Die vinden dit goed weer.quote:
Misschien op tv, maar als je in Parijs bent is het toch echt leuker en mooier met een lekker zonnetje en droog.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 20:40 schreef Magica het volgende:
[..]
Ja, ik vind het ook wel mooi eigenlijk
Neuh, net potje cloud seeding gedaan toen ze dat hartje in de lucht maaktenquote:Op vrijdag 26 juli 2024 20:39 schreef Abrikozentaart het volgende:
[..]
KOMT DOOR DE KLIMAATVERANDERING!@
Jawel, Opening van Sydney niet gezien?quote:Op vrijdag 26 juli 2024 20:41 schreef Perrin het volgende:
[..]
Q-music is toch niks voor een opening van zo'n historisch evenement.
Maar wij zijn toch het beste jongetje van de klas.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 20:42 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Stop Oil gaat zo de boot van Nederland besmeuren
Vexicologisch niet helemaal verantwoord denk ik.quote:
Die worden gruwelijk nat van dit weer.quote:
Shell bestaat nogquote:Op vrijdag 26 juli 2024 20:42 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Maar wij zijn toch het beste jongetje van de klas.
Is gewoon Amerikaquote:
Maar die werken toch keihard om te vergroenen.quote:
Ja en andere boten met veel delegaties (of een kleine en grote), die elkaar zowat moeten verdringen om in beeld te kunnen komen.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 20:42 schreef kilon het volgende:
Je ziet ook echt dat die delegaties op de boten zoveel kleiner zijn. Doe dit gewoon niet meer
ga lekker breakdancen joh mietquote:
Ja dat snap ikquote:Op vrijdag 26 juli 2024 20:42 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Misschien op tv, maar als je in Parijs bent is het toch echt leuker en mooier met een lekker zonnetje en droog.
Droog leek me ook sterk.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 20:42 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die worden gruwelijk nat van dit weer.
Jaquote:Op vrijdag 26 juli 2024 20:44 schreef superniger het volgende:
Doet die Surinaamse baanwielrenner weer mee?
Dat bedacht ik me ook alquote:Op vrijdag 26 juli 2024 20:43 schreef OmniRocket het volgende:
Bij Guinnee Bissau hebben de mannen wel discutabele outfits aan
'We are not going to Guam, are we?'quote:
die is wel echt nicequote:
Kazakhstanquote:
Moet 'ie eerst een fiets jatten.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 20:44 schreef superniger het volgende:
Doet die Surinaamse baanwielrenner weer mee?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
Ik verwacht protesten morgen.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 20:45 schreef Nia het volgende:
Is deze matige opening nou zoveel stress en ongemak voor de inwoners waard geweest? Restaurants en winkels die dagenlang geen omzet hebben. Metrostations die afgesloten zijn en bewoners die alleen met een QR code hun woning kunnen bereiken.
Daar verschillen de meningen over.quote:
hou je mondquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |