Dit wat ik hier gezegd heb, bedoel je?quote:Op donderdag 1 augustus 2024 12:11 schreef Sally het volgende:
[..]
Moet je eigenlijk hier ook het verhaal van 'de leuke dag' vertellen![]()
In DTS legde je wat extra's uit...quote:Op donderdag 1 augustus 2024 12:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Dit wat ik hier gezegd heb, bedoel je?
Ow, ehhh....wat was dat ook al weer?quote:Op donderdag 1 augustus 2024 12:52 schreef Sally het volgende:
[..]
In DTS legde je wat extra's uit...
Nee, ik stuur wel even pb anders verraad ik het.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 12:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow, ehhh....wat was dat ook al weer?
Of bedoelde je het fucked up moment dat later die dag gebeurde?
quote:Op donderdag 1 augustus 2024 13:17 schreef ToT het volgende:
Ahhhh ja, dat!
Ja telkens als we leuke dingen gedaan hebben, zeg ik altijd: "We hebben een leuke dag gehad he?" En dan noemen we samen de dingen op die we hebben meegemaakt.En soms begint hij er dus zelf over: "We hadden een leuke dag, he papa?"
![]()
Maar ook als er meerdere dingen juist niet fijn zijn geweest, mag dat ook gezegd worden: "Vandaag was geen fijne dag voor jou, he Mini-ToT?" Dan noemen we die dingen op, maar ik probeer het dan wel positief af te sluiten. Gelukkig is dat tot nu toe maar 1x gebeurd dat hij zo'n dag heeft gehad.
Die fucked up gebeurtenis vertel ik wel ff via DM.
ToTGodquote:
Zeker welquote:
Ow tof!quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 09:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zeker wel
Vanavond uit eten en naar de bios
Deadpool & Wolverine
Deze film is gewoon iets wat Marvel nodig heeft. Plus Ryan Reynolds en Hugh Jackman weer in 1 film is sowieso tofquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 09:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow tof!
Schijnt de op 2 na leukste Deadpool film te zijn.
Wat ik aan scènes heb gezien zag er wel weer erg leuk uit!
Ik heb sinds Guardians of the Galaxy 2, Doctor Strange 1 en Deadpool 2 totaal niks meer op dat gebied gezien dus ken ik alle ins en outs niet. Dat gedoe van Thanos heb ik wel in reviews gezien en ken dat verhaal half.
Schijnt allemaal geen probleem voor deze film te zijn; alles wordt uitgelegd.
Zeker!quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 09:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Deze film is gewoon iets wat Marvel nodig heeft. Plus Ryan Reynolds en Hugh Jackman weer in 1 film is sowieso tof
Dat ook. En Robert Downey Jr. weer terug ook, dit keer als Dr. Doomquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 09:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Zeker!Ik heb gezien dat dat multiverse gedoe erg leuke dingen gaat opleveren!
Met sterke hints dat Doctor Doom toch Iron Man was voordat hij veranderde.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 09:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat ook. En Robert Downey Jr. weer terug ook, dit keer als Dr. Doom
Sowieso wel de beste casting keuze van Marvel geweest. Echt tof.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 09:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Met sterke hints dat Doctor Doom toch Iron Man was voordat hij veranderde.
En er wordt gespeculeerd dat hij op een gegeven moment er voor zal kiezen op opnieuw weer Iron Man te gaan worden.
Zeer zeker!!quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 09:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Sowieso wel de beste casting keuze van Marvel geweest. Echt tof.
Echt welquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 09:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Zeer zeker!!Hij heeft echt een uitstraling!
Weet alleen zijn drugsverledenquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 09:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Je kent het verhaal achter die blauwe besjes?
quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 09:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Weet alleen zijn drugsverleden
quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 09:47 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit was dus gewoon echt omdat hij zelf tijdens het filmen zin had om te snacken!Hij had er schijt aan dat het niet in de film thuis hoorde!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |