Dit pakt toch vrij goed uit dusquote:Op zaterdag 14 september 2024 16:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
De geblesseerde Lang toch maar gewisseld, duur geintje maar niet spelen is echt dodelijk dus dan maar Lauritsen erin. Had niet echt andere opties. Het moest helaas een aanvaller zijn.
Had beter van Bergen kunnen laten staan en een andere verdediger voor de toekomst kunnen kopen, maar ik was niet thuis en begreep lastminute pas dat Lang er niet bij zou zijn. Maar goed, er ligt al een plan voor over 2 speelronden met vijf verdedigers klaar.
Ik heb wel Sadiq, die loopt ook aardig binnenquote:
quote:
Idemquote:Op zaterdag 14 september 2024 22:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb wel Sadiq, die loopt ook aardig binnen
quote:Op zaterdag 14 september 2024 23:18 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]![]()
Wel al sinds ronde 1, maar alsnog een goed rendement.
35quote:Van Bergen -1
Stokkers -
Luukinho 7
Zechiël 1
Schreuders 3
Bacuna 3
De Waal -
Moller Wolfe 9
Peersman 1
Maikuma 5
Benitez 9
Laat maarquote:Op woensdag 18 september 2024 08:58 schreef hhh38 het volgende:
Ik was al blij met winst en de 0 voor Twente gisteren, maar in speelronde 3/4 had ik nog helemaal geen Twente speler
Stomme inhaalwedstrijden.
Hier overschat je de trainer wel weer heel erg zeg.quote:Op zaterdag 21 september 2024 17:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
En ook 2 goals van Sandra. Jammer dat Willem II gaat verliezen door die rode prent
Oh was dat de trainer, niet gekeken naar de naam. (lol)quote:Op zaterdag 21 september 2024 17:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hier overschat je de trainer wel weer heel erg zeg.
22, rondetotaal van 57quote:Van Bergen 4
Stokkers -
Luukinho 8
Zechiël -
Schreuders 2
Bacuna 2
De Waal -
Moller Wolfe 3
Peersman -5
Maikuma 3
Benitez 5
@Pino112quote:Op zaterdag 28 september 2024 16:50 schreef stpn het volgende:
Perisic bij PSV staat nog niet in de manager
Ga ik regelenquote:Op zaterdag 28 september 2024 16:50 schreef stpn het volgende:
Perisic bij PSV staat nog niet in de manager
Zet je team open, dan kunnen we meespieken.quote:Op zondag 29 september 2024 18:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mijn verdediging lijkt eindelijk te scoren. Jammer dat nu mijn middenveld en aanval niet thuis geven. Als Pasveer de nul houdt wordt het iets van 40 punten denk ik
Klopt. Die ene is enige tijd geblesseerd geweestquote:Op zondag 29 september 2024 19:14 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik kom er nu pas achter dat Go Ahead 2 Edvarsens heeft en dat ik eigenlijk de andere had willen hebben als degene die ik erin heb staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |