abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 6 augustus 2024 @ 07:08:28 #226
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_214590594
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2024 00:21 schreef freaky40 het volgende:

[..]
Verklaar u nader?
Nou, Joyce zei hetzelfde :)
Terwijl Albert volgens mij toch degene was die zn lul uit zn joggingbroek liet halen?
Oftewel: Malgosia kan vreemd zijn geweest, de vreemdste hier is gewoon Joyce die zo'n verhaal aanhoort en dan denkt: ach, prima gast die Albert, zielig dat hij zo misbruikt is door die vrouw :')
Haters everywhere but I don't really care.
  dinsdag 6 augustus 2024 @ 08:17:59 #227
28167 matthijst
pi_214590888
Arno, ik heb er zin in even met Emil te daten :N
Nee gast, je hebt zin om Niels z'n kringspier te verkennen maar bent te laf om het te zeggen.
Niels wordt al jaloers. Binnenkort op Shownieuws z'n ex die komt vertellen dat het een stalker was :+
Dat gesprekje van Arno ook, alsof Emil een cliënt is die hij moet beoordelen. Die Emil komt goed weg.
Mooi dat die vriendin zegt dat Emil het best bij 'm past *O*

Die rimpelkop van Alice, Alice, who the fuck is Alice steekt wel af bij Joyce.
Albert is ook wel een beetje een autist, steeds met z'n "plaatjes draaien" :')
"Deze is uit Tibet, heb ik een priester voor opgelicht. Die kan z'n boze geesten nu niet meer buiten houden". Kleedje ziet eruit alsof het net uit de Casa komt.
Joyce met d'r piepstemmetje: "ja, vind je dat mooier, hihi". :r
52 mens, doe normaal.
Albert haakt meteen af op "trouwen", maar gelukkig staat Joyce wel open voor alles.

Birthe en Noor, mooie commune beginnen daar :')
Mike al snel blij als iemand kan wakeboarden. Want daar draait het om in 't leven.

Anja. Waar is de TV Kantine als je 'm nodig hebt.
Wat een heks. Jan is typisch, maar ze nodigt m zelf uit. Wees dan eerlijk en stuur 'm weg, in plaats van 'm af te snauwen en af te zeiken op tv. Die ranzige roze muur achter Jan, wat een vunzig huis :r
Laat d'r lekker oud worden met backstabber Peter.
  Official ESF Kreviewer dinsdag 6 augustus 2024 @ 08:48:54 #228
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_214591040
quote:
1s.gif Op maandag 5 augustus 2024 06:12 schreef Stepperoller het volgende:
Ready, ready for the day!
Moet dat dan in 46 posts onder elkaar?
pi_214591283
quote:
5s.gif Op dinsdag 6 augustus 2024 08:48 schreef Kreator het volgende:

[..]
Moet dat dan in 46 posts onder elkaar?
Nou, begint dat hier ook al. Bij whatsapp is dat al zo irritant, mensen die elk woord zowat in een apart bericht zetten. Daar reageer ik ook pas drie dagen later op, anders ben je aan het typen en dan komt er al weer wat binnen.
pi_214591954
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2024 07:08 schreef matthijst het volgende:

[..]
Nou, Joyce zei hetzelfde :)
Terwijl Albert volgens mij toch degene was die zn lul uit zn joggingbroek liet halen?
Oftewel: Malgosia kan vreemd zijn geweest, de vreemdste hier is gewoon Joyce die zo'n verhaal aanhoort en dan denkt: ach, prima gast die Albert, zielig dat hij zo misbruikt is door die vrouw :')
Ik begreep enkel dat hij zijn broek uit liet trekken door die Pool als een soort speels geintje maar dat er verder niets gebeurd is.
Allemaal cabaretteketet!
  dinsdag 6 augustus 2024 @ 10:30:50 #231
28167 matthijst
pi_214591986
Oh, hij deed nodal dramatisch met zijn "stout geweest heh" .
pi_214592002
quote:
1s.gif Op maandag 5 augustus 2024 06:12 schreef Stepperoller het volgende:
Ready, ready for the day!
Ja dat moet onder elkaar. Het is niet alsof dit topic anders te hard gaat. :')
pi_214592024
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2024 09:27 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]
Nou, begint dat hier ook al. Bij whatsapp is dat al zo irritant, mensen die elk woord zowat in een apart bericht zetten. Daar reageer ik ook pas drie dagen later op, anders ben je aan het typen en dan komt er al weer wat binnen.
Boomer met meldingen aan en die direct wil gaan reageren alsof het MSN is gespot
pi_214592029
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2024 10:30 schreef matthijst het volgende:
Ja, maar voor de rest liet hij dat in het midden wat er precies gebeurd was. Of dat is heel deugdelijk weg geëdit door de productie of er valt gewoon niet meer over te vertellen.
Allemaal cabaretteketet!
pi_214592242
Albert houdt wel van vrouwen met prominente decolletés.

Joyce en die nieuwe vrouw hadden allebei jurken aan met een flinke decolleté
pi_214592253
Vreselijke vent die Albert, wat zien die vrouwen toch in hem (naast zijn overduidelijke berg geld)?
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  dinsdag 6 augustus 2024 @ 10:59:27 #237
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_214592500
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2024 10:45 schreef Jor_Dii het volgende:
Vreselijke vent die Albert, wat zien die vrouwen toch in hem (naast zijn overduidelijke berg geld)?
Relatief snel dood en de overduidelijke berg met geld.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_214593222
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2024 10:45 schreef Jor_Dii het volgende:
Money can buy.
pi_214593250
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2024 10:28 schreef freaky40 het volgende:

[..]
Ik begreep enkel dat hij zijn broek uit liet trekken door die Pool als een soort speels geintje maar dat er verder niets gebeurd is.
Nee, hij zegt indirect dat er seks is geweest met zijn stoute Sjaak.
pi_214594271
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 augustus 2024 10:32 schreef Stepperoller het volgende:

[..]
Boomer met meldingen aan en die direct wil gaan reageren alsof het MSN is gespot
:Z
pi_214594276
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2024 10:30 schreef matthijst het volgende:
Oh ja, brrrr.... volwassenen die dan zeggen "stout geweest" :r
pi_214595101
Moest wel lachen dat die vriendin van Arno meteen Emile riep op de vraag welke man ze bij Arno ziet en dat ze helemaal verheugd was door de mededeling dat er iets gebeurd was tussen Arno en Emile omdat ze dacht dat ze gezoend hadden.

Albert vond het heftig dat de nieuwe vrouw aangaf wel te willen trouwen. Nou nou, als je dat al heftig vindt. Staat hij daar weer met z’n vieze bek in de camera te praten. Eet ook echt als een hongerige neanderthaler. Wat een ongemanierd iemand.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_214595459
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 augustus 2024 14:15 schreef Fascination het volgende:
Moest wel lachen dat die vriendin van Arno meteen Emile riep op de vraag welke man ze bij Arno ziet en dat ze helemaal verheugd was door de mededeling dat er iets gebeurd was tussen Arno en Emile omdat ze dacht dat ze gezoend hadden.

Ik vond het er wel heel erg geacteerd uit zien. Ook haar teleurstelling. Was echt in scene gezet, dat droop er wel af.
pi_214598945
Ben jaren niet op Fok! geweest, maar ik heb dit echt nodig. Waar wordt een tv programma nog zo lekker sarcastisch en gedetailleerd besproken als hier. Matthijst looking at you ;) Heerlijk!
pi_214598996
Ik ben min of meer bij maar had iets te weinig tijd dus heb Arno doorgespoeld.
Morgen en overmorgen ook geen tijd om te kijken maar vrijdag wel weer.

Hoeveel afleveringen zijn er eigenlijk?
pi_214599013
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2024 18:20 schreef lily het volgende:
Ik ben min of meer bij maar had iets te weinig tijd dus heb Arno doorgespoeld.
Mis je ook niet veel van.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_214600738
Ik vind het wel interessant om te zien of Arno en Niels echt een match zijn, maar volgens mij ben ik vrijwel de enige
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_214601229
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2024 09:27 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]
Ik doe dat ook vaak.. :o :D Maar heb er hier iets op gevonden, tijdens een aflevering typen wat je ziet en dan niet elke keer op enter drukken, pas posten als de aflevering afgelopen is. Meestal toch de eerste, nachtmens. ;)
  Official ESF Kreviewer dinsdag 6 augustus 2024 @ 21:26:54 #249
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_214603047
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 augustus 2024 20:00 schreef Fascination het volgende:
Ik vind het wel interessant om te zien of Arno en Niels echt een match zijn, maar volgens mij ben ik vrijwel de enige
Denk het wel. Wat een saai volk.
Wat mij betreft doen ze in de toekomst ook alleen echt b&B's. Deze man woont in een krot en heeft verder niks. Doet niks. Gebeurt niks.

Verder wel topseizoen.
pi_214604131
Die Albert vertelde het wel op een slimme manier aan Joyce. Luchtig, met humor, focus op het positieve en haar ophemelen t.o.v. de vrouw waar het over ging
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')