Ik wil ook een ding in een k- oh wacht.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 19:06 schreef ToT het volgende:
Geen zin om leuke dingen te doen; ik wil alleen kutdingen doen!
quote:Op zaterdag 27 juli 2024 19:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik wil ook een ding in een k- oh wacht.
quote:
Lovelyquote:
Jammer.quote:Op maandag 29 juli 2024 08:29 schreef Sally het volgende:
Mogguh![]()
Beetje vroeg wakker, zou met/voor een vriendin met haar mee naar het ziekenhuis, maar het mocht helaas niet.
Ja, maar zit me een partij te gapen ....!quote:
Ziet toch niemand joh.quote:Op maandag 29 juli 2024 08:32 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja, maar zit me een partij te gapen ....!
Hihiquote:
Mailyquote:
Morguh Stigquote:
Dotjequote:
Lekker genieten op de motor nu met dit mooie weer?quote:
Nou, met dit weer is het niet genieten in dat pakquote:Op dinsdag 30 juli 2024 07:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker genieten op de motor nu met dit mooie weer?
Heb je al vakantie gehad?
ALs je stil moet staan niet, dat is net als in een cabrio rijden, is lekker zolang je rijd maar zodra je in de brandende zon stil staat is het niet meer fijn .quote:Op dinsdag 30 juli 2024 08:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nou, met dit weer is het niet genieten in dat pak
Ik heb over 2 weken vakantieLekker naar Drenthe
Zit nu bij de tandarts. Controle
Hoe is het met jou? Al bekomen van de schrik?
Ahwquote:Op dinsdag 30 juli 2024 08:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALs je stil moet staan niet, dat is net als in een cabrio rijden, is lekker zolang je rijd maar zodra je in de brandende zon stil staat is het niet meer fijn .
Mond wijd open ophouden he![]()
Van de schrik ben ik bekomen maar de nasleep kwa pijn en regelen is nog niet voorbij,
Dank je Stigquote:Op dinsdag 30 juli 2024 08:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ahw
Sterkte gewenst Dotje!
Alleen of samen?quote:Op dinsdag 30 juli 2024 08:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nou, met dit weer is het niet genieten in dat pak
Ik heb over 2 weken vakantieLekker naar Drenthe
Zit nu bij de tandarts. Controle
Hoe is het met jou? Al bekomen van de schrik?
Samen. Wil je mee?quote:
ik wil ergens in aug nog wel wegquote:Op dinsdag 30 juli 2024 10:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Samen. Wil je mee?
En greys
Maar... ik ben er danquote:Op dinsdag 30 juli 2024 10:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik wil ergens in aug nog wel weg
geen idee waarheen
maar dat kan niet als ik in drenthe zit he
Ja ookquote:
Huisjequote:
ik doe ook niet aan kramperenquote:Op dinsdag 30 juli 2024 10:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Huisje
Campings ben ik wel van genezen
quote:
Heb je een nieuew liefde? aan je zij?quote:
Nieuw?quote:Op dinsdag 30 juli 2024 12:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je een nieuew liefde? aan je zij?
Of al langer, ik dacht altijd dat je vrijgezel wasquote:
Some say...quote:Op dinsdag 30 juli 2024 12:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Of al langer, ik dacht altijd dat je vrijgezel was![]()
Maar nu ik diep nadenk had je wel een relatie.
Boeien ook hier ben je gewoon Stig
quote:
Lovelyquote:
quote:Op dinsdag 30 juli 2024 21:27 schreef Sally het volgende:
Oh dear oh dear. Gelukkig gaat het hier niet zo snel...
Beetje veel hoofdpijn en watjeshoofd en zo.
he bah .... de flirt-variant te pakken misschien?quote:Op dinsdag 30 juli 2024 21:27 schreef Sally het volgende:
Oh dear oh dear. Gelukkig gaat het hier niet zo snel...
Beetje veel hoofdpijn en watjeshoofd en zo.
Geen leuke flirtquote:Op dinsdag 30 juli 2024 21:38 schreef maily het volgende:
[..]
he bah .... de flirt-variant te pakken misschien?
beterschap hoor!
Flirt-variant....?quote:Op dinsdag 30 juli 2024 21:38 schreef maily het volgende:
[..]
he bah .... de flirt-variant te pakken misschien?
beterschap hoor!
U zit te sjansen met Janssen?quote:Op dinsdag 30 juli 2024 21:56 schreef Sally het volgende:
[..]
Flirt-variant....?
Ohw.
Eh, denk het niet
Bwoah.quote:
Geen 2 meter afstand gehouden?quote:Op dinsdag 30 juli 2024 22:38 schreef Sally het volgende:
[..]
Bwoah.
Geen idee waar ik het opgelopen heb.
Anderhalf. En dat hoeft niet meer (zeker niet als je het nog niet weet, anders wel).quote:
quote:Op dinsdag 30 juli 2024 22:41 schreef Sally het volgende:
[..]
Anderhalf. En dat hoeft niet meer (zeker niet als je het nog niet weet, anders wel).
Maar ik ga nu echt geen boodschappen doen, ook niet met mond/neusmasker - voel me echt 3x kut![]()
![]()
he balen johquote:
Nou, nog genoeg in huis voorlopig.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 22:46 schreef maily het volgende:
[..]
he balen joh
ff rustig aan doen dan maar![]()
(iemand anders die wel evt een boodschapje voor je doet?)
@maily : ze gaat straks wat wegbrengen naar de huisarts en neemt eigen gemaakte kippensoep en stamppot steeltjes voor me me. Dan maar niet KHAquote:Op dinsdag 30 juli 2024 22:49 schreef Sally het volgende:
[..]
Nou, nog genoeg in huis voorlopig.
Maar anders kan mn moeder vast wel wat halen, of aan eten maken voor me.
Was het maar zo, dan had ik er nog wat leuks aan overgehouden?!quote:
Greysquote:
Vitamine Lquote:Op woensdag 31 juli 2024 09:18 schreef Sally het volgende:
[..]
@:maily : ze gaat straks wat wegbrengen naar de huisarts en neemt eigen gemaakte kippensoep en stamppot steeltjes voor me me. Dan maar niet KHA![]()
![]()
Jaaaaaaquote:
De corona variant dan hèquote:Op woensdag 31 juli 2024 10:26 schreef Sally het volgende:
[..]
Was het maar zo, dan had ik er nog wat leuks aan overgehouden?!![]()
Aan herinnering dan.
Géén idee. Doet geen belletje rinkelen.quote:
De Flirt variantquote:Op woensdag 31 juli 2024 12:51 schreef Sally het volgende:
[..]
Géén idee. Doet geen belletje rinkelen.
Ah ja, nu lees ik er wat over. Vorige week niet veel nieuws meegekregen.quote:
Mss, mss.quote:Op woensdag 31 juli 2024 12:57 schreef maily het volgende:
[..]
Heb ik gisteren ook al gevraagd.
Ze heeft het wel te pakken hoor ....
Doe ik wel altijd, dus dat is een logische gedachtequote:Op woensdag 31 juli 2024 13:03 schreef Sally het volgende:
[..]
Mss, mss.
Maar dat kon ik met mijn zelftest niet aantonen.
Dacht dat je een grapje maakte![]()
![]()
Lovelyquote:
Mailyquote:
Skattiequote:
Stiggyquote:Op woensdag 31 juli 2024 13:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Lovely
[..]
Maily
[..]
Skattie![]()
Stigkequote:Op woensdag 31 juli 2024 13:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Lovely
[..]
Maily
[..]
Skattie![]()
quote:Op woensdag 31 juli 2024 18:04 schreef ToT het volgende:
Zo, terrasje gepakt met Mini-ToT, daarna had hij zwemles, waarna we naar een zwemplas zijn gegaan waar ik hem steeds heel hoog de lucht in gooide en hem in het water weer opving!Ook een diepe kuil gegraven en die vol water laten lopen waarna het één grote modderbende werd natuurlijk, en hij heeft andere kindjes "geholpen" een waterpoel te maken voor wat kikkertjes en een hagedisje die ze gevonden hadden.
"Papa? We hadden weer een leuke dag he?"
Ahw!quote:Op woensdag 31 juli 2024 18:04 schreef ToT het volgende:
Zo, terrasje gepakt met Mini-ToT, daarna had hij zwemles, waarna we naar een zwemplas zijn gegaan waar ik hem steeds heel hoog de lucht in gooide en hem in het water weer opving!Ook een diepe kuil gegraven en die vol water laten lopen waarna het één grote modderbende werd natuurlijk, en hij heeft andere kindjes "geholpen" een waterpoel te maken voor wat kikkertjes en een hagedisje die ze gevonden hadden.
ToTGodquote:
Betere temperatuurquote:
Whehe!quote:Op donderdag 1 augustus 2024 09:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Betere temperatuur
En daar?
quote:Op donderdag 1 augustus 2024 09:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehe!
Ja gaat z'n gangetje hier hoor.
Zo ff naar een winkel om weer wat spullen te kopen voor in mijn nieuwe huis.
Greysquote:
Sallyquote:
Stiggel ....quote:
Moet je eigenlijk hier ook het verhaal van 'de leuke dag' vertellenquote:Op woensdag 31 juli 2024 18:04 schreef ToT het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |