Ze hebben natuurlijk eerst de andere atleten afgezet, ze hadden niet genoeg botenquote:Op vrijdag 26 juli 2024 20:28 schreef Redefine het volgende:
Ah toch maar weer eens wat landen op bootjes.
Welke goede show zie jij?quote:Op vrijdag 26 juli 2024 20:28 schreef Guanabana het volgende:
Jullie zien toch niet liever die kutboten dan een goede show?
En dan weten we straks niet wie het isquote:Op vrijdag 26 juli 2024 20:27 schreef peaceman het volgende:
Moeten we nu nog 3 uur wachten voor we weten wie de fakkeldrager is?
Met dit tempo zijn we klaar net voor de sluitingsceremonie.quote:
Had je gewoon kunnen afkorten hè? WIDMquote:Op vrijdag 26 juli 2024 20:28 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ongeduldige Wie is de Mol kijker gespot
Is het al bekend wie het is?quote:
Da’s gewoon telkens een ander. En de helft is al eerder opgenomen.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 20:27 schreef peaceman het volgende:
Moeten we nu nog 3 uur wachten voor we weten wie de fakkeldrager is?
C++quote:
Dat is de reden ja.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 20:28 schreef FvanS het volgende:
[..]
Ze hebben natuurlijk eerst de andere atleten afgezet, ze hadden niet genoeg boten
Ik ben dit wel gewend met het songfestivalquote:
Viel me net ook op. Nu getint/ donker. Toch Mbappé?quote:Op vrijdag 26 juli 2024 20:27 schreef Em31 het volgende:
De huidskleur van de handen van deze persoon verandert
Die blik van haar ookquote:
Wel live opgenomen?quote:Op vrijdag 26 juli 2024 20:29 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Da’s gewoon telkens een ander. En de helft is al eerder opgenomen.
Ja is ook lang wachten, dit ook altijdquote:Op vrijdag 26 juli 2024 20:29 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik ben dit wel gewend met het songfestival
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |