abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214605374
Emil gaat terug naar een druk en levendig Amsterdam vol met bellende trams, ik denk dat dit beter is. Emil doet me trouwens denken aan Jan Simon Minkema, acteur uit De Familie Knots.
Noor gaat lekker naar huisje toe morgen denk ik. Hij gaat voor dat andere blondje, toch meer zijn kaliber in zijn leeftijd.
Jan heb ik weinig van gezien maar Anja blijkbaar genoeg. Peter gaat hem ook niet worden denk ik, in the end. Wel een aardige vent, lekker rustig. Maar te rustig voor dominante schooljuf Anja.
Allemaal cabaretteketet!
pi_214605938
Wat een sukkel die Mike.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_214606403
Wat een droevige aflevering.

De fantastische Noor naar huis 🥲 Onbegrijpelijk, met zo'n meisje zou Mike dolblij moeten zijn.
Zo mooi, zo sterk voor haar leeftijd, sportief, paste leuk op die plek en op zijn rug, waarom haar laten gaan. Ze was mijn favoriete deelnemer.
  woensdag 7 augustus 2024 @ 08:55:54 #254
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_214607074
Karel bij Iris. Die gaat hard op z'n bek straks. Dude krijgt een lunch en denkt dat hij gaat trouwen. Nou Karel, vergeet 't maar. Je zit straks gewoon weer op de bus naar de Bijlmer.
Heeft ie alleen paarse bloesjes?

Die Arno, wat een ongelooflijk irritante zeikerd. Echt alles wat hij zegt komt er zo drammerig uit. En hij blijft maar doorzwammen. Hou gewoon even een keer je kop, niet alles heeft minutenlang commentaar nodig.
Wandelen is niet goed genoeg meer ;(
Ik dacht dat Frankrijk het beloofde land was, waarom heb je dan extra vermaak nodig. Wat een sneu figuur, ongemakkelijk om naar te kijken. :{

Anja aan het paaldansen. Nee, dat heeft de wereld niet nodig.

Die Mike :r
"All my scars didn't come from enemies, Weet je".
Wat een droefheid. Zo te zien komen z'n meeste littekens van het pulken aan z'n koortslip.
Besluiteloos ventje. Goed dat Noor wegvlucht.
Schitterend. Dat moment dat Mike jankend naar beneden gaat *O*
"ik vind het gewoon erg dat ze weg is gegaan :'( " _O- _O- _O- :W
Hopelijk heeft de regie de messen uit de bestekbak gehaald })

[ Bericht 0% gewijzigd door matthijst op 07-08-2024 09:38:36 ]
Haters everywhere but I don't really care.
pi_214607513
quote:
1s.gif Op woensdag 7 augustus 2024 05:42 schreef Za het volgende:

De fantastische Noor naar huis 🥲 Onbegrijpelijk, met zo'n meisje zou Mike dolblij moeten zijn.
Zo mooi, zo sterk voor haar leeftijd, sportief, paste leuk op die plek en op zijn rug, waarom haar laten gaan. Ze was mijn favoriete deelnemer.
Ik vond dat hij een beetje onaardig tegen haar begon te doen. Vragen wat zij fijn vindt aan het hebben van een partner (of zoiets) en het dan in twijfel trekken soort van. Alsof hij zich aan haar stoorde soms.

Eigenlijk alleen maar fijn voor haar dat ze weg is. Leuke meid en verdient wel wat beters.
  woensdag 7 augustus 2024 @ 09:41:04 #256
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_214607549
Duizend leukere, koortsliploze, verlatingsangstvrije, emotioneel stabiele mannen te vinden voor Noor idd.
Haters everywhere but I don't really care.
  woensdag 7 augustus 2024 @ 13:04:26 #257
3542 Gia
User under construction
pi_214610219
Ik krijg toch een beetje de kriebels van RJ.
Vrijwel dagelijks dezelfde kleren aan, bijvoorbeeld.

Had vroeger een leraar Engels die dat ook had. Had volgens mij 6 dezelfde bruine ribbroeken en groene overhemden. Vreselijk saai.

Ik denk dat RJ zich ook erg inhoudt vanwege de opname, misschien wel een toneelstukje opvoert.
Maar als je dan weer googelt, vind je een interview met een ex-geliefde 2021, die zich juist ging storen aan al die hoffelijkheid.

Ik zou niet met zo iemand kunnen samen leven.
  woensdag 7 augustus 2024 @ 13:14:48 #258
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_214610349
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2024 09:41 schreef matthijst het volgende:
Duizend leukere, koortsliploze, verlatingsangstvrije, emotioneel stabiele mannen te vinden voor Noor idd.
Maar die zijn allemaal zonder camera, dus dan heb je geen reden om je aan te melden.

Of dacht hier iemand oprecht dat Noor op zoek was naar de liefde ipv naar de aandacht?
Laffe huichelaar
pi_214610443
Ik vind Joyce echt de meest verschrikkelijke deelneemster van B&B ooit. Wat een dom wijf.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_214612023
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2024 09:38 schreef Ixia het volgende:

[..]
Ik vond dat hij een beetje onaardig tegen haar begon te doen. Vragen wat zij fijn vindt aan het hebben van een partner (of zoiets) en het dan in twijfel trekken soort van. Alsof hij zich aan haar stoorde soms.

Eigenlijk alleen maar fijn voor haar dat ze weg is. Leuke meid en verdient wel wat beters.
Het liep raar ineens, maar misschien voor het programma?

Hij zei dat hij niet wilde dat er ook maar iets tussen hen zou komen, en hij is van streek wanneer zij naar een vriendin gaat, zij verdrietig wanneer hij een nieuwe kandidaat aandacht moet geven.
Hij heeft neem ik aan een contract met RTL, wil zijn watersport bedrijfje promoten, dus misschien is ze gewoon voor een paar weken naar haar vriendin in Barcelona, zodat de situatie geen wig tussen hen drijft?
Het zag er niet uit als twee mensen die van elkaar af wilden.
Ik ben er achteraf niet meer van overtuigd dat het einde verhaal was.
  woensdag 7 augustus 2024 @ 15:03:03 #261
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_214612172
quote:
1s.gif Op woensdag 7 augustus 2024 14:53 schreef Za het volgende:

[..]
Het liep raar ineens, maar misschien voor het programma?

Hij zei dat hij niet wilde dat er ook maar iets tussen hen zou komen, en hij is van streek wanneer zij naar een vriendin gaat, zij verdrietig wanneer hij een nieuwe kandidaat aandacht moet geven.
Hij heeft neem ik aan een contract met RTL, wil zijn watersport bedrijfje promoten, dus misschien is ze gewoon voor een paar weken naar haar vriendin in Barcelona, zodat de situatie geen wig tussen hen drijft?
Het zag er niet uit als twee mensen die van elkaar af wilden.
Ik ben er achteraf niet meer van overtuigd dat het einde verhaal was.
Hij wou niet voor haar gaan, haar geen toezeggingen doen met in zijn achterhoofd dat er nog andere dames zullen komen
Als ik haar was zou ik er voor passen als hij later alsnog besluit om voor haar te kiezen, nadat andere dames eventueel tegenvallen
pi_214612483
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2024 15:03 schreef Flow3r het volgende:

Hij wou niet voor haar gaan, haar geen toezeggingen doen met in zijn achterhoofd dat er nog andere dames zullen komen
Zodra hij toezeggingen zou doen is zijn deelname ten einde, en er komen nog kandidaten en hij heeft een contract.
Ik denk dat hij helemaal geen B&B heeft, niet veel geld ook, en hoopt dat zijn deelname hem klanten zal opleveren vwb de watersport.
Wanneer hij haar echt heeft laten lopen verklaar ik hem voor gek.

quote:
Als ik haar was zou ik er voor passen als hij later alsnog besluit om voor haar te kiezen, nadat andere dames eventueel tegenvallen
Misschien zit ze gewoon in de buurt in Barcelona, is er allang gekozen, maar moest hij op camera nog doen of hij open stond voor de rest. Zoals zij hem troostte ook.
Hij heeft duidelijk gevoelens voor haar, al dat verdriet, misschien maakt dat hem wel bang.

Ik heb gewoon geen idee meer hoe het zit.
pi_214612700
Malgosia heeft gewoon haar beentjes iets te snel gespreid.
Make trouble not war
pi_214612759
quote:
1s.gif Op woensdag 7 augustus 2024 15:30 schreef Za het volgende:

[..]
Zodra hij toezeggingen zou doen is zijn deelname ten einde, en er komen nog kandidaten en hij heeft een contract.
Ik denk dat hij helemaal geen B&B heeft, niet veel geld ook, en hoopt dat zijn deelname hem klanten zal opleveren vwb de watersport.
Wanneer hij haar echt heeft laten lopen verklaar ik hem voor gek.
[..]
Misschien zit ze gewoon in de buurt in Barcelona, is er allang gekozen, maar moest hij op camera nog doen of hij open stond voor de rest. Zoals zij hem troostte ook.
Hij heeft duidelijk gevoelens voor haar, al dat verdriet, misschien maakt dat hem wel bang.

Ik heb gewoon geen idee meer hoe het zit.
Ik denk dat hij niet per definitie gevoelens voor haar had eigenlijk. Hij was voor het eerst ook serieus geïnteresseerd in een andere vrouw (Birthe). Dat rijmt niet echt met gevoelens hebben voor iemand, dan zou dat niet zo gemakkelijk kunnen denk ik. Maar zoals ik het zie heeft hij best wat persoonlijke problemen/trauma’s en is dit allemaal te veel voor hem. Zijn reacties op bepaalde dingen zijn niet bepaald gezond/normaal.
pi_214612980
quote:
1s.gif Op woensdag 7 augustus 2024 05:42 schreef Za het volgende:

Noor verdient veel beter dan die jankende dweil zonder ruggengraat.
pi_214613051
quote:
1s.gif Op woensdag 7 augustus 2024 15:51 schreef Ixia het volgende:

Ik denk dat hij niet per definitie gevoelens voor haar had eigenlijk. Hij was voor het eerst ook serieus geïnteresseerd in een andere vrouw (Birthe).
Dat vond ik eerlijk gezegd ook heel raar, die opmerking op dat bed, en puur vanwege het feit dat ze beter presteerde op het water. Hij zoekt duidelijk iemand in die richting, of misschien veinst hij belangstelling. Noor zat er zo treurig bij.

Toen de andere vrouwen weggingen deed hem dat niets, maar wanneer zij even weggaat (al haar spullen waren er gewoon nog) is hij zwaar van slag.

Ook haar vraag of hij wel tijd zou hebben voor haar in zijn drukke periode sloeg hij op aan. Ik denk niet vanwege de vraag, die heel normaal was, maar de angst (hij moest om die vraag ook huilen meen ik) dat wanneer hij geen aandacht zou kunnen geven ze misschien weg zou gaan.

quote:
Dat rijmt niet echt met gevoelens hebben voor iemand, dan zou dat niet zo gemakkelijk kunnen denk ik. Maar zoals ik het zie heeft hij best wat persoonlijke problemen/trauma’s en is dit allemaal te veel voor hem. Zijn reacties op bepaalde dingen zijn niet bepaald gezond/normaal.
Hij heeft zeker problemen, vooral de angst om verlaten te worden, en tot nu toe speelde dat alleen op bij Noor.
pi_214613162
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2024 16:13 schreef bloodymary1 het volgende:

Noor verdient veel beter dan die jankende dweil zonder ruggengraat.
Dat vind ik ook wanneer hij haar heeft laten lopen. Maar wanneer hij in een onmogelijke situatie zit, want ook het verdriet van Noor verdraagt hij niet, en hij moet toch deze show afmaken, waardoor zij zich rot voelt, misschien weer ergens heen gaat waardoor hij weer van streek is, dan is het misschien een extreem overgevoelige man in een onverwachte situatie, en is het beter voor hun allebei dat zij even weggaat. Dan zou ik het ergens nog wel mooi vinden ook wanneer ze allebei zich zo snel gehecht hebben. Maar ik heb geen idee.
Mocht hij echt interesse hebben in die nieuwe dan ben ik blij dat Noor tijdig is gevlogen.
pi_214614798
Maar moet Mike perse die andere vrouwen ook nog laten komen? Of had hij kunnen zeggen dat hij Noor zo leuk vindt dat hij de rest wil afzeggen? Heb de vorige seizoenen niet gezien. Is zoiets niet een keer eerder gebeurd?
pi_214614927
Is weleens gebeurd dat kandidaten voor niks kwamen en dat ook vrij snel kregen te horen.
  woensdag 7 augustus 2024 @ 18:52:36 #270
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_214615018
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2024 18:45 schreef Ixia het volgende:
Is weleens gebeurd dat kandidaten voor niks kwamen en dat ook vrij snel kregen te horen.
In elk geval bij die jongen in Portugal, toen het met Fenna koek en ei bleek. De kandidaten daarna gingen rechtsomkeert op zijn verzoek.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_214615175
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2024 18:52 schreef Duderinnetje het volgende:

In elk geval bij die jongen in Portugal, toen het met Fenna koek en ei bleek. De kandidaten daarna gingen rechtsomkeert op zijn verzoek.
Was zij niet de laatste toen?
Er is dus geen sprake van een contract waarbij de zgn B&B houders zich binden aan afspraken, zoals het ontvangen van de uitgenodigde gasten?
Zelfs al hebben ze inmiddels een relatie (zoals sommigen, bv die ene in Troche).
pi_214615915
Haha die Mike is toch niet te geloven. Want een vent. Geef haar gewoon die zoen en yolo
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_214616090
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2024 22:28 schreef ISVV het volgende:
Die Albert vertelde het wel op een slimme manier aan Joyce. Luchtig, met humor, focus op het positieve en haar ophemelen t.o.v. de vrouw waar het over ging
Vreselijk met zijn "Sjaakie af" Maar kirrende Joyce vindt het allemaal wel prima 8)7
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_214616187
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2024 08:55 schreef matthijst het volgende:
Karel bij Iris. Die gaat hard op z'n bek straks. Dude krijgt een lunch en denkt dat hij gaat trouwen. Nou Karel, vergeet 't maar. Je zit straks gewoon weer op de bus naar de Bijlmer.
Heeft ie alleen paarse bloesjes?

Die Arno, wat een ongelooflijk irritante zeikerd. Echt alles wat hij zegt komt er zo drammerig uit. En hij blijft maar doorzwammen. Hou gewoon even een keer je kop, niet alles heeft minutenlang commentaar nodig.
Wandelen is niet goed genoeg meer ;(
Ik dacht dat Frankrijk het beloofde land was, waarom heb je dan extra vermaak nodig. Wat een sneu figuur, ongemakkelijk om naar te kijken. :{

Anja aan het paaldansen. Nee, dat heeft de wereld niet nodig.

Die Mike :r
"All my scars didn't come from enemies, Weet je".
Wat een droefheid. Zo te zien komen z'n meeste littekens van het pulken aan z'n koortslip.
Besluiteloos ventje. Goed dat Noor wegvlucht.
Schitterend. Dat moment dat Mike jankend naar beneden gaat *O*
"ik vind het gewoon erg dat ze weg is gegaan :'( " _O- _O- _O- :W
Hopelijk heeft de regie de messen uit de bestekbak gehaald })
Lol !! ik vind Mike ook een droeftoeter. Man kweek wat ballen zeg !! Noor speelt het gekwetste meisje terwijl daar helemaal geen aanleiding voor was, denk dat ze die jankzak gewoon zat was.
En jemig ik zou echt zat worden van de uitjes met constant jezelf maar moeten bewijzen op de waterski's of boards. Ga een keer ergens wat eten of drinken dan kan je even normaal met elkaar lullen ipv met een verzopen hoofd in een wetsuit op een boot te hangen

[ Bericht 2% gewijzigd door Soury op 07-08-2024 20:11:33 ]
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_214616460
Oh en dit voorwerp bij Iris heeft ook een blauwtje gelopen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')