vond ik die vrienden ook niet erg sympathiek overkomen, maar als het vrienden zijn van degen die je date kun je toch wel een soort minimum aan basisbeleefdheid tonen? en mijn inziens hoort af en toe aan en ander iets vragen daar ook bij.

[ Bericht 0% gewijzigd door Stepperoller op 30-07-2024 19:32:15 ]
  Official ESF Kreviewer dinsdag 30 juli 2024 @ 21:19:07 #46
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_214482668
Mja, als ze alleen maar leuke sociale mensen laten komen waarmee alles goed en leuk klikt, heb je geen tv programma.

Denk ook wel dat die deelnemers onderschatten welke gevolgen deelname heeft voor je bekendheid en het oordeel van mensen. Het is ook maar net welk beeld ze van je neer willen zetten.
  dinsdag 30 juli 2024 @ 21:54:54 #47
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_214483368
Lotte met dr amandelmelk en d'r "stukje levenservaring" :')

Dat voorstelgesprek tussen Jan en Peter :D

Albert is wel een gluiperd.
Zeven jaar slechte sex heeft Joyce al gehad :')
Misschien eerder dr bek open moeten trekken dan :7
Ze praat een beetje kinds.

Margreeth tegen Els: "ik vond jou al een stewardesstype" _O-
Els vindt het "heel gezellig". Uhuh.
Die kop van Els, prachtig, als Margreeth zegt "ik ben miss gin tonic". Zo'n fake stewardessenlachje.
En als RJ is vergeten dat ze zouden picknicken *O*
Haters everywhere but I don't really care.
pi_214483517
quote:
14s.gif Op dinsdag 30 juli 2024 21:19 schreef Kreator het volgende:
Mja, als ze alleen maar leuke sociale mensen laten komen waarmee alles goed en leuk klikt, heb je geen tv programma.

Denk ook wel dat die deelnemers onderschatten welke gevolgen deelname heeft voor je bekendheid en het oordeel van mensen. Het is ook maar net welk beeld ze van je neer willen zetten.
Behoorlijk naief, het programma loopt al wat jaren en dan toch een soort zelfoverschatting: "Maar mij zetten ze echt wel goed neer." Het zal zo'n Albert aan zijn reet roesten wat iedereen van hem vindt, maar heb medelijden met sommige kandidaten.
pi_214483722
De meest sterke kandidaat die zichzelf lijkt te zijn vind ik Noor, ze is de jongste deelnemer en wordt positief neergezet. Wel met een ontiegelijke saaie beetje moeilijke man, ook al heeft ie de looks.
pi_214484940
Lekkere ongemakkelijke aflevering met WhoEls en Margreeth. Els lachte wel op sommige momenten maar was niet blij...
Malgosha gedraagt zich als een puber met dat overdreven gejank om haar dochter. Echt een kindvrouwtje. Ook dat suggestief doen met dat pakje sigaretten of ze wilde neuksex gehad zouden hebben. En dan pathetisch met die koffer van de trap af schoppen zowat. Leuke TV though. Ondertussen heeft Albert een ander hapje gevonden Joyce.
Die Mike is een jankwijf zeg. Bloedverziekend saaie gast, en die geile bakvis van een Noor vindt alles geweldig. Ben benieuwd waar dit eindigt en wat de andere meiden gaan brengen. Echt issues heeft hij.
Allemaal cabaretteketet!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')