Zie het wel bij mensen van alle leeftijden.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 11:04 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Het is best wel veel voorkomend, zeker bij mensen op leeftijd.
Ja, behoorlijk.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 11:10 schreef Document1 het volgende:
Echt geniaal hoe die andere flippo bij Miriam binnenkomt.Die Marcel wordt nog gewaarschuwd door die kok, lul niet teveel over jezelf. Wat doet hij? Ouwehoeren over hoe hij gelijk zag dat het lekkere garnalen waren.
Bord voor je kop.
Douchie en pleite voor Marcelquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 11:10 schreef Document1 het volgende:
Echt geniaal hoe die andere flippo bij Miriam binnenkomt.Die Marcel wordt nog gewaarschuwd door die kok, lul niet teveel over jezelf. Wat doet hij? Ouwehoeren over hoe hij gelijk zag dat het lekkere garnalen waren.
Bord voor je kop.
Ik verwacht dat het bij Els is afgekoeld. Die is niet romantisch genoeg. Ik denk dat panterprint wel romantisch is, maar niet zijn type. Gaat hem irriteren, ook met dat op tijd zijn. Ik vermoed dat hij met geen van beide eindigt.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 08:17 schreef Jor_Dii het volgende:
Margreeth ziet er simpelweg stukken beter uit, maar komt wel "simpeler" over met haar panter jasje en stereotype "domme blondje" voorkomen. Desondanks denk ik dat RJ het een interessantere vrouw vindt juist omdat ze wat minder decadent is.
Margreeth is wel gewoon zichzelf, maar geeft ook aan dat ze het best wel leuk vindt om zich matchend bij RJ te kleden, mocht het wat worden. Vond dat die kleding in dat winkeltje, haar ook goed stond.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 08:17 schreef Jor_Dii het volgende:
Margreeth ziet er simpelweg stukken beter uit, maar komt wel "simpeler" over met haar panter jasje en stereotype "domme blondje" voorkomen. Desondanks denk ik dat RJ het een interessantere vrouw vindt juist omdat ze wat minder decadent is.
Maar Miriam reageert ook steeds met weer een vraag op een verhaal van Marcel. Dus daar wil hij weer netjes op antwoorden en dan komt er weer een vraag. Dan komt die nieuwe binnen en die begint ook weer vragen af te vuren. Moet hij dan niet antwoorden?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 11:10 schreef Document1 het volgende:
Bord voor je kop.
Ja dat klopt, ik vind garnalen lekker en zie gelijk of ze goed zijn. Hoe zit dat eigenlijk met jou. Zie je gelijk of een leeuw agressief is of niet?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 13:09 schreef Gia het volgende:
[..]
Maar Miriam reageert ook steeds met weer een vraag op een verhaal van Marcel. Dus daar wil hij weer netjes op antwoorden en dan komt er weer een vraag. Dan komt die nieuwe binnen en die begint ook weer vragen af te vuren. Moet hij dan niet antwoorden?
Ken iemand die, net als ik, veel gezondheidsissues heeft en het daar altijd over heeft. Ik ook wel, als er naar gevraagd wordt. Vind dat best vervelend om over te praten, maar ik wil ook niet dat mensen denken dat ik er vaag over blijf.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 11:15 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Zie het wel bij mensen van alle leeftijden.
Die nieuwe kreeg van zowel Mirjam als Marcel te horen dat hij mee mocht eten. En dan pakt hij een stukje sushi, met zijn handen, want hij heeft geen stokjes, en dan is daar (op de camera) commentaar op.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 11:48 schreef ISVV het volgende:
Die Marcel is toch sowieso een verschrikkelijke engnek. Continu hoog van de toren blazen over zijn eigen leven en dan zijn concurrenten achter hun rug om afzeiken. Ik vind hem echt een kwal.
Als je dit niet snapt, dan ben je dus zelf een zender.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 13:09 schreef Gia het volgende:
[..]
Maar Miriam reageert ook steeds met weer een vraag op een verhaal van Marcel. Dus daar wil hij weer netjes op antwoorden en dan komt er weer een vraag. Dan komt die nieuwe binnen en die begint ook weer vragen af te vuren. Moet hij dan niet antwoorden?
Ik denk dat hij op Els gauw is uitgekeken, te saai en te gemaakt. Verwacht dat Margreeth het zelf voor gezien gaat houden. Zo interessant is die Robert Jan niet en schotland is koud, nat en guur. Je zit daar toch maar afgelegen met alleen die gast die zo vol van zichzelf is.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 12:47 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik verwacht dat het bij Els is afgekoeld. Die is niet romantisch genoeg. Ik denk dat panterprint wel romantisch is, maar niet zijn type. Gaat hem irriteren, ook met dat op tijd zijn. Ik vermoed dat hij met geen van beide eindigt.
Snap ik, maar ik verwacht dat dit vaak niet gebeurt door de zenuwen en niet goed weten wat er van je verwacht wordt. Sowieso zie je van haar al heel veel. Ze gaan op safari, ze vertelt ook veel op het moment van aankomst. Zij is het middelpunt in die B en B en er komen 5 mannen. Je wilt dus zoveel mogelijk van jezelf laten zien.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 13:12 schreef Document1 het volgende:
Ja dat klopt, ik vind garnalen lekker en zie gelijk of ze goed zijn. Hoe zit dat eigenlijk met jou. Zie je gelijk of een leeuw agressief is of niet?
Zoiets?
Dacht vooraf dat ik me daar kapot aan zou ergeren maar als je de kakker ‘act’ een beetje wegdenkt wel een prima kerel inderdaad.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 13:21 schreef Kreator het volgende:
Ik vind Robert Jan zeer interessant, geëngageerd en sociaal. Ik zou me daar direct thuisvoelen en vermaken. Lijkt me echt een enorm gezeligheidsmens. Heb niet het idee dat hij vol van zichzelf zit, hij is juist zeer begaan met zijn gasten en je hoort hem ook maar zelden iets negatiefs zeggen.
Het hele wereldje is echt zo hard niks voor mij, maar ik denk dat zo'n RJ je er meteen op je gemak laat voelen. Het is een oude kakker eerste klas, wat ie zelf ook aangeeft, en daar heb ik normaliter een enorme afkeer van omdat het vaak gepaard gaat met een vreselijke elitaire arrogante houding. En die bespeur ik hier bijna niet. Erg grappig om te zienquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 13:21 schreef Kreator het volgende:
Ik vind Robert Jan zeer interessant, geëngageerd en sociaal. Ik zou me daar direct thuisvoelen en vermaken. Lijkt me echt een enorm gezeligheidsmens. Heb niet het idee dat hij vol van zichzelf zit, hij is juist zeer begaan met zijn gasten en je hoort hem ook maar zelden iets negatiefs zeggen.
Doorgaans zou het mijn type mens ook niet zijn maar ik vind het oprecht een leuke vent. Gewoon een vent waar weinig op aan te merken valt.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 13:21 schreef Kreator het volgende:
Ik vind helemaal niet dat hij vol van zichzelf is. Hij komt heel vriendelijk over, is iemand die respectvol is, toont interesse in anderen. Aardige man.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 13:17 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik denk dat hij op Els gauw is uitgekeken, te saai en te gemaakt. Verwacht dat Margreeth het zelf voor gezien gaat houden. Zo interessant is die Robert Jan niet en schotland is koud, nat en guur. Je zit daar toch maar afgelegen met alleen die gast die zo vol van zichzelf is.
Mee eens, die vent komt gewoon relaxed over. Ook lief voor zijn hond en dochter. Gewoon iemand die zijn zaken goed op orde heeft en geniet van het leven. Doet me denken aan een voormalig leidinggevende van mij, dat was ook zo'n vent die altijd relaxed overkwam.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 14:34 schreef Ixia het volgende:
[..]
Ik vind helemaal niet dat hij vol van zichzelf is. Hij komt heel vriendelijk over, is iemand die respectvol is, toont interesse in anderen. Aardige man.
Bij vol van zichzelf zijn denk ik eerder aan Albert of Thijz (hoewel die laatste ergens juist heel onzeker is denk ik).
Hij ziet een bepaald droombeeld voor zich van zichzelf als 'laird', met een lady die zich kleedt zoals hij dat wenst. Dat staat mij een beetje tegen. Geen vent die bepaalt wat ik draag, of ik wel of niet make-up gebruik, of hoe ik mijn haar draag, lang, kort, netjes gekapt of lekker los.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 14:34 schreef Ixia het volgende:
[..]
Ik vind helemaal niet dat hij vol van zichzelf is. Hij komt heel vriendelijk over, is iemand die respectvol is, toont interesse in anderen. Aardige man.
Bij vol van zichzelf zijn denk ik eerder aan Albert of Thijz (hoewel die laatste ergens juist heel onzeker is denk ik).
Dat zegt hij ook op zijn hele nette manier over de picknick van Els "het is allemaal een tien maar er mag ook wel eens een zes en een halfje zijn" ik vat dat op dat hij dat overdreven perfect willen zijn van Els wat ongemakkelijk vind. Ook over het tijgerprint jasje van Margreet, heeft er helemaal niks mee maar het is wel grappig.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 13:06 schreef Gia het volgende:
[..]
Margreeth is wel gewoon zichzelf, maar geeft ook aan dat ze het best wel leuk vindt om zich matchend bij RJ te kleden, mocht het wat worden. Vond dat die kleding in dat winkeltje, haar ook goed stond.
Els heeft duidelijk een garderobe aangeschaft die bij voorbaat al past bij RJ. Daarom zal er zo weinig op te vinden zijn over haar op de socials; dan kun je zien hoe ze werkelijk is. Ze wil te perfect passend overkomen en dat gaat niet werken.
Figuren die alleen maar over zichzelf praten en nooit iets aan mij vragen counter ik tegenwoordig inderdaad gewoon met zelf iets vertellen. Meestal valt dat goed, omdat dat voor hun een gebruikelijke gespreksdynamiek is en niet per se uit desinteresse. Mirjam doet dat ook wel een beetje, want die dude dacht na de hint van de kok dat ze wel 50/50 aan het woord waren en dat er daarom geen probleem was.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 23:11 schreef matthijst het volgende:
Ach, Mirjam wordt moe van de visverhalen. En, zoals wel vaker terugkomt in die show: hij stelt geen vragen en blijkbaar kan ze alleen antwoord geven en niet uit zichzelf iets vertellen![]()
Ik vind hem, net als Albert trouwens, juist niet rechtstreeks. Die Mariel vroeg nog of ze tijdens het schilderen teveel praatte en dan zegt hij nee, maar in het talking head moment blijkt dat hij zich daar ontzettend aan irriteerde, maar dat dus niet tegen haar zegt. Ik vind dat juist schijnheilig en achterbaks.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 13:06 schreef Gia het volgende:
[...]
Thijz, tja, ik vind het er goor, maar hij is wel heel rechtstreeks. Mariel wilde laten zien dat zij kan schoonmaken en zeurde daarom over die schone dweil en deed er superlang over. Leer eerst die man kennen voordat je je kwaliteiten tentoon spreidt. Hier zit hij niet op te wachten, da's wel duidelijk.
[...]
Zijn wat dat betreft ook veel verschillende soorten ‘kak’ types. Hele leuke, maar ook verschrikkelijke. Robert Jan vind ik wel echt een sympathieke vent die heel oprecht overkomt.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 13:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Dacht vooraf dat ik me daar kapot aan zou ergeren maar als je de kakker ‘act’ een beetje wegdenkt wel een prima kerel inderdaad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |