hmmm, misschien zelf op vakantie?quote:Op zondag 28 juli 2024 22:10 schreef ISVV het volgende:
Jammer dat die Max vd Burg zo weinig imitaties doet tot dusver
Dit is toch juist het vooruitloop topic?quote:Op zondag 28 juli 2024 22:05 schreef Firuze60 het volgende:
De vooruitkijkers lopen elke dag vier afleveringen voor op de 'zogenaamde' directe teeveekijkers inclusief kutreclame. Maar de moeite waard om vooruit te kijken. Het is ook zo duidelijk dat veel zogenaamde podcasts al vooruit hebben gekeken. Alleen heel sneue mensen roepen nog SPOILER alert. Het is geen thriller serie.
Haha, dan loop je al achter... of bij juist.quote:Op zondag 28 juli 2024 22:37 schreef Document1 het volgende:
[..]
Dit is toch juist het vooruitloop topic?
Die nieuwe bij Albert zorgt wel gelijk voor reuring trouwens.
Ik mag van Videoland niet verder kijken dus ik ben bij neem ik aan. Ik bedoel die gast met z’n kasteel en poppetjes.quote:Op zondag 28 juli 2024 22:39 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Haha, dan loop je al achter... of bij juist.
Die gast heeft net zijn huis te koop gezet, las ik.quote:Op zondag 28 juli 2024 22:45 schreef Document1 het volgende:
[..]
Ik mag van Videoland niet verder kijken dus ik ben bij neem ik aan. Ik bedoel die gast met z’n kasteel en poppetjes.
Toch niet de BenB! Maar zijn huis!quote:Op zondag 28 juli 2024 06:46 schreef Staaf het volgende:
De eerste B&B van dit seizoen staat alweer te koop. Je verwacht het niet
https://www.libelle.nl/sh(...)is-te-koop~bcf219f8/
Inderdaad, dit gaat niet om het hotel (een B&B kun je het nauwelijks noemen), maar om zijn huis.quote:
Ja, ik snap ook niet waarom hij mee mag doen. Dit is geen B&B, maar een hotel. Hij hoeft er zelf ook niets te doen, omdat hij 95 mensen aan personeel heeft.quote:Op maandag 29 juli 2024 10:42 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Inderdaad, dit gaat niet om het hotel (een B&B kun je het nauwelijks noemen), maar om zijn huis.
Dit is de B&Bhotel:
https://www.hotelcastellemporda.com/nl/
Leuke B&B, goedkoopste kamers meer dan ¤ 300 per nacht.
Die gast zit gewoon flink op het spectrum haha. Dat zag je al met die tinnen soldaatje. Maar ook nu weer met 'oh dat weet ik niet'.quote:Op maandag 29 juli 2024 00:41 schreef Firuze60 het volgende:
Arno: "Pak even het momentje om aan beide armen te zitten." What the fuck, hij zoekt inderdaad een mooie sterke goedkope klusser. En dan die grijns er ook nog bij. Vind Arno steeds onsympathieker te vinden.
Emil:" waarvan ben je dan eigenlijke mairie, van leegstaande huizen?" Het is een grote treurnis daar die leeggelopen durpjes en maar dwepen met de omgeving, jajaja, prachtig met snotweer en regen.
Het huftergedrag van Albert is in deze aflevering wel op een hoogtepunt. Eerlijk noem je dat.![]()
Het is wel een persoonlijkheid, beter dan die saaie Arno.quote:Op maandag 29 juli 2024 20:03 schreef Bramenstruik het volgende:
Malle Gosia, hintte wel heel erg dat er zich meer afgespeeld heeft in de slaapkamer. Buiten dat vind ik die Albert echt niet zo een rare vent. Ik hou er wel van. Beetje een thrillseeker hahahaha.
Ja , alsof het ze allemaal een beetje 'overkomt'quote:Op maandag 29 juli 2024 17:54 schreef Stepperoller het volgende:
Het blijft opvallend dat veel B&B eigenaren niet op voorhand nadenken over hoe ze ook een beetje een op een tijd gaan hebben met de verschillende dates.
Toen Malgosia om onduidelijke (voor de kijker althans) reden aankondigde te vertrekken kreeg ik al gelijk het gevoel dat er meer gebeurd is dan wij zien. Mogelijk iets in de trant van intiem geweest en dat Albert daarna opeens interesse toonde voor Joyce en Malgosia links liet liggen.quote:Op maandag 29 juli 2024 20:03 schreef Bramenstruik het volgende:
Malle Gosia, hintte wel heel erg dat er zich meer afgespeeld heeft in de slaapkamer. Buiten dat vind ik die Albert echt niet zo een rare vent. Ik hou er wel van. Beetje een thrillseeker hahahaha.
Nee, pakje peuken volgens mij.quote:Op maandag 29 juli 2024 21:44 schreef matthijst het volgende:
Malgosja die zelf naar huis gaat, niet verwacht.
Staat ze nou met een doosje condooms in de preview?
bizar.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 07:44 schreef Stepperoller het volgende:
https://www.cosmopolitan.(...)bb-vol-liefde-thijz/
Thijz gaat de nieuwe Walter worden. Blijkbaar komt er genoeg jong grut op hem af
Dit heeft idd niks met het idee van het programma te maken. Hij doet ook overduidelijk niet mee om de liefde te vinden. Heel vervelend allemaal.quote:Op maandag 29 juli 2024 10:55 schreef Gia het volgende:
[..]
Ja, ik snap ook niet waarom hij mee mag doen. Dit is geen B&B, maar een hotel. Hij hoeft er zelf ook niets te doen, omdat hij 95 mensen aan personeel heeft.
Vind dat meehelpen in de B&B altijd een leuk onderdeel van het programma. Daar is hier geen sprake van. Alleen maar luxe wining en dining.
Maar als je daar op bezoek gaat, dan heb je toch ook een beetje de omgeving ontdekt zodat je 3 of 4 leuke uitjes hebt bedacht met elkaar. Ik snap niet dat je daar op de bank gaat zitten wachten tot iemand met een idee komt.quote:Op maandag 29 juli 2024 17:54 schreef Stepperoller het volgende:
Het blijft opvallend dat veel B&B eigenaren niet op voorhand nadenken over hoe ze ook een beetje een op een tijd gaan hebben met de verschillende dates.
Dat ook, maar ik vind dat de gastheer/gastvrouw wel een beetje de leiding mag hebben in de coördinatie. Want dat is degene waarvoor iedereen komt en die het meeste inzicht heeft in de planning van het hele zooitje. En daardoor degene die 1 op 1 tijd met iedereen een beetje gebalanceerd kan verdelen.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 08:22 schreef Kreator het volgende:
[..]
Maar als je daar op bezoek gaat, dan heb je toch ook een beetje de omgeving ontdekt zodat je 3 of 4 leuke uitjes hebt bedacht met elkaar. Ik snap niet dat je daar op de bank gaat zitten wachten tot iemand met een idee komt.
Ach dat is ook maar net hoe je het zelf indeelt. Als je een hotel hebt, kan je ook gewoon keihard meewerken. Dat kan net zo goed leuke televisie zijn. Vorig jaar hadden ze bij, meen ik, Martijn zelfs een betere band met de housekeeping waar ze meehielpen dan met martijn.quote:Op maandag 29 juli 2024 10:55 schreef Gia het volgende:
[..]
Ja, ik snap ook niet waarom hij mee mag doen. Dit is geen B&B, maar een hotel. Hij hoeft er zelf ook niets te doen, omdat hij 95 mensen aan personeel heeft.
Vind dat meehelpen in de B&B altijd een leuk onderdeel van het programma. Daar is hier geen sprake van. Alleen maar luxe wining en dining.
Maar dat doet hij niet. Hij heeft 95 personeelsleden. Hij komt alleen in het hotel om de baas uit te hangen.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 11:23 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ach dat is ook maar net hoe je het zelf indeelt. Als je een hotel hebt, kan je ook gewoon keihard meewerken. Dat kan net zo goed leuke televisie zijn. Vorig jaar hadden ze bij, meen ik, Martijn zelfs een betere band met de housekeeping waar ze meehielpen dan met martijn.
Het is dat een hotel in Nederland vast niet interessant genoeg is, anders zou ik me best opgeven en dan is het heus niet minder interessant dan als je een b en b hebt
Hahaha, en de ondertiteling op Videoland: "Ze is even aan het poepen."quote:
Dit bericht past hier beter. Tjongejonge, verbaast mij niks. Krijg bijna echt een vooroordeel over Poolse golddigers.quote:Oud-deelnemer Jacob kent Malgosia uit B&B Vol Liefde: 'Albert is heel erg nare man'
Ken je Jacob (60) nog uit het allereerste seizoen van B&B Vol Liefde? De excentrieke watersporter, die vijf chagrijnige, samenzwerende vrouwen in zijn Portugese miljoenenvilla herbergde, heeft nu iets opmerkelijks te vertellen over kasteelheer Albert en de vrijgezelle Malgosia. Wat blijkt? Jacob kent haar persoonlijk!
Oud-deelnemer Jacob heeft zo zijn eigen mening over Albert. In een interview met Shownieuws laat hij weten: "Ik vond hem echt heel erg naar, helemaal geen lieve man. Niet iemand die openstond voor iemand anders, een heel egoïstisch persoon." De geruchten dat Albert alleen meedoet om zijn hotel makkelijker te kunnen verkopen en met pensioen te gaan, lijken Jacob niet te verbazen. Bovendien heeft hij geen goed woord over voor Alberts 'stulpje', dat tot de top tien mooiste hotels in Europa behoort. “Ik begrijp niet wat voor property het is. Hij vraagt 400 euro per kamer, wat ik natuurlijk ook belachelijk vind.”
En dan is er nog Malgosia, één van de dames die voor Alberts kasteeldeur stond maar later woedend vertrok. Wat blijkt? Ze heeft na de opnames nog een bezoek gebracht aan Jacob’s B&B, samen met haar dochter. “Die Poolse dame is bij mij geweest in de B&B samen met haar dochter. Hele aardige dame en zij vertelde mij al het een en ander over Albert. Ik denk dat hij gewoon desperate is en desperate om het te verkopen.”
Maar Jacob zette na zijn deelname zijn B&B toch ook te koop? “Ik heb niet meegedaan om mijn huis te verkopen”, verklaart hij. “Ik heb meegedaan, in eerste instantie om de liefde natuurlijk. En ten tweede omdat we coronatijd hadden gehad. Toen was er helemaal geen business. Dus ik zat twee jaar zonder klanten en ik was echt in nood om de verhuur te verbeteren. Wat mij aangeboden werd door RTL is: hiermee kun je je business verbeteren. Dat vond ik ook interessant.” Al lag volgens hem de focus toch echt op het ontmoeten van zijn liefdesmatch. “De hoofdzaak was om de dames te ontmoeten, wat bij mij natuurlijk echt een puinhoop was, want ik heb helemaal geen leuke dames gekregen.”
[ Bericht 0% gewijzigd door RipCity op 30-07-2024 13:20:53 ]
Malgosia sowieso en lijkt erop dat het ook niet lang meer duurt met Joyce 😅.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 12:26 schreef Stepperoller het volgende:
En hebben nu zowel Joyce (dat andere heb ik al gehad?) als Malgosia met Albert het bed gedeeld?
Els heeft een complete nieuwe gaderobe aangeschaft wat past in het landschap. Soort buiten/jagers outfitjesquote:Op dinsdag 30 juli 2024 18:49 schreef Firuze60 het volgende:
Oh en dit nog. Waarom draagt Els altijd van die meest niet sexy beige aangesloten coltruien? Welke man geilt op coltruien? Vind ze bij een man al erg sneu.
Behoorlijk naief, het programma loopt al wat jaren en dan toch een soort zelfoverschatting: "Maar mij zetten ze echt wel goed neer." Het zal zo'n Albert aan zijn reet roesten wat iedereen van hem vindt, maar heb medelijden met sommige kandidaten.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 21:19 schreef Kreator het volgende:
Mja, als ze alleen maar leuke sociale mensen laten komen waarmee alles goed en leuk klikt, heb je geen tv programma.
Denk ook wel dat die deelnemers onderschatten welke gevolgen deelname heeft voor je bekendheid en het oordeel van mensen. Het is ook maar net welk beeld ze van je neer willen zetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |