Have funquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 09:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zeker wel
Vanavond uit eten en naar de bios
Deadpool & Wolverine
oooehhhhhhhhquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 09:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Deze film is gewoon iets wat Marvel nodig heeft. Plus Ryan Reynolds en Hugh Jackman weer in 1 film is sowieso tof
Oh! Vond m erg goed als Iron Man!quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 09:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Met sterke hints dat Doctor Doom toch Iron Man was voordat hij veranderde.
En er wordt gespeculeerd dat hij op een gegeven moment er voor zal kiezen op opnieuw weer Iron Man te gaan worden.
Heerlijkquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 09:50 schreef ToT het volgende:
[..]
En die attitude is dus echt van hem persoonlijk, en dat merk je goed in zijn rol!
Sallyquote:
SCHOTEL!quote:
Zit er nu, begint over een kwartiertjequote:
Enjoy!!! 🍿🍿🍿🍿quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 19:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zit er nu, begint over een kwartiertje
quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 19:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zit er nu, begint over een kwartiertje
Mailyquote:
Kijk straks welquote:
Groot gelijk!quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 19:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Maily
Thanks!
[..]
Kijk straks wel
Deze niet aan mini laten zien; kind slaapt een hele week nietquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 19:21 schreef ToT het volgende:
Het leuke gedeelte waar ik een scène van heb gezien schijnt volgens deze spoilers 3 à 4 minuten te duren!
quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 19:29 schreef maily het volgende:
[..]
Deze niet aan mini laten zien; kind slaapt een hele week niet![]()
KLB / Nachtmerries door het hoofd van Mary Borsato
Ik kijk maar niet. Sowieso. KLB.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 19:29 schreef maily het volgende:
[..]
Ik kliktequote:Op vrijdag 2 augustus 2024 19:29 schreef maily het volgende:
[..]
En wat heeft Marco M B. er dan mee van doen?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 20:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Gewoon iemand met een vrij onfortuinlijk gelaat.
Dom, zeker.quote:
Wie?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 20:17 schreef Sally het volgende:
[..]
En wat heeft Marco M. er dan mee van doen?
Precies.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 20:18 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Neuh. Ik heb wel enger gezien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |