Rare dromen is ook niet fijn.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 02:18 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Nee want daar krijg ik rare dromen van![]()
Anyway, toch terug slapen.
Gedraag jullie en handjes boven de lakens
Zitten er misschien nog restjes in..quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 02:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Weet ik, maar je krijgt toch een veeg uit de pan.
Das wel het beste. Dan kan je niet op je arm liggen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 02:18 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Nee want daar krijg ik rare dromen van![]()
Anyway, toch terug slapen.
Gedraag jullie en handjes boven de lakens
Zo rollen we hierquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 02:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik moest lachenquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 02:19 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Zitten er misschien nog restjes in..
Heb echt honger![]()
Helaas. Net alle bittergarnituur op...quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 02:19 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Zitten er misschien nog restjes in..
Heb echt honger![]()
Bruin fruitquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 02:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Helaas. Net alle bittergarnituur op...
Altijd normaal wel door andere lui.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 02:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
7 uur in n taxi????quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 02:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Altijd normaal wel door andere lui.
Ik zit aan mijn laatste glas bacardi drukke dag gehad vandaag 7 uur in een taxi voor een kraambezoek van 3 uurmaar het was het allemaal waard.
Kraambezoek?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 02:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Altijd normaal wel door andere lui.
Ik zit aan mijn laatste glas bacardi drukke dag gehad vandaag 7 uur in een taxi voor een kraambezoek van 3 uurmaar het was het allemaal waard.
Lekker had hier alleen van die zoute droge stokjes om te knabbelenquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 02:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Helaas. Net alle bittergarnituur op...
Yup heen en terug bij elkaar wel.quote:
Ehm.. ben t vergeten..quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 02:21 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Je weet hoe dit ooit uit de hand liep he?
Die zijn wel ook echt keilekker.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 02:21 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Lekker had hier alleen van die zoute droge stokjes om te knabbelen![]()
slecht voorbereid
Ow heb wel stokje, niet zout en ook niet voor knabbelen maar verder wel ok stokje. En anders kan ik wel pizza maken.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 02:21 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Lekker had hier alleen van die zoute droge stokjes om te knabbelen![]()
slecht voorbereid
Wowquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 02:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Yup heen en terug bij elkaar wel.
Moesten dezelfde persoon de heenweg eerst wegbrengen en de terugweg ophalen in Doesburg dus dat was wel een stukje om.
De taffusquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 02:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Yup heen en terug bij elkaar wel.
Moesten dezelfde persoon de heenweg eerst wegbrengen en de terugweg ophalen in Doesburg dus dat was wel een stukje om.
Nee was valysquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 02:22 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Wow
Klinkt ook alsof het miljoentriljoen euro kostte
Mijn huis naar Schiphol ongeveer 175km vragen ze dik 200 euro voor.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 02:22 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Wow
Klinkt ook alsof het miljoentriljoen euro kostte
JAAAA maar had nu ook chipszin maar die knabbeldingen waren ook wel lekkerquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 02:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Die zijn wel ook echt keilekker.
Pozzaquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 02:22 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ow heb wel stokje, niet zout en ook niet voor knabbelen maar verder wel ok stokje. En anders kan ik wel pizza maken.
quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 02:22 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ow heb wel stokje, niet zout en ook niet voor knabbelen maar verder wel ok stokje. En anders kan ik wel pizza maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |