Hij was geblesseerd lieverd, dat heeft in alle kranten gestaan. Was ook wel duidelijk dat hij nu weer zou spelen.quote:Op zondag 25 augustus 2024 12:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik stel Postema op, hij speelt twee keer niet, ik haal hem uit m'n team, hij staat in de basis. Zul je natuurlijk zien dat hij nog een hattrick maakt ook
Ja daar kijk ik toch niet naar joh.quote:Op zondag 25 augustus 2024 12:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij was geblesseerd lieverd, dat heeft in alle kranten gestaan. Was ook wel duidelijk dat hij nu weer zou spelen.
quote:Op zondag 25 augustus 2024 13:39 schreef AmenhotepIV het volgende:
En geen Nieuwkoop.
En laat ik nu net Zechiel hebben gewisseld voor Milambo.
Nouja, de rest heb je niet zoveel aan. Al zullen ze bij Almere wel winnenquote:Op zondag 25 augustus 2024 15:11 schreef Ebakkenes het volgende:
Ben ik even blij met spelers van FC Groningen (incl. verdedigers).
Beter kunnen wisselenquote:Op zondag 25 augustus 2024 14:31 schreef Starflyer het volgende:
[..]![]()
Zechiel wel laten staan, gelukkig.
39, tja.quote:Van Bergen 3
Stokkers 10
Zechiël 3
Schreuders 3
Bacuna 1
De Waal -
Moller Wolfe 6
Peersman 6
Geertruida 2
Kuipers (Twente speelde niet)
Benitez 5
Wordt een PEC speler voor jouquote:Op maandag 26 augustus 2024 16:17 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik heb Floranus, die is van Almere naar PEC Zwolle gegaan. Gaat die gewoon verder als PEC Zwolle speler in mijn team of moet ik die gaan vervangen?
Staat nu overigens nog als Almere City speler aangegeven.
Tja.quote:Op zondag 25 augustus 2024 13:16 schreef hhh38 het volgende:
Bueno ontbreekt ineens. Wat is dit voor onzin
quote:Feyenoord beschikt de komende weken niet over aanwinst Hugo Bueno. De Spaanse linksback heeft een spierblessure die hem langere tijd aan de kant houdt, meldt de Rotterdamse club in aanloop naar de komende Klassieker tegen Ajax.
Mazzeltje voor mensen die hem hebben dat het klassiekertje ook nog even duurt.quote:
En pech voor diegene die een speler hebben die nu zou spelen, maar mogelijk straks niet meer. Mijn enige Feyenoorder is Geertruida.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 18:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mazzeltje voor mensen die hem hebben dat het klassiekertje ook nog even duurt.
In het geval van Feyenoord is dat oprecht bij iedereen mogelijkquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 18:15 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
En pech voor diegene die een speler hebben die nu zou spelen, maar mogelijk straks niet meer. Mijn enige Feyenoorder is Geertruida.
Of er gebeurd helemaal niks op de transfermarkt. Bij Feyenoord is alles mogelijkquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 18:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In het geval van Feyenoord is dat oprecht bij iedereen mogelijk
Nouja, er zijn er ook een paar behoorlijk blessuregevoelig. Stengs en Trauner om maar twee namen te noemen (al zal niemand die laatste hebben neem ik aan)quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 18:23 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Of er gebeurd helemaal niks op de transfermarkt. Bij Feyenoord is alles mogelijk
In elk geval dit weekend een gelijkspel met doelpunten.quote:Op zondag 25 augustus 2024 16:50 schreef AmenhotepIV het volgende:
Had gehoopt dat Groningen zou verliezen zodat de top 10 wat zou uitdunnen.
Ik kom maar tot 58 volgens mijquote:Op zondag 1 september 2024 17:47 schreef AmenhotepIV het volgende:
69 Puntjes, niet best en weinig budget om (veel) te wisselen.
Aantal die ik zo snel zie, spelers die ‘weg’ zijn.quote:Op zaterdag 7 september 2024 02:45 schreef stpn het volgende:
Wanneer worden de laatste wijzigingen doorgevoerd qua transfers?
Toevoegingen die ik zo snel kan bedenkenquote:Op maandag 9 september 2024 06:58 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Aantal die ik zo snel zie, spelers die ‘weg’ zijn.
Aanvallers:
Bergwijn (Ajax)
Forbs (Ajax)
Brederode (AZ)
Okkels (FC Utrecht)
Robberechts (Fortuna)
Middenvelders:
Lingr (Feyenoord)
Vos (Ajax)
Verdedigers:
Geertruida (Feyenoord)
Keepers:
Rulli (Ajax)
de Lange (GAE)
Mikki van Sas (Feyenoord)
quote:Op dinsdag 10 september 2024 20:37 schreef stpn het volgende:
Staakt de organisatie van de voetbalmanager ook?![]()
quote:Op woensdag 11 september 2024 07:33 schreef Pino112 het volgende:
[..]
WE hebben ook nog een normaal leven.
Dankzij @:H.Vviv weer een boel aanvullingen toegevoegd.
https://peczwolle.nl/nieu(...)mli-tekent-in-zwollequote:Op woensdag 11 september 2024 07:33 schreef Pino112 het volgende:
[..]
WE hebben ook nog een normaal leven.
Dankzij @:H.Vviv weer een boel aanvullingen toegevoegd.
Ook nog gedacht om Stengs te wisselen ja maar alles voor de lange termijnquote:Op zaterdag 14 september 2024 10:04 schreef hhh38 het volgende:
Weer veel wissels...
UIT: Stengs, Bueno, Peersman, Mito
IN: Neghli, Müller Wolfe, Van Rooij, Van Bommel
Ik ben een beetje bang dat het herstel langer duurt en je gewoon nog 2 volle speelrondes met een speler minder speelt.quote:Op zaterdag 14 september 2024 10:35 schreef Irritatie100 het volgende:
Wissel voor mij
UIT: Laros Duarte, Julian Lelieveld
IN: Jorg Schreuders, Mike Eerdhuijzen
[..]
Ook nog gedacht om Stengs te wisselen ja maar alles voor de lange termijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |