Denk dat we een middenweg moeten vinden, steelt iemand? Dan niet de hele hand eraf hakken maar de halve. Zo komen we dichter bij elkaarquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 02:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Komt allemaal door onbegrip over elkaars cultuur. Eigenlijk zijn het heel redelijke mensen.
![]()
![]()
![]()
Crowdfunding gestart om eten in te zamelen voor jou.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 02:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Mijn dönertent is tot eind van de maand gesloten.
Gewoon wel de moeder maar niet de dochter stenigen die veerkracht is.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 02:34 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Denk dat we een middenweg moeten vinden, steelt iemand? Dan niet de hele hand eraf hakken maar de halve. Zo komen we dichter bij elkaar
Verplicht vanwege bedorven voedsel of vakantie.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 02:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Mijn dönertent is tot eind van de maand gesloten.
quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 02:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Verplicht vanwege bedorven voedsel of vakantie.
Ik denk dat ze op vakantie zijn. Bedorven voedsel vreet ik er het hele jaar door.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 02:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Verplicht vanwege bedorven voedsel of vakantie.
Neen, die dochter krijgt amnestie en verblijfsvergunning. Dat gun je geen enkele vrouw een verkrachting. De vader die het heeft laten gebeuren die gaat voorover op een houten bok en laat een mannelijke ezel maar even zijn gang gaan. En daarna opsluiten en de sleutel weggooien. Niet de ezel opsluiten dus.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 02:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Gewoon wel de moeder maar niet de dochter stenigen die veerkracht is.Tis namelijk soberso altijd de schuld van de ouders.
Gewoon een beetje gematigd toch.
Arme ezel.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 02:39 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Neen, die dochter krijgt amnestie en verblijfsvergunning. Dat gun je geen enkele vrouw een verkrachting. De vader die het heeft laten gebeuren die gaat voorover op een houten bok en laat een mannelijke ezel maar even zijn gang gaan. En daarna opsluiten en de sleutel weggooien. Niet de ezel opsluiten dus.
Welke pillen heb je?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 02:39 schreef HappyCharly het volgende:
Ik wil slapen maar moet wachten tot pilletje werkt
Das de beul voor de volgende, denk dat een ezel denkt "every hole is a goal". Lucky donkey.quote:
Zo'n beest heeft toch ook gewoon liever een leuke ezelin om te palen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 02:42 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Das de beul voor de volgende, denk dat een ezel denkt "every hole is a goal". Lucky donkey.
Denk alles wat voorover staat pakt ie, ze zeggen niet voor niets dat ze intelligent zijn he?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 02:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zo'n beest heeft toch ook gewoon liever een leuke ezelin om te palen.
Nee, daar haalt ze haar pillen, duh!quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 02:43 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Gast, ze is geen drugsdealer
Aardige comeback welquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 02:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nee, daar haalt ze haar pillen, duh!
Je hoeft hoer noet te bolkonnen hequote:Op zaterdag 3 augustus 2024 02:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik wor hier lek gestoken door de muggen op m'n bolkon.
Hummel lek prikken ze me.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 02:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
De muggen prikken weer veel vannacht.
Je bent niet de enige.quote:
Bolkon is lekker koel. Vandaar.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 02:48 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Je hoeft hoer noet te bolkonnen he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |