abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214485147
Wat is Els allemachtig onromantisch.
pi_214485188
Sorry, maar moet toch soms hardop lachen om die kwijl van een Thijs. "vlak achter is een vuilnisbelt vol water" "oja, waar?" "Dat heet een gootsteen." :D

En direct die blik van Thijs, dit wijf mot ik ook nie.

Snap Anja haar ergernis ook, ze heeft de pest aan eigenwijze ouwe kerels die het altijd beter weten en ze schiet direct zelf in de rol van betweter. Zit zo'n ouwe kwast beetje zogenaamd slim op zijn foon te gluren, pakt zij er gewoon een kaart bij. Niet te harden dit.

Nee Anja, dit wordt niks allemaal.

[ Bericht 22% gewijzigd door Firuze60 op 31-07-2024 01:40:33 ]
  woensdag 31 juli 2024 @ 01:38:00 #53
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_214485219
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2024 01:38 schreef Flow3r het volgende:
[ afbeelding ]
_O- _O- _O-
  woensdag 31 juli 2024 @ 01:53:42 #55
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_214485243
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2024 18:49 schreef Firuze60 het volgende:
Oh en dit nog. Waarom draagt Els altijd van die meest niet sexy beige aangesloten coltruien? Welke man geilt op coltruien? Vind ze bij een man al erg sneu.
rimpels ?

pi_214485264
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2024 01:53 schreef Flow3r het volgende:

[..]
rimpels ?

[ afbeelding ]
Best sneu wel als het daarom gaat, Els ziet er uit als een vergaan vergiet, maar ze had haar charme ook anders in kunnen zetten. Beetje nu het type dat eerst een handdoekje op bed legt voor de liefdesdaad.
pi_214485566
Roken in de auto :r
pi_214485579
Thijz heeft ook zo'n nicotinevinger
pi_214485707
Ik had die gore lap ook niet herkend als 'gloednieuwe dweil'.
pi_214485727
Ik heb niet het idee dat de gasten bij Iris wel ooit iets van breakfast krijgen. Volgens mij is het alleen een bed en een stukje accommodatie wat ze aanbiedt.
pi_214486198
quote:
1s.gif Op woensdag 31 juli 2024 07:46 schreef Stepperoller het volgende:
Ik heb niet het idee dat de gasten bij Iris wel ooit iets van breakfast krijgen. Volgens mij is het alleen een bed en een stukje accommodatie wat ze aanbiedt.
Die vrouw heeft toch totaal geen zorginstinct.
  woensdag 31 juli 2024 @ 08:45:26 #62
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_214486233
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2024 08:42 schreef ISVV het volgende:

[..]
Die vrouw heeft toch totaal geen zorginstinct.
Die wil gewoon, zon, zuipen, feesten.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  woensdag 31 juli 2024 @ 09:24:17 #63
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_214486668
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2024 01:38 schreef Flow3r het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moest zo hard lachen om haar opmerking:

"Ik heb lijfelijk absoluut geen afkeer van hem"

I.p.v. leuke man of zo, of best aantrekkelijk.
Nee ze heeft lijfelijk absoluut geen afkeer :D _O-
L'Amour menaçant:
pi_214487525
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2024 08:45 schreef Ang3l het volgende:

[..]
Die wil gewoon, zon, zuipen, feesten.
We zien natuurlijk maar een minimaal deel van hun dagelijkse leven en het wordt natuurlijk ook zwaar geknipt en gemonteerd.
Maar dat ze zegt elke dag uit eten te gaan omdat het in haar eentje te veel (moeite) kost zegt ook wel genoeg. Tegelijkertijd kan het ook zo zijn dat ze dat in die context bedoelde dat wanneer er geen gasten zijn.

Maar ze oogt wel als een verschrikkelijk lui mens die zelf weinig uit lijkt te voeren. Lekker opstaan met een peukje en een bakje koffie en dan op t gemakje eens bekijken welk restaurant ze een uur later gaat eten.
  woensdag 31 juli 2024 @ 11:00:31 #65
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_214488067
Wel leuk, die battle tussen Els en Margreeth.
Hoe Els met d'r bek trekt als ze zegt dat ze "eigenlijk al een plan heeft gemaakt". En RJ die doet alsof hij van niks weet :D
Volgens mij is hij een beetje klaar met Els, Margreeth stukje frisser.
Mooi die Margreeth, met die grappen van d'r.

Mariel, die dat mobiele kraakpand van Thijz echt superleuk vindt :N
Heeft ze ''s nachts op een emmer zitten pissen :r
Wat een lompe, vieze gast die Thijz. Die kan beter met die dikke holmaat van hem 1x per maand naar de hoeren rijden.

Anja die zich kapot ergert aan Jan :D
Met d'r sacherijnige kop. Wat een zuur zeikwijf. Je hebt hem gvd zelf uitgenodigd heh. Stuur hem dan gewoon naar huis en ga lekker tegen die dooie schipper aanliggen.
Asociale opmerkingen van dat wijf. Jan had gewoon zelf naar huis moeten gaan. "Effe nu geen verhaal meer Jan". "Je meent het Jan".

Die Jan en Iris, mooi koppel ^O^
Alleen stoppen met dat Yamas bij elke slok.
Haters everywhere but I don't really care.
  woensdag 31 juli 2024 @ 11:13:43 #66
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_214488241
quote:
1s.gif Op woensdag 31 juli 2024 11:00 schreef matthijst het volgende:
Wel leuk, die battle tussen Els en Margreeth.
Hoe Els met d'r bek trekt als ze zegt dat ze "eigenlijk al een plan heeft gemaakt". En RJ die doet alsof hij van niks weet :D
Volgens mij is hij een beetje klaar met Els, Margreeth stukje frisser.
Mooi die Margreeth, met die grappen van d'r.

Mariel, die dat mobiele kraakpand van Thijz echt superleuk vindt :N
Heeft ze ''s nachts op een emmer zitten pissen :r
Wat een lompe, vieze gast die Thijz. Die kan beter met die dikke holmaat van hem 1x per maand naar de hoeren rijden.

Anja die zich kapot ergert aan Jan :D
Met d'r sacherijnige kop. Wat een zuur zeikwijf. Je hebt hem gvd zelf uitgenodigd heh. Stuur hem dan gewoon naar huis en ga lekker tegen die dooie schipper aanliggen.
Asociale opmerkingen van dat wijf. Jan had gewoon zelf naar huis moeten gaan. "Effe nu geen verhaal meer Jan". "Je meent het Jan".

Die Jan en Iris, mooi koppel ^O^
Alleen stoppen met dat Yamas bij elke slok.
Vind jouw taalgebruik om mensen die je misprijst te beschrijven, nou ook niet echt getuigen van klasse.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_214488737
Jan van Iris loopt ondertussen ook al tegen irritatiepuntjes aan. Hij houdt van (iig zo nu en dan) lekker thuis koken en een keer geen fastfood, maar ervaart dat zijn poging daartoe wordt gesaboteerd door Iris. Ook valt hem op dat ze een tikkeltje onaardig doet tegen de nieuwe gast. Dus het lijkt mij sterk dat Iris voor hem meer kan worden dan een vakantieliefde.

Iris had trouwens echt een prachtige buitenkeuken. Kan me niet voorstellen dat haar ex dan ook totaal niet van het koken was/is.
  woensdag 31 juli 2024 @ 14:50:55 #68
28167 matthijst
pi_214491920
quote:
7s.gif Op woensdag 31 juli 2024 11:13 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]
Vind jouw taalgebruik om mensen die je misprijst te beschrijven, nou ook niet echt getuigen van klasse.
Boe hoe :)
pi_214491921
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2024 01:53 schreef Flow3r het volgende:

[..]
rimpels ?

[ afbeelding ]
verlopen kop en slechte huid. Waarom zou ze niet meer werken ze was een horecaedewerker in het vliegtuig
pi_214491955
Oh ja, ze is 58, ik had haar wel ouder geschat. Waarom zou ze niet meer werken? Krijg je dan een zak geld mee als stewardess of zo, of hoe doen ze dat? Wel jong om met pensioen te gaan.
  woensdag 31 juli 2024 @ 15:19:39 #71
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_214492293
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2024 14:53 schreef bloodymary1 het volgende:
Oh ja, ze is 58, ik had haar wel ouder geschat. Waarom zou ze niet meer werken? Krijg je dan een zak geld mee als stewardess of zo, of hoe doen ze dat? Wel jong om met pensioen te gaan.
Tja, een stewardess moet jong en fris en fruitig zijn volgens veel maatschappijen.
En sowieso krijg je super veel rimpels van dat werk (de droge vliegtuig lucht, ze krijgen zelfs cremes vergoed van de maatschappij).

Ja we hebben er eentje in de vriendengroep :P
Lijkt me vre-se-lijk werk.
L'Amour menaçant:
pi_214493509
quote:
https://klmvliegendfonds.(...)0tot%20maximaal%2062.

Kan dus makkelijk.
pi_214495076
quote:
7s.gif Op woensdag 31 juli 2024 11:13 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]
Daar zijn we voor op fok :P
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_214495401
Ik zou het echt geen dag uithouden bij Anja. Wat een vreselijk mens is dat, stuur de beste man weg ipv hem zo te kakken te zetten.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  Official ESF Kreviewer woensdag 31 juli 2024 @ 21:21:54 #75
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_214497712
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2024 19:12 schreef Soury het volgende:
Ik zou het echt geen dag uithouden bij Anja. Wat een vreselijk mens is dat, stuur de beste man weg ipv hem zo te kakken te zetten.
Ik zou mijn hond er nog vanaf schoppen, om het maar eens subtiel en met keurig taalgebruik te zeggen.

Ik zou het emmertje van Mariël nog niet over haar leeg kiepen als ze in de fik stond.

Als je bovenstaande in Robert Jans fijne accent leest is het bijna een compliment.
  woensdag 31 juli 2024 @ 23:59:21 #76
28167 matthijst
pi_214500201
_O-
pi_214500607
Ja, de strijd is aan tussen WhoEls en Margreeth. De ingehouden jaloersheid bij WhoEls straalt echt van het scherm, en dat is niet te editen dus ik denk niet dat dit gespeeld is. Die Thijz blijft een ondeugende hippie met wat suggestieve woordspelingen, ik moet er wel om lachen. Hij is in ieder geval niet woke, dus #teamthijz!
Allemaal cabaretteketet!
pi_214500766
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2024 00:51 schreef freaky40 het volgende:
Ja, de strijd is aan tussen WhoEls en Margreeth. De ingehouden jaloersheid bij WhoEls straalt echt van het scherm, en dat is niet te editen dus ik denk niet dat dit gespeeld is. Die Thijz blijft een ondeugende hippie met wat suggestieve woordspelingen, ik moet er wel om lachen. Hij is in ieder geval niet woke, dus #teamthijz!
Ik kan er niks aan doen maar Thijz kan in mijn ogen weinig verkeerd doen. Echt iemand die lekker buiten de lijntjes kleurt en dingen op zijn manier doet en lekker schijt heeft aan alles en iedereen.
Heerlijk
pi_214500825
Vond het ook wel mooi toen hij zijn oordeel gaf over zijn laatste date dat het 'wel een trage/langzame vrouw is' met andere woorden dat is ze ook in bed, hoorde ik hem eigenlijk zeggen. _O-
Allemaal cabaretteketet!
pi_214500919
Wat zien die vrouwen toch in die ranzige 'kasteelheer'?
Thijz in zijn zwaar vervuilde stal heeft misschien een goeie kop, maar is mean, ga de plee's maar schoonmaken.

Robert Jan is denk ik een heel lieve man. Ik vind Els niet zo, maar ik zou het toch sneu voor haar vinden wanneer ze "als vrienden" uit elkaar gaan. Robert Jan heeft iets heel aaibaars, fijn naast die eerder genoemde twee heren.

Mijn favoriet dit seizoen is toch wel Noor, wat een coole chick. O+
pi_214501074
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2024 01:50 schreef Electric_Eye het volgende:

[..]
Ik kan er niks aan doen maar Thijz kan in mijn ogen weinig verkeerd doen. Echt iemand die lekker buiten de lijntjes kleurt en dingen op zijn manier doet en lekker schijt heeft aan alles en iedereen.
Heerlijk
Volgens mij kan je het vertalen naar: hij denkt alleen maar aan zichzelf. Dat hij aangaf zich niet druk te maken hoe gasten naar de wc gaan, vond ik wel typerend.

Wie gaat trouwens boeken naar zo’n ranzige plek? Die ‘gloednieuwe’ dweil was hartstikke smerig, niks is daar schoon. Hij ziet er zelf uit alsof ie 1x in de maand onder de douche staat (met geluk) en is daarnaast ook nog eens een botte vent.
pi_214502136
Ik vind Thijz echt fantastisch. Die blik in zijn ogen! Hij neemt alles met een korreltje zout en zo moet je hem ook nemen.

En ach ranzige plek. Ik ben toch liever bij zoiets dan op zo'n nette camping vol krijsende kinderen. Lekker op je zelf.
pi_214502918
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2024 19:12 schreef Soury het volgende:
Idd. Ze klaagt over dat Jan saai is maar zelf is ze net zo saai. Ze heeft alleen nog maar praktische uitjes ondernomen. Iris idem. Ook alleen maar eten. Verkoop je land/omgeving ook een beetje aan je gasten. Behalve de liefde zoeken is het toch ook de ideale manier om reclame te maken voor je B&B.

Arno is ook alleen maar aan het klussen met zijn gasten. Thijz komt ook niet verder dan een ritje met Ammarie. Mike onderneemt wel wat meer maar wel altijd in dezelfde categorie.

Robbert Jan snapt dat wel. Mirjam ook al vind ik haar dan weer wat doorslaan alsof je niet meetelt als je nog niet eerder in Afrika bent geweest. Zijn de enige B&B's waar ik zelf naar toe zou willen gaan. Ja en die van Albert maar dat is geen leuke vent.
  donderdag 1 augustus 2024 @ 11:43:41 #84
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_214504664
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2024 09:16 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik vind Thijz echt fantastisch. Die blik in zijn ogen! Hij neemt alles met een korreltje zout en zo moet je hem ook nemen.

:D Heerlijk inderdaad.
Ondeugend, grappig, sarcastisch, plagend.
L'Amour menaçant:
  donderdag 1 augustus 2024 @ 12:09:26 #85
28167 matthijst
pi_214505348
Ik erger me behoorlijk aan die stem van Thijz icm hoe ie praat :P
pi_214505426
quote:
1s.gif Op donderdag 1 augustus 2024 12:09 schreef matthijst het volgende:
Ik erger me behoorlijk aan die stem van Thijz icm hoe ie praat :P
Ik erger me aan niemand maar thijz is een rare knakker. Vieze vent. Snap ook niet dat iemand hem leuk vindt
  donderdag 1 augustus 2024 @ 12:21:26 #87
28167 matthijst
pi_214505699
Ik snap d'r ook weinig van. Echt een ranzige gast die in een vieze bende woont. Suffe act ook met dat schilderen van hem. Anton Heyboer wannabe.
  donderdag 1 augustus 2024 @ 13:06:22 #88
3542 Gia
User under construction
pi_214506419
Moest erg lachen dat Els zo zwaar benoemde dat ze niet meer hoeft te werken en dus kan gaan en staan waar ze wil. En dan heeft Margreeth een baan die ze overal ter wereld kan uitvoeren. Oeh, da's toch wel concurrentie.
Vind Margreeth ook veel vlotter dan Els, lekker meteen 'inpiepen' bij Robert Jan. Gezellig typje.
En dan die perfecte picknic, die van Robert Jan ook wel wat minder perfect mag zijn. Zegt eigenlijk al genoeg.
Vrees dat ze als 'vrienden uit elkaar gaan'.

De sexcapades van de kasteelheer...Tja zij zijn van een leeftijd dat dit in hun jonge jaren heel normaal was (de jaren 70/80), van partner naar partner huppen. Dat Malgosha zich meteen afgewezen voelt en de concurrentie niet duldt, ligt aan haar. Verder vind ik die Albert een hooghartige, poenerige kerel. Absoluut niet mijn type.

Mike is super onzeker en had wat beter moeten kiezen. Noor past bij hem, qua sport e.d. wat toch een groot deel van zijn leven is. Maar ze is erg jong, wat niet per se een probleem hoeft te zijn.... Maar waarom laat Mike allemaal meiden komen die niets met watersport hebben? Behalve, tot nu toe, Noor? Ben benieuwd wat er gebeurt als er een oudere kandidaat komt met dezelfde interesses. Verwacht dat dan de leeftijd ineens mee gaat tellen.

Thijz, tja, ik vind het er goor, maar hij is wel heel rechtstreeks. Mariel wilde laten zien dat zij kan schoonmaken en zeurde daarom over die schone dweil en deed er superlang over. Leer eerst die man kennen voordat je je kwaliteiten tentoon spreidt. Hier zit hij niet op te wachten, da's wel duidelijk.

Iris houdt alleen van lopen over de markt, toevallig vrienden tegen komen en dan maar blijven hangen en pimpelen. Denk dat Yannis er zo op uitgekeken is, aangezien die ook wel van thuis koken en huiselijkheid houdt.

En Anja, je kunt er wat van vinden, maar ik werd ook moe van Jan. Wilde nog een heel verhaal gaan koppelen over waarom hij toevallig nog 20 euro op zak had. Boeien!!
Peter heeft duidelijk laten merken dat hij is wie hij is. Best belangrijk. Vond die vrienden maar kakkers. En dan kun je wel beleefd blijven, maar het zijn niet jouw soort mensen.

Van Mirjam zien we wat weinig. Volgens mij de komende aflevering weer. Vind haar teveel van een afstandje beschouwend overkomen, en dan ook nog alles bespreken met haar personeel. Heel raar.
pi_214507315
quote:
1s.gif Op donderdag 1 augustus 2024 12:21 schreef matthijst het volgende:
Ik snap d'r ook weinig van. Echt een ranzige gast die in een vieze bende woont. Suffe act ook met dat schilderen van hem. Anton Heyboer wannabe.
Het is dan ook niet voor niks een “natuurcamping”. Het is een beetje een ouderwetse camping waar de eigenaar wel handig is maar alles een beetje aan elkaar prutst. Ja je moet er voor zijn. Persoonlijk hou ik daar meer van dan een camping waar alle tentjes netjes recht staan, er in elke tent een keukenblok aanwezig is en waar je op een gezamenlijke plee zit te schijten.

Bij Iris is alles echt spik en span, daar is geen klein stukje onkruid te vinden op dat immense terras. Dat hele ordelijke doet mij dan weer totaal niks.
pi_214507718
quote:
1s.gif Op donderdag 1 augustus 2024 12:21 schreef matthijst het volgende:
Ik heb het vermoeden dat ie dat portretschilderen ook met 'frisse' tegenzin deed en min of meer gestuurd werd door de productie. Typisch een kerel die je absoluut niet moet sturen. Dan wordt ie dwars. Ik zie hem ook niet vol in beeld een pak chips opentrekken omdat het mot.

En eerder lieten ze wat zien van zijn geklodder. Die haalt niet eens de eerste ronde van 'Project Rermbrandt'.
  donderdag 1 augustus 2024 @ 15:04:15 #91
28167 matthijst
pi_214507841
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2024 14:25 schreef Electric_Eye het volgende:

[..]
Het is dan ook niet voor niks een “natuurcamping”. Het is een beetje een ouderwetse camping waar de eigenaar wel handig is maar alles een beetje aan elkaar prutst. Ja je moet er voor zijn. Persoonlijk hou ik daar meer van dan een camping waar alle tentjes netjes recht staan, er in elke tent een keukenblok aanwezig is en waar je op een gezamenlijke plee zit te schijten.

Bij Iris is alles echt spik en span, daar is geen klein stukje onkruid te vinden op dat immense terras. Dat hele ordelijke doet mij dan weer totaal niks.
Er zit nog wel wat tussen pik en span en de ranzige bende van Thijz.
Daar zou Rob Geus wel een programma over kunnen maken.
pi_214507949
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2024 15:04 schreef matthijst het volgende:

[..]
Er zit nog wel wat tussen pik en span en de ranzige bende van Thijz.
Daar zou Rob Geus wel een programma over kunnen maken.
Nou inderdaad en een gast in een aftandse camper douwen met een plee op afstand zonder licht. Die 'nieuwe' dweil lag in een emmer zwart water te stinken. Je ruikt gewoon die lui door de teevee heen. :D
pi_214508042
Ik vermoed ook dat de productie zelf ook een beetje een hekel aan slonsthijs kreeg en daarom hem opzettelijk beetje vals in beeld zette door scenes om te wisselen.

En oja, las ergens dat haar vriendin die ze belde nadat rommelthijs haar eruit gebonjourd had die Marijke van Albert was. "Hoe voel je je nu?"

Wat een inteeltsooi. Het leuke van het programma begint een beetje zijn glans te verliezen.

Wat mij dan wel weer leuk lijkt, zet er nog een cameraploeg achter die dan weer alles filmt en opneemt hoe ze het programma maken, van opnieuw een scene doen tot overleg in de montagekamer en muziekkeuze. Dan ga ik er wel weer voor zitten. :D

Edit: Beetje wat Martine deed met de opnames van Lubach in haar vlogs op YT. 'wadooooiiiieje?'

[ Bericht 6% gewijzigd door Firuze60 op 01-08-2024 15:46:11 ]
pi_214511809
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2024 15:14 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Nou inderdaad en een gast in een aftandse camper douwen met een plee op afstand zonder licht. Die 'nieuwe' dweil lag in een emmer zwart water te stinken. Je ruikt gewoon die lui door de teevee heen. :D
Het kan je kopje thee niet zijn, er zijn een heleboel mensen die daar van houden.

Kijk, wat we nu voorgeschoteld krijgen is een camping in de herfst. Een camping waar men doorgaans met een eigen camper of tent komt. Die eerste 2 hadden een eigen camper bij en de laatste niet. Ik snap dat hij haar ook niet haar eigen tent mee laat nemen. Maar een camping is toch degelijk iets anders dan een B&B. Het heet dan wel B&B vol liefde maar dat is het optrekje van Thijz dus absoluut niet.
Nou geloof ik niet dat die toko er in de zomermaanden nou zo geweldig uit ziet maar we zitten nu naar een camping in onderhoudsperiode te kijken.
pi_214513410
Voor mijn gevoel speelt elk moment van Anja zich af in de keuken. Nergens anders. We need a change in setting!
pi_214513471
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2024 20:49 schreef viceversa het volgende:
Voor mijn gevoel speelt elk moment van Anja zich af in de keuken. Nergens anders. We need a change in setting!
Arno ook trouwens. Saai.
pi_214514201
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2024 20:49 schreef viceversa het volgende:
De keuken van Anja is ook een echte woonkeuken. De heren zagen haar woonkamer ook voor het eerst met die gym oefeningen op tv. Denk ook dat dat echt een privé gedeelte is van de b&b.
pi_214516179
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2024 21:17 schreef Soury het volgende:

[..]
De keuken van Anja is ook een echte woonkeuken. De heren zagen haar woonkamer ook voor het eerst met die gym oefeningen op tv. Denk ook dat dat echt een privé gedeelte is van de b&b.
Wat heeft ze daar nou, twee slaapkamers voor gasten en in de wijde omtrek geen bal te doen. De gasten krijgen in haar keuken dan een ontbijtje opgediend. Stelt geen hol voor. Vond haar in het begin nog wel leuk, nu inmiddels echt een zuur belerend mens. Je zult er maar logeren, langer dan een nacht niet vol te houden.
  donderdag 1 augustus 2024 @ 23:11:12 #99
28167 matthijst
pi_214516181
Ach, Mirjam wordt moe van de visverhalen. En, zoals wel vaker terugkomt in die show: hij stelt geen vragen en blijkbaar kan ze alleen antwoord geven en niet uit zichzelf iets vertellen |:(
Mooi stevig terrasje daar, als ie dr 2x doorheen zakt :D
Die Rick lijkt wel een geschikte gast. Mooie timing, dat ze m met die sushi laten binnenkomen _O-
Mag Marcel, nare kerel, een stoel gaan bijhalen en vreet Rick z'n sushi op :D

Die Els met dr hoofd. Die ergert zich kapot aan Margreeth _O-
Lachen dat die RJ een beetje loopt te klagen, maar als Margreeth eraan komt fleurt ie aardig op. Ben benieuwd.

Karel bij Iris: "ik zie dr niet slecht uit voor mn leeftijd". OK, George Clooney :P
Heel vaag, dat die Iris niet even de doos lampen op de grond zet om 'm te begroeten.
Wat een wijsheid: "We kunnen wel een match zijn, want we zijn allebei een beetje alleenstaand in het leven".

Raar dat die Mariel helemaal down is dat t niks wordt met die hork en z'n vuilnisbelt.
Ook wat vaag: reviews zijn best goed en site ziet er ook wel ok uit:
https://www.moulindelacombe.com/nl/
pi_214516270
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2024 23:11 schreef matthijst het volgende:
Ach, Mirjam wordt moe van de visverhalen. En, zoals wel vaker terugkomt in die show: hij stelt geen vragen en blijkbaar kan ze alleen antwoord geven en niet uit zichzelf iets vertellen |:(
Mooi stevig terrasje daar, als ie dr 2x doorheen zakt :D
Die Rick lijkt wel een geschikte gast. Mooie timing, dat ze m met die sushi laten binnenkomen _O-
Mag Marcel, nare kerel, een stoel gaan bijhalen en vreet Rick z'n sushi op :D

Die Els met dr hoofd. Die ergert zich kapot aan Margreeth _O-
Lachen dat die RJ een beetje loopt te klagen, maar als Margreeth eraan komt fleurt ie aardig op. Ben benieuwd.

Karel bij Iris: "ik zie dr niet slecht uit voor mn leeftijd". OK, George Clooney :P
Heel vaag, dat die Iris niet even de doos lampen op de grond zet om 'm te begroeten.
Wat een wijsheid: "We kunnen wel een match zijn, want we zijn allebei een beetje alleenstaand in het leven".

Raar dat die Mariel helemaal down is dat t niks wordt met die hork en z'n vuilnisbelt.
Ook wat vaag: reviews zijn best goed en site ziet er ook wel ok uit:
https://www.moulindelacombe.com/nl/
Oja, die Mariel. Kennelijk is er buiten de camera's om nogal wat gebeurd, ze zat te klagen aan de telefoon met Marijke van Albert. Avondje bomen over olieverf vermoed ik. Of over politiek. :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')