Pasveer had vorige week toch maar mooi de nul!quote:Op zondag 18 augustus 2024 18:47 schreef stpn het volgende:
Had er ook iemand nog een paar Ajax spelers geselecteerd?![]()
32, rondetotaal van 68quote:Postema -
Van Bergen 8
Stokkers 1
Leemans -
Niemeijer -
De Waal -
Moller Wolfe 7
Peersman 5
Geertruida 5
Kuipers 1
Benitez 5
Ik zat voor de start eraan te denken om een verdediger of keeper te nemen die het goedkoopste is en toch nooit speelt omdat keepers en verdedigers van de goedkoopste teams dankzij minpunten nauwelijks iets opleveren.quote:Op zondag 18 augustus 2024 19:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
82 snel geteld, niet geweldig maar dit bleek ook niet de speelronde om lekker al verdedigers van de topclubs te hebben
Ik heb liever goedkope middenvelders en aanvallers. Maar ja, Duarte moest zonodig zijn transfer afronden (en bij RKC had ik de voorbereidingen verkeerd gelezen)quote:Op zondag 18 augustus 2024 19:51 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ik zat voor de start eraan te denken om een verdediger of keeper te nemen die het goedkoopste is en toch nooit speelt omdat keepers en verdedigers van de goedkoopste teams dankzij minpunten nauwelijks iets opleveren.
Van dat geld wat je ermee bespaart kan je je gemiste punten makkelijk terug verdienen.
Ik heb iemand van AZ, helaas is het Ruben van Bommel die maar 1 helft gespeeld heeft.quote:Op zondag 18 augustus 2024 19:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb liever goedkope middenvelders en aanvallers. Maar ja, Duarte moest zonodig zijn transfer afronden (en bij RKC had ik de voorbereidingen verkeerd gelezen)
Helpt ook niet mee dat ik niemand van AZ heb, had ik iemand van AZ ipv Giel Beelen dan pal ik wel “gewoon” 100 punten
103 over 2 rondes volgens mij. Maar ik ben een beetje bang dat ik teveel wisselspelers heb.quote:Vaessen 10
Peersman 10
Nieuwkoop 5
Van Hoorenbeeck 11
Guth 18
Hove 10
Zechiël 7
Stengs 15
Tengstedt 4
Van Bommel 8
Mito 5
Maarten Martens.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 13:59 schreef AmenhotepIV het volgende:
Iemand enige zekerheid of Zoet of Oduro gaat keepen bij AZ?
Samen met Rugani (Ajax), Fraulo, Finnson (Utrecht), De Busser, Adelgaard (Go Ahead), Graves (PEC) en Vogels (RKC)quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 12:14 schreef hhh38 het volgende:
Osman moet nog toegevoegd worden trouwens @:Pino112
Van Rooij van NEC naar Twente.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 18:45 schreef Peterselieman het volgende:
ik heb de manager net weer bijgewerkt. Thanks
Is die al officieel?quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 18:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Van Rooij van NEC naar Twente.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |