Nou, Joyce zei hetzelfdequote:
Nou, begint dat hier ook al. Bij whatsapp is dat al zo irritant, mensen die elk woord zowat in een apart bericht zetten. Daar reageer ik ook pas drie dagen later op, anders ben je aan het typen en dan komt er al weer wat binnen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 08:48 schreef Kreator het volgende:
[..]
Moet dat dan in 46 posts onder elkaar?
Ik begreep enkel dat hij zijn broek uit liet trekken door die Pool als een soort speels geintje maar dat er verder niets gebeurd is.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 07:08 schreef matthijst het volgende:
[..]
Nou, Joyce zei hetzelfde
Terwijl Albert volgens mij toch degene was die zn lul uit zn joggingbroek liet halen?
Oftewel: Malgosia kan vreemd zijn geweest, de vreemdste hier is gewoon Joyce die zo'n verhaal aanhoort en dan denkt: ach, prima gast die Albert, zielig dat hij zo misbruikt is door die vrouw
Boomer met meldingen aan en die direct wil gaan reageren alsof het MSN is gespotquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 09:27 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Nou, begint dat hier ook al. Bij whatsapp is dat al zo irritant, mensen die elk woord zowat in een apart bericht zetten. Daar reageer ik ook pas drie dagen later op, anders ben je aan het typen en dan komt er al weer wat binnen.
Ja, maar voor de rest liet hij dat in het midden wat er precies gebeurd was. Of dat is heel deugdelijk weg geëdit door de productie of er valt gewoon niet meer over te vertellen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 10:30 schreef matthijst het volgende:
Oh, hij deed nodal dramatisch met zijn "stout geweest heh" .
Relatief snel dood en de overduidelijke berg met geld.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 10:45 schreef Jor_Dii het volgende:
Vreselijke vent die Albert, wat zien die vrouwen toch in hem (naast zijn overduidelijke berg geld)?
Money can buy.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 10:45 schreef Jor_Dii het volgende:
Vreselijke vent die Albert, wat zien die vrouwen toch in hem (naast zijn overduidelijke berg geld)?
Nee, hij zegt indirect dat er seks is geweest met zijn stoute Sjaak.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 10:28 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik begreep enkel dat hij zijn broek uit liet trekken door die Pool als een soort speels geintje maar dat er verder niets gebeurd is.
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 10:32 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Boomer met meldingen aan en die direct wil gaan reageren alsof het MSN is gespot
Oh ja, brrrr.... volwassenen die dan zeggen "stout geweest"quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 10:30 schreef matthijst het volgende:
Oh, hij deed nodal dramatisch met zijn "stout geweest heh" .
Ik vond het er wel heel erg geacteerd uit zien. Ook haar teleurstelling. Was echt in scene gezet, dat droop er wel af.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 14:15 schreef Fascination het volgende:
Moest wel lachen dat die vriendin van Arno meteen Emile riep op de vraag welke man ze bij Arno ziet en dat ze helemaal verheugd was door de mededeling dat er iets gebeurd was tussen Arno en Emile omdat ze dacht dat ze gezoend hadden.
Mis je ook niet veel van.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 18:20 schreef lily het volgende:
Ik ben min of meer bij maar had iets te weinig tijd dus heb Arno doorgespoeld.
Ik doe dat ook vaak..quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 09:27 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Nou, begint dat hier ook al. Bij whatsapp is dat al zo irritant, mensen die elk woord zowat in een apart bericht zetten. Daar reageer ik ook pas drie dagen later op, anders ben je aan het typen en dan komt er al weer wat binnen.
Denk het wel. Wat een saai volk.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:00 schreef Fascination het volgende:
Ik vind het wel interessant om te zien of Arno en Niels echt een match zijn, maar volgens mij ben ik vrijwel de enige
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |