Hangt ervan af wie het is.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 20:27 schreef DrMarten het volgende:
Die Assassin's Creed act ook de hele tijd. Weet niet wat ik daar van moet vinden
Frans-Malineesquote:
quote:Op vrijdag 26 juli 2024 20:26 schreef Karina het volgende:
Oh het zijn allemaal nummers van Charles Aznavour, ik herken ze niet.
Het is Dide.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 20:27 schreef peaceman het volgende:
Moeten we nu nog 3 uur wachten voor we weten wie de fakkeldrager is?
Voor mij blijft LA 84 het hoogtepunt. De kleuren, de muziek, Hollywoodsterren. Zat als tiener met mijn moeder te kijken en herinner me nog dat ik tegen haar zei: "Toch gek he, dat het daar nu gebeurt en wij kunnen het ook zien."quote:
Ongeduldige Wie is de Mol kijker gespotquote:Op vrijdag 26 juli 2024 20:27 schreef peaceman het volgende:
Ze hebben natuurlijk eerst de andere atleten afgezet, ze hadden niet genoeg botenquote:Op vrijdag 26 juli 2024 20:28 schreef Redefine het volgende:
Ah toch maar weer eens wat landen op bootjes.
Welke goede show zie jij?quote:Op vrijdag 26 juli 2024 20:28 schreef Guanabana het volgende:
Jullie zien toch niet liever die kutboten dan een goede show?
En dan weten we straks niet wie het isquote:Op vrijdag 26 juli 2024 20:27 schreef peaceman het volgende:
Met dit tempo zijn we klaar net voor de sluitingsceremonie.quote:
Had je gewoon kunnen afkorten hè? WIDMquote:Op vrijdag 26 juli 2024 20:28 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ongeduldige Wie is de Mol kijker gespot
Is het al bekend wie het is?quote:
Da’s gewoon telkens een ander. En de helft is al eerder opgenomen.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 20:27 schreef peaceman het volgende:
C++quote:
Dat is de reden ja.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 20:28 schreef FvanS het volgende:
[..]
Ze hebben natuurlijk eerst de andere atleten afgezet, ze hadden niet genoeg boten
Ik ben dit wel gewend met het songfestivalquote:
Viel me net ook op. Nu getint/ donker. Toch Mbappé?quote:Op vrijdag 26 juli 2024 20:27 schreef Em31 het volgende:
De huidskleur van de handen van deze persoon verandert
Die blik van haar ookquote:
Wel live opgenomen?quote:Op vrijdag 26 juli 2024 20:29 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Da’s gewoon telkens een ander. En de helft is al eerder opgenomen.
Ja is ook lang wachten, dit ook altijdquote:Op vrijdag 26 juli 2024 20:29 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik ben dit wel gewend met het songfestival
Nig lang nietquote:Op vrijdag 26 juli 2024 20:30 schreef Abrikozentaart het volgende:
Is de Nederlandse boot al geweest??
Heeft vertraging.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 20:30 schreef Abrikozentaart het volgende:
Is de Nederlandse boot al geweest??
Alle frituur atleten van Fok liggen lekker op de bank jaquote:Op vrijdag 26 juli 2024 20:29 schreef DrMarten het volgende:
Alle atleten die lekker op de bank liggen te kijken zullen wel blij zijn, gezien dat onmeunige kutweer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |