Vind het ergens wel bij Parijs passen.quote:
Ja dat zie je zo.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 20:39 schreef Abrikozentaart het volgende:
[..]
KOMT DOOR DE KLIMAATVERANDERING!@
Kijk ik toch nooit meer naar.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 20:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Voor de plaatjes is dit wel echt zonde
Ja ik heb niet het idee dat het de show slechter maakt. De show ís gewoon slecht.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 20:39 schreef DrDentz het volgende:
De regen maakt het toch ook wel extra dramatisch toch, geeft er charme aan
Flink eten.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 20:39 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Ik wil ook zo'n telefoonhouder hebben.
Hihahoquote:Op vrijdag 26 juli 2024 20:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom zit Georgia niet gewoon bij de rest van de VS?
Misschien wil die lul met z’n Imagine hem nog hebbenquote:Op vrijdag 26 juli 2024 20:39 schreef Arth_NL het volgende:
Die piano kun je straks ook bij de kringloop aanbieden.
Fixedquote:Op vrijdag 26 juli 2024 20:39 schreef Felagund het volgende:
[..]
Vind het ergens wel bij het huidige Parijs passen.
Noro virusquote:Op vrijdag 26 juli 2024 20:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
Benieuwd hoeveel sporters komende dagen ziek worden
Ja als die een tijd op die boot zittenquote:Op vrijdag 26 juli 2024 20:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
Sinds wanneer word je ziek van regen?quote:Op vrijdag 26 juli 2024 20:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dat vind ik niet.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 20:40 schreef Aratanax het volgende:
[..]
Ja ik heb niet het idee dat het de show slechter maakt. De show ís gewoon slecht.
Onjuist.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 20:40 schreef BillDauterive het volgende:
"Gambia, 7 atleten. Nog geen medaille gewonnen".
Maar dat kan toch ook helemaal nog niet? De Olympische Spelen moeten nog beginnen.
Ja, ik vind het ook wel mooi eigenlijkquote:Op vrijdag 26 juli 2024 20:39 schreef Felagund het volgende:
[..]
Vind het ergens wel bij Parijs passen.
Hihahoquote:Op vrijdag 26 juli 2024 20:40 schreef BillDauterive het volgende:
"Gambia, 7 atleten. Nog geen medaille gewonnen".
Maar dat kan toch ook helemaal nog niet? De Olympische Spelen moeten nog beginnen.
homofielquote:
Q-music is toch niks voor een opening van zo'n historisch evenement.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 20:40 schreef Nia het volgende:
Wat een vreselijke kunst meuk. Kom toch met wat lichte mainstream muziek.
Er komt straks een babyshark uit de Seinequote:Op vrijdag 26 juli 2024 20:40 schreef Nia het volgende:
Wat een vreselijke kunst meuk. Kom toch met wat lichte mainstream muziek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |