Van De Freggels, of The Dark Crystal?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 20:27 schreef Sally het volgende:
Nu ik mn eten op heb, dan ook maar geklikt. Maar deze is lief!!!
(dit postte iemand in dat topic)
[ afbeelding ]
Dark Crystalquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 20:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Van De Freggels, of The Dark Crystal?Ik denk kdie 2e.
Met van die minimannetjes in de grot die 'mimimi' riepenquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:24 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Je had vroeger rond die tijd nog zo'n serie, maar ik vergeet altijd de naam daarvan
En ook nog iets met monsters met groen rastahaar over hun hele lichaam, ik vond dat heel eng vroegerquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:25 schreef Sally het volgende:
[..]
Met van die minimannetjes in de grot die 'mimimi' riepen![]()
Maar ben naam ook kwijt
Volgens mij hoort het wat ik zei en wat jij nu noemt ook bij De Freggelsquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:26 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
En ook nog iets met monsters met groen rastahaar over hun hele lichaam, ik vond dat heel eng vroeger
Doozersquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:26 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
En ook nog iets met monsters met groen rastahaar over hun hele lichaam, ik vond dat heel eng vroeger
Zoiets? https://www.google.nl/sea(...)ysCdqJi-gP0-igiQw_42quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:26 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Lemmings?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:25 schreef Sally het volgende:
[..]
Maar ben naam ook kwijt
quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:35 schreef maily het volgende:
[..]
Zoiets? https://www.google.nl/sea(...)ysCdqJi-gP0-igiQw_42
quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:25 schreef Sally het volgende:
[..]
Maar ben naam ook kwijt
quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 02:10 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Je kan ze nog geen ávond alleen laten, nog geen avond!
Het spijt me, maar...quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 02:10 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Je kan ze nog geen ávond alleen laten, nog geen avond!
quote:
Sorry voor de bolkesquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 02:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Tis maar goed dat de Bolkes (+
) al op stal en stok staan. Anders had indien ook nog aan mijn kop zeuren waarom het topic dicht is.
Harde bolletjes van bakker bartquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 02:15 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Heb je ook iets te eten?
Heb honger
Kom jij nou niet ook nog eens de vermoorde onschuld uithangen hè.quote:
Haha ik was het niet.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 02:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Kom jij nou niet ook nog eens de vermoorde onschuld uithangen hè.
Heb ik elke na het als ik er met mijn volle gewicht on gelegen heb.quote:
Nee want daar krijg ik rare dromen vanquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 02:16 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Vervelend!
Kun je een pijnstiller pakken tegen de pijn?
g8xRquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 02:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Heb ik elke na het als ik er met mijn volle gewicht on gelegen heb.
Weet ik, maar je krijgt toch een veeg uit de pan.quote:
Ja bij to good to go.quote:
Ik viel vorige maandag van een trap.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 02:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Heb ik elke na het als ik er met mijn volle gewicht on gelegen heb.
Rare dromen is ook niet fijn.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 02:18 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Nee want daar krijg ik rare dromen van![]()
Anyway, toch terug slapen.
Gedraag jullie en handjes boven de lakens
Zitten er misschien nog restjes in..quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 02:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Weet ik, maar je krijgt toch een veeg uit de pan.
Das wel het beste. Dan kan je niet op je arm liggen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 02:18 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Nee want daar krijg ik rare dromen van![]()
Anyway, toch terug slapen.
Gedraag jullie en handjes boven de lakens
Zo rollen we hierquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 02:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik moest lachenquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 02:19 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Zitten er misschien nog restjes in..
Heb echt honger![]()
Helaas. Net alle bittergarnituur op...quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 02:19 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Zitten er misschien nog restjes in..
Heb echt honger![]()
Bruin fruitquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 02:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Helaas. Net alle bittergarnituur op...
Altijd normaal wel door andere lui.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 02:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
7 uur in n taxi????quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 02:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Altijd normaal wel door andere lui.
Ik zit aan mijn laatste glas bacardi drukke dag gehad vandaag 7 uur in een taxi voor een kraambezoek van 3 uurmaar het was het allemaal waard.
Kraambezoek?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 02:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Altijd normaal wel door andere lui.
Ik zit aan mijn laatste glas bacardi drukke dag gehad vandaag 7 uur in een taxi voor een kraambezoek van 3 uurmaar het was het allemaal waard.
Lekker had hier alleen van die zoute droge stokjes om te knabbelenquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 02:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Helaas. Net alle bittergarnituur op...
Yup heen en terug bij elkaar wel.quote:
Ehm.. ben t vergeten..quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 02:21 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Je weet hoe dit ooit uit de hand liep he?
Die zijn wel ook echt keilekker.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 02:21 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Lekker had hier alleen van die zoute droge stokjes om te knabbelen![]()
slecht voorbereid
Ow heb wel stokje, niet zout en ook niet voor knabbelen maar verder wel ok stokje. En anders kan ik wel pizza maken.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 02:21 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Lekker had hier alleen van die zoute droge stokjes om te knabbelen![]()
slecht voorbereid
Wowquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 02:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Yup heen en terug bij elkaar wel.
Moesten dezelfde persoon de heenweg eerst wegbrengen en de terugweg ophalen in Doesburg dus dat was wel een stukje om.
De taffusquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 02:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Yup heen en terug bij elkaar wel.
Moesten dezelfde persoon de heenweg eerst wegbrengen en de terugweg ophalen in Doesburg dus dat was wel een stukje om.
Nee was valysquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 02:22 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Wow
Klinkt ook alsof het miljoentriljoen euro kostte
Mijn huis naar Schiphol ongeveer 175km vragen ze dik 200 euro voor.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 02:22 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Wow
Klinkt ook alsof het miljoentriljoen euro kostte
JAAAA maar had nu ook chipszin maar die knabbeldingen waren ook wel lekkerquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 02:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Die zijn wel ook echt keilekker.
Pozzaquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 02:22 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ow heb wel stokje, niet zout en ook niet voor knabbelen maar verder wel ok stokje. En anders kan ik wel pizza maken.
quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 02:22 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ow heb wel stokje, niet zout en ook niet voor knabbelen maar verder wel ok stokje. En anders kan ik wel pizza maken.
Ietsje verder en het kost miljoentriljoenquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 02:23 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Mijn huis naar Schiphol ongeveer 175km vragen ze dik 200 euro voor.
Ja mijn neef weer zien is altijd goed en trots op hem altijd al maar nu nog meer.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 02:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
De taffus![]()
Maar wel goede dag gehad dus.
Mijn taxi wilde niet naar Azië rijdenquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 02:24 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ietsje verder en het kost miljoentriljoen
Ik vreet rustig bijna zo'n zak van die dingen op als je ze in de buurt zet. Eigenlijk houd ik pas op als het zoutgehalte in m'n bloed zo hoog ophoudt dat ik hartkloppingen begin te krijgen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 02:23 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
JAAAA maar had nu ook chipszin maar die knabbeldingen waren ook wel lekker
Lief!quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 02:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja mijn neef weer zien is altijd goed en trots op hem altijd al maar nu nog meer.
Ik stop pas op de IC, pro tip wel.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 02:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik vreet rustig bijna zo'n zak van die dingen op als je ze in de buurt zet. Eigenlijk houd ik pas op als het zoutgehalte in m'n bloed zo hoog ophoudt dat ik hartkloppingen begin te krijgen.
Flauw zegquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 02:25 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Mijn taxi wilde niet naar Azië rijden
Zitten nog eens stuk of 5 in nuquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 02:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik vreet rustig bijna zo'n zak van die dingen op als je ze in de buurt zet. Eigenlijk houd ik pas op als het zoutgehalte in m'n bloed zo hoog ophoudt dat ik hartkloppingen begin te krijgen.
Was ook 1 of andere Afghaan met tijdelijke verblijfsvergunning en was bang daar weer opgepakt te worden als we erdoorheen reden vanwege dat ie gevlucht was voor de Taliban. Kwam ook wel beetje als een mietje over.quote:
Whutquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 02:27 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Was ook 1 of andere Afghaan met tijdelijke verblijfsvergunning en was bang daar weer opgepakt te worden als we erdoorheen reden vanwege dat ie gevlucht was voor de Taliban. Kwam ook wel beetje als een mietje over.
Nou ja, zo gaat dat dus idd.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 02:27 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Zitten nog eens stuk of 5 in nu![]()
heb ik toch niet het hele zakje leeg gegeten![]()
Ohquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 02:28 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Tja soms kom je interessante en soms bange mensen tegen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |