Ik kom maar tot 58 volgens mijquote:Op zondag 1 september 2024 17:47 schreef AmenhotepIV het volgende:
69 Puntjes, niet best en weinig budget om (veel) te wisselen.
Aantal die ik zo snel zie, spelers die ‘weg’ zijn.quote:Op zaterdag 7 september 2024 02:45 schreef stpn het volgende:
Wanneer worden de laatste wijzigingen doorgevoerd qua transfers?
Toevoegingen die ik zo snel kan bedenkenquote:Op maandag 9 september 2024 06:58 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Aantal die ik zo snel zie, spelers die ‘weg’ zijn.
Aanvallers:
Bergwijn (Ajax)
Forbs (Ajax)
Brederode (AZ)
Okkels (FC Utrecht)
Robberechts (Fortuna)
Middenvelders:
Lingr (Feyenoord)
Vos (Ajax)
Verdedigers:
Geertruida (Feyenoord)
Keepers:
Rulli (Ajax)
de Lange (GAE)
Mikki van Sas (Feyenoord)
quote:Op dinsdag 10 september 2024 20:37 schreef stpn het volgende:
Staakt de organisatie van de voetbalmanager ook?![]()
quote:Op woensdag 11 september 2024 07:33 schreef Pino112 het volgende:
[..]
WE hebben ook nog een normaal leven.
Dankzij @:H.Vviv weer een boel aanvullingen toegevoegd.
https://peczwolle.nl/nieu(...)mli-tekent-in-zwollequote:Op woensdag 11 september 2024 07:33 schreef Pino112 het volgende:
[..]
WE hebben ook nog een normaal leven.
Dankzij @:H.Vviv weer een boel aanvullingen toegevoegd.
Ook nog gedacht om Stengs te wisselen ja maar alles voor de lange termijnquote:Op zaterdag 14 september 2024 10:04 schreef hhh38 het volgende:
Weer veel wissels...
UIT: Stengs, Bueno, Peersman, Mito
IN: Neghli, Müller Wolfe, Van Rooij, Van Bommel
Ik ben een beetje bang dat het herstel langer duurt en je gewoon nog 2 volle speelrondes met een speler minder speelt.quote:Op zaterdag 14 september 2024 10:35 schreef Irritatie100 het volgende:
Wissel voor mij
UIT: Laros Duarte, Julian Lelieveld
IN: Jorg Schreuders, Mike Eerdhuijzen
[..]
Ook nog gedacht om Stengs te wisselen ja maar alles voor de lange termijn
Dit pakt toch vrij goed uit dusquote:Op zaterdag 14 september 2024 16:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
De geblesseerde Lang toch maar gewisseld, duur geintje maar niet spelen is echt dodelijk dus dan maar Lauritsen erin. Had niet echt andere opties. Het moest helaas een aanvaller zijn.
Had beter van Bergen kunnen laten staan en een andere verdediger voor de toekomst kunnen kopen, maar ik was niet thuis en begreep lastminute pas dat Lang er niet bij zou zijn. Maar goed, er ligt al een plan voor over 2 speelronden met vijf verdedigers klaar.
Ik heb wel Sadiq, die loopt ook aardig binnenquote:
quote:
Idemquote:Op zaterdag 14 september 2024 22:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb wel Sadiq, die loopt ook aardig binnen
quote:Op zaterdag 14 september 2024 23:18 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]![]()
Wel al sinds ronde 1, maar alsnog een goed rendement.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |