Ik heb er ook 3 maar lees nu dat Zechiel niet gaat spelen. (twitter dus geen idee hoe betrouwbaar)quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 17:15 schreef hhh38 het volgende:
Het is me deze keer gelukt om met 3 Feyenoorders te beginnen, erg mooi.
Zechiël speelt op de positie van Timber en zodra Timber weer volledig fit is zal hij het moeten doen met invalbeurten.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 22:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb er ook 3 maar lees nu dat Zechiel niet gaat spelen. (twitter dus geen idee hoe betrouwbaar)
Verdediger Rente wel meteen een goaltje! En Valente een assist.
Ja ik acht die kans na zijn blessure op de training dus niet meer zo groot.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 22:46 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Zechiël speelt op de positie van Timber en zodra Timber weer volledig fit is zal hij het moeten doen met invalbeurten.
Geen idee wat ze op twitter schrijven, maar ik acht de kans groot dat Zechiël in de openingsmatch begint en vanaf dan moet banken.
Ik heb zo'n beetje de enige middenvelder die niet betrokken was bij een goal. En helaas niet de 0 voor Peersman en Vaessen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 22:25 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik twijfelde stevig over de scorende Bacuna en Rente maar heb uiteindelijk van Groningen alleen de op de bank zittende Laros Duarte in m'n team, mooie boel weer.
quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 17:15 schreef hhh38 het volgende:
Het is me deze keer gelukt om met 3 Feyenoorders te beginnen, erg mooi.
Ouchquote:
edit: oh geel voor Nieuwkoopquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 18:51 schreef AmenhotepIV het volgende:
NIeuwkoop, Zechiel, de Waal, = 0 punten.
Begint goed.
Basis+gelijkspel=2+1=3quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 19:07 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Nieuwkoop heeft 1 punt gescoord
Ja, ik rekende verkeerd. Hij had net zo goed niet kunnen spelen dus.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 19:09 schreef AmenhotepIV het volgende:
[..]
Basis+gelijkspel=2+1=3
Geel+doelpunt tegen= 2+1=-3
Ja. Je hoeft maar 1 minuut te spelen voor punten. (2 bij basis, 1 bij wissel)quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 19:22 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Ehm, punten voor een basisplaats heeft een speler als hij in de startopstelling begint ook als hij na een half uur de wedstrijd uit gebeukt word, toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |