Ik wil ook een ding in een k- oh wacht.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 19:06 schreef ToT het volgende:
Geen zin om leuke dingen te doen; ik wil alleen kutdingen doen!
quote:Op zaterdag 27 juli 2024 19:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik wil ook een ding in een k- oh wacht.
quote:
Lovelyquote:
Jammer.quote:Op maandag 29 juli 2024 08:29 schreef Sally het volgende:
Mogguh![]()
Beetje vroeg wakker, zou met/voor een vriendin met haar mee naar het ziekenhuis, maar het mocht helaas niet.
Ja, maar zit me een partij te gapen ....!quote:
Ziet toch niemand joh.quote:Op maandag 29 juli 2024 08:32 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja, maar zit me een partij te gapen ....!
Hihiquote:
Mailyquote:
Morguh Stigquote:
Dotjequote:
Lekker genieten op de motor nu met dit mooie weer?quote:
Nou, met dit weer is het niet genieten in dat pakquote:Op dinsdag 30 juli 2024 07:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker genieten op de motor nu met dit mooie weer?
Heb je al vakantie gehad?
ALs je stil moet staan niet, dat is net als in een cabrio rijden, is lekker zolang je rijd maar zodra je in de brandende zon stil staat is het niet meer fijn .quote:Op dinsdag 30 juli 2024 08:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nou, met dit weer is het niet genieten in dat pak
Ik heb over 2 weken vakantieLekker naar Drenthe
Zit nu bij de tandarts. Controle
Hoe is het met jou? Al bekomen van de schrik?
Ahwquote:Op dinsdag 30 juli 2024 08:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALs je stil moet staan niet, dat is net als in een cabrio rijden, is lekker zolang je rijd maar zodra je in de brandende zon stil staat is het niet meer fijn .
Mond wijd open ophouden he![]()
Van de schrik ben ik bekomen maar de nasleep kwa pijn en regelen is nog niet voorbij,
Dank je Stigquote:Op dinsdag 30 juli 2024 08:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ahw
Sterkte gewenst Dotje!
Alleen of samen?quote:Op dinsdag 30 juli 2024 08:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nou, met dit weer is het niet genieten in dat pak
Ik heb over 2 weken vakantieLekker naar Drenthe
Zit nu bij de tandarts. Controle
Hoe is het met jou? Al bekomen van de schrik?
Samen. Wil je mee?quote:
ik wil ergens in aug nog wel wegquote:Op dinsdag 30 juli 2024 10:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Samen. Wil je mee?
En greys
Maar... ik ben er danquote:Op dinsdag 30 juli 2024 10:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik wil ergens in aug nog wel weg
geen idee waarheen
maar dat kan niet als ik in drenthe zit he
Ja ookquote:
Huisjequote:
ik doe ook niet aan kramperenquote:Op dinsdag 30 juli 2024 10:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Huisje
Campings ben ik wel van genezen
quote:
Heb je een nieuew liefde? aan je zij?quote:
Nieuw?quote:Op dinsdag 30 juli 2024 12:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je een nieuew liefde? aan je zij?
Of al langer, ik dacht altijd dat je vrijgezel wasquote:
Some say...quote:Op dinsdag 30 juli 2024 12:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Of al langer, ik dacht altijd dat je vrijgezel was![]()
Maar nu ik diep nadenk had je wel een relatie.
Boeien ook hier ben je gewoon Stig
quote:
Lovelyquote:
quote:Op dinsdag 30 juli 2024 21:27 schreef Sally het volgende:
Oh dear oh dear. Gelukkig gaat het hier niet zo snel...
Beetje veel hoofdpijn en watjeshoofd en zo.
he bah .... de flirt-variant te pakken misschien?quote:Op dinsdag 30 juli 2024 21:27 schreef Sally het volgende:
Oh dear oh dear. Gelukkig gaat het hier niet zo snel...
Beetje veel hoofdpijn en watjeshoofd en zo.
Geen leuke flirtquote:Op dinsdag 30 juli 2024 21:38 schreef maily het volgende:
[..]
he bah .... de flirt-variant te pakken misschien?
beterschap hoor!
Flirt-variant....?quote:Op dinsdag 30 juli 2024 21:38 schreef maily het volgende:
[..]
he bah .... de flirt-variant te pakken misschien?
beterschap hoor!
U zit te sjansen met Janssen?quote:Op dinsdag 30 juli 2024 21:56 schreef Sally het volgende:
[..]
Flirt-variant....?
Ohw.
Eh, denk het niet
Bwoah.quote:
Geen 2 meter afstand gehouden?quote:Op dinsdag 30 juli 2024 22:38 schreef Sally het volgende:
[..]
Bwoah.
Geen idee waar ik het opgelopen heb.
Anderhalf. En dat hoeft niet meer (zeker niet als je het nog niet weet, anders wel).quote:
quote:Op dinsdag 30 juli 2024 22:41 schreef Sally het volgende:
[..]
Anderhalf. En dat hoeft niet meer (zeker niet als je het nog niet weet, anders wel).
Maar ik ga nu echt geen boodschappen doen, ook niet met mond/neusmasker - voel me echt 3x kut![]()
![]()
he balen johquote:
Nou, nog genoeg in huis voorlopig.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 22:46 schreef maily het volgende:
[..]
he balen joh
ff rustig aan doen dan maar![]()
(iemand anders die wel evt een boodschapje voor je doet?)
@maily : ze gaat straks wat wegbrengen naar de huisarts en neemt eigen gemaakte kippensoep en stamppot steeltjes voor me me. Dan maar niet KHAquote:Op dinsdag 30 juli 2024 22:49 schreef Sally het volgende:
[..]
Nou, nog genoeg in huis voorlopig.
Maar anders kan mn moeder vast wel wat halen, of aan eten maken voor me.
Was het maar zo, dan had ik er nog wat leuks aan overgehouden?!quote:
Greysquote:
Vitamine Lquote:Op woensdag 31 juli 2024 09:18 schreef Sally het volgende:
[..]
@:maily : ze gaat straks wat wegbrengen naar de huisarts en neemt eigen gemaakte kippensoep en stamppot steeltjes voor me me. Dan maar niet KHA![]()
![]()
Jaaaaaaquote:
De corona variant dan hčquote:Op woensdag 31 juli 2024 10:26 schreef Sally het volgende:
[..]
Was het maar zo, dan had ik er nog wat leuks aan overgehouden?!![]()
Aan herinnering dan.
Géén idee. Doet geen belletje rinkelen.quote:
De Flirt variantquote:Op woensdag 31 juli 2024 12:51 schreef Sally het volgende:
[..]
Géén idee. Doet geen belletje rinkelen.
Ah ja, nu lees ik er wat over. Vorige week niet veel nieuws meegekregen.quote:
Mss, mss.quote:Op woensdag 31 juli 2024 12:57 schreef maily het volgende:
[..]
Heb ik gisteren ook al gevraagd.
Ze heeft het wel te pakken hoor ....
Doe ik wel altijd, dus dat is een logische gedachtequote:Op woensdag 31 juli 2024 13:03 schreef Sally het volgende:
[..]
Mss, mss.
Maar dat kon ik met mijn zelftest niet aantonen.
Dacht dat je een grapje maakte![]()
![]()
Lovelyquote:
Mailyquote:
Skattiequote:
Stiggyquote:Op woensdag 31 juli 2024 13:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Lovely
[..]
Maily
[..]
Skattie![]()
Stigkequote:Op woensdag 31 juli 2024 13:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Lovely
[..]
Maily
[..]
Skattie![]()
quote:Op woensdag 31 juli 2024 18:04 schreef ToT het volgende:
Zo, terrasje gepakt met Mini-ToT, daarna had hij zwemles, waarna we naar een zwemplas zijn gegaan waar ik hem steeds heel hoog de lucht in gooide en hem in het water weer opving!Ook een diepe kuil gegraven en die vol water laten lopen waarna het één grote modderbende werd natuurlijk, en hij heeft andere kindjes "geholpen" een waterpoel te maken voor wat kikkertjes en een hagedisje die ze gevonden hadden.
"Papa? We hadden weer een leuke dag he?"
Ahw!quote:Op woensdag 31 juli 2024 18:04 schreef ToT het volgende:
Zo, terrasje gepakt met Mini-ToT, daarna had hij zwemles, waarna we naar een zwemplas zijn gegaan waar ik hem steeds heel hoog de lucht in gooide en hem in het water weer opving!Ook een diepe kuil gegraven en die vol water laten lopen waarna het één grote modderbende werd natuurlijk, en hij heeft andere kindjes "geholpen" een waterpoel te maken voor wat kikkertjes en een hagedisje die ze gevonden hadden.
ToTGodquote:
Betere temperatuurquote:
Whehe!quote:Op donderdag 1 augustus 2024 09:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Betere temperatuur
En daar?
quote:Op donderdag 1 augustus 2024 09:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehe!
Ja gaat z'n gangetje hier hoor.
Zo ff naar een winkel om weer wat spullen te kopen voor in mijn nieuwe huis.
Greysquote:
Sallyquote:
Stiggel ....quote:
Moet je eigenlijk hier ook het verhaal van 'de leuke dag' vertellenquote:Op woensdag 31 juli 2024 18:04 schreef ToT het volgende:
Dit wat ik hier gezegd heb, bedoel je?quote:Op donderdag 1 augustus 2024 12:11 schreef Sally het volgende:
[..]
Moet je eigenlijk hier ook het verhaal van 'de leuke dag' vertellen![]()
In DTS legde je wat extra's uit...quote:Op donderdag 1 augustus 2024 12:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Dit wat ik hier gezegd heb, bedoel je?
Ow, ehhh....wat was dat ook al weer?quote:Op donderdag 1 augustus 2024 12:52 schreef Sally het volgende:
[..]
In DTS legde je wat extra's uit...
Nee, ik stuur wel even pb anders verraad ik het.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 12:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow, ehhh....wat was dat ook al weer?
Of bedoelde je het fucked up moment dat later die dag gebeurde?
quote:Op donderdag 1 augustus 2024 13:17 schreef ToT het volgende:
Ahhhh ja, dat!
Ja telkens als we leuke dingen gedaan hebben, zeg ik altijd: "We hebben een leuke dag gehad he?" En dan noemen we samen de dingen op die we hebben meegemaakt.En soms begint hij er dus zelf over: "We hadden een leuke dag, he papa?"
![]()
Maar ook als er meerdere dingen juist niet fijn zijn geweest, mag dat ook gezegd worden: "Vandaag was geen fijne dag voor jou, he Mini-ToT?" Dan noemen we die dingen op, maar ik probeer het dan wel positief af te sluiten. Gelukkig is dat tot nu toe maar 1x gebeurd dat hij zo'n dag heeft gehad.
Die fucked up gebeurtenis vertel ik wel ff via DM.
ToTGodquote:
Zeker welquote:
Ow tof!quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 09:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zeker wel
Vanavond uit eten en naar de bios
Deadpool & Wolverine
Deze film is gewoon iets wat Marvel nodig heeft. Plus Ryan Reynolds en Hugh Jackman weer in 1 film is sowieso tofquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 09:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow tof!
Schijnt de op 2 na leukste Deadpool film te zijn.
Wat ik aan scčnes heb gezien zag er wel weer erg leuk uit!
Ik heb sinds Guardians of the Galaxy 2, Doctor Strange 1 en Deadpool 2 totaal niks meer op dat gebied gezien dus ken ik alle ins en outs niet. Dat gedoe van Thanos heb ik wel in reviews gezien en ken dat verhaal half.
Schijnt allemaal geen probleem voor deze film te zijn; alles wordt uitgelegd.
Zeker!quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 09:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Deze film is gewoon iets wat Marvel nodig heeft. Plus Ryan Reynolds en Hugh Jackman weer in 1 film is sowieso tof
Dat ook. En Robert Downey Jr. weer terug ook, dit keer als Dr. Doomquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 09:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Zeker!Ik heb gezien dat dat multiverse gedoe erg leuke dingen gaat opleveren!
Met sterke hints dat Doctor Doom toch Iron Man was voordat hij veranderde.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 09:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat ook. En Robert Downey Jr. weer terug ook, dit keer als Dr. Doom
Sowieso wel de beste casting keuze van Marvel geweest. Echt tof.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 09:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Met sterke hints dat Doctor Doom toch Iron Man was voordat hij veranderde.
En er wordt gespeculeerd dat hij op een gegeven moment er voor zal kiezen op opnieuw weer Iron Man te gaan worden.
Zeer zeker!!quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 09:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Sowieso wel de beste casting keuze van Marvel geweest. Echt tof.
Echt welquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 09:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Zeer zeker!!Hij heeft echt een uitstraling!
Weet alleen zijn drugsverledenquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 09:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Je kent het verhaal achter die blauwe besjes?
quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 09:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Weet alleen zijn drugsverleden
quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 09:47 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit was dus gewoon echt omdat hij zelf tijdens het filmen zin had om te snacken!Hij had er schijt aan dat het niet in de film thuis hoorde!
Have funquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 09:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zeker wel
Vanavond uit eten en naar de bios
Deadpool & Wolverine
oooehhhhhhhhquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 09:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Deze film is gewoon iets wat Marvel nodig heeft. Plus Ryan Reynolds en Hugh Jackman weer in 1 film is sowieso tof
Oh! Vond m erg goed als Iron Man!quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 09:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Met sterke hints dat Doctor Doom toch Iron Man was voordat hij veranderde.
En er wordt gespeculeerd dat hij op een gegeven moment er voor zal kiezen op opnieuw weer Iron Man te gaan worden.
Heerlijkquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 09:50 schreef ToT het volgende:
[..]
En die attitude is dus echt van hem persoonlijk, en dat merk je goed in zijn rol!
Sallyquote:
SCHOTEL!quote:
Zit er nu, begint over een kwartiertjequote:
Enjoy!!! 🍿🍿🍿🍿quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 19:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zit er nu, begint over een kwartiertje
quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 19:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zit er nu, begint over een kwartiertje
Mailyquote:
Kijk straks welquote:
Groot gelijk!quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 19:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Maily
Thanks!
[..]
Kijk straks wel
Deze niet aan mini laten zien; kind slaapt een hele week nietquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 19:21 schreef ToT het volgende:
Het leuke gedeelte waar ik een scčne van heb gezien schijnt volgens deze spoilers 3 ŕ 4 minuten te duren!
quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 19:29 schreef maily het volgende:
[..]
Deze niet aan mini laten zien; kind slaapt een hele week niet![]()
KLB / Nachtmerries door het hoofd van Mary Borsato
Ik kijk maar niet. Sowieso. KLB.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 19:29 schreef maily het volgende:
[..]
Ik kliktequote:Op vrijdag 2 augustus 2024 19:29 schreef maily het volgende:
[..]
En wat heeft Marco M B. er dan mee van doen?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 20:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Gewoon iemand met een vrij onfortuinlijk gelaat.
Dom, zeker.quote:
Wie?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 20:17 schreef Sally het volgende:
[..]
En wat heeft Marco M. er dan mee van doen?
Precies.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 20:18 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Neuh. Ik heb wel enger gezien.
Oh damn - hahah!quote:
quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 20:23 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh damn - hahah!
Ik ben..echt..moe..hoe...![]()
Teveel gedaan vandaag denk ik.
Iddquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 20:27 schreef Sally het volgende:
Nu ik mn eten op heb, dan ook maar geklikt. Maar deze is lief!!!
(dit postte iemand in dat topic)
[ afbeelding ]
Het is zijn moederquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 20:17 schreef Sally het volgende:
[..]
En wat heeft Marco M B. er dan mee van doen?
Dat had ik al door. Behalve die puppet van Jim Hensonquote:
En pas ziek geweest he.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 20:23 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh damn - hahah!
Ik ben..echt..moe..hoe...![]()
Teveel gedaan vandaag denk ik.
Nog. Denk ik. Wel. Toch.quote:
Van De Freggels, of The Dark Crystal?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 20:27 schreef Sally het volgende:
Nu ik mn eten op heb, dan ook maar geklikt. Maar deze is lief!!!
(dit postte iemand in dat topic)
[ afbeelding ]
Dark Crystalquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 20:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Van De Freggels, of The Dark Crystal?Ik denk kdie 2e.
Met van die minimannetjes in de grot die 'mimimi' riepenquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:24 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Je had vroeger rond die tijd nog zo'n serie, maar ik vergeet altijd de naam daarvan
En ook nog iets met monsters met groen rastahaar over hun hele lichaam, ik vond dat heel eng vroegerquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:25 schreef Sally het volgende:
[..]
Met van die minimannetjes in de grot die 'mimimi' riepen![]()
Maar ben naam ook kwijt
Volgens mij hoort het wat ik zei en wat jij nu noemt ook bij De Freggelsquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:26 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
En ook nog iets met monsters met groen rastahaar over hun hele lichaam, ik vond dat heel eng vroeger
Doozersquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:26 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
En ook nog iets met monsters met groen rastahaar over hun hele lichaam, ik vond dat heel eng vroeger
Zoiets? https://www.google.nl/sea(...)ysCdqJi-gP0-igiQw_42quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:26 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Lemmings?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:25 schreef Sally het volgende:
[..]
Maar ben naam ook kwijt
quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:35 schreef maily het volgende:
[..]
Zoiets? https://www.google.nl/sea(...)ysCdqJi-gP0-igiQw_42
quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:25 schreef Sally het volgende:
[..]
Maar ben naam ook kwijt
quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 02:10 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Je kan ze nog geen ávond alleen laten, nog geen avond!
Het spijt me, maar...quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 02:10 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Je kan ze nog geen ávond alleen laten, nog geen avond!
quote:
Sorry voor de bolkesquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 02:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Tis maar goed dat de Bolkes (+
) al op stal en stok staan. Anders had indien ook nog aan mijn kop zeuren waarom het topic dicht is.
Harde bolletjes van bakker bartquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 02:15 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Heb je ook iets te eten?
Heb honger
Kom jij nou niet ook nog eens de vermoorde onschuld uithangen hč.quote:
Haha ik was het niet.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 02:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Kom jij nou niet ook nog eens de vermoorde onschuld uithangen hč.
Heb ik elke na het als ik er met mijn volle gewicht on gelegen heb.quote:
Nee want daar krijg ik rare dromen vanquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 02:16 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Vervelend!
Kun je een pijnstiller pakken tegen de pijn?
g8xRquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 02:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Heb ik elke na het als ik er met mijn volle gewicht on gelegen heb.
Weet ik, maar je krijgt toch een veeg uit de pan.quote:
Ja bij to good to go.quote:
Ik viel vorige maandag van een trap.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 02:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Heb ik elke na het als ik er met mijn volle gewicht on gelegen heb.
Rare dromen is ook niet fijn.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 02:18 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Nee want daar krijg ik rare dromen van![]()
Anyway, toch terug slapen.
Gedraag jullie en handjes boven de lakens
Zitten er misschien nog restjes in..quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 02:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Weet ik, maar je krijgt toch een veeg uit de pan.
Das wel het beste. Dan kan je niet op je arm liggen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 02:18 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Nee want daar krijg ik rare dromen van![]()
Anyway, toch terug slapen.
Gedraag jullie en handjes boven de lakens
Zo rollen we hierquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 02:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik moest lachenquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 02:19 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Zitten er misschien nog restjes in..
Heb echt honger![]()
Helaas. Net alle bittergarnituur op...quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 02:19 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Zitten er misschien nog restjes in..
Heb echt honger![]()
Bruin fruitquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 02:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Helaas. Net alle bittergarnituur op...
Altijd normaal wel door andere lui.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 02:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
7 uur in n taxi????quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 02:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Altijd normaal wel door andere lui.
Ik zit aan mijn laatste glas bacardi drukke dag gehad vandaag 7 uur in een taxi voor een kraambezoek van 3 uurmaar het was het allemaal waard.
Kraambezoek?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 02:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Altijd normaal wel door andere lui.
Ik zit aan mijn laatste glas bacardi drukke dag gehad vandaag 7 uur in een taxi voor een kraambezoek van 3 uurmaar het was het allemaal waard.
Lekker had hier alleen van die zoute droge stokjes om te knabbelenquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 02:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Helaas. Net alle bittergarnituur op...
Yup heen en terug bij elkaar wel.quote:
Ehm.. ben t vergeten..quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 02:21 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Je weet hoe dit ooit uit de hand liep he?
Die zijn wel ook echt keilekker.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 02:21 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Lekker had hier alleen van die zoute droge stokjes om te knabbelen![]()
slecht voorbereid
Ow heb wel stokje, niet zout en ook niet voor knabbelen maar verder wel ok stokje. En anders kan ik wel pizza maken.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 02:21 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Lekker had hier alleen van die zoute droge stokjes om te knabbelen![]()
slecht voorbereid
Wowquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 02:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Yup heen en terug bij elkaar wel.
Moesten dezelfde persoon de heenweg eerst wegbrengen en de terugweg ophalen in Doesburg dus dat was wel een stukje om.
De taffusquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 02:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Yup heen en terug bij elkaar wel.
Moesten dezelfde persoon de heenweg eerst wegbrengen en de terugweg ophalen in Doesburg dus dat was wel een stukje om.
Nee was valysquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 02:22 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Wow
Klinkt ook alsof het miljoentriljoen euro kostte
Mijn huis naar Schiphol ongeveer 175km vragen ze dik 200 euro voor.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 02:22 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Wow
Klinkt ook alsof het miljoentriljoen euro kostte
JAAAA maar had nu ook chipszin maar die knabbeldingen waren ook wel lekkerquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 02:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Die zijn wel ook echt keilekker.
Pozzaquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 02:22 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ow heb wel stokje, niet zout en ook niet voor knabbelen maar verder wel ok stokje. En anders kan ik wel pizza maken.
quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 02:22 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ow heb wel stokje, niet zout en ook niet voor knabbelen maar verder wel ok stokje. En anders kan ik wel pizza maken.
Ietsje verder en het kost miljoentriljoenquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 02:23 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Mijn huis naar Schiphol ongeveer 175km vragen ze dik 200 euro voor.
Ja mijn neef weer zien is altijd goed en trots op hem altijd al maar nu nog meer.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 02:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
De taffus![]()
Maar wel goede dag gehad dus.
Mijn taxi wilde niet naar Azië rijdenquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 02:24 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ietsje verder en het kost miljoentriljoen
Ik vreet rustig bijna zo'n zak van die dingen op als je ze in de buurt zet. Eigenlijk houd ik pas op als het zoutgehalte in m'n bloed zo hoog ophoudt dat ik hartkloppingen begin te krijgen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 02:23 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
JAAAA maar had nu ook chipszin maar die knabbeldingen waren ook wel lekker
Lief!quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 02:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja mijn neef weer zien is altijd goed en trots op hem altijd al maar nu nog meer.
Ik stop pas op de IC, pro tip wel.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 02:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik vreet rustig bijna zo'n zak van die dingen op als je ze in de buurt zet. Eigenlijk houd ik pas op als het zoutgehalte in m'n bloed zo hoog ophoudt dat ik hartkloppingen begin te krijgen.
Flauw zegquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 02:25 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Mijn taxi wilde niet naar Azië rijden
Zitten nog eens stuk of 5 in nuquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 02:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik vreet rustig bijna zo'n zak van die dingen op als je ze in de buurt zet. Eigenlijk houd ik pas op als het zoutgehalte in m'n bloed zo hoog ophoudt dat ik hartkloppingen begin te krijgen.
Was ook 1 of andere Afghaan met tijdelijke verblijfsvergunning en was bang daar weer opgepakt te worden als we erdoorheen reden vanwege dat ie gevlucht was voor de Taliban. Kwam ook wel beetje als een mietje over.quote:
Whutquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 02:27 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Was ook 1 of andere Afghaan met tijdelijke verblijfsvergunning en was bang daar weer opgepakt te worden als we erdoorheen reden vanwege dat ie gevlucht was voor de Taliban. Kwam ook wel beetje als een mietje over.
Nou ja, zo gaat dat dus idd.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 02:27 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Zitten nog eens stuk of 5 in nu![]()
heb ik toch niet het hele zakje leeg gegeten![]()
Ohquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 02:28 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Tja soms kom je interessante en soms bange mensen tegen.
Ik kom ook altijd als een mietje over als ik vlucht voor de Taliban hen ik me laten vertellen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 02:27 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Was ook 1 of andere Afghaan met tijdelijke verblijfsvergunning en was bang daar weer opgepakt te worden als we erdoorheen reden vanwege dat ie gevlucht was voor de Taliban. Kwam ook wel beetje als een mietje over.
Immer zin in pozza.quote:
Zijn best aardige gasten als je ze een beetje leert kennen hoor.....quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 02:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik kom ook altijd als een mietje over als ik vlucht voor de Taliban hen ik me laten vertellen.
Mijn Pozzaria is gesloten nu, denk dus dalijk echt nog 1 uit de vriezer halen. Wat extra kaas erover en dan eten.quote:
Mooiquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 02:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja mijn neef weer zien is altijd goed en trots op hem altijd al maar nu nog meer.
Komt allemaal door onbegrip over elkaars cultuur. Eigenlijk zijn het heel redelijke mensen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 02:31 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Zijn best aardige gasten als je ze een beetje leert kennen hoor.....
Nee dit gaat mij zelfs te ver....
Mijn dönertent is tot eind van de maand gesloten.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 02:32 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Mijn Pozzaria is gesloten nu, denk dus dalijk echt nog 1 uit de vriezer halen. Wat extra kaas erover en dan eten.
Denk dat we een middenweg moeten vinden, steelt iemand? Dan niet de hele hand eraf hakken maar de halve. Zo komen we dichter bij elkaarquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 02:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Komt allemaal door onbegrip over elkaars cultuur. Eigenlijk zijn het heel redelijke mensen.
![]()
![]()
![]()
Crowdfunding gestart om eten in te zamelen voor jou.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 02:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Mijn dönertent is tot eind van de maand gesloten.
Gewoon wel de moeder maar niet de dochter stenigen die veerkracht is.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 02:34 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Denk dat we een middenweg moeten vinden, steelt iemand? Dan niet de hele hand eraf hakken maar de halve. Zo komen we dichter bij elkaar
Verplicht vanwege bedorven voedsel of vakantie.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 02:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Mijn dönertent is tot eind van de maand gesloten.
quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 02:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Verplicht vanwege bedorven voedsel of vakantie.
Ik denk dat ze op vakantie zijn. Bedorven voedsel vreet ik er het hele jaar door.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 02:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Verplicht vanwege bedorven voedsel of vakantie.
Neen, die dochter krijgt amnestie en verblijfsvergunning. Dat gun je geen enkele vrouw een verkrachting. De vader die het heeft laten gebeuren die gaat voorover op een houten bok en laat een mannelijke ezel maar even zijn gang gaan. En daarna opsluiten en de sleutel weggooien. Niet de ezel opsluiten dus.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 02:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Gewoon wel de moeder maar niet de dochter stenigen die veerkracht is.Tis namelijk soberso altijd de schuld van de ouders.
Gewoon een beetje gematigd toch.
Arme ezel.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 02:39 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Neen, die dochter krijgt amnestie en verblijfsvergunning. Dat gun je geen enkele vrouw een verkrachting. De vader die het heeft laten gebeuren die gaat voorover op een houten bok en laat een mannelijke ezel maar even zijn gang gaan. En daarna opsluiten en de sleutel weggooien. Niet de ezel opsluiten dus.
Welke pillen heb je?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 02:39 schreef HappyCharly het volgende:
Ik wil slapen maar moet wachten tot pilletje werkt
Das de beul voor de volgende, denk dat een ezel denkt "every hole is a goal". Lucky donkey.quote:
Zo'n beest heeft toch ook gewoon liever een leuke ezelin om te palen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 02:42 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Das de beul voor de volgende, denk dat een ezel denkt "every hole is a goal". Lucky donkey.
Denk alles wat voorover staat pakt ie, ze zeggen niet voor niets dat ze intelligent zijn he?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 02:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zo'n beest heeft toch ook gewoon liever een leuke ezelin om te palen.
Nee, daar haalt ze haar pillen, duh!quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 02:43 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Gast, ze is geen drugsdealer
Aardige comeback welquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 02:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nee, daar haalt ze haar pillen, duh!
Je hoeft hoer noet te bolkonnen hequote:Op zaterdag 3 augustus 2024 02:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik wor hier lek gestoken door de muggen op m'n bolkon.
Hummel lek prikken ze me.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 02:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
De muggen prikken weer veel vannacht.
Je bent niet de enige.quote:
Bolkon is lekker koel. Vandaar.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 02:48 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Je hoeft hoer noet te bolkonnen he
Huis hier ook... Lekker koel.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 02:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Bolkon is lekker koel. Vandaar.
Dat moeten wel goeie zijn als je er ook slaperig van wordt.quote:
Ik zou bijna de airco op verwarmen zetten... Zomer 2024.... man man man.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 02:50 schreef Shii het volgende:
Het is goed uit te houden nu met de warmte.
die doen het lekker met watquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 02:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik slik in het muggenseizoen preventief elke avond antihistaminica. Dat scheelt een stuk in hoe groot de bulten worden en in de jeuk.
Fissa op het bolkon hier. Dansen springen, alles!quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 02:50 schreef Shii het volgende:
Het is goed uit te houden nu met de warmte.
Owww, jij bent van die dikke bulten? Das wel kut ja.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 02:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik slik in het muggenseizoen preventief elke avond antihistaminica. Dat scheelt een stuk in hoe groot de bulten worden en in de jeuk.
Kan niet slapen vd jeuk etcquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 02:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat moeten wel goeie zijn als je er ook slaperig van wordt.
Buiten was het ook nog heerlijk vanavond. Maar gelukkig is het binnen ook weer wat afgekoeld.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 02:52 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik zou bijna de airco op verwarmen zetten... Zomer 2024.... man man man.
Nee het is heerlijk hier in huis, airco slaat alleen aan boven de 24 graden op de bovenverdieping. Beneden staat ie uit.
Was het maar waar. Zijn gewoon simpele kruidvatpillen. Daar word je niet wappie van....quote:
jeuk zuigt ook echt stierenballen.quote:
quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 02:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
jeuk zuigt ook echt stierenballen.
Oh dat is jammer. via de huisarts zijn ze sterkerquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 02:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Was het maar waar. Zijn gewoon simpele kruidvatpillen. Daar word je niet wappie van....
Sinds ik op het bolkon zit ook minstens een keer of 5 geprikt.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 02:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
Drie keer in been geprikt net tijdens het roken.
Googled voor waar jeuk te vinden om stierenballen te zuigenquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 02:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
jeuk zuigt ook echt stierenballen.
Blik ertegenaangooien en wegrennenquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 02:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik heb een ontzettende neiging om met een blik bier in m'n klauwen nog een nachtwandeling door de buurt te gaan maken.
Maak me alleen wat zorgen over hoe dat over kan komen bij mensen die ik tegenkom.
Werd om op.30 uur wakker gebeld. Dacht elders te zitten dacht wat rustig.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 02:16 schreef Kissingbird het volgende:
[..]Hoi Dott
Nog wakker of... net wakker?
Jezus, zou er toch eens mee naar de dermatoloog gaan dan.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 03:03 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Googled voor waar jeuk te vinden om stierenballen te zuigen![]()
Nee maar jeuk is serieus echt kut, Ik had als tiener serieus acne op mijn borst en rug. Dikke puisten die uit zichzelf ook gewoon knapten bij beweging. Durfde toen niks anders te dragen dan donkere kleding want... Bloed,pus enzo... Vlekken in lichte shirts. Ben er nu al jaren vanaf maar op de rug blijf ik jeuk houden. En mijn rug ziet er ook uit alsof ik mishandeld ben door alle littekens van diezelfde pukkels. Het jeukt iedere dag op mijn rug, er zitten alleen nog littekens maar de jeuk gaat niet meer weg. Kut..
't is ok nu. Was tijdens mijn tienerjaren ::)quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 03:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Jezus, zou er toch eens mee naar de dermatoloog gaan dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |