De Flirt variantquote:Op woensdag 31 juli 2024 12:51 schreef Sally het volgende:
[..]
Géén idee. Doet geen belletje rinkelen.
Ah ja, nu lees ik er wat over. Vorige week niet veel nieuws meegekregen.quote:
Mss, mss.quote:Op woensdag 31 juli 2024 12:57 schreef maily het volgende:
[..]
Heb ik gisteren ook al gevraagd.
Ze heeft het wel te pakken hoor ....
Doe ik wel altijd, dus dat is een logische gedachtequote:Op woensdag 31 juli 2024 13:03 schreef Sally het volgende:
[..]
Mss, mss.
Maar dat kon ik met mijn zelftest niet aantonen.
Dacht dat je een grapje maakte![]()
![]()
Lovelyquote:
Mailyquote:
Skattiequote:
Stiggyquote:Op woensdag 31 juli 2024 13:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Lovely
[..]
Maily
[..]
Skattie![]()
Stigkequote:Op woensdag 31 juli 2024 13:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Lovely
[..]
Maily
[..]
Skattie![]()
quote:Op woensdag 31 juli 2024 18:04 schreef ToT het volgende:
Zo, terrasje gepakt met Mini-ToT, daarna had hij zwemles, waarna we naar een zwemplas zijn gegaan waar ik hem steeds heel hoog de lucht in gooide en hem in het water weer opving!Ook een diepe kuil gegraven en die vol water laten lopen waarna het één grote modderbende werd natuurlijk, en hij heeft andere kindjes "geholpen" een waterpoel te maken voor wat kikkertjes en een hagedisje die ze gevonden hadden.
"Papa? We hadden weer een leuke dag he?"
Ahw!quote:Op woensdag 31 juli 2024 18:04 schreef ToT het volgende:
Zo, terrasje gepakt met Mini-ToT, daarna had hij zwemles, waarna we naar een zwemplas zijn gegaan waar ik hem steeds heel hoog de lucht in gooide en hem in het water weer opving!Ook een diepe kuil gegraven en die vol water laten lopen waarna het één grote modderbende werd natuurlijk, en hij heeft andere kindjes "geholpen" een waterpoel te maken voor wat kikkertjes en een hagedisje die ze gevonden hadden.
ToTGodquote:
Betere temperatuurquote:
Whehe!quote:Op donderdag 1 augustus 2024 09:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Betere temperatuur
En daar?
quote:Op donderdag 1 augustus 2024 09:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehe!
Ja gaat z'n gangetje hier hoor.
Zo ff naar een winkel om weer wat spullen te kopen voor in mijn nieuwe huis.
Greysquote:
Sallyquote:
Stiggel ....quote:
Moet je eigenlijk hier ook het verhaal van 'de leuke dag' vertellenquote:Op woensdag 31 juli 2024 18:04 schreef ToT het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |