De Eredivisie wacht op niemand.quote:Op woensdag 24 juli 2024 22:13 schreef Starflyer het volgende:
Kunnen we hier niet mee wachten tot na de Spelen?
Helaas!quote:Op woensdag 24 juli 2024 22:13 schreef Starflyer het volgende:
Kunnen we hier niet mee wachten tot na de Spelen?
Je zult wel meer namen missen. Als iedereen aangeeft welke namen er ontbreken dan komt wel goed in een volgende update, ondanks de OS.quote:Op donderdag 25 juli 2024 12:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
@:pino112 ik 'mis' Mitchell Dijks bij Fortuna.
Dat is juist het briljante aan het concept.quote:Op donderdag 25 juli 2024 16:42 schreef WillemsJ het volgende:
Jammer dat één ronde over 2 speelronde(n) gaan. Mocht er één of meerdere geblesseerd raken dan ben je gewoon al de lul.
Bedankt! Zal morgen nog eea aan transfers toevoegenquote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:49 schreef Montagui het volgende:
Robin Propper (Twente) naar Rangers.
Sahraoui (Heerenveen) naar Lille
Dank voor het werk en wederom een voetbalmanager!quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:14 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Bedankt! Zal morgen nog eea aan transfers toevoegen
Die gaat naar Heracles, aan de prijs verandert dan niks.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:41 schreef onlogisch het volgende:
Siloh 't Zand speelt dit seizoen voor Heracles op huurbasis. Ik weet niet of dat aangepast moet worden of dat hij toch Feyenoord achter zijn naam houdt?
En of dat wat met zijn prijs doet
Linkje heb ik meteen al gevraagd of men dat wil aanpassen, kunnen wij niet zelf helaasquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 11:08 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Dank voor het werk en wederom een voetbalmanager!
De link op de frontpage gaat nog naar de oude van vorig seizoen.
Misschien leuk als we nog ergens de manager kunnen promoten? Frontpage e.d
Waar duikel je norich nou ineens op?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 19:40 schreef onlogisch het volgende:
@:doornbossie
@:superniger
@:Sebastiaan92
@:Ambrosius
@:BeamofLight
@:Bruce117
@:papert
@:franklop
@:Gretzl
@:Robbiati
@:erkel
@:XL
@:kleinzusje
@:norich
@:Intel
@:lytsewiete
@:Wereldgozer
@:wimderon
Goed dat je jezelf tagtquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 19:41 schreef onlogisch het volgende:
@:Mrmime
@:BufordTJustice
@:T3hTommay
@:bechirti
@:NathanCT
@:Tagliano
@:Dr_Flash
@:Poefbank
@:LordVoldermort
@:GurneyIsBestOke
@:onlogisch
@:hole1988
@:spleeh
@:Mad-Bull
@:Scorpion_17
@:Machielovic
Meh, dank je. Iig kudo's voor het organiseren en veel plezierquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 19:41 schreef onlogisch het volgende:
Misschien vinden jullie het ook leuk om mee te doen dit jaar
Bedankt voor de uitnodigingquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 19:41 schreef onlogisch het volgende:
Ik vroeg mij al af waarom ik hier (twee keer zelfs) in stond.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 20:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gewoon schaamteloos gekopieerd van @:Mexicanobakker zijn OS posts.
Je bent FA @GGMM vergeten.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 20:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gewoon schaamteloos gekopieerd van @:Mexicanobakker zijn OS posts.
Erg attent van je forumbeestquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 19:41 schreef onlogisch het volgende:
Super dat je me hebt uitgenodigdquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 19:41 schreef onlogisch het volgende:
Ja dat is wel jammer, zeker als het voorafgaand aan het seizoen is.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 11:11 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Die gaat naar Heracles, aan de prijs verandert dan niks.
[..]
Linkje heb ik meteen al gevraagd of men dat wil aanpassen, kunnen wij niet zelf helaas
We gaan hem toevoegen.quote:Op maandag 5 augustus 2024 16:07 schreef voetbalmanager2 het volgende:
@:pino112 Ik mis Luka Kulenovic van Heracles Almelo nog
Ja dat zou top zijn. Iets meer deelnemers mag wel....quote:Op woensdag 7 augustus 2024 08:05 schreef stpn het volgende:
Er zijn nogal wat OS posts op de frontpage, misschien dagelijks even de post van de voetbalmanager bumpen. Vorig jaar leverde dat ook nog de nodige leden op, alleen toen bleef het wat langer zichtbaar.
Staat er inquote:Op maandag 5 augustus 2024 16:07 schreef voetbalmanager2 het volgende:
@:pino112 Ik mis Luka Kulenovic van Heracles Almelo nog
Zo op het eerste oog mis ik:quote:Op woensdag 7 augustus 2024 07:44 schreef Pino112 het volgende:
[..]
We gaan hem toevoegen.
Missen jullie er toevallig nog meer?
Ik heb er ook 3 maar lees nu dat Zechiel niet gaat spelen. (twitter dus geen idee hoe betrouwbaar)quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 17:15 schreef hhh38 het volgende:
Het is me deze keer gelukt om met 3 Feyenoorders te beginnen, erg mooi.
Zechiël speelt op de positie van Timber en zodra Timber weer volledig fit is zal hij het moeten doen met invalbeurten.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 22:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb er ook 3 maar lees nu dat Zechiel niet gaat spelen. (twitter dus geen idee hoe betrouwbaar)
Verdediger Rente wel meteen een goaltje! En Valente een assist.
Ja ik acht die kans na zijn blessure op de training dus niet meer zo groot.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 22:46 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Zechiël speelt op de positie van Timber en zodra Timber weer volledig fit is zal hij het moeten doen met invalbeurten.
Geen idee wat ze op twitter schrijven, maar ik acht de kans groot dat Zechiël in de openingsmatch begint en vanaf dan moet banken.
Ik heb zo'n beetje de enige middenvelder die niet betrokken was bij een goal. En helaas niet de 0 voor Peersman en Vaessen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 22:25 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik twijfelde stevig over de scorende Bacuna en Rente maar heb uiteindelijk van Groningen alleen de op de bank zittende Laros Duarte in m'n team, mooie boel weer.
quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 17:15 schreef hhh38 het volgende:
Het is me deze keer gelukt om met 3 Feyenoorders te beginnen, erg mooi.
Ouchquote:
edit: oh geel voor Nieuwkoopquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 18:51 schreef AmenhotepIV het volgende:
NIeuwkoop, Zechiel, de Waal, = 0 punten.
Begint goed.
Basis+gelijkspel=2+1=3quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 19:07 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Nieuwkoop heeft 1 punt gescoord
Ja, ik rekende verkeerd. Hij had net zo goed niet kunnen spelen dus.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 19:09 schreef AmenhotepIV het volgende:
[..]
Basis+gelijkspel=2+1=3
Geel+doelpunt tegen= 2+1=-3
Ja. Je hoeft maar 1 minuut te spelen voor punten. (2 bij basis, 1 bij wissel)quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 19:22 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Ehm, punten voor een basisplaats heeft een speler als hij in de startopstelling begint ook als hij na een half uur de wedstrijd uit gebeukt word, toch?
Gelukkig maar. Nu maar hopen dat de blessure meevalt.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 19:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja. Je hoeft maar 1 minuut te spelen voor punten. (2 bij basis, 1 bij wissel)
36quote:Postema -
Van Bergen 5
Stokkers 1
Leemans -
Niemeijer -
De Waal -
Moller Wolfe 9
Peersman 5
Geertruida 2
Kuipers 9
Benitez 5
quote:Vaes 5
Regeer 5
Oppegard 5
Quintero 6
Horemans 8
Kitolano 2
Belic 0
Rosier 3
Erceg 4
Parrott 5
van Bergen 5
= 48 pnt.
Goed gokje op Fortuna. Had niet verwacht dat ze in Deventer zouden winnenquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 23:01 schreef hhh38 het volgende:
Guth al voor de 2e keer 9 punten, erg mooi
Ik had niet verwacht dat ze 5x zouden scoren, dus heb het helaas maar bij 1 verdediger gehouden. Ik hoop vooral dat Groningen nog een keer wint en deze keer de 0 houdt.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 09:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Goed gokje op Fortuna. Had niet verwacht dat ze in Deventer zouden winnen
Groningen vond ik ook wel een no-brainer met dit programma, alleen was de opstelling voor mij nog wat gissen en daar ben ik bij eentje de mist in gegaan.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 09:16 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik had niet verwacht dat ze 5x zouden scoren, dus heb het helaas maar bij 1 verdediger gehouden. Ik hoop vooral dat Groningen nog een keer wint en deze keer de 0 houdt.
Ja hebben we al een paar keer bij DEV aangegeven, blijkbaar hebben ze geen tijd ofzo. Zal het nogmaals vragen.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 16:19 schreef voetbalmanager2 het volgende:
@:Pino112
Als je nu vanaf het forum op sport klikt en dan voetbalmanager selecteert ga je naar de voetbalmanager van vorig seizoen. Het zou natuurlijk logisch zijn om zo bij het huidige seizoen te komen.
Het is geen groot probleem, maar als er een makkelijke oplossing voor is zou dat mooi zijn.
Van Hoorenbeeck ook graag.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 19:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Verdomme Regeer geen basisWel invallen svp
Ja die heb ik al op het oog voor ronde 2quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 22:29 schreef het_synergy_effect het volgende:
Jorg Schreuders lijkt toch wel de middenvelder van de eerste ronde te worden. Klinkt als een corpsbal/vindicater, maar pikt zijn goaltjes mee.
Verrekte spier. In de volgende ronde tegen Groningen en RKC zal hij er weer bij zijn.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 23:45 schreef AmenhotepIV het volgende:
Is Zoet opeens geen 1e keeper meer
Pasveer had vorige week toch maar mooi de nul!quote:Op zondag 18 augustus 2024 18:47 schreef stpn het volgende:
Had er ook iemand nog een paar Ajax spelers geselecteerd?![]()
32, rondetotaal van 68quote:Postema -
Van Bergen 8
Stokkers 1
Leemans -
Niemeijer -
De Waal -
Moller Wolfe 7
Peersman 5
Geertruida 5
Kuipers 1
Benitez 5
Ik zat voor de start eraan te denken om een verdediger of keeper te nemen die het goedkoopste is en toch nooit speelt omdat keepers en verdedigers van de goedkoopste teams dankzij minpunten nauwelijks iets opleveren.quote:Op zondag 18 augustus 2024 19:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
82 snel geteld, niet geweldig maar dit bleek ook niet de speelronde om lekker al verdedigers van de topclubs te hebben
Ik heb liever goedkope middenvelders en aanvallers. Maar ja, Duarte moest zonodig zijn transfer afronden (en bij RKC had ik de voorbereidingen verkeerd gelezen)quote:Op zondag 18 augustus 2024 19:51 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ik zat voor de start eraan te denken om een verdediger of keeper te nemen die het goedkoopste is en toch nooit speelt omdat keepers en verdedigers van de goedkoopste teams dankzij minpunten nauwelijks iets opleveren.
Van dat geld wat je ermee bespaart kan je je gemiste punten makkelijk terug verdienen.
Ik heb iemand van AZ, helaas is het Ruben van Bommel die maar 1 helft gespeeld heeft.quote:Op zondag 18 augustus 2024 19:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb liever goedkope middenvelders en aanvallers. Maar ja, Duarte moest zonodig zijn transfer afronden (en bij RKC had ik de voorbereidingen verkeerd gelezen)
Helpt ook niet mee dat ik niemand van AZ heb, had ik iemand van AZ ipv Giel Beelen dan pal ik wel “gewoon” 100 punten
103 over 2 rondes volgens mij. Maar ik ben een beetje bang dat ik teveel wisselspelers heb.quote:Vaessen 10
Peersman 10
Nieuwkoop 5
Van Hoorenbeeck 11
Guth 18
Hove 10
Zechiël 7
Stengs 15
Tengstedt 4
Van Bommel 8
Mito 5
Maarten Martens.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 13:59 schreef AmenhotepIV het volgende:
Iemand enige zekerheid of Zoet of Oduro gaat keepen bij AZ?
Samen met Rugani (Ajax), Fraulo, Finnson (Utrecht), De Busser, Adelgaard (Go Ahead), Graves (PEC) en Vogels (RKC)quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 12:14 schreef hhh38 het volgende:
Osman moet nog toegevoegd worden trouwens @:Pino112
Van Rooij van NEC naar Twente.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 18:45 schreef Peterselieman het volgende:
ik heb de manager net weer bijgewerkt. Thanks
Is die al officieel?quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 18:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Van Rooij van NEC naar Twente.
Inmiddels wel: https://www.nec-nijmegen.(...)jaar-achter-zich.htmquote:
Jazekerquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 20:44 schreef Gijscoman het volgende:
[..]
Inmiddels wel: https://www.nec-nijmegen.(...)jaar-achter-zich.htm
Maar als ik hem in m'n team, dan blijft hij daar gewoon in ondanks de transfer?
Ja, zonde. Ze hadden verwacht dat hij dit weekend al inzetbaar zou zijn.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 23:50 schreef AmenhotepIV het volgende:
Martens kan zondag tegen FC Groningen nog geen beroep doen op Jeroen Zoet. De doelman is nog geblesseerd.
Lekker hoor, na 1 ronde al een dure keeper moeten wisselen.
Zou een zekerheidje moeten zijn tot speelronde 10 ofzo.
Ik heb ondanks goede start wel massaal gewisseld, denk dat het aardig uitpakt. Behalve dat Bakayoko niet speelt dit weekend schijnbaar.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 10:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bij mij klopt er achterin het een en ander niet, maar dan gaan we maar gokken dat die gasten spelen en de nul houden. Die wisselkosten kan ik niet aan
Bakayoko speelt niet vandaag.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 10:14 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik heb ondanks goede start wel massaal gewisseld, denk dat het aardig uitpakt. Behalve dat Bakayoko niet speelt dit weekend schijnbaar.
UIT: Van Bommel, Van Hoorebeeck, Vaessen, Guth, Nieuwkoop
IN: Bakayoko, Sandra, Bueno, Maikuma, Didillon
Dat zeg ik.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 10:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bakayoko speelt niet vandaag.
Ja ik verwacht dat Beelen wel speelt en Nieuwkoop niet. Maar de de ander zal ongetwijfeld invallen dus dat scheelt maar 1 puntje.quote:Ik heb nog steeds Pasveer (waarvan ik maar hoop dat ie nog de thuispot mag spelen als die komt en waarvan ik hoop dat ie er nu geen 5 hoeft te slikken tegen Feyenoord, als ik had geweten dat hij snel Feyenoord uit kreeg had ik wel iemand anders in eerste instantie ingepuzzeld maar had alleen snel week 1 en 2 bekeken)
En dan verder Flamingo van een ploeg zonder defensie en Beelen en Regeer waarvan de vraag is of ze spelen. Maar de wisselkosten waren me te duur.
Het zou me wel verbazen als Willem II er meer dan 1 wint, maar ze ontlopen wel de echte topclubs jaquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 10:23 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat zeg ik.
[..]
Ja ik verwacht dat Beelen wel speelt en Nieuwkoop niet. Maar de de ander zal ongetwijfeld invallen dus dat scheelt maar 1 puntje.
Dat probleem van alleen naar week 1 en 2 kijken heb ik nu dus met mijn Groningen spelers. Gelukkig heeft Willem II wel 4 relatief makkelijke wedstrijden voor de boeg.
Ik heb hem er uit gehaald. Met Bart van Rooij heeft hij er een geduchte concurrent bij.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 10:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Regeer waarvan de vraag is of ze spelen. Maar de wisselkosten waren me te duur.
Ja ik zie hem eerder als tweede keus op links of als CVM. Maar ja, hopen dat ie nog 2x wissel is en dan weg ermee. Maar had te veel anderen die niet speeldenquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 18:56 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ik heb hem er uit gehaald. Met Bart van Rooij heeft hij er een geduchte concurrent bij.
Een basisplaats had hij al niet.
Ik vind die tegentreffer zo jammer (heb Benitez).quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 21:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja, PSV in de defensie is het niet dit jaar
Feyenoord en Twente zijn ook nog niet echt begaafd in het voorkomen van tegentreffers.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 21:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik vind die tegentreffer zo jammer (heb Benitez).
Net zo slecht als die van Feijenoord of Ajax (die ik alke drie in mijn defensie heb)quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 21:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja, PSV in de defensie is het niet dit jaar
Ajax heeft wel 1x de nulquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 22:01 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Net zo slecht als die van Feijenoord of Ajax (die ik alke drie in mijn defensie heb)
Toen speelde Hato nietquote:
Hij was geblesseerd lieverd, dat heeft in alle kranten gestaan. Was ook wel duidelijk dat hij nu weer zou spelen.quote:Op zondag 25 augustus 2024 12:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik stel Postema op, hij speelt twee keer niet, ik haal hem uit m'n team, hij staat in de basis. Zul je natuurlijk zien dat hij nog een hattrick maakt ook
Ja daar kijk ik toch niet naar joh.quote:Op zondag 25 augustus 2024 12:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij was geblesseerd lieverd, dat heeft in alle kranten gestaan. Was ook wel duidelijk dat hij nu weer zou spelen.
quote:Op zondag 25 augustus 2024 13:39 schreef AmenhotepIV het volgende:
En geen Nieuwkoop.
En laat ik nu net Zechiel hebben gewisseld voor Milambo.
Nouja, de rest heb je niet zoveel aan. Al zullen ze bij Almere wel winnenquote:Op zondag 25 augustus 2024 15:11 schreef Ebakkenes het volgende:
Ben ik even blij met spelers van FC Groningen (incl. verdedigers).
Beter kunnen wisselenquote:Op zondag 25 augustus 2024 14:31 schreef Starflyer het volgende:
[..]![]()
Zechiel wel laten staan, gelukkig.
39, tja.quote:Van Bergen 3
Stokkers 10
Zechiël 3
Schreuders 3
Bacuna 1
De Waal -
Moller Wolfe 6
Peersman 6
Geertruida 2
Kuipers (Twente speelde niet)
Benitez 5
Wordt een PEC speler voor jouquote:Op maandag 26 augustus 2024 16:17 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik heb Floranus, die is van Almere naar PEC Zwolle gegaan. Gaat die gewoon verder als PEC Zwolle speler in mijn team of moet ik die gaan vervangen?
Staat nu overigens nog als Almere City speler aangegeven.
Tja.quote:Op zondag 25 augustus 2024 13:16 schreef hhh38 het volgende:
Bueno ontbreekt ineens. Wat is dit voor onzin
quote:Feyenoord beschikt de komende weken niet over aanwinst Hugo Bueno. De Spaanse linksback heeft een spierblessure die hem langere tijd aan de kant houdt, meldt de Rotterdamse club in aanloop naar de komende Klassieker tegen Ajax.
Mazzeltje voor mensen die hem hebben dat het klassiekertje ook nog even duurt.quote:
En pech voor diegene die een speler hebben die nu zou spelen, maar mogelijk straks niet meer. Mijn enige Feyenoorder is Geertruida.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 18:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mazzeltje voor mensen die hem hebben dat het klassiekertje ook nog even duurt.
In het geval van Feyenoord is dat oprecht bij iedereen mogelijkquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 18:15 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
En pech voor diegene die een speler hebben die nu zou spelen, maar mogelijk straks niet meer. Mijn enige Feyenoorder is Geertruida.
Of er gebeurd helemaal niks op de transfermarkt. Bij Feyenoord is alles mogelijkquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 18:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In het geval van Feyenoord is dat oprecht bij iedereen mogelijk
Nouja, er zijn er ook een paar behoorlijk blessuregevoelig. Stengs en Trauner om maar twee namen te noemen (al zal niemand die laatste hebben neem ik aan)quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 18:23 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Of er gebeurd helemaal niks op de transfermarkt. Bij Feyenoord is alles mogelijk
In elk geval dit weekend een gelijkspel met doelpunten.quote:Op zondag 25 augustus 2024 16:50 schreef AmenhotepIV het volgende:
Had gehoopt dat Groningen zou verliezen zodat de top 10 wat zou uitdunnen.
Ik kom maar tot 58 volgens mijquote:Op zondag 1 september 2024 17:47 schreef AmenhotepIV het volgende:
69 Puntjes, niet best en weinig budget om (veel) te wisselen.
Aantal die ik zo snel zie, spelers die ‘weg’ zijn.quote:Op zaterdag 7 september 2024 02:45 schreef stpn het volgende:
Wanneer worden de laatste wijzigingen doorgevoerd qua transfers?
Toevoegingen die ik zo snel kan bedenkenquote:Op maandag 9 september 2024 06:58 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Aantal die ik zo snel zie, spelers die ‘weg’ zijn.
Aanvallers:
Bergwijn (Ajax)
Forbs (Ajax)
Brederode (AZ)
Okkels (FC Utrecht)
Robberechts (Fortuna)
Middenvelders:
Lingr (Feyenoord)
Vos (Ajax)
Verdedigers:
Geertruida (Feyenoord)
Keepers:
Rulli (Ajax)
de Lange (GAE)
Mikki van Sas (Feyenoord)
quote:Op dinsdag 10 september 2024 20:37 schreef stpn het volgende:
Staakt de organisatie van de voetbalmanager ook?![]()
quote:Op woensdag 11 september 2024 07:33 schreef Pino112 het volgende:
[..]
WE hebben ook nog een normaal leven.
Dankzij @:H.Vviv weer een boel aanvullingen toegevoegd.
https://peczwolle.nl/nieu(...)mli-tekent-in-zwollequote:Op woensdag 11 september 2024 07:33 schreef Pino112 het volgende:
[..]
WE hebben ook nog een normaal leven.
Dankzij @:H.Vviv weer een boel aanvullingen toegevoegd.
Ook nog gedacht om Stengs te wisselen ja maar alles voor de lange termijnquote:Op zaterdag 14 september 2024 10:04 schreef hhh38 het volgende:
Weer veel wissels...
UIT: Stengs, Bueno, Peersman, Mito
IN: Neghli, Müller Wolfe, Van Rooij, Van Bommel
Ik ben een beetje bang dat het herstel langer duurt en je gewoon nog 2 volle speelrondes met een speler minder speelt.quote:Op zaterdag 14 september 2024 10:35 schreef Irritatie100 het volgende:
Wissel voor mij
UIT: Laros Duarte, Julian Lelieveld
IN: Jorg Schreuders, Mike Eerdhuijzen
[..]
Ook nog gedacht om Stengs te wisselen ja maar alles voor de lange termijn
Dit pakt toch vrij goed uit dusquote:Op zaterdag 14 september 2024 16:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
De geblesseerde Lang toch maar gewisseld, duur geintje maar niet spelen is echt dodelijk dus dan maar Lauritsen erin. Had niet echt andere opties. Het moest helaas een aanvaller zijn.
Had beter van Bergen kunnen laten staan en een andere verdediger voor de toekomst kunnen kopen, maar ik was niet thuis en begreep lastminute pas dat Lang er niet bij zou zijn. Maar goed, er ligt al een plan voor over 2 speelronden met vijf verdedigers klaar.
Ik heb wel Sadiq, die loopt ook aardig binnenquote:
quote:
Idemquote:Op zaterdag 14 september 2024 22:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb wel Sadiq, die loopt ook aardig binnen
quote:Op zaterdag 14 september 2024 23:18 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]![]()
Wel al sinds ronde 1, maar alsnog een goed rendement.
35quote:Van Bergen -1
Stokkers -
Luukinho 7
Zechiël 1
Schreuders 3
Bacuna 3
De Waal -
Moller Wolfe 9
Peersman 1
Maikuma 5
Benitez 9
Laat maarquote:Op woensdag 18 september 2024 08:58 schreef hhh38 het volgende:
Ik was al blij met winst en de 0 voor Twente gisteren, maar in speelronde 3/4 had ik nog helemaal geen Twente speler
Stomme inhaalwedstrijden.
Hier overschat je de trainer wel weer heel erg zeg.quote:Op zaterdag 21 september 2024 17:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
En ook 2 goals van Sandra. Jammer dat Willem II gaat verliezen door die rode prent
Oh was dat de trainer, niet gekeken naar de naam. (lol)quote:Op zaterdag 21 september 2024 17:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hier overschat je de trainer wel weer heel erg zeg.
22, rondetotaal van 57quote:Van Bergen 4
Stokkers -
Luukinho 8
Zechiël -
Schreuders 2
Bacuna 2
De Waal -
Moller Wolfe 3
Peersman -5
Maikuma 3
Benitez 5
@Pino112quote:Op zaterdag 28 september 2024 16:50 schreef stpn het volgende:
Perisic bij PSV staat nog niet in de manager
Ga ik regelenquote:Op zaterdag 28 september 2024 16:50 schreef stpn het volgende:
Perisic bij PSV staat nog niet in de manager
Zet je team open, dan kunnen we meespieken.quote:Op zondag 29 september 2024 18:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mijn verdediging lijkt eindelijk te scoren. Jammer dat nu mijn middenveld en aanval niet thuis geven. Als Pasveer de nul houdt wordt het iets van 40 punten denk ik
Klopt. Die ene is enige tijd geblesseerd geweestquote:Op zondag 29 september 2024 19:14 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik kom er nu pas achter dat Go Ahead 2 Edvarsens heeft en dat ik eigenlijk de andere had willen hebben als degene die ik erin heb staan
35quote:Luukinho 5
Doodeman 2
Vaesen 2
Bacuna 2
Schreuders 2
Nassoh 3
Sandra 2
Moller Wolfe 0
Maikuma 0
Salah-Eddine 8
Benitez 9
quote:Op maandag 30 september 2024 14:08 schreef AmenhotepIV het volgende:
[..]
Luuk Luuk Luuk heeft niet gespeeld.
Omdat hij een eigen doelpunt maakte?quote:Op maandag 30 september 2024 17:41 schreef het_synergy_effect het volgende:
Ik heb een vraagje over Ronde 3, speelronde 5/6. Waarom kreeg Thom van Bergen (FcG) strafpunten voor tegendoelpunten? Hij is toch gewoon aanvaller...
Je hebt gelijk!quote:Op maandag 30 september 2024 18:10 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Omdat hij een eigen doelpunt maakte?
Is vast wel eens eerder gebeurd dat een bankspeler heel kreeg.quote:Op zondag 20 oktober 2024 16:23 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Lol. Hoe gaat de leiding dit nu oplossen: Vaessen speelt niet, maar krijgt wel geel. Minpunten?
32quote:Luukinho 8
Doodeman 3
Vaesen 3
Van Ee -
Schreuders 2
Nassoh 3
Sandra 3
Boscagli 5
Maikuma 0
Salah-Eddine 1
Benitez 5
Is veel vaker voorgekomen.quote:Op zondag 20 oktober 2024 16:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is vast wel eens eerder gebeurd dat een bankspeler heel kreeg.
Dit geld nu voor mijquote:Op zondag 29 september 2024 22:00 schreef AmenhotepIV het volgende:
46 Punten, AZ verpest het feestje.
15 puntjes koekoekquote:
De punten van de inhaalwedstrijd Feyenoord-Ajax lijken wel verwerkt te zijn in enkele overzichten, maar de rankings en het uitgedeelde budget lijken (nog) niet aangepast te zijn.quote:Op zaterdag 2 november 2024 03:23 schreef LangeTabbetje het volgende:
Waar zijn de punten toegekend van de Feyenoord Ajax inhaal wedstrijd ?
quote:Op zaterdag 2 november 2024 03:23 schreef LangeTabbetje het volgende:
Waar zijn de punten toegekend van de Feyenoord Ajax inhaal wedstrijd ?
Standaard updatet ie alleen de laatste drie ronden, dit was net wat te lang geleden.quote:Op zaterdag 2 november 2024 07:42 schreef Wazaa het volgende:
[..]
De punten van de inhaalwedstrijd Feyenoord-Ajax lijken wel verwerkt te zijn in enkele overzichten, maar de rankings en het uitgedeelde budget lijken (nog) niet aangepast te zijn.
Dankjewel! Alles is succesvol bijgewerkt!quote:Op zaterdag 2 november 2024 07:48 schreef Pino112 het volgende:
[..]
[..]
Standaard updatet ie alleen de laatste drie ronden, dit was net wat te lang geleden.
Graag om 8.15 even weer kijken of het klopt.
Die zitten ook nog niet in de manager.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 08:14 schreef stpn het volgende:
Het gaat eindelijk weer beginnen, paar leuke potjes dit weekend!
Linssen bij NEC en Haller bij Utrecht, zullen beiden vast nog niet spelen gok ik.
Benieuwd wat die twee toe gaan voegen en of er nog een paar transfers bij de traditionele top plaats gaan vinden
Update is er meestal na het einde van de ronde, meen ik me van vorige jaren te herinneren.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 09:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die zitten ook nog niet in de manager.
Niet dat we nu al kunnen wisselen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |