Huis hier ook... Lekker koel.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 02:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Bolkon is lekker koel. Vandaar.
Dat moeten wel goeie zijn als je er ook slaperig van wordt.quote:
Ik zou bijna de airco op verwarmen zetten... Zomer 2024.... man man man.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 02:50 schreef Shii het volgende:
Het is goed uit te houden nu met de warmte.
die doen het lekker met watquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 02:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik slik in het muggenseizoen preventief elke avond antihistaminica. Dat scheelt een stuk in hoe groot de bulten worden en in de jeuk.
Fissa op het bolkon hier. Dansen springen, alles!quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 02:50 schreef Shii het volgende:
Het is goed uit te houden nu met de warmte.
Owww, jij bent van die dikke bulten? Das wel kut ja.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 02:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik slik in het muggenseizoen preventief elke avond antihistaminica. Dat scheelt een stuk in hoe groot de bulten worden en in de jeuk.
Kan niet slapen vd jeuk etcquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 02:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat moeten wel goeie zijn als je er ook slaperig van wordt.
Buiten was het ook nog heerlijk vanavond. Maar gelukkig is het binnen ook weer wat afgekoeld.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 02:52 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik zou bijna de airco op verwarmen zetten... Zomer 2024.... man man man.
Nee het is heerlijk hier in huis, airco slaat alleen aan boven de 24 graden op de bovenverdieping. Beneden staat ie uit.
Was het maar waar. Zijn gewoon simpele kruidvatpillen. Daar word je niet wappie van....quote:
jeuk zuigt ook echt stierenballen.quote:
quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 02:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
jeuk zuigt ook echt stierenballen.
Oh dat is jammer. via de huisarts zijn ze sterkerquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 02:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Was het maar waar. Zijn gewoon simpele kruidvatpillen. Daar word je niet wappie van....
Sinds ik op het bolkon zit ook minstens een keer of 5 geprikt.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 02:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
Drie keer in been geprikt net tijdens het roken.
Googled voor waar jeuk te vinden om stierenballen te zuigenquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 02:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
jeuk zuigt ook echt stierenballen.
Blik ertegenaangooien en wegrennenquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 02:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik heb een ontzettende neiging om met een blik bier in m'n klauwen nog een nachtwandeling door de buurt te gaan maken.
Maak me alleen wat zorgen over hoe dat over kan komen bij mensen die ik tegenkom.
Werd om op.30 uur wakker gebeld. Dacht elders te zitten dacht wat rustig.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 02:16 schreef Kissingbird het volgende:
[..]Hoi Dott
Nog wakker of... net wakker?
Jezus, zou er toch eens mee naar de dermatoloog gaan dan.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 03:03 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Googled voor waar jeuk te vinden om stierenballen te zuigen![]()
Nee maar jeuk is serieus echt kut, Ik had als tiener serieus acne op mijn borst en rug. Dikke puisten die uit zichzelf ook gewoon knapten bij beweging. Durfde toen niks anders te dragen dan donkere kleding want... Bloed,pus enzo... Vlekken in lichte shirts. Ben er nu al jaren vanaf maar op de rug blijf ik jeuk houden. En mijn rug ziet er ook uit alsof ik mishandeld ben door alle littekens van diezelfde pukkels. Het jeukt iedere dag op mijn rug, er zitten alleen nog littekens maar de jeuk gaat niet meer weg. Kut..
't is ok nu. Was tijdens mijn tienerjaren ::)quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 03:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Jezus, zou er toch eens mee naar de dermatoloog gaan dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |